Hallo allemaal, Heeft er misschien iemand codes over om de coca-cola flesjes met naam te bestellen? Alvast bedankt!
Ik ben nog op mijn werk, als ik vanavond thuis ben en de kinderen liggen op bed zal ik voor je kijken. Mijn man heeft van orgen boodschappen gedaan en ik weet niet of hij de flessen heeft ingeleverd. Dus ik kan niks beloven.
@ Luuz, bedankt voor het kijken! Wil de codes graag hebben voor het bestellen van de cadeaubox van vier flesjes. Ik ga verder kijken, bedankt in ieder geval!
bij de plus krijg je bij aankoop van een 4-pack een code om 1 flesje te bestellen (en in de winkel op te halen), zijn wel veel meer naam mogelijkheden als bij de 4 flesjes... (Geen verzendkosten of overige kosten) Heb beide besteld en de gene van 4 flesjes al thuis bezorgd gekregen. Ik heb denk ik nog wel een paar codes liggen.
Heeft er iemand nog 2 codes voor mij? Mijn kids hebben niet echt een standaardnaam en we zijn hier cola gek. Helaas net heel veel 6 packs gekocht...en daar zitten geen codes is! Sjips....
Ik geloof dat ik nog wel wat codes heb liggen. Zal morgen even kijken. PB maar als iemand nog zoekt. Probeer zelf alleen de codes uit de doppen waarmee je een flesje kan winnen, 1 is al gelukt.