En Nicole, hoe is je sollicitatie gegaan? En het shoppen geweest (ook niet geheel onbelangrijk). @ongeduldje, ik zit ook op Freek en verdenk nu ook Daphne.. Hier niks uitgekomen bij de ha. Hij had ook geen koorts ofzo dus maakte me verder ook niet echt ongerust.. maar zo voor het weekend is het wel fijn als er naar gekeken wordt (heb namelijk zelf nogal slechte oren, veel operaties e.d.). Alleen nu heeft hij ineens 38... niet hoog ofzo.. maar mag hopen dat het niet doorzet want die BMR kan natuurlijk ook straks gaan werken en ben nu toch altijd wel wat angstiger met koorts na die koortsstuipen van 1,5 maand geleden... Hij is gelukkig wel lekker aan het spelen, wel wat sneller moe. Hier lag hij ook al voor 11 uur op bed maar heeft ruim 2,5 uur geslapen dus hij houdt het de rest van de dag (normaalgesproken) dan prima vol gelukkig. Want ik krijg hem dan inderdaad ook s middags echt niet meer in bed. Zal vast vanavond voor 19.00 uur in bed liggen! Jullie nog leuke plannen dit weekend?
ohh marvb fijn dat er niks uitkwam bij de huisarts, maar als ie nou toch nog koorts gaat krijgen... moet je de koorts niet extra onderdrukken zodat ie geen stuipen kan krijgen? bij kindje van vriendin van mij namelijk wel, die heeft ook wel eens stuipen gehad en moet nu dus koorts altijd onderddrukken om t te voorkomen. shoppen was goed gegaan! 2 shirtjes korte mouw, 2 lange mouw en 1 blousje voor meneer blousje is alleen nog wat te groot dus dat vnd ik eigenlijk wel zonde. en korte mouw shirts waren maar 3 euro per stuk dus voor de zomer vast gekocht haha en mn sollicitatiegesprek ging naar mijn gevoel ook wel goed, leuk team, fijn gesprek. woensdag hoor k meer... ff spannend dus nog kleine net al in bed gelegd, had maar ff half uurtje geslapen in de auto en thuis wou hij niet meer slapen, dus dan maar nu wat eerder naar bed. heerlijk rustig weekendje op de planning hier
Ah bah marvb dat tie nu dan koorts heeft. Ik zou het even goed in de gaten houden! Op wat voor iets heb je eigenlijk gesolliciteerd nicole? wat voor werk is het? In ieder geval fijn dat het voor je gevoel goed ging, nu is het afwachten. Weet je wanneer ze iets laten weten? Ik ga morgen een dagje shoppen met me moeder en me zus zonder de kids!! Hopelijk kan ik ook wat dingen scoren in de uitverkoop! Heb er zin in Myla heeft lekker een pappa dagje haha! Myla lag er hier ook al vroeg op, half 7 al. Ze was ook al vanaf 12 uur wakker vanochtend. Hopelijk is ze morgen niet al te vroeg wakker!
haha ben ik ook altijd bang voor als hij er s avonds vroeg in ligt dat ie dan s morgens ook vroeg wakker word.... meestal valt t mee gelukkig in een winkel, helemaal geen ervaring mee eigelijk, altijd in de zorg gewerkt en in de kinderopvang maar lijkt me wel leuk en afwisselend. ohh lekker zonder kind! is soms ook wel lekker hoor! hier hele dag ruzie met de wandelwagen, ofja met andere mensen omdat ik dat ding altijd midden in t gangpad zet en een kind wat eruit wil en dan dus niet meer erin en dan dus er tussen uit peert en ik weer de halve winkel door kan achter mn kind aan haha ik kon bij de h&m goed slagen maar niet allemaal uitverkoop hoor. en bij de prenatal wel in de uitverkoop. maar ben dan ook niet zo van de dure merken. als t maar leuk is
Spannend Nicole, zal voor je duimen! Hier lag hij vandaag om half 8 op bed..vanmiddag was t geloof ik kwart over 1 tot 3 ongeveer. Dus verwacht dat t morgenochtend ook half 8 zal zijn..we wachten rustig af Lekker rustig weekendje wel fijn..mijn hoofd zit te vol op t moment dus ff relaxen
Het klopt dat ik nu eerder zetpillen geef. Het advies is om het of heel goed te doen (echt om de zes uur) of juist niet. Je voorkomt stuipen dan zelfs niet altijd. Wij hebben de afspraak om boven de 38,5 een zetpil te geven.. Nadeel is dat je het na 6 uur moet doen en hem dus ook er s nachts voor wakker moet maken. Maar goed.. Hier word hij altijd zelf wakker natuurlijk maar dat gerommel onderbreekt natuurlijk extra zijn en mijn nachtrust. De koorts lijkt gelukkig niet te stijgen! Mooi dat de sollicitatie goed is gegaan! Ben benieuwd woensdag!
