ohh lionne dat is wel fijn! lekker dichtbij! aardbei wat lief van je vent!! klinkt ook wel warm hoor, slaapzak, deken, verwarming... pff hier alleen puck en dan de herfstversie en romper en broekje. pff geen ervaring met nachtangsten (gelukkig) maar wat lijkt me dat vervelend zeg... idd misschien proberen om bij hem in t kamertje te blijven zitten en verder niet te veel te zeggen maar wel dat ie je ziet, dat ie weet dat je bij hem bent zeg maar... al hoop ik dan niet dat ie dat gaan aanwennen want dat gaat je nog wat vrije avonden kosten dan... maarja als ie dan wel slaapt... lastig lastig...
@nicole wat goed dat je nog een sollicitatiegesprek hebt! heel veel succes alvast! @marvb hopen dat het snel beter ga met zijn oortje, zo aan sukkelen is @lionne sterkte met je moeder!![/QUOTE] Dit dus @ liesjuh welkom @aarbdei zeker lief een s4 !! Hier nog steeds een ziek mannetje Morgen vrij, heel de dag knuffelen
Hoe is jullie dag allemaal geweest? Lionne, hoest nu met je moeder? COPD is niet zo fijn of wel, heeft ze ook zuurstof en alles nodig? Hoe is het verder met alle zieke kindjes? Gisteren hebben wij een rustige avond gehad. Hij begon weer te jammeren na ongeveer 3 kwartier slapen, maar een speentje was gelukkig goed genoeg. Ben benieuwd of het weer een weekje goed gaat. Ik ga vanavond eens beginnen met mijn cursus koken voor kindjes. Via coursera, zon soort online open universiteit waarbij allemaal universiteiten cursussen aanbieden, kan ik nu deze volgen. Ik ben echt heel benieuwd of ik er iets van leer. Tis van een universiteit van Amerika dus zal wel voornamelijk gaan over waarom al die kindjes daar te dik zijn en dat ze daar niet zoveel verse dingen koken, maar het leek me wel interessant.
@lionne, Wat een schok zeg... hopelijk kan ze met de juiste behandeling nog redelijk opknappen! Gelukkig woon je wel dicht bij het zh zodat je er af en toe even heen kunt. Aardbei.. dat is zeker lief van je vent.. zomaar? ineens... wat een topper En Welkom! (kan jouw berichtje net niet teruglezen nu ik dit schrijf dus weet even niet hoe je heet) Maar het klinkt al als een behoorlijke dreumes ja Hoe is je sollicitatiegesprek gegaan Nicole? Smurfjesmama, ben benieuwd naar de cursus en wat je eerste kindergerecht zal zijn. Hier nog geen scheten op commando, maar dat zal vast niet lang meer duren, zijn vader kennende Vandaag gewerkt en mijn mannetjes samen thuis. Manlief had hem al redelijk vroeg op bed gedaan dus hij was ook weer redelijk vroeg wakker.. hij had toen ik thuis kwam ook wat verhoging en is ook nog eens keihard gevallen op de grond vanavond.. ik wast in een andere kamer maar hoorde echt een harde klap. Ik dacht 'alleen' op zijn achterhoofd (gebeurd vaker dan mij lief is..)maar zag later een hele bult op zijn wang.. auw! Hij was ook flink overstuur! Maar van zijn oor lijkt hij gelukkig geen last te hebben, geen bloed ook meer gezien! Ik ga GTST kijken, fijne avond allemaal!
Mijn moeder heeft nu zuurstof. Hopelijk komt ze daar weer vanaf. Morgen weer werken. Ik merk wel dat ik erg moe ben door alles. Werk, studie, gezin, moeder. En dan vandaag ook even voor 2 dagen voor mijn vader gekookt.
thnx dames t heeft geholpen, aangenomen op een kdv voor invallen en misschien later meer uren. t begin is er gelukkig! en nog in mn eigen werkveld ook en op een heeelll leuk kdv! pff lionne wat vervelend zeg... snap dat t echt pittig is voor je! teveel in 1 x zo... niet leuk! gaat je moeder wel voorruit? zit er verbetering in of moet ze nog lang blijven? werkt je vader ook nog gewoon? anders misschien voor beide gezellig om hem bij jullie uit te nodigen als jij ook alleen moet eten met je kleintje? even samen eten en heeft hij misschien ook wat afleiding met je kleine en dan lekker weer naar je eigen huisje beide... nou smurfjes mama ik ben benieuwd! hou je ons op de hoogte van je kook ervaringen! haha wij aten vandaag lasagne, hij kreeg de lasagne niet kapot gebeten ofzo... bleef er echt heel lang mee in zn mond zitten en heeft t dus uiteindelijk uitgespuugd... niet veel gegeten dus... maarja morgen weer een dag! tsja die scheten marvb, hier krijgt ie ook t goede voorbeeld van papa ahjoh dat ie dan toch ff flinkt moet vallen is minder... hopelijk niet te veel last van... fijn dat zn oor beter gaat! ongelukje beterschap met je kleine! omdat ik vanmiddag even op sollicitatie gesprek moet was G.uus even bij mn moeder geweest, die was naar de diertjes gelopen en daar uit de wandelwagen gehaald, toen wilde hij er niet meer in dus... haha hij was blijkaar behoorlijk boos geworden... ik leg de wandelwagen dan altijd in de slaapstand, dan kan ie er niet uitvallen en is t ff terug duwen en riemen vast klikken hahaha maar mn moeder wist dus niet zo goed wat te doen...
