Mama Mazzeldagen dinsdag 24 t/m zondag 29 maart 2015

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Elsa86, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlijEi

BlijEi Bekend lid

27 sep 2014
    657
    0
    16
    Where the heart is
    De folder is inmiddels via de link te bekijken :) goede aanbieding van de MC Mura 4 trouwens!

De tripptrapp heb ik inmiddels voor €169 (stoel + babyset) bij de Baby-Dump gekocht. De stoel alleen is bij de BD €125. Geen goede aanbieding dus bij de Prénatal.

Overigens bestelden wij tijdens de vorige mmd alles bij de BD, zij hebben laagste prijs garantie en zakken dus mee én je kunt bij een teleurstellende zwangerschap alles wat nog verpakt is retourneren. Sowieso vind ik ze met alle nog goed verpakte artikelen érg coulant met retourneren....

2. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    De bopita box is zeer zeker in de aanbieding. Het is een box met lade deze vind je nergens voor deze prijs.

Wij hebben de folder los in de brievenbus gehad. Er staan ook wat buggy's in. Familiefix staat niet in de folder.

3. Carro

Carro Lid

5 jan 2015
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    De Medium Diaper Champ is nu met 20% korting.. Bij alle webwinkels kost deze 79,99 euro maar bij Prenatal 89,99. Niet echt een superaanbieding dus..
    Probeerde hem te bestellen maar helaas ligt de website er de eerste avond dat de korting ingaat al eruit.. Beetje jammer!

4. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    De 2wayfix doet helaas niet mee. Dat wordt 10%.
    Wij hebben er twee nodig. Ik vraag me af als ik naar de winkel zou gaan ik er nog wat afkrijg? Geen idee hoe prenatal daar mee omgaat? Hebben namelijk alle grote dingen ergens anders gekocht.
    Iemand enig idee?

5. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Bij de prenatal bij ons begonnen ze zelf over meer korting toen ze me zagen twijfelen. Altijd proberen Romymama, je weet het nooit :)

Ik heb de alecto ivm -200 besteld. Hij was overal 149 en vorige week serieus bij de wehkamp besteld omdat ik daar korting kreeg. Hij werd met de korting 137 euro maar bij de mazzel dagen is hij nu 119! Gelukkig heb ik de mazzel dat ik die van de wehkamp nog terug kan sturen... wel stom van me dat ik niet eerder aan de prenatal had gedacht :(

6. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

8 okt 2012
    3.563
    2.860
    113
    Vrouw
    Vind het ook weer ontzettend teleurstellend. Wilde met een beetje korting een hoes voor milofix bestellen. Uiteraard uitverkocht. Verder geen leuke aanbiedingen. Overigens doet Babypark ook aan de laagste prijsgarantie.

7. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Goed om te weten! Ik ga denk eerst even babypark bellen. Die hebben ook laagste prijsgarantie en wij hebben daar alles gekocht. Kijken of ze daar nog wat meer kunnen doen. :)

8. Fritsie1

Fritsie1 Lid

30 sep 2014
    6
    0
    0
    Is de actie van de Mutsy Igo wel een goede aanbieding? Ik kan deze wagen niet ergens anders goedkoper vinden dan bij de Prenatal.

9. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Mijn ervaring is dat Prenatal in verhouding duurder is dan babypark en babydump. Wij hebben toen ik zwanger was veel van het merk Anel (Winnie the pooh) besteld bij Babydump. Waren heel tevreden en waren goedkoper uit dan bij andere winkels.

10. Loesje78

Loesje78 Actief lid

28 okt 2014
    396
    0
    0
    Baby spul is altijd oplichterij...want we kopen het toch wel. :)

11. xxBloesem

xxBloesem Bekend lid

1 feb 2015
    536
    173
    43
    Vrouw
    haha!

12. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

8 okt 2012
    3.563
    2.860
    113
    Vrouw
    Heb wel nog wat pyama's en slaapzakken gekocht voor de zomer. Ik vind ze erg fijn en nu lekker voordelig. En nog sokken maar die kan ik bijna elke maand wel kopen. Sokken uitdoen is het nieuwe favoriete spelletje van dochterlief. haha

13. MamaPrinsesje

MamaPrinsesje Actief lid

5 nov 2014
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet iemand of er bij prenetal onderhandeld kan worden om korting te krijgen ipv een product gratis?
    Bij de Joolz krijg je nu naast de gratis voetenzak een baby bodyguard ter waarde van 49€ maar vind dat zo een lelijk ding wat ik toch niet ga gebruiken. Vroeg me af of ik ander voor die zelfde prijs de korting kan krijgen...

14. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

8 okt 2012
    3.563
    2.860
    113
    Vrouw
    Gewoon proberen lijkt me.

15. xxBloesem

xxBloesem Bekend lid

1 feb 2015
    536
    173
    43
    Vrouw
    Ja gewoon proberen idd, heb wel verhalen gehoord dat ze wel korting kunnen geven bij prenatal.

16. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Je moet idd goed opletten en vergelijken maar toch staan er leuke aanbiedingen bij. Wij zaten al maanden te wachten op een aanbieding van de alecto camera babyfoon maar nergens hoor. Nu door de 20% korting van de mmd goedkoper als bij bv de babydump kunnen aanschaffen. Dat de standaardprijs dan bij prenatal hoger ligt maakte in dit geval niet zo uit. Wij hebben de uitzet nu compleet, halleluja! :D

17. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    De babydump zakt dan ook met de prijs als je zegt dat er iets bij prenatal goedkoper is;)

18. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Weet ik maar dat doet et toch niets aan af dat er ook goede aanbiedingen bij zitten? Bovendien had ik nog bonnen liggen die ik niet bij babydump kwijt kon :D
    Ben ook fan van de babydump hoor maar nu bewust voor prenatal gekozen

19. MamaPrinsesje

MamaPrinsesje Actief lid

5 nov 2014
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de babydump geprobeerd om die korting te krijgen ipv dat gratis ding op de Joolz. Maar die zouden de helft van de prijs korting geven op iets anders uit de winkel.
    Toen toch maar naar de Prenetal gereden en geprobeerd. Eerst kon het niet, en toen ik nog even met m'n man stond te praten, kwam ze naar ons toe; en wilde ze de korting geven op een ander artikel van Joolz. Dus uiteindelijk voor de verzorgingtas gegaan, die nu de helft van de prijs is! Wilde hem al graag, maar vond het zoveel geld.
    Dus ben nu blij dat ik er toch nog iets heb uit kunnen slepen!

Deel Deze Pagina