Hier wonen we 2 min lopen van mijn ouders af, wel makkelijk ook voor adhoc oppas.. Ze gaan de kleine man straks ook naar de crèche brengen, school dat zien we dan wel weer Hmm bloed uit oor ik zou idd ook even naar de kno arts gaan.. Mijn vriendinnen van vroeger uit zijn allemaal nog vrijgezel en geen kinderen, dat is dus echt bewust afspreken.. ze hebben nog niks met kinderen(maar vinden oppassen op de kleine man wel leuk) Andere vriendinnen zitten eigenlijk allemaal in de kleine kinderen dus regelmatig afspreken met de kids. Eens in de 2 maanden ofzo hebben we ook nog ladies avond zonder man en kinderen
Lastig marvb! Goed over nadenken! Ik zit me ook al druk te maken over als Myla straks naar school gaat. Mijn ouders wonen op 10 min afstand met de auto (ze wonen wel in een andere plaats) en straks in ons nieuwe huisje zal dat 15 min worden.. Myla gaat nu 2 dagen naar me moeder maar als ze straks naar school gaat kan dat dus niet meer me moeder heeft geen rijbewijs dus kan haar niet van school halen en mijn moeder wilt niet bij ons in huis ze wilt alleen oppassen in der eigen huis.. ah kan me er echt al zo druk over maken! 3 dagen naar vso en nso, echt niet!!! dat vind ik veels te veel. Gelukkig duurt het nog even en hopelijk heb ik dan een goede oplossing gevonden. Mijn schoonouders wonen straks wel dichterbij, maar mijn schoonmoeder kan niet oppassen, ze is al heel erg versleten (om het zo maar te zeggen) en soms al wel dement lijkt het wel... me vriend en ik willen ook niet dat ze op myla past, soms komt ze met die rare ideeën, dat ik denk dit kan absoluut niet! Vooral toen myla nog een baby was! mijn schoonmoeder is nu ook erg ziek. Op zich heb ik nog wel wat vriendinnen, maar zeker zie ik ze een stuk minder vaak! 1 vriendin (ex collega) heeft wel 2 kinderen maar met haar spreek ik alleen af zonder kinderen, heb wel eens voorgesteld met de kinderen maar dat wilt ze niet volgens mij, erg jammer vind ik dat! Een andere vriendin is nu wel zwanger en uitgerekend in april! Ik heb wel een zus met 2 kinderen en mijn vriend zijn zus heeft 1 kindje! Was het bij jou te druk geweest voor luuk smurfjes mama? Vanmiddag hebben wij nog lekker gewandeld in het bos! Daarna lekker wat gedronken in een restaurantje! en vanavond frietjes gehaald! Net nog even een mooi compliment gehad, een mevrouw daar vond dat Myla veel op mij leek! haha ik helemaal blij en trots! (hoor vaak dat ze op der vader lijkt, dus je kan wel raden hoe blij ik was ) En vanavond in bad geen drama, lekker gespeeld en niet gehuild! Heerlijk was dat! Nog een fijne avond! Morgen weer werken
@marv,bloed uit oor lijkt me inderdaad niet ok. toch maar ff weer langs ha? @lionne, hopelijk gaat het snel beter, sterkte! hier ook minder contact met vriendinnen, is lastig met zo'n kleine uk. maar de meiden die de moeite waard zijn, daar lukt het af toe gelukkig om wat mee af te spreken! hier vanmiddag ook lekker gewandeld, kleine man had denk ik koude handen (hij trekt telkens de handschoenen uit.....) en was ff niet te genieten. merk dat dat toch wel vaker voorkomt, het echte mannetje komt boven! af en toe absoluut niet luisteren erg druk soms, maar ook momenten dat ie heel lief is en je knuffel komt brengen. en glunderen als mama en papa zijn handjes bij lopen vasthouden, zo lief!
