@nicole, de wandelwagen gebruiken we nog wel hoor, maar eerder liep ik op mijn vrije dagen altijd een stuk met de wagen. dat wil meneer nu niet altijd meer. dus loopt hij ook ernaast als we stuk wandelen.
Dus toch niet samen geknikkerd Nicole Hier ook nog wel wandelwagen hoor, die van mij vind lopen wel leuk, maar als t ongelijk is, is t toch wel spannend.. En alle blaadjes, steentje ed zijn onderweg natuurlijk heel interessant.. Verder weinig nieuws heer, meneertje ligt alweer een uurtje te pitten. Morgen is mijn vrije dag, dus quality time met de kleine man En heb net de inschrijfformulieren voor de peuterspeelzaal de deur uit gedaan over een tijdje toch maar eens gaan proberen.
Luuk loopt nog maar net een weekje los en ook nog maar een meter of 2, dus wij doen nog alles met de wandelwagen. Vind ik nog wel prima en luuk vindt het leuk! Ik heb morgen ook qualitytime... Tussen-weekend noem ik het
Hier morgen ook vrij! Gaan s morgens met nog een mama en dreumes naar monkey town en s avonds ga ik uiteten! Tussendoor lekker spelen met zijn nieuwe little people boerderij van marktplaatst
Zo ik heb me weer even bijgelezen, jullie hebben niet stil gezeten Maar wat leuk nicole naar praag! Alleen lastig he om je het wel moet doen of niet! Hoeveel nachten willen jullie dan gaan? Wij gaan eind deze maand een nachtje samen naar een hotel in zeeland, heb er zin in! Alleen nu wilde ze op me werk dat ik die vrijdag ervoor ook kom werken (ik werk op ma, di en do) en dan zou myla dus do,vr,za,zo,ma,di naar oppas (wel me moeder is dat hoor) moeten ja dat krijg ik echt niet over me hart. Pff ik ga het ook niet doen zoiets is wel teveel toch? Wel vervelend smurfjes mamma dat hij in de avond zo onrustig is, hoe gaat het vanavond? Wel drukke dagen weer gehad morgen weer wat rustiger!
aardbei das wel een lange ruk naar je moeder toe dan... kan je niet een andere vrijdag extra werken dat je ruilt met een collega ofzo? ik ben er nog niet echt uit of ik het over mn hart kan verkrijgen hoor om naar praag te gaan... haha denk dat we dan 2 dagen zouden gaan, vrijdag vertrekken en zondag weer thuis. kost t maar 1 vrije dag voor manlief. ohh heerlijk uit eten. zonder kleine? smurfjes mama leuk leuk net los lopen! vind ie t zelf ook leuk? of eng? ongeduldje hihi inderdaad, ben je net een generatie ouders als mij haha vandaag wou ik ff sale shoppen in een grote winkel maar had geen wandelwagen bij me dus denk ik wel 5 x mn kind moeten zoeken omdat ie er iedere keer uit peerde... personeel vond t wel grappig en hij ook... mama alleen wat minder haha marvb wij hebben ook die boerderij, die je in kan klappen zeg maar? hier heeft meneer de laatste dagen zn tong ontdekt... hele dag hangt die flap zn mond uit of hij probeert hem eruit te trekken of hij steekt em uit naar iedereen die die tegen komt
Fieke kan loslopen, maar ze durft het niet. Ze kruipt/loopt nu met haar onderbeentjes opende grond en de rest rechtop. Geen gezicht. Morgen weer werken. Morgenavond vakantie boeken
