Goedemorgen. Fieke wil nog echt niet lopen. Vrijdag komt de kinderfysio weer. Woensdag moet ze naar de KNO arts. Ze heeft het maar druk. Nu er snel uit, want ze moet zo naar de gastouder!
oh leuk! had ie het ineens door! dat word meters maken morgen! lionne drukke week dus voor fieke! maar het heeft bij haar natuurlijk ook wel een rede dat ze nog niet loopt. hopelijk kan de fysio haar goed helpen! vandaag rustig dagje denk ik, druk weekend gehad en Guus slaapt nu nog! fijne dag iedereen!
Nou, ik zit deze blue monday op mn werk, dus ik kan weer lekker bijlezen! Juist omdat ik een kantoorbaan waarbij ik vrijwel de hele dag achter de pc zit, heb zit ik thuis eigenlijk bijna nooit de computer aan, dus het eerste wat ik maandag op mn werk altijd doe is mn mail bijwerken haha! Ja, dat ongeluk was onwijs schrikken, maar gelukkig heb ik er niets aan overgehouden behalve ongeveer 2000 euro schade dus :S. Op zich zou de verzekering het gewoon moeten uitkeren, maar ik heb dus ook verhalen gehoord waarbij bij een kettingbotsing (nu dus met 3 autos) de veroorzaker (de achterste auto) alleen de schade aan de achterzijde van de middelste auto hoeft te betalen, omdat het blijkbaar niet zijn schuld is dat de middelste auto verder doorschoof op de voorste auto. Als dat het geval bij ons is moet ik ongeveer 500 euro zelf betalen... dat zou wel echt onwijs balen zijn. Maar goed, hopelijk valt het allemaal mee en wordt alles vergoed! Ik merk nu alleen wel dat ik anders ben gaan rijden. Altijd mn voet op de rem en steeds in mn achteruitkijkspiegel kijken wat er achter me gebeurt, heeft best wel impact, zo'n ongeluk! @aardbei, wat vervelend dat je kleintje niet zo goed slaapt overdag. Hier is dat ook wel een beetje, altijd geweest eigenlijk. 'snachts gaat prima, slaapt het klokje rond zonder wakker te worden. Helaas wordt hij 'sochtends al wakker met gapen en in zn ogen wrijven. Als hij om 8 uur wakker is ligt hij gegarandeerd tussen 10 en 11 alweer in zn bedje. Overdag wordt hij ook bijna altijd huilend wakker. Dat is ook wel over op het moment dat je hem uit bed haalt, maar toch... na zn middagslaapje houdt hij het meestal wel langer vol, maar is rond 5 uur wel weer moe. Om hem dan nog een slaapje te laten doen is praktisch onmogelijk haha. Wat dan wel weer een voordeel bij ons draakje is: als je hem in bed legt gaat ie meestal spelen, ook al slaapt ie niet, zodra je hem weer naar beneden haalt is hij weer ontzettend gezellig, waarschijnlijk omdat ie blij is dat ie weer uit zn bedje mocht haha. Volgens mij lijken onze kindjes qua karakter heel erg op elkaar,aardbei, Finn is ook een echte piepkont en snel verveeld (idd heeft ze dat hier ook van papa, dat laatste dan) @smurfjesmama. Ik las jouw stukje van de appel... die lukt hier ook nog niet echt haha, daar moet ie volgens mij ook echt kiezen voor hebben. Raspen, zoals Justme zei doen wij ook wel eens, of anders gewoon in hele dunne plakjes snijden, dan krijgt ie het prima weg, het is nog net geen slurpen haha. @ marvb wat goed! Leuk he, als ze los gaan lopen! Hier loopt Finn ook steeds stapjes los. Ik laat hem nu steeds naar mij toelopen terwijl ik achteruit loopt, hij durft echt steeds meer en wordt steeds stabieler! @lionne, dr Fish is heerlijk, echt ontzettend kriebelig, dat wel, maar je went eraan en dan is het echt heel fijn. Plus je hebt erna heerlijk zachte handen en voeten! Oh en ik heb gisteravond ook een filmpje gekeken. iets over een man die opgesloten zat in een vriezer bij -36 en russen die geld van hem wilden. De film heette ook Freezer haha. Maar goed... ik ben na een half uur in slaap gevallen, kon me niet zo boeien
