Hoi, heeft iemand ervaring met de website baby-cards.nl? Ik heb een leuk geboortekaartje gevonden op deze site, en wilde deze bewerken maar dat lukte niet helemaal. Dus heb ik een mail gestuurd naar hun klantenservice via het contactformulier. De eerste mail heb ik twee weken geleden gestuurd, geen reactie ontvangen. Drie dagen geleden nog een mail gestuud, tot nu toe nog steeds geen reactie... er staat wel een tel.nummer bij maar dat kost 70ct per minuut en als je toch ook kunt mailen, dan doe ik dat liever..maarja als je dan geen reactie krijgt.. ben benieuwd naar jullie ervaringen met deze site.
ik heb mijn vorige geboortekaartjes hier besteld en deze keer weer wat lukt er niet met bewerken? werkt vrij simpel eigenlijk. En met de code BBC5 krijg je nog een 20% korting ook ik ben prima geholpen doen en heb bij de 1e keer ook een keer de klantenservice aan de lijn gehad omdat ik zeker wou weten of het goed was gegaan en dat ik niet de voorbeeld kaartjes die ik tot nu toe gemaakt had opgestuurd zou krijgen maar dat gaat prima zo
Wij waren ook zeer tevreden. En de kaartjes hebben wij ook zelf bewerkt en dat was soms lastig, maar het is gelukt. We hebben nog een fikse korting gehad. Met code BBC2 (volgens mij).....
Vreemd... ik krijg dus tot twee keer toe geen reactie. Wat niet lukt is dat ik de foto wat naar beneden wil halen om er tekst boven te zetten, maar daardoor komt er een lelijke witte balk boven te foto. Deze krijg ik niet in de kleur van het kaartje, wat ik ook probeer. Ik denk niet dat ik nog hier ga bestellen, als ze nu al op deze manier met hun klanten omgaan, hoe moet dat dan als ik er kaartjes bestel en er is iets mis mee? Dan zullen ze helemaal niet reageren waarschijnlijk... Wel heel jammer ook gezien jullie eerdere positieve ervaringen, ze zijn dan blijkbaar minder goed geworden in hun klantvriendelijkheid..