ohh ik was iets te enthousiast, meneer heeft toch niet zo'n zin om te slapen met alle knallen. half uurtje was ie stil en nu ligt ie wakker in bed... dat word nog een lange dag voor em... succes met studeren lionne, heb je geen vakantie nu of gaat t bij jou gewoon door?
Ik kan verder niets ontdekken geen last van oortjes, billen etc. Ze krijgt wel nieuwe kiezen maar verder merk ik daar helemaal niets van.. ook met het eten niet, kwijlen doet ze niet. Ik weet het niet meer. Vanochtend naar de binnenspeeltuin geweest, vond ze wel erg leuk alleen ze was eind van de ochtend wel echt moe. Snel een boterham en kwart over 12 lag ze op bed. Laatste dagen slaap ze ook direct ze geeft geen kik, voorheen lag ze nog wel eens wat te brabbelen en sliep ze pas een kwartier later.. dit vind ik ook al vreemd en ja kwart over 1 was ze weer wakker. Gisteren was het ook zo en toen was ze tijdens het avond eten doodmoe. nu dus vanavond weer.. pffff echt geen zin in we willen der nu rond 4 uur/half 5 weer op bed leggen maar ja dan zal ze wel weer niet willen slapen.. Het korte slapen overdag is wel begonnen sinds 1e kerstdag. eerst was het nog 1,5 uur maar het werd steeds korter.. dan ben ik weer bang dat het te druk is voor der allemaal.. ja weet het ook niet meer.. toch hebben we na kerst niet echt veel dingen gedaan.. gewoon af en toe even weg... Oh ja ik ga altijd nog kijken s'avonds als ik naar bed ga bij der.. ik leg der dan ook altijd weer goed en zo (ze beweegt nogal in bed) en ik had al besloten om vanavond alleen maar te kijken want ja soms word ze toch wel wakker als ik dat doe.. Mijn dochter is overdag ook een lichte slaper.. moet zo uitkijken als ik boven bezig ben.. want ze word zo wakker. vervelend is dat he? In bed nemen is bij ons ook feesten.. ik ben er zelf ook niet zo van hoor.. soms gaat ze in de ochtend nog wel liggen maar ja ik kan dan niet slapen als zij er lig.. als ze de komende nachten zo gek blijft doen wil me vriend bij haar op de kamer gaan liggen.. ik kan dat niet, dan slaap ik de hele nacht niet. Gelukkig heb je nog wel uit kunnen slapen smurfjes mama! Ah balen lionne dat je vandaag nog moet studeren, succes hopelijk lukt het een beetje! Hier vind me dochter die knallen wel leuk.. als er 1 dichtbij is ga het gelijk zo.. ohhh! haha me vriend is nu even op de fiets om nog snel wat boodschappen met der. Ik denk neem der maar mee heb ik nog even wat rust.. ben benieuwd of ze het dan nog steeds zo mooi vind!
Hier gaat het inslapen ook niet zo makkelijk. Ik hoop dat het vanavond goed gaat, vorig jaar was het zon ellende,het hele huis vol en ikzat alleen maar boven met een overstuur mannetje. Mijn man blijft zeggen dat het vast beter gaat; vorig jaar was hij nog maar 3 maand, net een ziekenhuisopname achter de rug en nog steeds ziekjes. Maar ik moet het eerst nog zien... Ikheb zon hekel aan vuurwerk, even mijn frustratie kwijt hoor... Was net ook even met de wandelwagen naar de winkel loopt daar zon vader met 2 kindjes en legt dat jochie in bijzijn een vuurpijl op de grond in onze richting en steekt het aan :x. Vader een gat in zijn jas want hij is er tussen gaan staan, gelukkig voor ons, maar il begrijp dat niet. Werd ie boos op dat jochie, maar ik vind het echt zijn fout, vuurpijlen horen in een bierflesje of zo, toch . Ik heb het idee dat de kindjes ook steeds kleiner zonder toezocht oog die rotzooi afsteken... Sorry, was echt boos....
Jeetje dat is schrikken inderdaad!! pff ik moet daar ook niets van hebben hoor. ik durf ook niet goed nu alleen naar buiten ben zo'n schijtluis haha... me vriend op de fiets boodschappen doen.. ik zei neem nu maar de auto.. nee hij wilde op de fiets.. prima maar ik had toch met de auto gegaan haha Hopelijk deze keer een betere oud en nieuw voor jullie dan! Me dochter werd niet wakker vorig jaar maar toch denken we dat ze nu dus wel wakker word.. ik ben benieuwd!
Aardbei, heb je al eens geprobeerd om gewoon even met haar naar beneden te gaan als ze zo overstuur is. Wij hebben gisteren zon vormendoos gekregen, hijs nu ongelofelijk trots op zichzelf dat hij af en toe zon vormpje goed erin krijgt. Er moest dus vanacht geoefend worden hierop Heel veel mensen hier op het forum zijn tegen, maar wij merken toch dat een kwartiertje spelen sneller is dan 2 uur lang huilend op bed proberen te leggen... Vanacht zijn we dus wel 1,5 uur bezig geweest, omdat we die vormendoos niet als een nieuwe ontwikkeling hadden gezien.
ohh pff dat is idd schrikken, blij dat die man er tussen ging staan joh! ik ben ook bang dat hij vanacht wakker word... vorig jaar was hij ook 3 maanden en sliep ie overal doorheen maar aangezien hij de laatste dagen al slecht slaapt zal t vanacht nog wel erger zijn. nu was t na 3 kwartier ook gedaan, denk wakker geworden van de knallen en dan kan ie zn slaap niet meer zo goed pakken denk ik... wij proberen t vanmiddag ook nog maar een keertje denk ik anders is hier de dag ook nog lang hoor!
