Prenatal heeft sinds korte de laagste actieprijs garantie. Ergens anders goedkoper gezien, ondanks de actieprijs van prenatal? Krijg je het verschil terug.
Volgens mij zijn de mama MAZZELDAGEN van eind maart tot begin april .. Als ik me niet vergis van 30 maart t/m 2 april. Zoiets had ik tenminste vernomen van een medewerkster bij de prenatal.
Ik zie juist op fb dat de mama mazzeldagen van 26 maart tot 1 april zijn, volgende week dus Prenatal - MMD voorjaar 2013 - Powered By Publitas.com Dit is de folder
Weten jullie toevallig of de acties op de kinderwagens alleen geldig zijn op precies die modellen die in de folder staan? Wij willen namelijk een Joolz special edition, maar in de folder staat alleen het normale model.
Lijkt me wel Gigi, maar denk dat ze gewoon niet alle wagens er in kunnen zetten. De day en earth zijn beide in aanbieding, dus denk die ook wel.
Waarschijnlijk krijg je bij de complete kinderwagens geen gratis maxicosi + ander klein artikel erbij! Dan komt het alsnog op hetzelfde neer als alle andere aanbiedingen die altijd gelden overal. Ik heb nog wel n maxcicosi nodig en wil m graag nieuw.