Net een uur bezig geweest met een appel. Ik begrijp er soms niks van, propt ie alles in zijn mond krijgt ie het niet weg. Appel is een moeilijk hard ding natuurlijk, maar laatst lukte het ook prima . Uieindelijk maar gepureerd... Zit nu in de badkamer te wachten op het inwerken van de haarverf. Zit toch niet zo veel in zon pakje, ik hoop dat het genoeg was
Balen Liesjhie met je auto hebben jullie gisteren een lekker dagje samen gehad dan? lijkt mij ook wel kriebelen Haha grappig van dat puddingbroodje lionne! als ze stil is het eigenlijk al verdacht Hoi Mem! leuk dat je ook hier mee komt praten! Heb je jongen/meisje? en hoe heten ze? Hier vandaag een rustig dagje! Vanmiddag alleen na het slaapje even naar me vriend zijn ouders op visite! Gisteren hebben wij de film save haven gezien, erg mooie film! Iemand hier die die ook gezien heeft? Vorig jaar draaide die in de bioscoop...
Save haven volgens mij heb ik die gezien (ben niet zo goed in t onthouden van namen van films) Appel gaat hier opzich wel goed, als ik het in partjes snijd tenminste.. Maar al het fruit vind de kleine man wel lekker, banaantje peer, mango, druif, mandarijn zelfs de granaatappel pitjes lust hij Hier vanochtend wezen sporten met een vriendin.. Spierpijn kweken, we gaan nu trouw elke zondag ochtend.. Achteraf voelt t altijd wel lekker maar voor t gaan.. Zucht.. Welkom mem klets gezellig mee! (Ik moet echt nog een beetje oefenen met jullie namen.. Wil ik antwoorden weet ik alleen niet meer wie het ook weer getypt heeft..)
Aardbei, waar ging de film over? Titels vergeet ik eigenlijk halverwege de film al . Ik zag ook je andere topic, slapen overdag gaat nog steeds niet lekker? Wanneer hebben ze eigenlijk weer een sprong? Hij is nu 16 maanden en, nou ja, een beetje vervelend. Mijn moeder zegt altijd dat ik niet zo moet zeuren en dat wat wij als "vervelend" bestempelen nog wel meevalt, maar ik wordt er wel moe van. Hij kan lopen en sinds een weekje gaat dat ook echt goed, pfff, hij doet vanalles wat niet mag, zo ken ik hem niet. Maar ja, misschien zijn we combinatie met dat slaap gedoe van afgelopen weken allemaal wat prikkelbaar We gaan maar weer lekker naar buiten...
Welkom Mem, gezellig dat je ook mee komt kletsen. Hier gisteravond met vriendinnen wezen flowboarden. Ik dacht al dat het niets voor mij zou zijn.. en dat was het dus ook niet.. auw! ben boven op mijn arm gevallen en dat doet echt zeer... voel hem nu nog bij alles wat ik doe. Maar goed, ik heb t wel mooi gedaan! Was een gezellige avond, daar gaat het uiteindelijk om! Liesjhie, er was toch iemand achter jou geknald? Deze is dan toch ook verantwoordelijk voor de kosten van jullie? Tenminste.. dat dacht ik altijd... Je moet ook goed kijken hoeveel premie je omhoog gaat bij je verzekering. Wij hadden laatst 1200 euro aan schade doordat er iemand langs onze auto is geraasd (stond gewoon geparkeerd) en geen briefje had achter gelaten... we konden dit beter zelf betalen omdat de premie zo erg omhoog ging, dat dit uiteindelijk nog duurder uit zou vullen. Wat schattig eigenlijk van dat puddingbroodje Lionne, ik zou ook inderdaad niet boos kunnen worden.. had je hem maar beter moeten opruimen Hier krijgt ie altijd na t avondeten een stukje appel van papa en dat gaat eigenlijk heel goed. Hij heeft nu 3 tandjes (en er komen er geloof ik een heel hoop aan, aan zijn luiers te zien). Hij zit wel best vaak in zijn oor te jeuken.. hij blijft dus wel jeuk houden. Drupje olijfolie had de dokter gezegd dus als ik t zie dan doe ik wat op een wattenstaafje en dat in zijn oortje (eens p.d.) volgens mij werkt het wel.. maar toch, lijkt me het niet goed dat het jeukt.. moet dan toch wat spelen zou je zeggen. Hij heeft ook al een paar dagen verhoging.. maar ik denk dat dit zijn tandjes zijn?!! Wat zouden jullie doen, aankijken of toch de ha bellen en dan maar om een verwijzing vragen?! Net opa en oma weg.. kleine later op bed. Papa en opa samen boodschappen wezen doen, ideaal, kwam ik daar onderuit. Oma op de kleine gepast, kon ik even de was doen op mijn gemak. Vanmorgen even wezen wandelen en schommelen in het speeltuintje, vind hij helemaal leuk! Ben benieuwd wanneer hij gaat lopen. Als hij wil kan hij heel lang zonder steun staan... maar stapjes durft hij nog niet echt te zetten. Als hij er 1 of 2 zet laat hij zich vallen..... Fijne zondag nog allemaal!
