mama-met-dreumes clubje!

Discussie in 'De mama's' gestart door kwebbel86, 3 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.620
    1.158
    113
    ohhh lionne, kerst wel moeten werken dan zeker?
    hihi justme, jij bent iig bijgeslapen...;)

wij waren bij vrienden en daar was t meer bommen dan vuurwerk maar meneer gaf geen kik, netjes gaan slapen en niet meer gehoord :D
    wakker gemaakt toen we naar huis gingen en thuis 1 x een kraai gegeven en toen was ie weer stil... tot vanmorgen 7.45 toen was meneer uitgeslapen en wij eigenlijk nog niet....:)

2. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Wel lekker geslapen dus just me!
    Wij waren bij vrienden, kleine man overal doorheen geslapen!
    Hij nu heel actief.. Wij iets minder...

3. SmurfjesMama

SmurfjesMama Bekend lid

2 okt 2013
    684
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Hier netjes om half 8 naar bed gegaan, werd om kwart over 8 weer wakker en helemaal overstuur. We hebben hem bij ons laten spelen tot half 11 en toen weer on bed gelegd en we hebben hem niet meer gehoord. Al met al dus toch aardig gegaan, ik had slechter verwacht :). Heb dus nog redelijk kunnen genieten van een avondje met vrienden. Nu de rommel opruimen....

4. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.250
    684
    113
    Gelukkig nieuwjaar!!!

Hier heeft ze er ook door heen geslapen! en ze is helemaal niet wakker geworden vannacht! Gelukkig! Hopen dat het gewoon bij die 2 keer blijft!
    Ze was om half 8 wakker voor ons iets minder;)

5. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    even snel..
    Gelukkig nieuwjaar meiden!

Hier sliep ze rond 22.00 pas. Ze tukte in de middag ook pas laat en ach die ene keer ;) Ze was nog heerlijk aan het spelen haha..

Vanochtend werd ze ook pas tegen 9.15/9.30 wakker dus wij klagen niet ;)

6. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Gelukkig nieuwjaar!!

Ja, met kerst wel beide dagen gewerkt.
    En eigenlijk had ik morgen weer gewoon gemogen, maar omdat ik zorgverlof heb gekregen, ben ik de hele dag vrij.

Dochterlief werd wakker van het vuurwerk bij opa en oma, dus samen gekeken. Om 01.00 naar huis en om 01.30 in haar eigen bed. Om 08.30 was mevrouw al weer wakker. Ze is nu nog wakker.
    Ben benieuwd of ze nog gaat slapen. (Ik zelf ben moe, maar MOET studeren vandaag :()

7. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    ik doe nu MBO niv.4, Mz, persoonlijk begeleider.
    en qua studeren moet ik vooral veel verslagen maken :(

8. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    De beste wensen ook voor jullie allemaal!

Hier heeft hij ook best goed geslapen! Het ging hier echt te keer en schok me telkens rot en zat wel telkens met spanning of hij niet wakker zou worden.. uiteindelijk om 23.00 pas voor het eerst wakker ( het inslapen ging wel moeilijk, normaal niet) en om half 12 hadden we zo iets, kom maar (want hij was al paar keer weer wakker geschokken van al die knallen) We zijn toen om 00.45 met ze 3tjes gaan slapen. Hij een flesje en om 6.15 werd hij weer wakker. Heerlijk! Heb in tijden geen 5 uur wachter elkaar kunnen slapen:D Uiteindelijk werd hij om 7.15 helemaal wakker.

justme, jij bent ook lekker uitgeslapen! Je zal het vast hebben verdient, anders hadden ze je wel wakker gemaakt;)

9. SmurfjesMama

SmurfjesMama Bekend lid

2 okt 2013
    684
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bah, verslagen zijn altijd vervelend, moet je bij nadenken, kan je beter hersenloos woordjes leren...:)

Ik had gehoopt dat het mee zou vallen, maar ik ben zo nerveus voor mijn eerste werkdag bij de nieuwe werkgever morgen... Ik kom uit een bedrijf waarbij waardering een vies woord was en de sfeer was verschrikkelijk. Ik merk dat ik nog heel erg die mindset heb en dus ontzettend onzeker ben geworden daardoor Echt bang dat ze me ook bij dit bedrijf niet "leuk" gaan vinden. Ik had altijd die gedachte, als je goed je best doet en hard werkt komt het wel goed, maar dat was dus niet zo... Pfff... Ik hoop dat het een beetje mee valt morgen.

10. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.620
    1.158
    113
    bah lionne, das echt bikkelen dus voor jezelf... knap!
    smurfjes mama hebben wij bij t zelfde bedrijf gewerkt...;) ik had ook zo'n bedrijf namelijk... succes morgen! waarschijnlijk maak je je veel te druk en valt t wel mee, maar snap je spanning wel!
    hier alle opas en omas weer gehad vandaag, meneer in de auto in slaap gevallen en nu niet willen slapen in zn bed... en wij zo gaar als iets...:)

11. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes Lionne en Smurfjesmama! komt vast goed!

12. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.250
    684
    113
    Succes smurfjes mama! Ik hoop dat het een beetje mee valt!
    Ik mag morgen ook weer werken, nu al geen zin... gelukkig vrijdag weer vrij!

Wij vandaag even bij me ouders geweest voor het nieuwe jaar! Me meisje ligt alweer op bed maar net huilend en overstuur wakker.. het zijn wel nachtmerries denk ik.. want je moet der echt wakker maken en ze wijst gelijk naar de knuffels en houd ze dan stevig vast... maar ja wat kan je nu tegen nachtmerries doen he? ik heb geen idee!

Nog meer die morgen of vrijdag weer moeten werken?

13. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.620
    1.158
    113
    aardbei en als je haar even over haar wangen/ogen aait, word ze dan ook niet rustig? hoef ze niet uit bed en wakker te worden zeg maar maar kan je haar toch troosten...

ik wou dat ik kon gaan werken, helaas baanloos:(

14. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @aardbei, is het geen nachtangst? google hier maar even op. heeft de kleine man af en toe last van, heel zielig.

15. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Ja hier ook morgen werken.. Woe is mijn vaste vrije dag dus ben er eigenlijk niks mee opgeschoten haha. Alleen nu wel gaar dus morgen zal als een maandag voelen.
    Gelukkig vrijdag weer vrij, maar dan moe ik om half 9 in t zkh zijn met de kleine man..niet echt handig gepland maar ja. Denk dat ik vanavond maar vroeg mijn bed induik, kleine man slaapt al als een roosje en grote man gaat darten kijken

16. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.620
    1.158
    113
    ohh ongeduldje das balen van je vije dag... ik had 7 jaar in de zorg gewerkt en dus atlijd weekenden en feestdagen, toen ik ermee stopte was ik zo blij dat ik kerst en oud en nieuw gewoon vrij was, viel kerst precies op zaterdag en zondag, schoot ik er dus ook niets mee op;):) kon er toen zo van balen haha

bleehh wat een saaie avond, geen bal op de tv behalve animatie films die ik al 5 x gezien heb of niet hoef te zien, manlief zo gaar als een tientje van gisteren en ik ook behoorlijk gaar maar slapen kan ik nog niet...;) tsja dan kan je niets anders als hier alle forums plat spammen:D

17. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Ben best nerveus voor morgen, bij de knoarts.

18. SmurfjesMama

SmurfjesMama Bekend lid

2 okt 2013
    684
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lionne, succes morgen! Ben benieuwd hoe het afloopt.
    Ben je al lang met die opleiding bezig, en is dat dan een soort 2e opleiding? Besef me nu pas dat ik eigenlijk geen idee heb hoe oud jullie allemaal zijn :).

Nicole, ook zon rot bedrijf gehad? Ben je eigenlijk zelf weggegaan of had je geen keuze? En nu hard aan het zoeken? Ik hoop dat je snel wat vindt waar ze wel normaal kunnen reageren op het hebben van kinderen.

Aardbei, ik zou ook niet weten wat je aan nachtmerries zou kunnen doen. Je vraagt je dan toch af waar zon kleindje bang van kan worden, ze komen toch nagenoeg met niks engs nog in aanraking zou je denken.

Nou, ga een poging doen door de zenuwen heen te slapen, weltrusten!

19. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Hier kleine man heerlijk door het vuurwerk heen geslapen. Netjes om 20.00 uur gaan slapen en om 08.30 uur weer wakker.

Lionne..succes morgen bij de kno arts, hoop dat jullie wat wijzer worden

Smurfjesmama.. succes morgen bij je nieuwe baan! Snap heel goed dat je het spannend vind.

Manlief en ik zijn morgen vrij..kunnen we mooi de rest van oud en nieuw opruimen en de kerstspullen weer opbergen. Ik moet vrijdag weer werken

Oh ja leeftijd, ik ben 32( maar dat was wel te bedenken met mijn nickname:p)

20. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.620
    1.158
    113
    lionne succes vandaag!
    aardbei je kleine vannacht weer goed geslapen?
    smurfjes mama, ik had geen keus maar met tegenzin gaan werken is niet fijn. nu druk op zoek naar geur nieuws ja.

ik heb 27 trouwens:)

Deel Deze Pagina