Hier heerlijk geslapen vannacht Voor onze doen dan he! Gisterenavond nog onrustig. half 12 fles en daarna om half 4 wakker om vervolgens pas om half 8 weer wakker te worden van papa die zich verslapen had. Ik ben helemaal uitgerust¡ Hopelijk zet hij dit voort¡!
Dank jullie wel! Ja we gaan zeker groter wonen! we wonen nu in een drive in woning (soort appartement) met alleen een balkon en we wonen boven.. en ben het hier zo beu.. woonkamer is best klein en dat begin je nu wel te merken ook aan myla! Ons nieuwe huis is een 2 onder 1 kap geschakeld dus zeker een stuk groter!!! nog 2 maandjes wachten voordat we de sleutel krijgen en eind april verhuizen dus gelukkig voor de zomer in ons nieuwe huisje! kan ze gewoon lekker in de tuin spelen Heerlijk nicole 20 uur! is het geen bekende winkel? toch wel een hele stap in een winkel lijkt mij? vooral als je het niet gewend bent! Wat fijn dat sommige wel een goede band hebben met schoonmoeder.. hier geen slechte band, maar ze is zo anders als mij.. en zoals ik al eerder zei is ze ook erg versleten.. ze heeft vorige week te horen gekregen dat ze slokdarm kanker heeft.. en gisteren gehoord dat het verder niets is uitgezaaid, dus dat is wel weer positief! me vriend heeft het er soms wel moeilijk mee.. maar ja die slokdarm kanker was wel goed te behandelen dus ja we wachten het af.. Soms baal ik er wel eens van dat ik nooit een beroep op schoonouders kan doen ivm myla.. ik heb alleen mijn ouders en me vriend zijn zus.. daar gaat ze dan wel eens een dagje naar toe. maar niet zo heel vaak! tja het is niet anders! Wat voor werk doe jij Liesjhie? moet wel kantoorwerk zijn haha! Zo myla en ik gaan even aankleden want der heeft er hier 1 gepoept Jullie nog wat op de planning vandaag?
ohh wat fijn een goede nacht!! heerlijk, knap je zelf ook van op ja! haha aardbei hier is t altijd een volle luier s morgens, zal wel lekker poepen als je net wakker bent ofzo... hebben jullie nu in de drive in woning onder ook geen tuin aardbei? dat is hier namelijk wel als je een drive in woning hebt. wij hebben er ook nog naar gekeken toen we op huizen jacht gingen 3 jaar terug. maar vond het zo'n trappen gesjouw iedere keer en met een kindje ook niet zo handig want dan moet je steeds mee naar beneden om buiten te spelen, en nu zet ik zo de achterdeur open. jeetje zeg wat ontzettend vervelend van je schoonmoeder? krijgt ze nou ook chemos en bestralingen enzo? pittig! heb je ook geen vriendin ofzo in de buurt voor oppas? een hele goede vriendin van me hebben een kleine die een jaar ouder is als die van ons en zijn echt vriendjes voor het leven. spelen dus ook veel samen en ook veel oppas die we samen regelen. wij relax dagje vandaag, meneer hangt met zn duim in zn mond tegen mij aan tv te kijken haha. wij doen 1 x per jaar met alle vrouwen van de familie een dagje uit zeg maar, en morgen is dat dus bij mijn moeder thuis. gisteren al een taart gebakken, vanmiddag nog vullen en bekleden met fondant. vind ik altijd wel leuk om te maken een paar keer per jaar.
