Dat ben ik helemaal met je eens, ik zit nog even te twijfelen maar als je er 25% afhaalt is ie weer goedkoper dan bij babydump, ach ik heb nog heel even om na te denken
super zeg maar denk niet dat ze de medela freestyle hebben.. of weet iemand dit? op de site staat ie niet helaas
Ja klopt, maar veel scheelt het niet en bij babydump krijg je er een autostoel bij. Gaat me ook een beetje om het principe haha begin oktober komen er trouwens nieuwe kleuren van de mura uit he?? Zeg het maar even daar wilde ik sowieso op wachten. Even kijken of er een kleur bij zit die ik geweldig vind. Zo niet hoop ik dat de oude collectie kleuren dan in de aanbieding komt net als sommige nu al zijn. Golden Oak heb je bv compleet al voor zo'n 400 euro. Ik vind die alleen natuurlijk weer niet zo mooi :x
Ja dat zeiden ze ook al bij de babydump, wist alleen niet zo goed wanneer die zouden komen. Maar denk je dat er dan ook nog de actie is dat je er een gratis autostoel bij krijgt? Of anders dan idd een "oudere" kleur. Die golden oak vind ik ook niet zo fantastisch, je hebt ook een paars met gele, die is ook niet je van het haha.
Haha ja weet het ook niet hoor. Volgens mij krijg je bij babydump altijd een gratis autostoel. Was een jaar geleden ook zo en het jaar daarvoor volgens mij ook. Ik weet wel dat je vanaf begin oktober de nieuwe kleuren kan bekijken op de quinny website begreep ik en ze zijn dan ook te bestellen bij de diverse babyzaken. Succes met kiezen iig Ik vind het zo'n mooie kinderwagen!! Ben benieuwd naar de nieuwe kleuren!
Op de site hebben ze maar een klein gedeelte staan van wat ze in de winkel hebben. Als je het zeker wilt weten of ze hem hebben kan je misschien even naar de winkel bellen.
@consider...ik dacht al dat ze niet op voorraad zouden zijn... nou is Finn pas 3 maanden dus maakt dat niets uit...maar vind het echt veel schelen...vandaar dt we hem nu willen halen... ben bang dat de volgende keer te laat is...hij is namelijk erg groot. Thnx voor de tip! @Wendysunny...ik zie dat je al een kindje hebt...maar weet je zeker dat je een kolf wil kopen al? Dalijk lukt het niet goed of geef je nu nog syeeds bv?
Ik heb het destijds (met de vorige mama mazzel dagen) uitgerekend en zelfs met 25% korting bij de Prénatal was ie duurder dan bij de babydump. Daar hebben wij hem uiteindelijk ook gekocht.
ja ik heb 1 kindje.. 8,5 mnd bv gegeven achteraf liever dubbele kolf gehad. dus nu ben ik op zoek... als ik er ee met 20% korting kan kopen doe ik dat... lukt het niet verkoop ik hem weer
Op de kinderwagens zit volgende week vrijdag 25% korting ipv 20% wat ik net las. Ik heb gebeld naar de Prenatal en het geldt voor iedere kinderwagen. Ik zelf wil de Bugaboo. 25% korting is toch 200,- korting. Dat is snel verdiend!
Ik denk inderdaad dat je goedkoper uit bent als je alles koopt bij de babydump ipv bij de prenatal. Ik had het eigenlijk alleen over de wandelwagen (zonder reiswieg etc). Die is dan wel goedkoper bij de prenatal, zo'n 40 euro. Maar ik snap niet dat prenatal zoveel duurder is dan de babydump. Ik bedoel, het is geen 20 euro duurder, maar 100 euro!!
dat wordt maar even kijken voor de laatste spulletjes weet iemand of ze bij prenatal ook de luiertas van quinny hebben?
Hoi Meiden, Ik dacht laat ik mij vandaag vroeg aankleden etc dan ben ik vroeg bij de prenatal, maar ik zie dus net op de website dat de 20% korting pas vanavond ingaat.
Oh das kut.. zie staan nu, vanaf donderdag.. "De Mama Mazzeldagen zijn van donderdag 24 september t/m zondag 27 september 2009" & "Onze exclusieve koopavond voor zwangere vrouwen zal beginnen woensdagavond vanaf 17.00 uur tot sluitingstijd in de winkels. In de webshop begint de koopavond om 17.00 uur tot 09.30 uur donderdag 24 september. Deze avond krijgen alle zwangere vrouwen 25% korting op alle positiemode. Op alle producten geldt deze avond een korting van 20%." Eh vaag, maar het lijkt alsof je er woensdagavond alleen in mag als je zwanger bent net alsof ze dat kunnen controleren.
Haha nou mijn buik zegt nog dat ik 20 weken zwanger ben, maar als ik met die kleine kom aanzetten komt dat niet erg geloofwaardig over Ik ga ze gewoon even bellen.