Hier is aan de hand lopen vandaag toch net wat veiliger. Als hij in onze slaapkamer is (tapijt) of op zijn speelkleed dan zet hij wel een paar stapjes los. IK bedacht mij dat, ik meen aardbei, een keer had gevraagd wat voor werk ik doe. Ik werk in verpleeghuizen als maatschappelijk werker. Dus als ik die 4 uur thuis maak, dan maak ik verslagen of ik zoek dingen op e.d. Ik kan best veel thuis werken. Voor ik die 4 uur thuis werkte, werkte ik 2 dagen van 7 uur en werkte ik ook nog 2 uur thuis.. Zo kon ik lekker voor de spits weer naar huis. Nu probeer ik gewoon heel vroeg te beginnen, zodat ik ook op tijd naar huis kan! Ben naar de ha geweest. Ik moest toch komen want kreeg niet zo even een verwijzing... nou, nu dus wel een verwijzing gekregen maar kan pas volgende week woensdag terecht.. ik heb nog gevraagd of het niet eerder kon, maar dit zou dan die dinsdag zijn maar dan werk ik.. dus die ene dag maakt dan ook niet meer uit. Mocht ik t eerder willen zal de huisarts daar toestemming voor moeten geven en dit bij hun neerleggen.. voel me dan zo'n zeikerd als ik dat zou doen. Huisarts zei ook dat het waarschijnlijk niks is, maar dat hij het toch even bekeken wil hebben... Maar ja.. hij jeukt wel.. dus irritant is t sowieso voor de kleine. Fijne dag allemaal!
marvb wat lekker dat je zo thuis kunt werken joh! maar wat vervelend dat je zo lang moet wachten... wij zijn vanmiddag wezen kijken bij kdv bij ons tegen over, we liepen de groep in waar guus zal komen en hij ging meteen spelen, keek ons niet meer aan, dus zonder hem maar verder gegaan met de rondleiding en gesprekje. toen we terug kwamen keek ie ons aan van gaan we nu al naar huis en wou zn jas eigenlijk niet aan. goed teken dus. we zijn er beide ook wel tevreden over dus nieuw plekje gevonden! haha liesjhie, ik heb de verhalen ook wel eens gehoord dat ze maar een deel van de schade vergoeden idd, omdat het je eigen schuld is dat jij voorop iemand knalt... dat dat komt doordat er iemand achter op jou knalt kijken ze dan gewoon niet naar... maar hoe de echte regels zijn weet ik niet hoor! ik ga even lekker badderen, kleine knul al in bed en papa een avondje weg! rust in huis dus! hihi
Fijn nicole, dat je een dagverblijf gevonden hebt waar hij terecht kan en zich prettig voelt! Wij hebben weer een heerlijke nacht achter de rug. Dit keer geen nachtangsten, maar gewoon ouderwets honger. Daarna heeft ie nog wel een dikke 5 minuten liggen mopperen dat ie weer moest slapen, maar dat ging gelukkig over. Ik heb toch het gevoel dat ie misschien wat moeite heeft met zijn bloedsuiker op peil houden. Daar kan je je echt heel naar van voelen, dus misschien dat daarom hij zo huilt. Soms heb ik het gevoel dat verklaringen zit te zoeken voor normaal dreumesgedrag . Hier gaat lopen nu echt goed. Dit weekend hem wel 2 maal bijna 75 meter buiten laten lopen. Pfff, moet morgen vroeg op. Mijn nieuwe werk is bij een fabriek en om alles een beetje te leren kennen en overal mijn hoofd te laten zien ga ik morgen een dagje meedraaien in de fabriek, dus vroeg op voor de eerste ploeg. Heb er wel zin in! Nee aardbei, wij downloaden niet..... Tv in nederland vinden we niet zo boeiend, dus ja, dan lekker series kijken en af en toe een filmpje. Maar vanavond klusjesavond, schoonmaken en ik ben nu aan het koken voor morgen. Een of andere ovenschotel met meiraap, ben heel benieuwd, probeerseltje.