goedemorgen! hopen dat ie vandaag koorts vrij blijft marvb! wat een goed begin van het weekend, kleine en grote man slapen nog! en t is gewoon bijna half 10! en de kleine lag er gisteren om half 7 al in! die zal wel uitslapen zijn dalijk!
Hee allemaal, heb even 24 uur of zo niet gekeken,veel ontwikkelingen weer. Marvb, hoest met de kleine? Mijn moeder heeft gisteren opgepast, want we hadden een feestje. Ik voel me slecht... Duplo in en uit de bak doen klinkt en voelt als een sloopwerker . Morgen ben ik er weer bij! Goeie zatrerdag nog allemaal!
Zo ik heb vandaag heerlijk geshopt! voor mezelf maar ook zeker voor Myla! Hoe is het vandaag gegaan marvb? nog steeds koorts? Wat lekker Nicole dat ze zo lang hebben uitgeslapen.. hier was het wel vroeg vanochtend myla was al om kwart voor 7 wakker en nu lag ze er weer vroeg in, dus morgen weer vroeg ben ik bang.. Laatste 2 dagen red myla de ochtend niet meer, vanochtend lag ze er al weer om half 10 op.. ze was gewoon al stik moe.. snap er niets meer van.. Ik had het er toevallig vandaag met me moeder nog over, Myla heeft eigenlijk echt nog 2 slaapjes nodig maar ze vertikt het gewoon.. elke keer zo rekken.. zo moedeloos want ze is niet te genieten.. doe ik iets fout? ik weet het niet meer... In de avond is het eigenlijk altijd drama, altijd maar overstuur in bad (want ze is dan doodmoe) net of dat we een huilkind hebben Zo me zorgen weer even geuit hier! Fijne avond, ik ga all you need is love kijken!
fijn dat je lekker geshopt hebt vandaag!! ohh wat vervelend joh aardbei! niet fijn en niet gezellig. en als je haar na het ontbijt weer vrij snel terug in bed legt? slaapt ze dan niet weer ff? en dan in t begin van de middag weer gewoon zeg maar... bijv als ze om 7 uur wakker is weer van 8 tot 9 slapen ofzo en dan om 12 uur of 1 uur weer. als meneer hier minder paar dagen minder heeft geslapen of druk heeft gehad ofzo moet ie t echt inhalen. woensdag en donderdag en vrijdag druke dagen geweest voor em en vrijdag dus al heel weinig gegeten doordat hij zo moe was en vandaag dus super veel geslapen. morgen gaan we met vrienden samen eten, pizza's maken met zo'n pizzarette ding lijkt me zo leuk maar nog nooit gedaan haha en andere 2 stelletjes hebben ook allebei een kindje dus das altijd gezellige en drukke boel haha
Gelukkig geen koorts vandaag. Wel wat verhoging vanmiddag maar niet de hele dag door. Vervelend aardbei. Half 10 is dan wel erg vroeg als ze dan in de middag niet wil. M.ees is ook weleens een stuk eerder moe maar als ik dan met hem ga dansen, fruit eten of ergens anders mee afleid is hij daarna weer helemaal vrolijk en zijn vermoeidheid verdwenen. Vanmorgen ook wel weer eerder dan normaal op bed gelegd. Tegen 11uur. En hij heeft stuk korter geslapen, tot iets voor half 2.. Merkte vanmiddag dat hij best moe was maar uiteindelijk is hij er best makkelijk overheen te trekken.. Niet altijd hoor.. Maar voor een 2de x op bed leggen heeft hier ook bijna nooit zin. In uiterst nood (wanneer we bijv. Ergens zouden gaan eten en hij is heel moe) rij ik een stukje om met de auto zodat hij nog even aan zijn slaap toegeeft. Toen hij klein was vaker gedaan dan me lief was