Het klinkt ook echt als een vol bordje! Misschien een dagje of een paar daagjes vrij nemen? Sterkte vandaag!
De kook cursus is toxh echt meer een campagne tegen overgewicht in Amerika. De eerste les gingen ze uitleggen dat brocolli, bloemkool en wortels gebakken in wok echt heel lekker en makkelijk is . Maar goed, ik hoop dat ik er nog wel wat leer over wat goed is voor je kindje en hoe het spijsverteeringskanaal werkt in kindje...
Zo vandaag weer een dagje thuis met me meisje! Ja de telefoon heb ik zomaar gekregen, wilde al wel een nieuwe telefoon maar nu had hij hem dus snel gekocht echt super lief en totaal niet in de gaten gehad! Wat goed nicole dat je een baan hebt! super leuk! ben nu wel een beetje benieuwd hoe je bent en zo dan! heb altijd wel me voorkeuren op het kdv qua leidsters! maar omdat je zo snel bent aangenomen moet je wel lief zijn haha! Alvast veel plezier! @lionne wat vervelend allemaal zeg met je moeder heel veel sterkte! Klinkt erg apart smurfjes mama, denk je nog dat het iets is? En jullie nog wat op de planning op deze regenachtige dag? Wij niet veel, na het slaapje vanmiddag even wat boodschappen doen! denk dat we maar met de auto even snel gaan Geef Myla net even een puzzel en zie opeens dat ze dat al een beetje kan! helemaal trots! eerst wist ze niet goed wat ze er mee moest, maar nu probeert ze echt te puzzelen hihi! kan ik de andere puzzels ook tevoorschijn halen!
Goed aardbeid, dat ze puzzelen kan! Hier is het al de hele dag droog! We zijn vanochtend op de fiets weg geweest. Dit keer os schoenen halen gelukt en hij is helemaal in zijn nopjes met die dingen . Hij lag er om 12 uur al in, dus nu doe ik even lekker niks. Vanmiddag misschien nog even bij een vriendin langs om te spelen met haar zoontje. Ik ben vandaag begonnen met het drinken uit een echte beker. Ik pak hem helemaal in met theedoeken en gaan... Het gaat eigenlijk best wel goed. Hoe leren jullie dat aan? Ik doe het nu alleen aan tafel anders wordt het een bende, maar het moet toch een keer altijd, straks wil ie niet meer uit een tuit of zo,dan moet je wel.
Oh hier heel de dag regen bah bah! Oh wat goed dat je gaat oefenen met een gewone beker. Ik probeer het soms ook wel eens maar mevrouw draait gelijk der hoofd weg.. ja zo'n eigenwijsje en eigen willetje Wat doe je er dan in water? Hier drinkt ze der melk NOG steeds uit een speen fles.. pff ik krijg het niet voor elkaar om uit een tuit of iets anders te laten drinken.. vind het echt niets... maar ja weet niet wat ik eraan kan doen!
Melk komt hier ook uit een fles! Het heeft ons ook wel even wat tijd gekost voordat we doorhadden waarom hij niks anders drinken wilde, dat moest gewoon in iets anders. Wij zijn begonnen met tandenpoetsen in bad, dan mag hij daarna zelf een slokje water nemen uit een beker. Uit een glas doe ik al wat langer, maar dan giet ik als het ware. Nu laat ik hem het dus zelf vasthouden. Vanochtend wat jus ( de pyjama moest toch in de was) en nu roosvicee. Ik was wel gewoon wat meer als kleding vies wordt dacht ik. Hij heeft een slap om met daar overheen een theedoek. Alleen romper verwisselen is altijd zon gedoe... Trouwens, was net zijn luier aan het doen, hij heeft zon droge huid, gewoon allemaal velletjes. Lijkt me kriebelig. Iemand ideeen naast zwitsal? Ps, kijk, heb ook een banner...