ohh fijn smurf! misschien is ie er een beetje doorheen weer... kan je zelf ook lekker slapen. zn bloedsuiker zou je kunnen testen als je wilt he! met 1 mini prikje gebeurt toch? pff morgen vroeg op jij... lange dag dus als je nu ook al aan het koken bent voor morgen, dat deed ik eigenlijk nooit. bij heel erge tijd gebrek pakte wij zo'n macaroni pak waar je alleen ff water bij moet doen en e kleine wel iets gezonds dan. haha dat je verklaringen zoekt voor zn dreumes gedrag ken ik wel... haha papa heeft er minder moeite mee en is ook echt wel stuk harder voor hem dan ik ben...
Zo, ik moet echt even wat kwijt. Sinds een tijdje is Finn echt onuitstaanbaar met aan en uitkleden en verschonen. Niet te geloven. Hij wil perse omdraaien en staan terwijl dat juist niet zo handig is. Vandaag zat de poep nog net niet in mn haren, wat een ellende! Afleiden met speeltjes of een liedje helpt niet. Boos worden helpt niet, lief blijven helpt niet. Uiteindelijk eindigt het altijd met een boze, humeurige Finn en doen we een kwartier over iets dat in 2 minuten gefikst kan zijn. Herkennen jullie dit? Ik heb momenteel echt het idee dat Finn in de uitprobeerfase zit. Zodra ik zeg dat iets niet mag zet ie het op een krijsen... alsof zn wereld vergaat. Erg vermoeiend haha. Helaas is het soms erg moeilijk om consistent te blijven, dan doet ie iets wat niet mag en kijkt ie je aan met een grote grijns en die mooie blauwe kijkers van hem... tsja, dan heeft ie me toch weer. Hij weet nu zn moeder al te paaien haha, de draak!
Lieshji dat is echt herkenbaar, gelukkig gaat t over! Die van ons is ook wat ouder.. Opeens was liggen geen optie meer, ik kon uiteindelijk staand een luier verschonen maar handig is anders. En idd de wereld vergaat als hij zijn zin niet krijgt maar ook dat gaat uiteindelijk beter! Nog even volhouden haha
haha lies die tijd hebben wij al gehad gelukkig! was idd een ramp! wij deden als het enigsinds kon met zn 2e samen haha en anders legde ik hem nog wel eens op de speelgoed mat beneden voor de tv haha heel opvoedkundig ik weet het maar werkte wel! nu blijft ie weer netjes liggen om zn luier te verschonen en dan zittend zn romper, rui broek en sokken en schoenen aan, dan staan alles recht trekken en broek aan en klaar haha zo ik ben trots op mn zelf, net even heel mn huis gepoetst, woonkamer, slaapkamers, badkamer wc beneden, alleen nog stofzuiger erdoor en dweilen maar dat doe ik wel als guus weer wakker is haha nu ff bankzaken euuhh zp zaken
Jaa, hier zijn we die ook gelukkig voorbij! Nu is het gelijk die die die en wijst hij naar zijn bedje met knuf erin.. Deze wil hij dan hebben en vindt het dan helemaal prima! Dat boos, teleurgesteld, verdrietig worden als iets niet mag dat is nu volop aan de gang.. En moet bekennen dat ik misschien wat te veel toe geef... Want dat gehuil/gezeur is dan gewoon niet leuk dus dan denk ik okeeee dan nog maar een keer met t autootje spelen (vind hij leuk om samen te doen) Morgen naar Sophia kinderz. Voor die waarschijnlijke breuk.. Ben benieuwd wat zij gaan zeggen en of zij ook vinden dat t nu geopereerd moet worden... Of datvzij misschien ineens gaan zeggen dat t iets anders is... Sta nergens van te kijken
Succes morgen marvb blijft toch altijd spannend! Goed bezig Nicole je hele huis gepoetst! Stond bij mij morgen op de planning maar helaas s morgens moet ik even mijn fotoboeken ophalen (heel belangrijk) en s middags ga ik naar een beurs voor t werk, altijd heel gezellig veel leveranciers ontmoeten en gezellig kletsen
Haha t is ook overal t zelfde, we geven iets vaker toe dan we zouden willen en onze kindjes maar profiteren spannend morgen dan marvb! Gaat je man ook mee? Ik ben mn haar aan t verven, zit te wachten tot ik het mag uitspoelen haha Ik dacht vandaan nog even een paar broekjes te halen voor de kleine maar kon niks vinden, behalve voor 20 euro ofzo maar daar had ik niet echt zin in...