10 over 10 en nog steeds wakker, weer compleet over zijn stuur... Geen idee wat ie nu weer heeft. 1 bezoekje gedaan vandaag, dat moet toch kunnen?. Hij heeft goed gegeten en alles, geen nieuwe tanden in zicht, ik weet het echt niet. Zodra we hem in bed leggen is het tranen met tuiten en als we weggaan blinde paniek, hij stikt er soms bijna in, weet echt niet wat we hier mee moeten. Heb zo het gevoel dat we iets fout doen... Ook geen koorts, pfff, hopelijk wordt ie sloom van de zetpil.
Even kort voor het slapen gaan. Hier nog rustig.... Het bloed is al gedroogd voor ik t zie, beide keren. Vandaag was het vanmorgen dus vannacht is het gaan bloeden. Hoeveel is daardoor moeilijk te zeggen maar het loopt er niet uit, bloed zit alleen in zijn oor. Ik ga morgenochtend de ha bellen maar hij zag de vorige x niks dus of t zin heeft... En kno zal wel dagen over heen gaan... We zullen zien. Vandaag bij opa en oma kwam er chips op tafel en oh wat is het dan moeilijk om het te laten staan. Ik had hem zijn eigen chipjes gegeven (die v coodies) maar hij wilde ze toch erg graag. Toen ik hem er op wees dat t niet mocht moest hij huilen en ook echt heel zielig.. Als ik er aan terug denk vind ik t nog sneu hij piept dan wel maar dit had ik nog niet van hem gezien.. Schok er zelfs een beetje v. Oma nam hem snel mee naar de keuken voor een droge kracker zei ze. Had wel zoiets.. Staat al zat op tafel voor hem! Kwam ook omdat een oom v mijn man hem zat uit te dagen met die chips... Toen ben ik wel f pist geworden haha... Je gaat niet mijn kanjer lopen pesten!
Jeetje... Wat lastig is dat. Als je voelt dat t eigenlijk niks is kun je beetje laten huilen. Ik doe dan altijd 1 min. Dan 2 en dan 2,5 tot 3, niet langer.. Maar als je t gevoel heb dat hem toch iets niet lekker zit vind ik t altijd zo lastig..... Als je even tijdje met hem in zijn kamertje zit, wat zingen en daarna zingend in bed legt? Zou dat helpen? Hopelijk geeft hij snel aan zijn slaap over... Sterkte!
@smurfjesmama, vervelend! hier is de kleine man soms zo moe dat hij alleen huilend in slaap kan vallen. inderdaad wat marv zegt. hopelijk is toch snel de rust weder gekeerd. @marv, uitdagen met eten zou ik niet pikken! hebben ze bij mij een hele slechte aan. hier klaarmaken voor vertrek! eigen tas al klaar, zo tas kleine man en tijdens zijn slaapje auto inpakken. daarna snel op pad! heb er zin in!
pff wat frustrerend als ie niet wil slapen! snap dat je helemaal hopeloos word joh! kan je zo ook geen tips geven eigenlijk... denk dat je ook al zo ong alles geprobeert hebt waarschijnlijk... marvb vandaag nog bij de huisarts geweest voor zn oortje? en wat zei die? tsja die chippies op tafel enzo... gelukkig heeft ie er hier geen moeite mee, hij moet alleen altijd overal in de glazen enzo kijken. terwijl hij erook doorheen kan kijken, nee meneer wil erin kijken haha maar aanraken zal hij het niet zo snel doen gelukkig. en iets pakken ook niet. wel gaan staan watertanden dan bij de tafel hahaha en als er dan iemand je kind gek zit te maken...tsja dan zou ik ook ff boos worden hoor. jij zit met een boos kind te kijken dan... en bedankt he ben ik ook een hele slechte. Guus mocht gisteren van opa de melk in zn koffie doen en roeren. dus ik zeg dat ik dat niet wil hebben want dan meent hij dat ie dat overal mag en kan. en dat wil ik niet, hij vraagt er niet eens om dusja... opa en oma gepikeerd want het was lief bedoelt. jaa dat snap ik maar wij zitten met de gevolgen te kijken. justme, veel plezier vandaag, dagje werken of gezellig ergens naar toe op pad? of heb ik iets gemist....? morgen sollicitatie gesprek bij een kinderopvang in de buurt, ben benieuwd!! hihi
IK dacht dat ik nog best rustig had gereageerd.. maar mijn man zei later in de auto dat ik wel heel heftig had gereageerd... Ik heb alleen kenbaar gemaakt dat ik t niet vond kunnen om hem dat voor zijn neus te houden en dat ik het daarom niet vreemd vond dat hij zo reageert... heb dat alleen wel 3x herhaald geloof ik Want toen mijn man ook zei: " hij moet ook leren dat hij niet alles mag eten" reageerde ik ook zo van " ja als iemand het zo voor zijn neus houdt gaat dat een beetje lastig he"... later merkte ik wel aan die oom dat hij zich wat beter ging gedragen, dus de boodschap was duidelijk! Oma zei ook dat hij niet moest plagen (is tenslotte haar broer).. maar owee als hij het een volgende keer weer doet, dan trek ik die chips uit zijn handen (Was dat nu ook al bijna vanplan) of haal ik sigarette voor hem en leg ik het voor ze neus (hij is gestopt met roken) Maar gelukkig zien we ze haast nooit, normaal alleen maar bij opa en oma op hun verjaardag! Veel plezier Justme!!