een appel kreeg de kleine man eerst geraspt, misschien is dat een optie. ik zal een foto plaatsen van de sjaal als ie af is (duurt nog wel ff hoor) en dan nog maar eens zien of iemand wat wil bestellen nu op zoek naar een patroon voor een kinder vest of trui, kan wel veel brei patronen vinden maar geen haakpatronen...... rustig verder zoeken!
Hee marvb, volgens mij moet je niet olijfolie op een wattenstaafje doen. Sowieso is het echt slecht om met staafjes in die oortjes ( of je eigen trouwens) te zitten poeren. Mijn moeder en schoonmoeder deden ons altijd op de zij leggen en gewoon vol gieten met olie, aftoppen met een watje en klaar is kees. Die olie maakt dan alle troep week en tegen die tijd dat het er uitloopt neemt het alles mee. Maar ik weet natuurlijk niet wat je HA precies gezegd heeft, zag niks zitten toch?
zo druk weekendje gehad, ff flink bijgelezen, veel gebeurt zeg! lionne, ik moest wel lachen hoor om je pudding broodje! als t stil is, is t meestal niet goed haha jeetje liesjieh, wat schrikken! gelukkig hebben jullie zelf niks... alleen een hoop ellende om je auto weer te maken! wij vrijdag onze "nieuwe" auto opgehaald en vanmiddag onze oude auto verkocht! dus helemaal goed! welkom mem! lees en klets lekker mee! je bent volgens mij de enige met 2 kindjes hier... haha marvb, wat vervelend zeg, biljft een beetje aan het modderen ofniet? ik zou toch nog een x na de ha gaan hoor, die koorts komt toch ergens vandaan zou ik zeggen... en idd ik zou er ok olie indruppelen ipv op een wattenstaafje doen. evt bij de apotheek zon leeg druppel flesje halen zodat het wat makkelijker gaat. kleine vanacht bij opa en oma geslapen omdat wij een feest hadden, slaapt ie uit tot half 10 en wij waren thuis al om half 9 wakker.... terwijl we pas om 2 uur in bed lagen... ik ga eten, mn frietjes zijn er!
Nee klopt helemaal! Normaal zit ik er ook niet in met een wattenstaafje... dat zegt mijn KNO idd ook altijd... nooit in je oor zitten met die dingen! Maar de HA zei dat er een klein druppeltje in moest.. tja.. ik weet ff niet hoe ik dat anders moet doen.. Hij zag inderdaad niets.. maar hij blijft zo'n jeuk houden, nu ook, na de olie....
Oh, bedankt voor de tip nicole. Ik wist niet dat je dat evt. bij de apotheek kan halen... want ik zat wel te denken of ik hier iets leeg kon kiepen maar dan ben ik toch bang voor restjes van het spul wat er eerder inzat, dus niet gedaan...
