Niet om vervelend te doen, maar ik kan ook niet inzoomen . Kan iemand me zeggen of er iets bijstaat betreffende mutsy of joolz?? Alvast heeeeeel erg bedankt !!
Joolz Day Earth compleet (frame, wandelwageninzet en reiswieg) in diverse kleuren voor 949,- plus gratis voetenzak twv 99,-. Mutsy: IGO compleet, in zwart (frame zonder vering) van 749,- naar 549,- plus gratis voetenzak twv 79,- (totaal voordeel 279,-) EVO compleet in diverse kleuren, m.u.v. Urban Nomad kleuren, nu 529,- plus gratis voetenzak, regenhoes en boodschappenhaak twv 104,-
Ooh super !! Ben blij dat ik nog even afgewacht heb!! Ben al even ml aan het stalken om samen dan echt wel de wagen te gaan bestellen/kopen.
He verodrie.. ik wil de mutsy urban nomad uitvoering juist... das pech... haha. Wij gaan ook volgende week alles inslaan.
Dames als jullie de trip trap hebben/kopen van stokke.. Kopen jullie dan apart de newbornset en een aparte wipstoel erbij? Ik twijfel zo tussen de stokke trip trap en de steps met bouncer. Wilde de steps omdat je dan newbornset, bouncer en stoffen bekleding meteen hebt, maar door de goede trip trap actie begin ik te twijfelen.. T lijkt me zo leuk als baby gezellig mee aan tafel ligt bij t eten! Maar de steps is zo duur.. En noooit in de actie. De trip trap met alle newborn dingen en een losse wipstoel is ook duur.. Wat zouden jullie doen?
Je zou de newbornset en de wipstoel van Stokke misschien tweedehands kunnen kopen? Dat scheelt vaak de helft. Ik krijg de Tripp Trapp cadeau met babyset en kussen, maar de newbornset wil ik via Marktplaats aanschaffen... Over de wipstoel heb ik nog niet nagedacht, komt later nog wel
Wij hebben een losse wipstoel. Zie het nut er niet van in om zo'n newborn set te hebben. Als hij erbij wilt zitten (gaat huilen als wij gaan eten) zet ik hem of met wipper op de tafel / op de grond of hou hem op schoot vast met 1 arm. Gaat prima.
Wij gaan denk ik ook voor de stokke. Heb nu een stoel van dapper maar met deze aanbieding ga ik denk ik toch voor de trip trap