Ja dat vind ik dus ook, kijk als ik dit van te voren had geweten had ik zeker dit weekend niet gekozen om een nachtje weg te gaan. Maar ik heb al wel besloten dat ik het niet doe, dan verpest ik heel me weekend omdat ik dan niet kan genieten omdat ik me dochter bijna niet heb gezien! waar ga je eten marvb? lekker hoor! Ik eet hier vanavond alleen met myla, heb voor mezelf maar een maaltijdsalade gekocht en myla krijgt iets uit de vriezer Wat doen jullie vandaag? Vanmiddag komt mijn zus langs met haar 2 kids, jongen van 3,5 en meisje van ook 1,5 net als mijn dochter, wij waren tegelijk zwanger! Ik wil nog even naar de speeltuin met zijn alle, maar dan moet het weer het wel toe laten Leuk dat Luuk loopt smurfjes mama! Myla loopt vanaf 14 maanden! maar soms valt ze nog best vaak vind ik, vooral als ze moe is! Hihi grappig dat Guus zijn tong uit steekt nicole! Myla kan nu opeens nee en ja schudden hhaa wel handig
Op de ochtendplanning stond geld uitgeven . Keihard boodschappen gedaan, rompers bij de hema in de aanbieding en in het kader van je kunt nooit teveel rompers hebben daar nog 3 gekocht. Vervolgens was het plan schoenen kopen voor luuk, maar dat faalde hopeloos. Ze hadden niks meer in zijn maat. Ze vonden sowieso schoenen nog geen goed idee omdat ie nog maar net heel voorzichtig losloopt (hij vindt het inderdaad nog eng), maat goed, zoals ik eerder al zei hebben we geen keuze meer, hij moet... Hebben jullie nog tips waar ik naar toe kan? Omdat we het hem zo opleggen moeten het wel goede schoenen zijn. Dus hoe tof een paar converse all starts ook zijn, liever iets met een zachte zool en zo. Als jullie nog wat weten kan ik daar vanmiddag misschien nog heen... Gezellig aardbei, met zijn tweetjes eten... Als luuk en ik samen eten is het vaak spruitjes met garnalen, vinden wij wel lekker en manlief niet trouwens, als het mogelijkis zou ik lekker "nee" zeggen tegen je werk. Lionne, waar ging de vakantie ook alweer naar toe?
zo, hier ook ochtendje flink geld uit gegeven, action, aldi, lidl en emte geweest maar dan saaie boodschappen ipv gezellig shoppen haha maar ik hoef de komende weken niet meer met de auto boodschappen te doen haha guus kon al met 8 maanden staan en lopen achter een karretje en aan de hand en langs de tafel enzo. hij had altijd slofjes van aapies. toen hij ong 13 maanden was waren we een x bij mijn ouders en toen zij mijn broer van hij glijd hele tijd weg hier op de tegel vloer. dus sokken en sloffen uit en meneer loopt zo hele kamer ineens rond op zn blote voeten! hij had er dikke schik in en kon er niet genoeg van krijgen! en zijn aapies sloffen hebben hem dus geremd in het lopen denk ik. toen ben ik schoentjes gaan kopen omdat je toch iets aan je voeten moet hebben. hij heeft nu schoentjes van jochie, met van die flexibele zolen. met klittenband sluiting. ik vind ze super fijn en guus ook, hij laat ze goed zitten haha hij kan nu wel vort goed lopen op zn aapies sloffen trouwens maar heeft wel een tijdje geduurd. ik heb ze hier in het dorp in een winkel gekocht maar volgens mij verkopen ze ze overal hoor. haha lionne zal er idd grappig uit zien. guus doet t ook wel eens. hij kan niet niet zelf opstaan zonder zn eigen ergens aan vast te pakken. dus als hij valt ofzo kruipt hij ook verder en als ie wat speelgoed vast heeft doet ie t op dezelfde manier als fieke. guus kan ook ja en nee schudden, snapt alleen nog niet zo goed wat t betekend maar t hoofdje vliegt alle kanten uit.. ik had lekker broodje mee genomen en filet american, dus net lekker ff opgegeten. nu staat de badkamer nog op de planning en ff wat speelgoed en loopautos opruimen. krijgen vanavond logeetje die morgen ook hele dag blijft en die rijd me iets te lomp op de loopautos, mn meubels moeten toch nog wel ff mee eignelijk. dus ik zet het dan altijd ff uit t zich aardbei gezellige middag, hier schijnt nu t zonnetje, hopelijk bij jullie vanmiddag ook!
