Mama mazzeldagen prenatal vs Babydump

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Tweekids, 25 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Even een tipje , had babydump gemailt dat de Easybase bij de Prenatal nu maar 109 euro was, en omdat hun de laagste prijsgarantie zeggen te hebben vroeg ik of ik m bij babydump dan ook voor die prijs kon krijgen.
    Kreeg binnen 10 min een mail terug , u mag de easybase bij ons voor 105 euro kopen vanwege onze laagste prijsgarantie. Dus Babydump is alsnog goedkoper als Prenatal misschien wat meer werk maar wel de moeite met meerdere dingen + geen verzendkosten !

2. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Leuk is dat he.. :D Het stomme is dat ik gisterenmiddag dus de Phil en teds navigator bij babydump heb besteld aangezien ze dezelfde prijs (419 euro) als Prenatal aan hielden.
    Zie ik gisterenavond op de Prenatal facebook dat de mama mazzeldagen al begonnen zijn en dat ze die Phil en teds navigator nog meer verlaagd hebben dan wat ze in de folder aangeven, namelijk 399 euro. ;)
    Nu dus weer even bellen met Babydump, want ik wil hem ook voor 399 euro. :D

3. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.020
    5.232
    113
    Wat betreft die katoenen luiers daar moet jij je wel goed in verdiepen! Een gewone hydrofiel is absoluut niet geschikt. Je hebt speciale wasbare luiers nodig. Die zijn behoorlijk duur in de aanschaf en je hebt een redelijke set nodig (als je echt alleen dit wilt doen). Ik zou aanraden om ze eerst te huren of een set via marktplaats aan te schaffen. Het is te duur om "even" te proberen. Er zijn verschillende systemen van wasbare luiers (met inleggers, broekjes, bamboe, drukknoopjes etc). Niet zomaar iets aanschaffen. En je kunt die dingen niet in de winkel kopen alleen online.

Wat betreft earosleep vind ik persoonlijk weinig zinvol. Hier mag je die zelfs niet gebruiken met een pasgeboren baby. Vanwege de luchtcirculatie kan het te koud worden voor de baby. En je kunt het alleen gebruiken met de speciale hoeslakens van dit merk. Daar heb je er zeker 3 van nodig. Die zijn niet goedkoop en je kunt geen normaal laken gebruiken dan is het effect weg.

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw

Verkeerde topic? :p

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Dat had ik ook met mijn bestelde kinderwagen, alleen rekent babydump anders omdat je vaak een autostoel en luiertas bij aankoop van een kinderwagen krijgt . Dat nemen ze mee in de aankoopprijs dus dan zijn ze inderdaad altijd goedkoper haha.
    Of kreeg je geen extra dingen?

6. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Nee er zitten geen extra dingen bij. Alleen als we de kinderwagenbak ook hadden besteld kreeg je er een luiertas bij, maar ik hoef die kinderwagenbak niet.. :p

7. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Dan zal je vast goedkoper krijgen ! Ben wel benieuwd wat voor aanbod ze doen :)

8. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.275
    2.035
    113
    #8 rijo, 25 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2014
    Geldt dat ook met terugwerkende kracht? Wij hebben een Maxi Cosi gekocht bij BD (zit nog in plastic), deze is nu 35 euro goedkoper bij de Prenatal... De easybase moeten wij ook nog, bedankt voor de tip :)

Edit: Ik heb even op de site gekeken en daar staat:

*(De prijsgarantie geldt voor artikelen die nieuw zijn, nabesteld kunnen worden en die onder dezelfde verkoop- en leveringsvoorwaarden en kortingen (hoe ook genaamd) verkocht worden. De prijsgarantie is geldig tot aan de geboorte van je baby of maximaal tot 1 maand na aankoop van het artikel).

En dat is in ons geval zo, binnen 1 maand. Dus ik ga gauw BD mailen :cool:

9. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Oeh dat zal een lekker aanbod worden :D

10. frommel86

frommel86 Actief lid

16 dec 2011
    483
    0
    16

jazeker!! Hebben wij ook gehad tot op de geboorte van onze uk alles in de gaten gehouden en zo nog veel geld terug gekregen!

11. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Oehh ook de Kid sit is nu in de aanbieding

*weer een mailtje gestuurd naar Babydump met wat hun doen met de prijs haha *

12. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Ik heb ook voor maxi cosi en family fix gemaild vanmorgen! samen met ingescande afbeelding van de bonnetjes.
    Had de familyfix al in januari gekocht en de maxi cosi vorige maand maar ik kreeg netjes een emailtje terug dat ik 50 euro van hun kreeg!
    Wel netjes

13. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat goed zeg van bd.

En wat goed van jullie dat jullie dat zo in de gaten houden. Moet daar ook eens beter op gaan letten.

14. SDonya

SDonya Niet meer actief

En hoe duur word die bij babydump?

15. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    95 .. Maar moet dan telefonisch bestellen en weer via overschrijving betalen dus dan wordt die vrijdag bezorgd (easybase donderdag.)
    Vond net een bonnetje van 2,50 korting van de Prenatal dus ga morgen naar de winkel zelf is die daar nou niet bestel ik m alsnog bij babydump want bij prenatal staat dat leveren gewoon 5 werkdagen duurt en dan betaal je ook 4,95 verzendkosten dus hoop dat die in de winkel verkrijgbaar is :)

16. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.275
    2.035
    113
    Jij hebt snel bericht terug van BD haha! Ik heb nog niks gehoord. Ik ben benieuwd!

17. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Ja beide keren vandaag binnen 30 minuten. Ik mail naar service@...

18. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.275
    2.035
    113
    Wat snel! Ik heb ook naar dat mailadres gemaild, ik kreeg wel meteen een berichtje terug dat ik binnen 2 werkdagen bericht zou krijgen ;)

19. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vorige week een aantal dingen besteld bij babydump waaronder een aerosleep matras. Als het goed is kan ik deze week mijn bestelling afhalen bij babydump maar zag idd vanmorgen dat de prenatal nu goedkoper is... Toch maar even melden dan :)

20. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.275
    2.035
    113
    Ik heb trouwens ook bericht gehad van BD. Wat de maxi cosi betreft krijgen we het verschil terug en dit mogen we verrekenen met de aanschaf van de Easybase die zij dan ook goedkoper aanbieden. Zo besparen we zeker 5 tientjes. Top! :D

Deel Deze Pagina