Aardbei hier ging t met 17 mnd juist beter t slapen en nu weer niet. Zou haar gewoon lekker mee laten eten. wij eten simpel bami. fijne avond dames
jeetje wat zijn jullie gezond op zondag, wij sponseren vaak de friettent vandaag dus ook. haha en de kleine pasta uit de diepvries op, ging er goed in! pasta enzo eet ie veel beter als aardappels, dat duurt altijd ruim een half uur voor zn bord leeg is. en hij is echt nog vrolijk, zeg t net toevallig nog tegen mn vriend. uurtje slapen in de auto vanmiddag en nog kei fit. normaal 2 uur slapen in bed en s avonds niet te genieten... snap ik t nog fijn aardbei dat ze dus ook gewoon vrolijk wakker kan worden! pff bah rook, heb er ook een hekel aan, gelukkig geen familie leden die roken... vanavond boer zoekt vrouw kijken! nog meer volgers?
Haha weekend is hier meestal ook niet zo gezond. Vandaag viel t mee, gegrilde kip, frietjes en wat restjes groente. Eten is niet altijd makkelijk met die kleine, begint echt zijn eigen smaak te ontwikkelen, als baby at ie alles, nu moet alles eerst onderzocht worden. Zijn vanmiddag naar de "dierentuin" (kleintje) geweest. Vond de kleine man super leuk (we hebben een abbo) alhoewel door de plassen lopen ook favoriet was!
Ja ik ga ook BZV kijken. Manlief is werken. Ik zit nu alleen. Zo saai :s Straks nog even een activiteit voor morgenmiddag verzinnen voor op mijn groep.
ohh kijk ben ik niet de enige! hihi mn vent had al een film uitgezocht om vanavond te kijken, dus ik stelde maar voor dat ie dan mooi boven op bed mocht kijken haha die ene avond dat ik echt iets wil zien ga ik niet boven zitten bleh saai alleen thuis... voor voor soort activiteit moet het zijn, denken we even mee haha ik ga even me uiterste best doen op een goede sollicitatiebrief, had een hele leuke vacature gezien hier dichtbij ongeduldje, hier begint guus ook een eigen smaak te ontwikkelen, en dat is geen aard+gr+vl maar dat heeft ie nie van een vreemde, wij houden er ook niet zo van...
Oh Nicole leuk wat voor vacature heb je gezien! (Volgens mijn speurwerk woon ik in hetzelfde gebied ) Bzv kijk ik meestal via uitzending gemist mijn mannetje moet al zoveel verplicht meekijken dat kan ik hem niet aandoen hahah Deel 1 heb ik gevolgd daar deed een voor mij bekende boer aan mee. Ik volg wie is de mol, penoza (jammer genoeg afgelopen), robinson (ook afgelopen) dus dalijk maar eens kijken wat die nieuwe serie op rtl 4 is
Oeh, daar heb ik weinig kijk op, weet alleen dat mijn demente oma nagels lakken altijd fantastisch vond
Succes met brief schrijven nicole! Ik hoop dat het wat wordt. Ik vond brieven schrijven zo lastig, het leek altijd weer hetzelfde geneuzel. Uiteindelijk bij dit bedrijf via een recruiter, kon ikzelf lekker achterover hangen . Ik ben eigenlijk een beetje uitgeboerzoektvrouwt..., ben er ook niet meer aan begonnen dit keer. Wij kijken vaak series, zoals homeland bijvoorbeeld. De smaak van luuk is volgens mij nog steeds alles behalve patat, pannenkoeken en danoontjes of andere soorten kwark met smaakjes... Als tussendoortje zijn pepernoten wel echt favoriet, maar ja, ben er bijna doorheen. Hij eet trouwens ook olijven, gek fruit zoals kakis of lieches (geen idee hoe je dat schrijft!) Wij hebben hem weer in bed, ben benieuwd of gisteren eenmalig was. Jullie ook allemaal succes met de nacht!