hier helpt het nog wel eens hoor ff 2x in bed. vaak slaapt ie niet en speelt, kletst rolt en ligt ie een beetje maar heb ik geen mopper kind in de kamer en heeft hij toch ff rust. hij knapt er wel van op. na 3 kwartier, uurtje heeft ie er genoeg van maar kan ie er wel weer ff tegen haha. in de auto om gaan rijden hebben wij dan weer nooit gedaan eigenlijk... maar toen hij nog in de mc zat sliep hij gewoon door op een verjaardag of bezoek ofzo haha
vervelend he kids die zo moe zijn dat ze niet naar bed willen. hier was de kleine man gisteren ook zo moe dat ie enorm vervelend werd, huilen en niets was goed. gelukkig toen ie in bed lag meteen slapen! zelf gister gezellig een feestje, aardig lang vol gehouden iedereen lag al op bed toen ik thuis was. nu lekker kleine vakantie!
Goedemorgen dames. Hier druk, mijn moeder in het ziekenhuis. Dus daar ook nog heen racen. Ze is benauwd. Wat het is weten ze niet, maar de cardioloog wil ook nog bij haar kijken. Verder gewoon werken en studeren. Fieke doet het goed, die hobbelt overal mee mee
@nicole, vandaag dus geprobeerd! 7 uur was ze wakker en om kwart over 9 weer op bed gelegd, maar toen wilde ze dus niet slapen... elke dag dus weer anders. Ze lig er nu net op, maar merkte in de wagen dat ze echt moe was (was even boodschapjes gaan doen) @lionne wat een slecht nieuws krijgt ze nu veel onderzoeken? Sterkte! Wij doen jullie vandaag? wij niet veel, vanmiddag naar der slaapje wilde we nog wel iets doen, maar heb nog geen idee wat
he lionne wat vervelend! sterkte! hopelijk mag ze snel naar huis! aardbei, jammer dat t niet werkt... wij gaan vanmiddag met 2 van mijn vriendinnen + mannen + kids samen eten. zelf pizza maken met zo'n pizzarette. ben benieuwd! we merken dat we elkaar niet zo vaak meer zien als we zouden willen dus proberen nu regelmatig een zondag middag ofzo samen te plannen, vinden de kindjes leuk en de mannen vermaken zich ook wel vanmorgen al was gewassen, gestreken, kleine in bad gestopt. zien jullie je vriendinnen ook minder sinds de kindjes erzijn? tis echt plannen hier joh... voor t slaapje, na t slaapje dan werkt die en dan werkt de ander... pff en eerst was t gewoon iedere week samen lunchen en tijd zat haha
Sterkte lionne , is het zh. beetje dichtbij? Hier vanmorgen weer bloed in.zijn oor.. snap het.niet want de ha zag niks. vanmorgen bij.oma zal hij er ook.redelijk vaak aan en.ook.in maar zie niet dat hij.het bijv. zelf zou hebben open gekrapt. Morgen denk toch maar weer bellen en.vragen of ik.niet naar kno. Hij.lijkt er geen pijn aan te hebben, wel.jeuk. Wij gaan.vanmiddag niks doen. ik ga de badkamer flink.onder handen.nemen. Nu zit ik in de auto te wachten tot hij wakker word haha.. Rijden.duurt 45 min. dus als hij.nog even wat langer slaapt voorspel ik een gezelligere middag! Ik zie mijn vriendinnen ook minder. Als ik ze zie dan.meestal met de kids. Een vriendin is vrijdag bevallen dus gaan we woensdag met een aantal heen..zo schattig die foto s alleen al Wij zijn aan t kijken voor een.nieuwe woning en twijfelen erg aan de buurt. We wonen nu in t midden van onze ouders maar beide kennen.hierdoor weinig mensen. Ik moet 