ohh ik kan dan echt vals worden hoor hahaha heb je aan mij echt een slechte. zeker als een volwassen iemand het doet. zal het 2 x heel lief vragen en de 3e x niet meer lief haha kleine van vrienden van ons doet het ook vaak eigenlijk. gaat ie aan Guus laten zien wat voor koekje,snoepje of wat dan ook voor eten heeft. dus guus steekt dan zn hand al uit om te pakken maar het is dan niet van zn vriendje en die geeft dus niks af.
Ja! Naar de ha geweest maar zoals ik eigenlijk al had verwacht, niets gevonden. Hij wilde op zich wel een kuurtje geven maar dat ga ik niet doen voor ik weet wat het is. Hij had vanmorgen verhoging.. maar kan ook van zijn prikje komen natuurlijk (BMR) en verder heeft hij geen pijn en voor de jeuk kan ik evt. beetje olie er in doen. Mocht het toch vaker terug gaan komen deze week ga ik verwijzing KNO vragen... Spannend morgen die sollicitatiegesprek weer, lekker dat het in de buurt is! Ik ga weer duimen! M.ees pakt ook lang niet altijd wat er op tafel staat... maar we proberen eigenlijk ook altijd zo min mogelijk op tafel te hebben staan en hij is vaak ook gewoon lekker aan het spelen. Ik weet ook niet zo goed of hij het ook zou hebben willen pakken als die oom niet zo had gedaan.. hij stond er wel bij en wilde t pakken maar keek mij toen aan en deed het toen niet... en toen ging die oom dus wat pakken en hield het voor zijn gezicht en ging uitleggen wat het was en terwijl M smikkelend zat te kijken rustig zitten te eten,..... tja, je moet erbij zijn geweest het is ook lastig.. iedereen mag iets en jij mag niet eens proeven, lijkt me erg handig als je kindje daar niets van heeft!
hmm lastig van de oren.. maar ik had ook geen kuurtje genomen, zolang hij er geen last van heeft... tsja idd hier zou de kleine best wat mogen hoor als er wat op tafel staat maar zolang hij er niets om geeft ga ik t hem niet geven. hij wil altijd in de glazen enzo kijken en ook in schaaltjes chips ofzo, maar iets pakken doet hij niet en geeft er ook niks om. tot hij idd weet wat er voor lekkers inzit... als hij eenmaal iets gehad heeft uit een bakje dan wil ie wel steeds meer. net ff rond gebeld voor nieuwe opvang voor mn zoontje, blijkt t kinderopvang tegenover mn huis ook heel flexibel te zijn, wat ik graag wil. van de week maar ff kennismakingsgesprekje doen dan haha en even binnen kijken of we het wat vinden. nou ff lekker al you need is love terug kijken van zaterdag
Hai allemaal, Mag ik nog aansluiten in dit mama's van dreumesen clubje? Ik ben 28 jaar, uit hilversum en mama van een klein schattig kereltje van net 1 jaar oud... aangezien hij nu net begint met lopen, kwebbelen en nee-schudden vindt ik het echt een onwijze dreumes en lees dan ook graag met jullie mee Groetjes!