Myla poept meestal na het ontbijt nee nu hebben we geen tuin.. afgelopen zomer ging het nog net.. maar ik riep toen al volgend jaar zomer moet ik ergens anders wonen hihi Nee die trappen lopen ben ik ook echt beu.. als ik thuis kom altijd weer die trap zucht! maar ja nog even volhouden het einde is in zicht! Ja het was idd even schrikken.. volgende week heeft ze weer een gesprek en dan horen ze hoe of wat.. dus nog geen idee of ze chemo krijgt, we wachten het af! Leuk zo'n dagje nicole! veel plezier! gaan jullie gewoon gezellig wat drinken bij je moeder? Ik ga vanavond uit eten met een vriendin ook erg zin in! Myla is vandaag precies 1,5! dus klein beetje feest haha
Ik heb een wachtdag vandaag, ik heb een fotostudio besteld (lampen, softboxen ed) en als t goed is wordt die vandaag bezorgd ze zijn woensdag al geweest net toen ik ff met die kleine in bad zat.. Dus vandaag wachten tot hij er is.. De kleine gelukkig weer opgeknapt loopt nu met zijn bordje rond dus denk dat ik nog maar een boterham ga smeren voor hem
Oh aardbei dat is schrikken van je schoonmoeder.. Mijn vader vecht ook al jaren tegen kanker klote ziekte.. Succes met alles
Pfff altijd schrikken zulk nieuws... hopen dat het goed te behandelen is!! Ik ben ook echt heel erg blij dat ik mijn ouders en mn schoonmoeder heb. De ouders van mn vriend zijn gescheiden en zijn vader en zijn vrouw zien Finn echt een stuk minder vaak. Je merkt ook dat Finn heel anders is bij hen dan bij mijn ouders of mn schoonmoeder. Vind ik heel sneu voor zowel hen als Finn eigenlijk... maar ja, ze doen het zelf. Zij verkiezen veel op vakantie gaan en hun eigen ding doen boven het af en toe bezoeken van hun kleinkind. Ik merk wel dat mn vriend er af en toe ook wel wat moeite mee heeft. Het steekt toch wel een beetje. Hier wordt er altijd na de fruithap gepoept haha. Dan leggen we hem rond 11 uur even in bed en gegarandeerd dat meneer om half 12 weer gaat piepen omdat er een lekker geurend cadeautje in zn broek zit. Gelukkig gaat ie daarna altijd weer lief slapen haha. Vandaag zijn ze bij de buren aan het werk, boren, hameren en schreeuwende bouwvakkers... helaas niet echt bevorderlijk voor Finn zn slaapje Ten eerste omdat ze zoveel lawaai maken en ten tweede omdat ie de bouwvakkers reuze interessant vindt. Heeft de hele ochtend voor het raam gestaan en met ze gesjanst haha. En ja, ik heb een kantoorbaan Werk op de marketingafdeling bij een grote webwinkel @marvb, heerlijk als ze goed slapen! Die van mij slaapt tegenwoordig uit. Eerst was het altijd 6 uur en nu is het 8 uur, heerlijk! Ik hou mezelf voor dat het vast tijdelijk is, dan vindt ik het niet zo erg als ie straks weer om 6 uur komt.
Dat is schrikken aardbei.. gelukkig is het goed te behandelen! Hier poept hij altijd tijdens het ontbijt Leuk Nicole! Is het ieder jaar bij iemand anders en met hoeveel dames ben je? Ik ga morgenavond flowboarden, ben zo benieuwd! Ik denk dat ik er echt niet op ga staan.. ik denk dat het bij liggen en heel misschien op mijn knieën word, maar volgens mij val je echt keihard op je plaat als je het staand doet..... 20 uur is wel een fijne aantal vind ik. Ik werk nu 16 uur op het werk en dan nog 4 uur thuis. Ideaal! Vanmorgen naar het zh wezen fietsen want moest wat ophalen voor woensdag mee te kunnen nemen naar het sophia kinderziekenhuis. Het is zo'n 15 min fietsen er heen... ik fiets neergezet.. was die ingang gesloten.. ik fiets halen.. wilde hij niet meer in zijn stoeltje. Dus met fiets en al sjouwen... lamme arm halverwege natuurlijk.. kom ik bij de hoofdingang, mag ik me fiets daar niet parkeren. Nou die jongen die dat vertelde kon ik wel aanvallen (maar had de puf er niet meer voor)... gelukkig zag hij dat en hij was zo vriendelijk mijn fiets de trappen af te sjouwen phoe phoe... was me het ritje wel! Toen we uit het zh kwamen heeft hij ook weer mijn fiets terug gesjouwd haha. Raar ziekenhuis!
Oh Liesjhie, jij hebt wel je handen vrij dus vandaag!! Of moet je straks wel de ramen zemen omdat daar allemaal zwaai handjes opstaan
Oh ja liesjhie het houdt hem in ieder geval bezig! Heeft tie vanochtend nog wat kunnen slapen er door? ah lekker marvb, 16 uur en 4 uur thuis, dat zou ik ook wel willen wat voor werk doe jij precies dan? Ahhh vervelend als ze soms zo'n eigen wil hebben he, en dan ook nog gedoe met gesloten deuren en je fiets daar niet mogen parkeren, tis wat soms! Myla is net een stukje van de trap gevallen ik wilde even snel de trap stofzuigen en ik zei al tegen der beneden blijven he.. maar nee natuurlijk niet luisteren en toen viel ze dus.. ze stond denk ik op de 2e of 3e tree.. wel even huilen en schrik denk ik.. maar ja ze huilde gelijk en is niet weg gevallen of zo.. dan is het niet zo erg toch?
zo dames, ik ben er ook weer. net heerlijk paar daagjes weg geweest. weer was helaas niet super, maar we hebben ons wel vermaakt. elke dag even poedelen in het zwembadje. kleine man heeft nu geen zin in slapen, maar laat m nog ff lekker liggen in zijn bedje. mama ff tijd om achter de pc te zitten.