25 min. rijden voor mijn vriendinnen en sport ook nog daar en de kleine is daar elke donderdag bij opa en oma.. mijn man moet 45 min. rijden voor zijn ouders. Stel we wonen bij mijn omgeving zeg maar, zou dat 55 min. zijn... lastie is alleen dat ov vanaf daar wat minder gunstig is alleen(mijn man moet met ov naar werk) maar straks met de schoolperiode en oppas is t wel makkelijker. Kan M op de donderdag nog steeds naar mijn ouders, hier zou dat niet kunnen.. Zitten dan ook.nog te denken om nog stukje verder te wonen zodat dichterbij t werk is.. maar blijf je met die oppas. Zie t nml.niet zitten om n kleine v 4 op voor en.naschoolse opvang te moeten doen.. Hoe zien.jullie dat? Al aangedacht hoe je dat kunt regelen? Ik kan wel later beginnen maar sta dan enorm in de file! is toch wel handig om over na te denken voor we verhuizen.. maar lastige keus want we willen t liefst er jaren wonen. Dus een beslissing voor lange tijd!
jeetje jaa lastig... wij wonen allebei dichtbij onze ouders. maar 10 minuutjes rijden voor beide dus dat scheelt. idd goed om nu ook al na te denken over de school periode. zijn jullie speciaal daar gaan wonen zodat je tussen allebei je ouders in zat? ik zou dan idd kiezen om bij of jou ouders of je schoonouders te gaan wonen. als jou ouders oppassen zou ik daarvoor kiezen denk ik, ligt beetje aan de band die je met ze hebt en reistijd naar werk enzo. tjsa en voor en na schoolse opvang. als je t met vso en nso bijv 2 dage in de week kan werken en anders 3 dagen moet werken zou ik wel voor de vso en nso kiezen. maar zijn wel lange dagen voor je kleintje hoor! idd wel iets kiezen waar je jaren mee voorruit kan, dat je niet over een paar jaar weer wilt/moet verhuizen. wij wonen recht tegenover 2 basisscholen dus een van de 2 gaat t worden straks, lekker dichtbij en tsja oppas zien we dan wel. weet toch nog niet hoe ik er dan voor sta qua baan. jeetje en nog steeds bloed uit zn oortje, das niet goed idd. proberen te zorgen dat hij eraf blijft maar is makkelijker gezegd als gedaan denk ik. hier heeft ie zn tong ontdekt nu steekt ie de hele tijd zn tong een halve cm uit zeg maar en dan zn mondje dicht, ziet er zo stom uit, dus duw iedere keer zn tong maar naar binnen haha hoop dat ie t weer snel afleert
Hee, tis weer even geleden. Ik had gisteren echt een onwijs slechte dag, eigen schuld . Vanmorgen ben ik samen met de mannen naar een vriendin geweest voor koffie, maar verder zie ik ze ook echt allemaal veel minder. Moeilijk he, die keuzes voor een huis, tis toch geen broodje wat je koopt. Bij (schoon)ouders in de buurt wonen is toch wel handig denk ik. Die van ons wonen 2 tot 2,5 uur vererop en dat vind ik toch wel eens jammer. Dus als je die keuze hebt is dat zeker het overwegen waard. Bloed uit een oor lijkt mij ook niet goed?is het veel? Wat ellendig is dat soms he,dat we nog niet altijd door hebben wat ze willen, eten, slapen, ziek. Het blijft allemaal giswerk... Op het moment is ie hier weer erg vrolijk en hij eet donders goed. We hebben nu echter wel echt door dat we niet meer dan 1 ding per dag moeten ondernemen, meer kan ie niet tegen. Geniet allemaal nog even van de zondag!