Oh. Is er geen uitverkoop meer Nicole? Word het een heel andere kleur of doe altijd je haar in dezelfde kleur verven? Mijn man zou mee gaan maar hij twijfelt omdat hij donderdag ook al thuis moet zijn vanwege een loodgieter die komt... Als ik wil dat ie mee gaat dan gaat hij mee maar ik snap ook wel dat hij op t werk ook eigenlijk niet kan maken vanaf kwart voor 2 weg te zijn. En de volgende dag thuis werkt.. Is nog f onzeker dus. Er komt weinig op tv vanavond hè?! En in combinatie met lekkere trek betekent dat veel snaaien...
daarom was dit de perfect haar-verf-avond! er kwam toch niks op tv! ik begin oud te worden, mn haren vertellen het me daarom zo nu en dan een verf beurt k heb heel donker bruin haar, nu iets of wat tintje lichter hmm jaa lastig dan morgen, ik persoonlijk zou het wel fijn vinden om samen te gaan, samen hoor je meer dan alleen en ik ben altijd bang de helft te vergeten enzo... en ik ben helemaal geen ziekenhuis mens, die moeilijke taal, doolhoven daar binnen... bah bah ik ben er na de bevalling niet meer geweest, nieuw ziekenhuis hier int dorp en zou niet weten waar de ingang is, behalve dat ik het van de weg af gezien heb....
Zo heb weer even bijgelezen! kan alleen niet op alles reageren er is zoveel getypt! @liesjhie jij misschien zijn ze qua karakter wel een beetje hetzelfde haha! Hier vandaag weer een dagje thuis met myla! Vanmiddag gaan we even naar de bibliotheek, daar maar eens kijken Zijn jullie lid van de bibliotheek? Myla heeft hele erge droge wang en der lipjes zijn ook erg schraal.. hebben die van jullie daar ook zo'n last van? Ik gebruik nu purol.. Succes marvb in het ziekenhuis, ziekenhuis is ook niet mijn favoriete bestemming.. helaas kom ik er ook af en toe voor mezelf.. Fijn nicole heel het huis gepoetst! heb je dat gewoon gedaan toen guus er ook rond liep? Hier probeer ik altijd wat schoon te maken op me vrije dagen en maandagavond doen we even snel samen stofzuigen en dweilen door heel het huis! Jullie nog wat op de planning?
lekker dagje vrij aardbei! nee ik had gisteren gepoetst toen hij op bed lag, gaat net wat sneller ik ben geen lid van de bieb, wel geweest en maar dat koste me toch wat te duur, vergat iedere keer boeken terug te brengen.dus haal nu voor guus regelmatig boekjes bij de action of bij goedkope boekenwinkels ofzo en zelf koop ik 1 x in de maand ofzo een tijdschrift om lekker in bad te lezen haha wij vanmorgen bezoek gehad van oud collegatje met 2 kindjes, nu ff relaxen en vanmiddag even boodschappen doen!
