Kan niet wachten tot ik kan shoppen. We hebben nog enkele cadeaucards van de prenatal liggen dus dat komt helemaal goed. Wat ik in ieder geval wil kopen: - nieuwe difrax-flessen en spenen - rompertjes - speeltje voor bij wipstoel Baby Bjorn - t-shirt van Noppies. Onze kleine had een gaaf t-shirtje aan bij de geboorte maar deze is te klein ga een maat groter halen. - en papa heeft een zilveren loopauto gezien. En ongetwijfeld zie ik nog meer leuke dingen....
Ik ga vanavond even kijken. Lekker zonder de kids, want papa past op. Ik heb vannochtend een schitterende termijnecho gehad, dus ik mag van mezelf best iets gaan kopen. Ik heb nog helemaal niets gekocht omdat ik toch wilde wachten tot 12 weken. Ik wil ook even bij de positiekleding kijken, daar gaat nu 25% vanaf. Ik ben benieuwd of het druk is.
In ieder geval een Maclaren buggy! Twijfel alleen nog over de kleur... Verder wil ik kijken voor een nieuwe autostoel (waarschijnlijk de Maxi Cosi Tobi) + bijpassende Aerosleep. En misschien nog een Deryan Travelcot, maar ook daar twijfel ik nog over. Haha... Al met al een hoop getwijfel en dat zal in de winkel nog wel even verder gaan! Ben ik altijd erg goed in!
Zo vanavond nog even de laatste dingen gehaald bij Prenatal. Vanwege de goede ervaringen op dit forum een Avent magnetron sterilisator. Een Diaper luieremmer (zo een zonder cassettes) en nog een badzitje en wat ander klein grut. Het was er echt druk (in Breda) maar wel ontspannen en gezellig vond ik.
Ik ga morgenavond naar de Prenatal. Waarschijnlijk ga ik gewoon wat kleine dingen kopen. Ben pas 4 weekjes zwanger, dus wil nog niet de grote dingen aanschaffen...
sow ik heb lekker geshopt! en heb idd gehaald wat ik hiet al eerder heb opgenoemd! ondanks de korting toch wel weer wat eurotje's lichter. ben super blij met de kleine mini pakjes, wordt je als zwangere ook helemaal emo, en zo ooooh wat schattig van he? haha!
Ik denk dat ik zo eens even bij de Prenatal ga kijken. Moet nog lakentjes en dekentjes hebben voor onze Ukkie. Heb al bij de Hema en bij Ikea gekeken, maar daar was niet heel veel bij wat ik leuk vond. En waarschijnlijk kom ik nog een heleboel andere dingen tegen!!! Komt toch goed uit dat manlief heel vroeg zijn bed uit moest en zich verslapen had zodat ie mij wakker moest maken om zn brood te smeren hahaha Liefs Sas
ik heb helaas helemaal niks nodig dus ik ga ook maar niet. Ik ken mezelf, dan ga ik toch dingen zoeken om te kopen. Ik hou niet van winkelen,maar je moet me niet loslaten in een babywinkel
Ik ga morgen. Nu wil ik eigenlijk weten. Ze hebben een bepaald autostoeltje die ik wil hebben maar iedere keer is deze uitverkocht. Als ik die nou morgen bestel, krijg ik dan ook die 20% korting??? Weet iemand dit??
O dat maakt niet uit!! Weet je ook of de prijzen die nu op de site staan of daar dan die korting al vanaf is??
Ga ff voor je kijken...yep de prijs is al verrekend. Volgens mij kan ik zo bij de prenatal gaan werken haha.
ben vanmorgen terug geweest om de babyfoon te bestellen, was het gisteren iets te druk voor. ze hadden ze toch niet op vooraad. het is er eentje van prenatal zelf met temperatuur aanduiding lampje, luxe genoeg. van 99 voor 79 met de korting. scheelt toch veel te veel!
Hier ga ik in ieder geval nog een buggyboard voor de mutsy halen en verder vooral wat kleine dingen. Nu we eenmaal weten dat het een jongen is, sjonge jonge, ik ben niet te houden ben ik bang.
Ow ik kan niet wachten tot morgen!!!!!! Ik ga voor kinderstoeltje voor in de auto en een stoelverkleiner voor in de eetstoel. Verder even kijken of er ook nog een goede niet te dure babyfoon is. Heb er nu 1 die alleen maar stoort, daar wordt je gestoort van
Ik ben gister geweest en gekocht. Kleertjes Kruik Nagelsetje Luieremmer Wagenspanner Muziekmobiel Lakentjes voor ledikant en wieg Moltons Kompressen En nog wat kleine dingetjes die ik nog nodig had.
Zo ik ben vandaag ook even geweest!!!! Heb een auto stoeltje gekocht/besteld van 100 voor 80 Parasol voor mijn kinderwagen want die er bij zat past niet:x Stoeltjes verkleiner voor in de eetstoel!!! Toch even 35 euro korting totaal dus dat is mooi meegenomen!!
Hele andere vraag. (ik kom nl. nooit bij prenatal) krijg je de korting direct bij de koop of krijg je zo'n kortingskaart voro de volgende keer?
direct op wat je koopt!! autostoeltje van mij hadden ze niet die heb ik bnesteld en afgerekend mdus mooi met korting !!!!!