mama-met-dreumes clubje!

Discussie in 'De mama's' gestart door kwebbel86, 3 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.620
    1.158
    113
    ohh heerlijk marvb, wat een luxe! alleen jammer dat dan morgen vroeg weer de wekker gaat... haha

ohh en ik ben verder ook echt super tevreden hoor over de aapies, dit is de 3e paar die hij heeft maar t lopen erop kon hij niet in het begin. nu gelukkig wel.

haha zouden ze hoogtevrees hebben die kindjes van jullie:p

van oxxy heb ik ook nog slofjes staan, die past hij denk ik volgende winter, afgelopen jaar op de 9 maanden beurs voor 2.50 euro gescoord, kon ze niet laten liggen voor dat geld haha

ik had vandaag bij de action een paar boekjes en een puzzel bij de kruitvat meegenomen, ben benieuwd wat hij ervan vind. hij is vandaag bij oma geweest, komt altijd te moe terug, word echt nog steeds overprikkeld daar dus s avonds altijd geen gezellig kind en dan komt ook nog logeetje straks, zn beste vriendje die 1 jaar ouders is.

2. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.250
    684
    113
    Heerlijk marvb!

Oh lekker nicole had je even een dagje voor jezelf? Wij zijn net terug van de speeltuin (me zus is weer weg), lekker even buiten geweest maar wat is ze dan vies he haha! gelukkig niet al te goede kleren aan:) heb der nu even voor de tv gezet, zandkasteel! Wij hebben trouwens voor in mei kaartjes gekocht voor zandkasteel in theater, ze vind die zo leuk!!! heb er nu al zin in! of had ik dat al gezegd haha weet het niet meer!

Wel leuk een logeetje nicole! Succes en veel plezier!

3. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @nicole, leuk zo'n logeetje! hier is de kleine man ook altijd erg moe als hij bij opa en oma is geweest, die zijn de hele tijd met hem bezig.... gisteren wilde hij zelf naar bed!

@marv, leuk naar het zandkasteel! ben benieuwd hoe ze dat gaat vinden.

hier rustig dagje gehad, we waren allemaal niet fit. oude kleertjes opgeruimd, deel gaat weg en deel op zolder. denk dat deze maat niet lang meer duurt, kan ik weer beginnen!

4. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Gewerkt vandaag. Opdracht voor school gehaald :) Binnenkort nog een.
    Vakantie gaat naar het Meerdal in Limburg.
    Nu lekker pannenkoeken eten en ons pannekoekenmonster krijgt er ook nog een. :)

5. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @lionne, goed gedaan! ook fijn zo'n vakantie in het vooruitzicht he! wij gaan binnenkort weer in een landal huisje.

6. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.250
    684
    113
    Leuk Lionne meerdal! heerlijk pannenkoeken, zal ik binnenkort ook weer eens bakken;)

Welk park wil je naar toe van landal justme?

7. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    wij gaan naar 't loo bij kampen. meestal gaan we zuidelijker, maar voor de verandering eens wat noordelijker

8. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.250
    684
    113
    Oh naar 't loo ben ik ook geweest, Myla was toen 3 maanden, wel een mooi park hoor! :)

9. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.620
    1.158
    113
    ohh lekker pannenkoeken, die worden hier ook altijd wel gewardeerd!

goed bezig lionne!!

voor de zomer vakantie geboekt al geboekt of nog een tussendoortje?

jaa leuk logeetje, echt een schatje maar weet wel heel goed wat ie wil... en is altijd heel vroeg wakker, half 7 ofzo...:) en dat is hier echt te vroeg eigenlijk maarja... we zullen zien morgen vroeg, nu slaapt iig haha

wij zijn vorig jaar zomer in een center parcs huisje geweest een week... super handig dat je alles dichtbij hebt maar ik vind t toch wel heel burgelijk haha zet mij maar gewoon op een camping in een sta caravan...
    nu ik t typ weet ik eigenlijk niet wat er burgelijker is haha maargoed...:);)

10. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    We gaan voor de zomer. :)

11. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Hallo :)

Dochter heeft het cb weer overleefd. Ze weegt 11 kg en is 87 cm lang :)
    We moeten alleen over maand terugkomen, want ze loopt nog niet los.

12. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Mooie score lionne dat haalt die van mij niet.. Die zal nu ongeveer 10 kg wegen en zo'n 84 cm denk ik
    En lopen deed hij ook pas met 19 mnd (hij was kruipend net zo snel)

Morgen weer vrije dag.. Dus weer q-time met de kleine man

13. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Fieke is ook (veel) te lang en iets te licht.

Geniet van je dag morgen! Ongeduldje :)

14. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.620
    1.158
    113
    ohh lionne netjes toch! guus woog met zn 13 maanden nog geen 9 kilo en is volgens mij niet veel aangekomen dus als ie de 10 kilo haalt is t al heel wat nu... wij hoeven pas met zn 2e verjaardag weer terug te komen.

ohh heerlijk ongeduldje, lekker genieten.

ik ga morgen dagje shoppen met vriendin en onze kindjes.

en s middags sollicitatie gesprek!! best spannend maar wel leuke baan denk ik!;)

15. Ongeduldje31

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Zo, wie is de mol weer gekeken!
    Succes Nicole morgen!

16. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier maandag cb met 14mnd prikjes maar hij was stoer! Hij was niet veen aangekomen maar wel netjes zijn lijntje aan t volgen. 10,170 en 78,5 cm.
    Wij moeten over 5 maanden terug... Apart dat de ene wel met 1,5 en andere pas met 2 jaar moet....

En met 1,5 nog niet lopen is toch geen ramp? Wat willen ze ermee bereiken door je maand later terug te laten komen... Voor fysio is t dan nog wat vroeg toch? Komt vanzelf denk ik altijd maar:)

Eten was gisteren super!! 7 gerechten en elke gang kon je tussen 4 dingen kiezen. Erg leuk concept en zat op t laatste bom vol.

Toen ik m kwam halen bij oma zag ik opgedroogd bloed in zijn oor... Andere oortje ook wat viezig.. Morgen maar de ha bellen.. Zal ontstoken zijn denk.. Bah!

17. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie verdenk je?!

18. Ongeduldje31

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Ik zat op Freek maar vind Sophie ook erg verdacht

19. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    De verpleegkundige twijfelt aan haar grove motoriek, want dochter had ook geen zin om een toren te maken van blokjes.

20. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.250
    684
    113
    Oh cb, wij moeten over 2 weken voor de 18 maanden controle;) inderdaad vreemd de ene wel en de andere niet.
    @lionne moeten ze echt een toren kunnen bouwen etc? Myla kan dat ook nog niet zo goed hoor. der duplo gooit ze liever op de grond;)

Vandaag weer een dagje vrij! Niet veel doen, vanochtend een afspraak in het ziekenhuis gehad voor mezelf en vanmiddag loop ik nog even naar de supermarkt. Voor vanavond wil ik een hartige taart maken, altijd lekker! en weer eens iets anders! Myla ligt trouwens al op bed.... in de auto sliep ze al bijna, dus ja denk leg der maar op bed.. ik hou alleen me hart vast voor vanmiddag.. dan zal ze wel niet willen slapen.. help??? ik snap ook niet waarom ze nu al zo moe was.. ik merkte het al wel eerder, ze zat de hele tijd in der ogen te wrijven.. en ze was half 8 wakker, toch gewoon een normale tijd toch? We zullen het weer zien!!

Heel veel succes nicole, ik hoop dat het wat wordt! en veel plezier vanmiddag in de stad!!

Deel Deze Pagina