Wij eten ook vaak friet of iets anders ongezonds hoor in het weekend maar ik denk afgelopen 2 weken zoveel gegeten nu nog maar niet te vet vandaar broodjes! Myla heeft meegegeten en ze vond het wel lekker haha! Iets anders pikt ze hier niet zomaar, ze wilt altijd alles wat wij ook hebben! Ik ga ook BZV kijken, me vriend wilde ook een film kijken die tie gedownload heeft, ik zo nee vanavond komt bzv Wat voor vacature heb je gezien nicole? Ik mag morgen weer werken myla gaat naar het kdv! Jij zit nu in de ww nicole toch? Ik zat vorig jaar vanaf december 2012 tot april 2013 in de ww! en ik vond het echt niets bah bah! thuisblijfmoeder is niets voor mij Ik werk 24 uur, hoeveel werken de andere moeders hier?
@nicole, succes met schrijven! ik werk 32 uur, niet helemaal uit vrije wil maar het gaat goed. manlief heeft projectwerk en daar kun je niet op bouwen. heb net aantal bollen wol besteld, ga een kleed maken in 42 weken! ben benieuwd. het wol was overal uitverkocht (dat kleed maken gaat via FB clubje en blijkbaar doen veel mensen mee) dus maar via buitenland gekocht. was niet eens duurder.....hopelijk komt het snel binnen en kan ik starten!
Ik werk 24 uur. Wilde eigenlijk voor 32 uur terugkomen, was ook al geregeld, is uiteindelijk 24 geworden 1 dag minder op contract en 1 dag in de week ouderschapsverlof bevalt prima! Maar 3 daagjes werken
Lekker ongeduldje! ik wil eind dit jaar ook ouderschapsverlof opnemen zodat ik 20 uur werk, maar ja weet niet of dat ze dat op het werk wel goed vinden! Hoe zit het met jullie met oppas? kdv, opa, oma? Mijn dochter 1 dag in de week kdv en 2 dagen bij mijn moeder!
ohh haha ongeduldje, waar woon je dan?? ik had een vacature gezien in een winkel in t dorp waar ik woon we hebben iig wel een heel eind dezelfde tv smaak haha toen ik uit mn verlof kwam heb ik nog ff 36 uur gewerkt(4 dagen) daarna terug naar 28 (3 dagen) dus als ik nou weer 3 dagen zou kunnen zou ik dat wel heel fijn vinden, maar een baan staat voorop, voor hoeveel uur dan ook... ohh wat stoer justme om daar aan te beginnen. heb je een foto van een voorbeeld? ik begin niet meer aan zulke dingen, na 2 weken ben ik uitgedaan en blijft t liggen... ik ben ook echt onwijs slecht in brieven schrijven dus ga er iedere keer maar echt voor aan tafel zitten en ff me kop erbij proberen te houden (en spieken op internet bij andere brieven) wat is een recruiter? of is dat een hele domme vraag... officieel zit ik nog niet in de ww maar nog in mn uitwerktijd... maar werk niet meer... snapje haha smurfjes mama heb je nog pepernoten in huis? die heeft guus eigenlijk maar 5 gehad ofzo dit jaar. krentjes zijn echt helemaal hot hier... en soepstengels smult ie ook van. nou ik zit voor de buis bzv begint
Ik werk 32 uur en ga dat dit jaar ook weer doen. Ik vond het heel veel en weet ook niet of ik het echt wil. Maar ik vond het nu moeilijk inschatten of 32 uur teveel was,omdat mijn werk niet leuk was of dat het gewoon teveel was. Ik ga het dit jaar dus nog een kans geven, mijn baan is niet uit te voeren in 3 dagen dus dan zou ik iets anders moeten gaan verzinnen. Een recruiter is iemand van een bedrijf zoals Yer, Yaght of zo. Wat ze doen is voor jou kijken waar je zou kunnen passen en zij doen dus als het ware het brief gedeelte. Je moet daarna zelf de gesprekken doen. Het is niet altijd heel ideaal want het bedrijf waar je komt te werken moet er wel voor betalen (20% van je jaarsalaris of zo...). Niet elk bedrijf vindt dat wat, maar sommige vinden het fijn dat ze als het ware de eerste schifting aan een extern bedrijf kunnen overlaten. Justme, klinkt leuk zon project! Ik heb helaas een beetje hetzelfde als nicole, dat blijft op een gegeven moment weer liggen. Het is hier nog steeds stil... Ik hoop dat het zo blijft...