@smurfjes mama de film ging over een vrouw die op vlucht ging voor haar echtgenoot hij is politieagent en hing overal op dat ze iemand vermoord had om haar zo terug te vinden.. gestoord was hij dus.. zij uiteindelijk een nieuw leven opgebouwd met een weduwe man en 2 kids en komt hij er dus achter waar zij nu woont, rest kan je dan denk ik wel invullen en het komt uiteraard natuurlijk goed! Zegt het je wat? Slapen overdag gaat nog steeds niet lekker ochtend is ontzettend rekken, vanochtend was ze om half 9 wakker en om half 11 al weer in der oogjes wrijven, en dan uiteindelijk lig ze in bed en na 1,5 weer wakker, kan de klok erop gelijk zetten en huilend wordt ze wakker.. eind van de middag weer stik moe, erg frustrerend Wel vreemd hoor marvb dat tie jeuk houd en die verhoging vind ik toch niet goed.. anders bel je morgen nog eens om te overleggen naar de huisarts? doe ik ook wel eens, maar ja meestal moet ik dan toch nog langs komen Wel creatief justme met dat haken. ik ben helemaal niet creatief hier precies zo nicole, als myla gaat logeren bij mijn ouders slaap ze uit en ik al om 7 uur wakker zucht haha! Myla gaat a.s. zaterdag weer een nachtje logeren Lekker frietjes, wij hebben gewoon diepvriespizza op! Myla heeft ook meegegeten, ging wel goed eigenlijk
Hier hebben we lekker pasta met zalm gegeten. Luuk eet nog steeds niet echt zelf. Een paar happen en dan is de lol eraf en wil hij spelen en gevoerd worden, komt vast vanzelf goed... Aardbei, die film ken ik niet, maar klinkt de moeite waard. Wij hebben gisteren captain philips gekeken. Een waar gebeurd verhaal over een kapitein van een vrachtschip die overvallen wordt door somalische piraten. Ik vond het begin wat taai, maar uiteindelijk een goeie film.
Ja aardbei die film heb ik gezien! Spannend he! Hier heeft de mini broccoli gegeten Ik ga met mijn andere mannetje bouillon fonduen mmmmm jammie Doen we altijd rustig als die kleine op bed ligt Morgen weer werken dus vanavond op tijd het bedje in!
ik weet dat ik ooit zo'n druppel potje bij de apotheek gehaald heb, maar dat is wel een jaar of 5 terug den ik... je kunt het altijd proberen toch! ik heb ook regelmatig oor ontsteking en ik krijg van die oordruppels juist altijd mega jeuk in mn oor! ohh en zelf eten gebeurt hier ook echt niet hoor, t vlees met zn vingers pakken dat dan weer wel en als ik zn vorkje klaar leg pakt ie vaak, om er vervolgens mee te gaan slngeren dus meestal beland er weinig in zn mond maar de bonen enzo op de grond haha dus ik voer hem eigenlijk altijd nog! hij krijgt altijd yoghurt altijd uit zo'n oefenbekertje, dat houd ie soms wel vast maar giet dan altijd iets te gulzig, dus dat doe ik ook! heb een lui kind volgens mij... hij had nike shoenen gekregen van zn verjaardag, had ik net even gepast omdat ze nog vrij groot zijn, maar ze zijn veel lomper als zn eigen jochie schoentjes, dus hij stond en durfde niet te lopen, en toen ie door had ging ie echt oefenen, rondje keuken en kamer haha
Doen jullie ook downloaden smurfjes mama? Ja erg mooie film he ongeduldje! Lekker en leuk samen fonduen!! Veel plezier en eet smakelijk Hier eet myla ook nog niet zelf hoor haha. ze heeft nu wel een eigen vorkje waar ze mee kan prikken.. maar ik weet niet, vind het zelf niets.. heb nu ook zo'n schort trouwens dus ja voor der kleren hoef ik niet zo bang te zijn.. maar ja toch doe ik het nog liever zelf en ze vraagt er nog niet echt om.. dus ik denk komt wel! wacht nog maar even hihi! Leuk nieuwe schoenen nicole! toevallig waren wij gisteren even in de stad en zag leuke laarsjes voor myla (bij de schoenenreus) en zat te twijfelen om ze te nemen.. maar ja me vriend wilde het toch liever niet omdat ze nu echt een goed merk heeft qua schoenen.. en schoenenreus is natuurlijk niet zo goed als wat ze nu heeft....
Voor hij naar bed ging heeft hij me even trots gemaakt!! Zijn eerste echte stappen los! Niet meer een klein stapje tussendoor maar wel 2 meter van mama naar papa of van de stoel naar mama Ben benieuwd of hij t morgen nog meer gaat doen!!