Zo, echt heerlijk, tijdens de visite vannochtend is de bovenverdieping gezogen en terwijl ik lekker aan het relaxen ben op de bank vindt onze Frits al snorrend en poetsend zijn oplader terug, heerlijk zon stofzuiger . Marvb, al nieuws voor ons? Hier is luier en alles verschonen ook nog steeds drama, probeer ook steeds meer staand te doen. Nu heeft ie diarree dus zijn billen zien er verschrikkelijk uit. Als ik al naar zijn luier wijs begint ie keihard te huilen, maar het heeft dan ook echt wel een reden. Wij zijn wel lid van de bieb, ikwas elke keer gijsje en gonnie lezen op een gegeven moment zo zat. Maar ik moet bekennen dat ik al een maand niet meer geweest ben.hij vindt het namelijk niet meer erg als we een papieren boek lezen waarvan hij niet zelf de bladzijdes om kan slaan. Dus we kunnen met alles wat we gekregen hebben weer even voor uit. Pff, de auto wil niet starten, eerst maar eens de garage bellen...
Wij hier ook niet lid van de bieb maar ik zit er wel al een tijdje aan te denken... lijkt me wel leuk en voor een kind is het toch gratis... maar inderdaad niet als je telkens te laat bent Zou ook wat voor mij zijn trouwens We komen net terug... een hele belevenis weer met al die files en ongelukken waardoor je zelfs om 14.00 in de file staat... maar goed, we waren op tijd. De arts vond het vreemd dat hij er niet elke dag last van heeft. Normaalgesproken bij een breuk zie je dat het s morgens nauwelijks dik is en aan het eind van de dag erg is gezwollen. Bij M.ees is dit niet zo.. hij kan er dagen geen last van hebben en dan ineens een heel ei... ene keer heeft hij er erge pijn aan, andere keer is het niet zo erg gezwollen en dan lijkt hij er geen last van te hebben... De arts wil het mede hierom nog even aankijken en we hebben over 3 maanden weer een belafspraak. Hij wil natuurlijk liever niet opereren als het niet nodig is, hij hoopt dat het nog vanzelf dichtgroeit, en ik hoop mee... maar ik heb niet het idee dat het zo zal gaan, omdat wij het wel steeds dikker zien worden. Gisteravond had hij weer een behoorlijke bobbel. We zullen zien, zou wel heel fijn zijn als er geen operatie aan te pas hoeft te komen! Smurfjesmama, wat zei de garage? Konden ze direct helpen? Ik zou niet weten wat ik zonder auto zou moeten! En ahhh, een bad.. ik zou ook wel lekker in bad willen! Bij me ouders altijd een bad gehad maar hier nu niet. Als we weer op huizenjacht gaan (als t huis verkocht is) gaat mijn voorkeur zeker uit naar een leuk huis met bad
Ha, er kwam gewoon een mannetje met zon draagbare accu en startkabels en nu doet ie het weer . Oeh, ik heb ook wel zin om in bad te gaan, misschien vanavond of zo even doen. Nou marvb, afwachten maar weer. Ik hoop dat het over gaat. Ben zelf naar het ziekenhuis geweest voor een echo, sinds de mirena eruit is en ik weer aan de pil ben blijft het rommelen. Nu gekke dingen uitgesloten dus is het waarschijnlijk hormonaal. Heb een thermometer gekocht en ben nog op zoek naar latex-vrije condooms, we gaan weer old school Ben zo klaar met al dat hormoon gedoe. Trouwensi aardbei, hier hetzelfde, had een paar posten terug dit ook al gevraagd, luuk is 1 groot wandelende schilfer, ik smeer me rot met zwitsal, iemand andere ideeen. Voor wangetjes en lippen is misschien vaseline een idee? Zelfde als purol misschien, maar extra dik doen als je naar buiten gaat...