Zo, meneer slaapt lekker, dus ik heb even tijd om bij te lezen. Ben op woensdag en vrijdag lekker vrij en samen met de kleine. Echt heerlijk! We hebben een pittig jaar achter de rug (meneer is nogal een driftkikkertje en een huilertje :S) maar sinds een paar maanden gaat het zo goed hier. Ik zei laatst al tegen een vriendin dat ik nu pas op mijn roze wolk beland ben! Helaas heb ik dat denk ik te hard gezegd want vandaag is meneertje weer lekker drammerig. Hij heeft wat last van zn tandjes en zit midden in een sprong, dus ja, dat wil wel. Hij wil zo graag alles kunnen en wordt boos als het dan niet lukt. It runs in the family want mn vriend is precies hetzelfde haha! Maar jee, ik heb niet alles bijgelezen hoor, maar heb al wel wat verhalen langs zien komen. @lionne, sterkte met je moeder. Heftig hoor allemaal, pfff. Ik hoor de laatste tijd zoveel van dit soort verhalen dat ik me telkens maar weer in mn handjes knijp dat iedereen in mn direct omgeving in goede gezondheid verkeerd. Als ik lees wat je momenteel allemaal op je bordje hebt vind ik je echt een bikkel! Ik zou het je waarschijnlijk niet nadoen! @aardbei, wow, zomaar even een telefoontje krijgen wat fijn! Ik klaagde laatst volgens mij net iets te hard over mijn laptop en kreeg toen ook zomaar een nieuwe van mn vriend. Was echt helemaal verbaasd en superblij! Altijd leuk om verwend te worden @marvb, gaat het weer helemaal goed met je kleintje? Aan al dat vallen kan ik maar niet wennen haha, hier ook hoor, is de ene blauwe plek net een beetje weg, zit de volgende er alweer pfff! @nicole18, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Leuk! Ga je veel werken? Ik moet weer een dagje extra gaan werken vanaf oktober, ik zie er nu al tegenop! @smurfjesmama, wat leuk een kookcursus! Ben je sowieso een kookliefhebber of doe je dit speciaal voor je kindje? Ik ben echt geen held in de keuken, laat zelfs vissticks nog aanbranden helaas. groetjes!
haha smurfjesmama, wat leuk dat je schoenen gekocht hebt voor je kleintje. Mijn zoontje is momenteel in de fase dat alles wat ie aanheeft uit moet:S Loopt dus eigenlijk de hele dag in zn rompertje rond, trots zwaaiend met zijn zelf uitgetrokken sokken of broek.
Leuk van dat puzzelen!! En gefeliciteerd met je baan Nicole! En al direct gehoord! Hoeveel kun je denk je invallen en is dat een beetje te regelen met oppas? Smurfjesmama, is dat op een vaste dag ofzo, die online cursus of kun je gewoon inloggen en nieuwe filmpje of iets bekijken? Waar heb je de leuke stappers gevonden? Wij zijn ook op zoek! Hier is het ook vies weer. We zijn vanmorgen bij een nieuw wondertje wezen kijken, hij is pas 5 dagen oud en ooh, wat schattig. Kan gewoon niet voor stellen dat M.ees ook zo klein is geweest... nog kleiner trouwens.. vanmiddag is mijn broertje jarig. Die halen we op van zijn woning en gaan we manlief ophalen van zijn werk en daarna naar mijn ouders... lijk wel een taxibedrijf.. maar goed, dat heb je als je niet echt in de buurt woont. Liesjhie. Dan ga je 4 dagen werken in okt? Pittig hoor! En knap dat hij alles uit kan krijgen. Hier krijgt hij zijn sloffen en sokken uit en dat is het wel! Aardbei; leuk van de puzzelen!! Echt weer iets om trots op te zijn! Hier zegt hij sinds gisteren toet toet als hij met een auto of treintje aan het rijden is, zo schattig
Leuk je banner smurfjes mama, altijd handig Wat voor schoenen heb je nu gekocht smurfjes mama? wat voor merk is het? Dat is pittig idd liesjhie 4 dagen werken. Ik ben ook op woensdag en vrijdag vrij ik moet alleen eind jan / begin feb 2 weken 4 dagen werken maar dan vind ik het wel weer genoeg Hoe heet je zoontje? Hier is het soms ook echt verschillend qua ritme en humeurigheid hoor. Myla zit nu ook in een sprong, en soms word ik er zo moe van.. maar ja hopen dat ze snel weer voorbij zijn! Wat schattig een babytje van 5 weken! Als ik zo'n klein babytje zou zien zou ik wel de kriebels krijgen denk ik op me werk zijn er 2 collega's tegelijk zwanger.. wij alle3 hebben een dochter van 1,5 jaar en de andere 2 dus weer zwanger.. ik loop achter hahah Leuk die woordjes he marvb!
Oh jee aardbei, dat klinkt inderdaad als pre-kriebels, 1 baby en je bent overstag Liesjhie, jammer dat ie drammerig is vandaag. Ik vind dat alitjd zo zonde van de vrije dag. Hier is ie heel gezellig, maar zo moe, was om kwart over 7 al wakker. Ik denk dat ie weer begint te wennen aan de normale werktijden. Nicole, had er even overheen gelezen, sorry, gefeliciteerd! Mooi man, dat je weer wat aan het werk kan! De schoenen zijn van braqeez of iets dergelijks. Lijken op boodschoenen en zijn heel soepel. Je hebt ook nog niet echt veel keuze, in ieder geval niet als je soepele schoentjes wil.
Hier net ff snel met de auto boodschappen gedaan (ik hou niet van in de regen fietsen) mannetje nog steeds ziekjes maar al stuk beter als gisteren..hij eet weer meer en speelt weer wat. De was is nu bijna klaar dus die ga ik zo ophangen en dan vast een poging doen aan t eten te beginnen. Ik ben ook de woe en vr vrij. Zou in eerste instantie ook voor 4 dagen terug gaan maar dat is door de gebeurtenissen niet gelukt.. 3 dagen is voorlopig meer dan genoeg!