over de buikfoto's : ik heb het vorige keer niet laten doen, maar wel foto's gezien van andere juli-mama's, vond ze erg mooi geworden! Vooral ook de zwart-witte ! er stond alleen wel een behoorlijke rij hoor,dus je moet wel wat geduld hebben...
op de prenatal site staat dat de vestiging centrum dicht is, maar ach wie weet hebben ze het toch gewijzigd
Ik ben vandaag geweest. heb foto's laten maken. was niet helemaal gratis. kostte 2.50 en dan mag ik 9 oktober een "gratis" foto ophalen. Ze hebben er meer gemaakt dus de andere kan je er bij kopen. Ik ben benieuwd of ze mooi zijn, want als dat niet zo is, neem ik alleen die gratis foto. de korting vandaag was ook mooi meegenomen. scheelt toch...
Wij zijn vanavond ook even geweest, moest ook de blije doos nog ophalen dus ik moest toch nog naar de Prenatal. Het was echt gigantisch druk, de rij stond tot half in de winkel (Zwolle) en die winkel is toch aardig groot. Ik heb gauw aan een medewerkster gevraagd of ze de blije doos voor me kon pakken en toen zijn we de winkel weer uitgegaan. Voor de kleine aankopen die ik nog moest doen, vond ik het niet waard om zo lang in de rij te staan. Er waren ook mensen met karren vol, dan is 20 procent natuurlijk leuk!
Hai Jeetje zeg wat was het druk het was net alsof heel die winkel geplundert werd pffff en een rij aan de kassa waar je helemaal eng van werd... Ja viel me wel tegen gratis buikfoto maar je moest toch 2,50 euro betalen nou er ging nog veel meer staan maar ik heb alleeen Oriflame en MVM gezien voor de rest niets.... geen nutrix geen M&M geen gratis magazines .....
hier ook gewdaan en ik mag 7 oktober de foto's halen zijn erg veel foto's gemaakt maar je krijg 1 gratis foto 13 bij 18 en als je nog extra koop krijg je de 2,50 terug naja je betaal dan tenslotte toch de andere foto alleen ik heb dik 1 uur en 30 minuten a 2 uur gestaan in de rij pfff
oo wat lang zeg, dat zou ik er niet voor over hebben gehad. Toen ik even ging kijken waren er nog 4 wachtende voor mij. Ik ben toen maar even gaan shoppen en weer terug gegaan en ik was meteen aan de beurt. Met de drukte viel het in almere wel mee. Ik was er dan ook al om 18.00 uur en toen wij rond 19.00 uur weer weg gingen begon het steeds drukker te worden. Het klopt trouwens dat er op de autostoeltjes extra korting is in het weekend dus ik wacht nog even met het aanschaffen van de maxi cosi.
alle mensen wat was het druk zeg...een winkel vol hormonale vrouwen Het allergrootste irritatiepunt vond ik bij de pashokjes, staat er een mega rij te wachten, dringt er iemand voor. Of gaat iemand passen en gaat de vriendin/moeder ondertussen allemaal nieuwe pakken en in het hokje brengen om weer te passen, terwijl er veel anderen wachten. Dat vond ik wel aso!
poeh, als ik dat zo hoor ben ik blij dat ik zelf geen tijd heb om te gaan! geduld is een schone zaak, maar ik stond denk ik achteraan toen dat uitgedeeld werd, haha! gelukkig hebben wij de grote dingen al tweedehands gekocht (alhoewel sommige dingen eigenlijk nog nieuw zijn, mazzel voor ons!) en hebben we nog tijd zat voor de rest. ik vind het knap hoor, als je twee uur in de rij wilt staan voor fotootjes. ik zou dan echt helemaal apedol zijn geworden.
Vorige keer stonden wij om 6 uur voor de deur en toen ben ik expres als eerste bij de positiekleding wezen kijken een wagen en grote dingen had ik namelijk al. Toen kon ik dus op m'n gemak kleren shoppen. Later hebben we toen de easybase gehaald, maar dat zijn spullen die je toch altijd wel kunt kopen, is het niet op voorraad dan komt het later wel. Nu moet ik dus voor een voetenzak, gisteren konden we niet en vanavond wordt ook krap waarschijnlijk, dus dan wordt het dit weekend... kijken of er nog een betaalbare is
nou je stond vooral anderhalf uur a 2 uur in de rij bij de kassa om je producten af te rekenen bij de foto stond maar 1 iemand voor mij noatje ja die sms kreeg ik ook in alle rust shoppen hmmz waar dan lol
Wat een drama gisteravond die Prenatal (Utrecht)! Geen rijen? my ass! (sorry voor mn taalgebruik ) Pff, dat doe ik dus nooit meer, wat een drukte zeg! Ik dacht dat ik gek werd! Manlief werd dat dus echt, die heb ik op een gegeven moment naar buiten gestuurd om de auto maar vast te gaan halen en in de auto te gaan wachten. In de megarij stond er ook een verschrikkelijk eng raar mens achter me (was niet zwanger, boven de 50 en geen oma, zal jullie de verdere details besparen ) Maar die waarschuwde me ook nog even dat ik met mijn lange rug (?) niet meer op hakken mocht lopen, dat kon echt niet vond ze. Dus ik 'nou het gaat prima hoor'... pfff... (ik droeg overigens amper hakken, ze zou eens moeten zien waar ik normaal gesproken op loop/liep ) Maar ja, heb wel wat gekocht dus, vond het zonde om onverrichter zake weer huiswaarts te gaan. Maar voortaan geen mazzelkoopavonden/dagen meer voor mij, dan betaal ik wel wat meer zonder drukte! Ben nu nog aan het bijkomen
Ik heb toevallig afgelopen zaterdag babyuitzet gekocht bij de Prenatal. Toen was de actie nog niet maar als ik nu met mijn bon naar de Prenatal ga krijg ik over die bon gewoon 20% retour. Wel goed geregeld van ze....! Misschien heeft iemand hier iets aan?! Gr. Dora
geldt dat voor alle dingen? ik heb vorige week net positiekleding daar gekocht. zou ik ook wel 20% van terug willen....
kom er net vandaan en harstikke rustig Bij de fotograaf ook geen rij, maar daar had ik zelf geen interesse in
Zijn er ook al dingen uitverkocht? Mijn man en ik willen zaterdagochtend heen gaan, om 9 uur als de winkel opend. We willen een box kopen, wat lakentjes, hoeslakens een aankleedkussen, magnetron steralisator en een flessenwarmer. Hopelijk zijn deze dingen er allemaal nog.