begrijp al uit de reacties hierboven dat de korting niet opgaat voor de stokke tripp trapp. Jammer! Weet iemand of onderstaande artikelen 20% korting is? - parasolletje kinderwagen - familyfix - lodger wrapper - voedingskussen En kun je ook bestellen via de webshop? Kan n.l nergens op hun website iets vinden over de mama mazzeldagen!
Inderdaad balen van de tripp trapp, zal dus wel 159 zijn, maar zijn die ook wel es in de aanbieding dan?
paar jaar geleden ging ik iets kopen net voor de MMM dagen. toen zei de verkoopster zelf als u nu volgende week even met de kleren terugkomt krijg je alsnog de korting. Dus zo gezegd zo gedaan...
Ja.. Kijk alleen wel even goed waar de prijs uiteindelijk op uit komt, want soms is het dan alsnog bij de Babydump bijv. nog goedkoper.
Weet iemand trouwens hoe verschrikkelijk druk het op de eerste avond meestal is? Is het echt gekkenwerk? Ben een paar jaar geleden alleen overdag op een doordeweekse dag geweest en dat was wel te doen, maar wilde nu misschien morgenavond even gaan. Als dat echter echt gekkenwerk is dan zie ik er vanaf haha.
27 maart begint het! 20% korting op bijna alles! Ik ga dus even wachten met kopen van laatste dingen.
hahaha ik typ net dat bericht en zag pas net dat het dus morgen al is, dus zolang hoef ik niet te wachten
Wat betreft de Stokke Kinderstoel: ik heb het gecheckt en deze doet ook gewoon mee in de 20% korting. Dus ik zou zeggen: aanschaffen! Heb het ook berekend, en als je de stoel compleet neemt ( met babyset en verkleiner) zou je de verkleiner uiteindelijk gratis krijgen. Scheelt zo'n 40 eurie!
Oh hij doet dus wél mee? ik baalde al toen ik las dat hij niet mee deed. Wij willen namelijk de newborn set aanschaffen. Neem aan dat deze dan ook mee doet?
Weet iemand of Joolz ook meedoet? Wij hebben die uitgekozen maar krijgen een groot deel van het bedrag van schoonouders. Als Joolz meedoet aan de actie hoeven we zelf niks bij te leggen dus dan is deze wee aanschaffen natuurlijk wel heel zinvol. Iemand een idee?
Deze actie is geldig van 27 maart t/m 1 april 2012 - De korting geldt ook op artikelen die in onze winkels besteld moeten worden, bestellingen dienen wel direct te worden afgerekend - Zolang de voorraad strekt - Prijs- en modelwijzigingen voorbehouden - De actie is niet geldig in combinatie met andere acties - De actie is niet geldig op artikelen van Vriesia - De actie is niet geldig op boeken, cadeaukaarten, de cadeaubox, de echobon en/of het bezorgen en monteren van meubels of op onderdelen en reparaties - De actie geldt niet in combinatie met de WIJ Voordeelclub, de tweelingpas en/of personeelskorting - De actie is niet geldig in onze vestigingen in V&D - Deze actie is niet geldig op geneesmiddelen, boeken, cadeaukaarten, de cadeaubox en de echobon Zie hierboven het stukje "bijna" wat niet meedoet! 20% korting op BIJNA alles!
Dat is dus heel gek, in de winkel hier in Hoorn werd mij verzekerd dat ze niet meededen, eigenlijk bijna nooit. Zou het dus even goed chekken daar waar je hem koopt, blijkbaar verschilt dat nog wel eens!
Nou het lijkt me héél vreemd dat het per filiaal verschilt of Stokke mee doet of niet. Het lijkt mij dat ze hier 1 lijn in trekken, zij kunnen dat immers niet zelf bepalen. Het uitzonderen van merken op de actie vloeit vaak voort uit eisen van de fabrikant zelf (Stokke dus).
tja, dat lijkt mij ook (had ik ook zo begrepen) maar blijkbaar geeft het personeel dus wel wissselende info! Ik vond trouwend de folder al verdacht, daar staat namelijk neit specifiek de korting in, sterker daar staat alleen, chek de website voor de huidige prijzen....heel raar allemaal!
Ik had 3 jaar geleden een wiegje op het oog die we graag wilden hebben. Wij vol goede moed naar Prenatal.. Hadden ze het wiegje dus ineens 20% duurder 'gemaakt' door de adviesprijs te hanteren en niet "hun prijs" van de maanden ervoor en kwam hij uiteindelijk op hetzelfde bedrag als bij andere babywinkels.. Tja, dan heb je er weinig aan.