Oh echt Myla had ook altijd aapies slofjes.. daar heeft ze ook op leren lopen, maar dacht die juist goed waren om te leren lopen.. dit klopt dus niet? Mijn dochter heeft schoentjes van braqeez, ik heb ze bij een echte goede kinderschoenenwinkel gehaald! Die zit in breda, maar dat wel te ver weg voor jou zijn smurfjes mama?
Hier vanochtend ook geld uitgegeven, kruidvat (kwam erachter dat we nog maar 4 luiers hadden..oeps) en nog even naar 2 supermarkten.. Had echt niks meer in huis. Toen ff bij opa en oma een boterhammetje wezen eten. Nu ligt meneertje lekker te slapen, als hij wakker is nog even naar de bibliotheek en dan hebben we alle verplichtingen weer gehad. Wij hebben woefies schoenen, heel fijn wel alleen buiten. Binnen in opdracht van de fysio zoveel mogelijk op blote voetjes of sokken, Daar worden de voetspieren sterk van
jaa t is eigenlijk beter om op sloffen, of blote voeten te leren lopen hoor! maar Guus kon het niet, hij gleed steeds weg waardoor hij bang werd om te vallen. en op blote voeten liep hij zo weg, maar ik hebt huis geen vloer verwarming dus vind blote voeten wel koud en sokken glijd hij ook op. dus vandaar dat ik toen al schoenen heb gekocht. maar hij heeft nu thuis vaak de aapies aan en als we naar buiten gaan de schoenen. pff mn bank zit eigenlijk wel lekker maar moet toch echt nog ff aan de poets...
Luuk heeft dus ook van die sokslofjes van Falke met nopjes eronder. Hij loopt dus op sokken, want ik had ook begrepen dat dat het beste was. Maar het is ook wel eens handig om hem buiten even de grond te kunnen zetten . Ik ga denk ik dit weekend nog wel eens op zoek. Was trouwens zo zielig bij die schoenwinkel. Ik druk in gesprek met die verkoopster terwijl ze bezig was Luuk die schoenen aan te doen. Ik had dus helemaal niet meer echt naar Luuk gekeken. Hij vond het dus helemaal niks en begon echt met zon heel zielig gezichtje bijna te huilen en ik had niks door.... Koekje maakte gelukkig alles goed toen schoentje 2 aan moest.
Zou toch eens op de Falke website kijken, die hebben echt goede sloffen, welke nagenoeg sokken zijn. Dik schapenwol met nopjes eronder, zelfs als onze vloer net in de was zit blijft ie nog staan. Zijn wel duur... Moet ook eens poetsen, zon hekel aan...
aahh gossie haha had hij nog die noppen sokken aan? dan kan je ook niet in je schoenen, dat zit niet fijn en dan glijd hij niet zn schoenen in door die noppen... snappie? ik zal eens gaan kijken bij falke! maar hij loopt nou goed op zn aapies he! alleen voor buiten vind ik dat niet fijn en toen hij zelf ging lopen gleed hij weg op die aapies, nu niet meer. nou ik ga echt poetsen nu
Hier heb ik nu ook slofjes van oxxy (beetje hetzelfde als aapies) en als we naar buiten gaan dan der schoenen aan. Sokjes of blote voeten vind ik ook zo koud (geen vloerverwarming, in ons nieuwe huisje wel hihi) Wel apart hoor hier op het zf zijn ze helemaal te spreken over die aapies slofjes... Ik ben voor vandaag klaar met poetsen, Hoor net dat Myla wakker is! en zo rond 3 uur komt me zus!
haha, hier ook zo... ik denk dat hij op zijn voetjes nog te hoog vindt Het is trouwens inderdaad die boerderij die je kunt inklappen. Hij is er echt zo leuk mee aan het spelen!
Wij gaan bij een dorpsrestaurantje eten, ben benieuwd want het schijnt een apart iets te zijn met verschillende hapjes, maar het zouden geen tapas zijn..... Mijn vader geeft een etentje voor een aantal mensen. Manlief blijft thuis bij de kleine dus ik heb een heerlijk avondje uit voor mezelf Helaas wel morgenochtend weer vroeg op om te werken... dat had me vader dus beter kunnen plannen