ohh just me, wat lekker. centerparcs geweest ofzo? heerlijk ff genieten!. idd wel veel geregend laatste dagen, das sund! ohh aardbei, hier vanmorgen precies t zelfde trap gevalletje hahaha ik ging vast de stofzuiger boven zetten om daarna weer naar beneden te gaan om hem te halen, maar hij was ok al vast aan de klimmen gegaan en schrok van mij en liet zich ook zo vallen hier ook verder niets spannends eigenlijk, ff brullen en toen was t goed. je hebt iig je beweging weer gehad vandaag! maar wel lief dat die meneer je wou helpen! leuk 1.5 jaar vandaag, hier morgen 16 maanden! ik maak nog steeds iedere maand een foto van hem op zn stoeltje dus vandaag maar eens vast doen, dat komt er morgen anders niet van. we doen ieder jaar een dagje met alle vrouwen van de familie, en ieder jaar regelt iemand anders dat zeg maar, nu zijn mijn moeder en ik aan de beurt, we zijn dan met ong 12 vrouwen. gaan morgen eerst taartje eten en bij buurten en dan lunchen en s middags een workshop deco patch. en dan nog chinees eten met zn alle en dan mogen ze weer naar huis haha haha marvb, das gezellig onder t ontbijt dan bij jullie! haha ohh ongeduldje, leuk leuk kan je zelf fotos gaan maken!! gaaf joh! wij gaan straks onze nieuwe (2e handse) auto ophalen, s kijken of ik het voor elkaar krijg om dan terug te rijden, mn vriend zal ook wel graag rijden haha
Leuke dingen allemaal dames! Nieuwe huizen, auto's, dagjes weg, nieuwe banen. Klinkt heerlijk allemaal. De zieke (schoon)moeders zijn dan even wat minder, sterkte daarmee. Hier gaat het wat minder. Luuk blijft snachts die aanvallen, zo noem ik het maar, hebben. We zijn vannacht van 12 tot half 4 bezig geweest en dan is het eigenlijk zo goed als non stop geschreeuw. Ik weet het echt niet meer en zit er echt helemaal doorheen. Vandaar dat ik ook even wat minder vaak dan eerst wat post denk ik. Als het dit weekend weer gebeurd bel ik de HAP, ik wil eerst echt zeker weten of het niks medisch is voordat we verder gaan. Zit er ook aan te denken om te gaan kijken naar een andere opvang, ze is super lief en alles gaat in principe goed, maar het is daar een gekkenhuis en misschien kan ze gewoon niet bieden wat luuk nodig heeft. Pfff, sorry voor het geklaag, ik heb even een momentje...
Oh balen smurfjesmama idd hopen dat t niks medisch is.. Succes ermee Hier was mijn fotostudio rond de middag geleverd dus vanmiddagnog lekker stukje gefietst met de kleine man
he bah smurfjesmama dat die episodes zo lang duren! was nachtangst toch, of haal ik iets door elkaar. bij nachtangst maken wij kleine man altijd wakker en daarna slaapt hij vrij snel weer in.
We weten niet zeker of het nachtangsten zijn,maar het lijkt er wel een beetje op. Wakker maken gaat lastig, hij lijkt ons niet te zien,kijkt langs je heen... Wat wel helpt is hem in zijn uppie op de grond zetten, dan lijkt ie iets te bedaren. Net alsof hij niet aangeraakt wil worden of zo. Daarna gaat ie wat spelen en soms slapen. Pfff, ik maak me gewoon zorgen, het zal vast niks zijn.
Sorry dat ik jullie verwaarloosd heb. Mijn moeder mag maandag naar huis! Ze heeft COPD en krijgt medicatie mee naar huis. Vandaag is ze zonder zuurstof naar beneden gegaan om koffie te drinken. Goed he? Dochterlief is hypermobiel (net als ik). Op blote voetjes zakt ze door haar enkels waardoor ze haar knieën op slot zet. Hierdoor liep ze niet. Ze is vandaag bij de fysio geweest. Ze liep er volgens mijn man het gebouw uit en thuis probeerde ze te rennen (en landde naar 5 stappen op haar pamperkontje)
Ah smurfjesmama, wat vervelend en natuurlijk mag je even stoomafblazen hier! Heeft hij het nu de laatste nachten telkens? En merk je overdag verder niets? Logisch dat je er na zo n lange nacht wakker door heen zit.. En vooral omdat je gewoon wilt weten wat het is! Sterkte ermee, hopelijk vannacht rustig!