Oh dus als hij wakker wordt halen jullie hem eruit en laten jullie hem even spelen? ipv doorzetten en hem laten huilen? Vannacht had dat wel gegaan maar ja als ze om 2 uur of zo midden in de nacht wakker wordt en wij liggen ook op bed is het ook zo wat toch? of doen jullie dat dan wel?
Hier ook een dreumes wat niet meer wilt slapen overdag. Normaal slaapt hij van half 1 t/m half 4 zoiets. Naar boven gaan is geen probleem maar als hij in zn bedje ligt is het mopperen en huilen. Het lijkt wel of hij er geen behoefte meer aan heeft. Hij slaapt nog wel 12 uur 's nachts. Vuurwerk vreselijk overdag! Maar 's avonds is het een plaatje! ( als het droog weer is) Gisteren is mn man gevallen met zn fiets, gebroken pols tot gevolg. Ik in de stress, want hij kan nu 6 weken bijna niks doen. Is nu afhankelijk van anderen. Nu we wat dingen geregeld hebben voor mn werk en voor Jarvi ben ik gerust gestelder. Maar het blijft een akelig gezicht om je partner met zoveel pijn te zien.
Nou ja, het gebeurd ons zo 1 keer in de maand, bijvoorbeeld als hij heeft leren lopen. We zijn dan gewoon sneller klaar . Nu is het wel zo dat het vaak maar 1 nachtje is, op vakantie een keer 2 nachtjes (toen kon hij voor het eerst echt van zijn plek komen). Ik heb dus geen idee wanneer hij de leeftijd gaat krijgen dat hij een loopje met je gaat nemen en het altijd wil. Ik denk dat als het meer dan 2 nachten en vaker dan eens per maand is dat we dan een ander opvoedkundige strategie moeten gaan hanteren. Voor nu werkt het in ieder geval en verliezen we alledrie het minste slaap. Pfff, opvoeden
traphekje dicht, deuren dicht en laat maar gaan over de overloop haha tsja kan me wel voorstellen dat als je ergens trots op bent dat je dat ook graag wil doen, maar midden in de nacht is dan niet zo handig.. hier niet t geval eigenlijk gelukkig... ben em nu even spoed cursus "kussen met de mond dicht" aan t geven. ben die holle kussen met zn mond vol open en tong naar buiten wel beetje beu, al is t ook wel heel lief haha
ohhneejj ellende!! dat word een lange kerst vakantie voor hem. en dan zit ie thuis en kan ie nog niet voor jullie kleine zorgen denk ik ofwel..?
Bah Helma,gewoon gevallen of was ie met zon snelle fiets? Gellukig is het alleen de pols... Haha nicole, hier ook van die halve tongzoenen . Ik maak er nu zon geluidje bij, hhhmmmmmzzz, als hij dat doet lukt dat alleen met zijn mond dicht. Maar toch krijg ik nog steeds vaak een holle kus met heul veul kwijl....
Hij gleed uit over een markering van een fietspad. Hij kan helaas niet voor Jarvi zorgen. Gelukkig krijgen we veel hulp van vrienden en familie. Die boden gelijk aan om te helpen. Hij vind het niet zo erg om een lange vakantie te hebben, alleen de manier waarop is wat minder Zijn we ook juist bezig om van de zolder een 4de slaapkamer van de te maken. Dit soort ongelukken komen nooit goed uit. Maar ja, we maken er maar t beste van eh Nicole: hahaha
Hier vandaag nog gewerkt.. Die kleine vind vuurwerk prachtig (de hond minder) ik verwacht dat ons monster doorslaapt vannacht. Gelukkig slaapt hij tot nu toe overdag en s nachts goed! Voor iedereen fijne jaarwisseling!
haha, hier ook van die lekkere smakkerds! Helma, wat een pech zeg, gelukkig hebben jullie het een beetje kunnen regelen... Geen lekkere nachten voor sommige lees ik. Hier denk ik toch dat het de tandjes waren/zijn... afgelopen avond niet overstuur wakker geweest, wel een keer om half 11 maar prima te troosten en daarna om 1 uur voor het eerst weer. Hij heeft nog maar 2 tandjes en er komen er nu nog 2 aan en een kies, zag ik vanmiddag.... kan me voorstellen dat dat zeer doet Allemaal een heel fijne jaarwisseling alvast en hopelijk slapen de kinders lekker door de herrie heen
welkom ongeduldje, fijn dat je zo van je ventje kan genieten na jullie heftige periode. hier ligt de kleine man heerlijk te slapen! net wat stukjes oliebol en appelflap gehad, dat ging er goed in! nu lekker op de bank kijken hoe lang we het volhouden, vrees dat we er voor 12 uur wel in liggen
Ik werk in de zorg en mag dus gewoon werken. Oud en nieuw zelf ben ik vrij. Donderdag ook, daarna weer gewoon werken.
hier heb ik door alles heen geslapen, maar mijn mannen waren wel wakker schaam me een beetje, maar blijkbaar had ik mijn slaap wel nodig.