Dames, ik weet niet of het hier al ergens genoemd is. Maar als je bij kortingscode 'mazzel' intypt krijg je nog 10% extra korting, ook wanneer iets al in de aanbieding is. Zo heb ik nu de familyfix voor 121 euro besteld Ik heb ook nog geen mail ontvangen, het zal idd wel druk zijn. Edit: ik zie dat die code niet altijd werkt, op de aanbiedingen. Maar het dus zeker het proberen waard
Ik heb niet alle berichten gelezen dus misschien is het al geplaatst, maar hebben jullie deze al gezien? Prenatal - Kinderwagens en accessoires van alle topmerken online! | PRENATAL.NL - Stokke - Stokke® Xplory® verzorgingstas
In de folder staat op de achterkant dat voor alle producten zonder Mama Mazzel voordeel de kortingscode 'mazzel' geldt. Misschien is het een foutje in de webshop dat je nog eens extra korting krijgt? 't Is wel mooi meegenomen!
Ik heb het even getest met de Familyfix en ik krijg inderdaad ook extra korting met de code 'mazzel'. Zo ook op de niet afgeprijsde boodschappentas van de Joolz Day. Maar als ik ze beide in m'n winkelmandje zet, en ik gebruik de kortingscode, dan krijg ik alleen de korting op de boodschappentas... Dus het lijkt afhankelijk van de samenstelling van je winkelmandje?
Hmmm, dat had leuk geweest, nog eens 10%, maar ja, ik heb nu echt al een goede korting met alles. Ik heb nog een hoop nodig maar dat koop ik bij de babydump voordeliger.
Hier goed geslaagd, winterkleren voor dochterlief van 2,5 gescoord (scheelt toch weer nieuwe collectie met 20% korting) en voor de baby: -Zensy babywarmer met 20% korting -Shirtje / sjaal en mutsje 20% korting -babydekentje van 25 euro ook met 20% korting -Aankleedkussen 20% korting -Babykammetje/borsteltje en nagelschaartje 20% korting.
Ik heb de lief wipstoel en een boxkleed besteld en vandaag ontvangen, maar hoe krijg ik die kortingsvoucher van center parcs? Is bij besteding boven de 50 euro en daar zat ik echt wel boven.
Oh dat is jammer.. Ik heb het ook nog even geprobeerd en nu lukt het bij mij ook niet meer. Zal denk ik een foutje in het systeem hebben gezeten ofzo Heb ik net ff geluk gehad denk ik
Voor die kortingsbon hoef je niets uit te geven hoor. Die heb je sowieso via deze link. Korting is automatisch verrekend. Ontvang tot 50% korting met uw Prenatal voucher | Center Parcs
Bij mij zat er een envelop bij met 'speciale mama-mazzeldag-cadeautjes' met daarin de Centerparcs-voucher, een kortingsbon voor de fotoservice van WIJ en de kraskaart voor de winactie op facebook.. De voucher geeft trouwens wel een andere link (waar je ook echt een unieke code in moet vullen) dan alle links en codes die op internet bekend zijn.
Op de bon staat geen datum, maar op de website waar je de code in moet vullen, kun je boeken t/m juni 2015.