jahoor welkom! liggen we net gezellig op de bank sesamstraat te kijken, heel relax, duim in de mond... laat ie me toch een paar scheten en een lol dat ie heeft! haha kijkt ie me aan, en nog een scheet en weer dikke schik! volgens mij heeft ie door dat er ook een ontluchtingskanaal is toch jammer dat ie dan bij mama ligt en niet bij papa najaaahh t zal je kind maar zijn....
Haha scheten laten dat kan die van ons ook Vanmiddag had ie koorts schoonmoeder was aan t oppassen.. Zetpilletje erin deed wel wonderen.. Maar alweer vroeg op bed.. Je merkt dat hij niet helemaal lekker is Gelukkig drinkt hij wel goed en maar macaroni voor hem gemaakt vind ie lekker, dat at hij gelukkig wel
Hier pakt ie over het algemeen ook niks van tafel, dat gaat nog heel erg goed. Laatst hadden we hem wel een keer wat uit het grote mensen bakje gegeven, komkommer, en toen was wel de rem eraf. Wij moeten dus altijd nee zeggen en dan een eigen bakje maken anders snapt ie het nog niet. Hij ligt weer op bed, kijken wat de avond brengt. Ik heb ook eens gegoogled op nachtangsten en dat zou het wel eens kunnen zijn. Hij is namelijk ontroostbaar, oppakken of proberen speen te geven maakt het alleen maar erger. Ik had ook al het gevoel dat ie soms nog slaapt, dus het past helemaal. Hij is gewoon ontroostbaar, gisteren begon hij te hyperventileren, zo zielig... Ik zag ook dat het vaker voor kan komen als je kindje van slag is, drukke dag, of als ze ouder zijn ruzie met iemand hebben. Mocht het vanavond weer gebeuren ga ik eens proberen om niet vanalles te doen, maar er naast zitten en kijken of het vanzelf stopt, ze zeggen dat dat het beste is. Scheten laten doet die van ons ook veel, maar hij vindt het nog niet echt lollig of zo. Kiest wel altijd zijn moment: bijvoorbeeld naakt, beentjes wijd en in de lucht terwijl jij net hem schoonmaakt of zo... Welkom Liesjhie!
Sorry, ik heb niet teruggelezen. Zag wel een nieuw iemand. Welkom! Mijn moeder ligt nog in het ziekenhuis. Ze heeft waarschijnlijk COPD. Ze krijgt nog meer onderzoeken. Morgen vrij met dochterlief
ohh jeetje, das niet mis! heftig joh! sterkte ermee! ligt ze vlakbij in het ziekenhuis zodat je er regelmatig heen kan? geniet morgen van je vrije dagje.
Hoi hoi allemaal, vandaag weer een dagje gewerkt, en morgen weer een dagje! Net verrast door me schatje met een nieuwe samsung s4 hoe lief?? helemaal blij ermee! @smurfjes mama eng om te zien he die nachtangsten, wij maken myla zeker wel wakker omdat ze dan helemaal overstuur is en ze doet dan ook zo raar. elk kindje is anders dus misschien helpt het bij jou wel of hem niet wakker te maken. Ik zoek ook altijd naar een oorzaak als er iets is, ik had ook gelezen dat ze het te warm kunnen hebben dus sindsdien doen wij alleen een laken over haar heen (voorheen ook nog een deken) en haar slaapzak heeft ze aan. en de verwarming staat minder hoog. Weet niet of dat de oorzaak was maar ja gewoon proberen he! Hoe gaat het nu met luuk? @nicole wat goed dat je nog een sollicitatiegesprek hebt! heel veel succes alvast! @marvb hopen dat het snel beter ga met zijn oortje, zo aan sukkelen is ook niets. @liesjhie welkom! @ongeduldje beterschap met je mannetje @lionne sterkte met je moeder!!