ohh okee dan.. nooit van gehoord maar ben ook een leek op het gebied van solliciteren... eigenlijk in alle 2 mijn banen die ik gehad heb zo ingerold zonder de echte "enge" gesprekken en brieven enzo hahaha ik zal me er morgen eens in gaan verdiepen... wie weet helpt het mij ook... voor iedereen vast een fijne werkweek.... t normale werkleven begint weer dames, over met alle gekke dagen enzo... tijd voor lente dus oh aardbei, toen ik nog werkte ging de kleine 1 dag naar mn schoonmoeder toe en rest met mij mee naar het kdv en soms 1 dag naar vriendin/collega. wij paste meestal ieder een dag in de week op elkaar kleine, scheelt je veel in de kosten haha nou wil ik eigenlijk opzoek naar een leuke gastouder, omdat ik graag flexibele opvang wil, betalen voor wat je afneemt en niet voor dagdelen omdat mn vent vaak al voor 4 uur afgewerkt is en het dus zonde vind om dan tot 6 uur te moeten betalen... zo'n flexibele kdv hebben we hier niet
ik heb een contract van 32 uur; hiervan ga ik 28 uur per week werken en de baas betaald een halve dag school. Zo kom ik aan de 32 uur. En dan dus nog een halve dag school in mijn eigen tijd. opvang: Dochter gaat op ma, wo en do naar de gastouder. En de overige dagen ben of ik of manlief thuis. (hij werkt ook in de zorg, soms zien we elkaar nauwelijks, soms bijna dagelijks) Ik heb zin in wat lekkers!!!! Maar we hebben niks manlief heeft vandaag de koekjes opgemaakt
Mijn berichtje van net is niet geplaatst.. wat een laptekst.. ik hoop dat er niets mis is gegaan maar dat dit komt omdat hij nog goedgekeurd moet worden.. maar om een lang verhaal kort te maken anders even een samenvatting Er is hier weer gezellig geklets vandaag Logeetje heeft tot 7 uur geslapen. M.ees zoals elke nacht paar keer wakker maar tot iets na half 9 geslapen.. ik dacht dus wel.. had ik mooi ook gekund.. maar goed, logeetje was wel heel vrolijk toen ik hem uit bed kwam halen dus dan maakt het al snel weer goed @nicole, succes met schrijven, hoplijk wordt je uitgenodigd voor een gesprek! @aardbei, hoelang zou die sprong duren word gezegd?! Hopelijk zijn jullie er snel weer echt blijvend ' vanaf'.. en ik hoop dat hij er hier snel over heen springt, want overdag ook slecht slapen, kan ik er niet bij hebben Ik werk momenteel 16 a 20 uur. 1 dag is manlief thuis en 1 dag bij mijn ouders. Later zal ik weer meer gaan werken, wellicht dat de schoonouders komen oppassen. Maar nu zou ik dat nog niet opkunnen brengen.... ook omdat de nachten dan gewoon echt niet meer te handelen zijn + huishouden en sociale contacten. Doen jullie trouwens aan sporten?! @eten; Hier gisteren patat dus vandaag gezond; aardappel, bloemkool en kip. Hopelijk voor ons allemaal een rustige nacht. Truste!
Eerste dag dat manlief en ik samen naar het werk moeten. Extra vroeg opgestaan, half 7, en een volgorde bedacht om op tijd klaar te zijn. Nou zaten we om kwart over 7 allemaal klaar op de bank . Dat kan dus weer een kwartiertje later. Marvb, sporten, daar vraag je zoiets. Ik vind het lastig om er aan toete komen. Deed voor de zwangerschap van die kleine triathlonnetjes, maar dat zit er niet meer in . Probeer nog wel te zwemmen en fietsen, maar vooral als je snachts weer zon nacht hebt gehad vind ik het moeilijk om me over de vermoeidheid heen te zetten en alsnog te gaan. Hoe zit dat met de rest? Fijne dag allemaal, succes met alle dingen die gedaan moeten worden vandaag!