@ consider, als het goed is kan je hem met deze link zo in je winkelwagentje leggen. http://www.skandic.de/nl/AKTION-STOKKE- ... 0/a-SK3841
Ik was net bij de stadswinkel van prenatal in Utrecht, ik ben naarstig op zoek naar leuke zomerkleding voor mezelf. Maar het aanbod was bedroevend , donkere kleuren, lange mouwen, weinig keus . Ik ben nog nooit bij een prenatal warenhuis geweest, is het de moeite waard om daar eens te kijken? Of hebben ze daar ook zo weinig? anders ga ik morgen even langs want ik wil gewoon iets leuks en fleurigs om aan te trekken en wel zo spoedig mogelijk!
Ik was gisteren in Apeldoorn en daar hadden ze toch wel behoorlijk wat zomerkleding, misschien heb je in de warenhuizen of wat grotere winkels idd meer geluk..
Vandaag nog bij de prenatal bij mij geweest, dat is een warenhuis. Ik vond dat ze daar wel aardig fleurige kleurtjes hebben. Zelf 2 shirtjes gekocht in zomerse kleuren. Weet niet of er in Utrecht ook een baby planet ligt, daar hebben ze namelijk ook veel leuke zomerkleding.
Er is inderdaad ook een Babyplanet . En een babydump . en een gardo! kortom, morgen wordt een topdag! (voor mij dan niet voor mijn man )
Ja, de EasyBase is ook met korting, hebben wij donderdag gekocht en scheelt toch bijna 25 euro! De autostoeltjes doen inderdaad niet mee met de actie...
Nou wij zijn vandaag nog even geweest, om 10 uur stonden we voor de deur, bij een vrij kleine prenatal, dus ik zag de bui al hangen als we later kwamen: Al die kinderwagens... Maar wij hebben voor de 1e verjaardag van ons meisje een fautteuiltje gekocht . Knalrose . En nog wat (afgeprijsde) kleertjes. Speentjes die we toch nog moesten hebben . Dus al met al lekker geslaagd (en drinken voor papa en mama en rozijntjes voor Fae hihi) .
Wij zagen de bui ook al hangen toen we bij het warenhuis in Eindhoven aan kwamen rijden, enorm veel auto's op de parkeerplaats.Maar binnen was het rustig! Dus een Quinny Zapp gekocht, was al in de aanbieding voor 129 euro, ging nog eens 20% af dus erg prettig. En meisje is nog uitgebreid gefotografeerd.