smeer in ieder geval geen sudocreme op t gezicht! voor de rest denk ik hoe vetter hoe beter... en een paar keer per dag herhalen... ik weet dat je van weleda goede creme hebt, ik heb daar altijd de billetjescreme van. smurfjes mama anwb lid? of echt van de garage iemand geweest? tijd voor een nieuwe accu dan? wij hebben momenteel4 auto op de plak staan, keus genoeg en een spiraaltje of prik pil ofzo? ook geen succes marvb, opzich goed nieuws dus... maar wel raar idd! hopen dat het vanzelf overgaat, scheelt je heel wat slapeloze nachten en operaties enzo... tsja een bad, dat was mn enige wens (eis) toen we een huis kochten haha mn vriend moest een garage, ik een bad haha maar jullie dus ook het huis te koop, hoelang al? wij niet hoor, zitten er net 3 jaar in... al lang te koop en al veel kijkers gehad?
hmmm dus weer afwachten marvb, vervelend he altijd maar aankijken maar ja operatie is idd ook niet alles! Nou ben lid van de bieb en heb 3 boekjes mee genomen maar het was daar echt geen succes pffff. Ik was op de fiets gegaan (dus zonder buggy) en daar binnen liet ik myla gewoon lopen.. nou ze rende overal naar toe.. pff en de kinderboekjes stonden boven dus heel de tijd weer naar die trap.. ik denk dat iedereen die daar binnen was wel heeft gehoord hoe me dochter heet.. zucht.. voelde me soms wel echt koken van binnen op dat moment luistert ze natuurlijk niet.. maar ja goed volgende keer toch maar samen gaan of toch buggy mee Oh niet gezien smurfjes mama misschien net overeen gelezen.. maar ja dus gewoon een vette laag! Hoe lang staat jullie huis te koop marvb? Hier ook geen bad maar in ons nieuwe huisje wel, was mijn eis haha! had er bij me ouders ook altijd 1 en vind het echt heerlijk! Me vriend is nijntje verstoppertje aan het spelen, altijd wel een succes haha
Fieke doet steeds haar slaapzak uit. Raar kind. Dan hoor ik haar giechelen en doet ze hem uit. Binnenkort gaan haar amandelen eruit.
haha aardbei, ik zou het zelfde hebben bij de bieb hoor, ff rustig kijken is er niet bij, misschien hondenlijntje meenemen voor de volgende keer Guus wil ook nooit een hand geven maar zelf lopen en ziet ieder steentje en blaadje, papiertje liggen op de grond... echt heeel handig dus ik heb ook wel een staan kijken bij nijntje speelt verstoppertje, maar je verstopt dat ding ergens, zet hem aan en de kleine gaat em zoeken dan, en als ie em gevonden heeft? stopt nijntje dan met roepen ofzo? je hebt ook van kikker zag ik laatst. lijkt me ook wel leuk namelijk! haha lionne je kind grote pret in bed en jij kunt weer naar boven om de slaapzak weer aan te doen, leuk spelletje heeft fieke bedacht en als je em binnestebuiten aandoet? krijgt ze de rits dan nog open? of ook nog binnenstebuiten is ze zoveel verkouden? dat haar amandelen eruit gaan? jeetje... ze zeggen dat het niets voorstelt maar ze moet er toch voor onder narcose enzo... guus heeft een tijdje echt ff moeten huilen als ie naar bed ging, en sliep heel licht, als wij boven waren werd hij vaak al wakker en begon weer te huilen. waarom weten we niet, na een paar minuten/seconden ging ie liggen en sliep hij maar nu gaat ie al 2 dagen zonder huilen gewoon gelijk slapen. zoveel fijner voor hem! hij lijkt ook weer vaster te slapen, word niet meer wakker van ons. maar wat er dan dwars heeft gezeten... ik weet t niet...
Ja.. ik heb eigenlijk altijd liever zekerheid, dan onzekerheid, maar op een operatie zit je ook niet te wachten...Als het over 3 maanden nog hetzelfde is als nu vind ik wel dat ze het moeten gaan opereren, dan geloof ik er niet meer in dat het vanzelf dicht gaat. Ons appartement staat nu 8 maanden te koop. Ik denk dat we zo'n 5 kijkers hebben gehad. We hebben hem op dit moment verkocht ondervoorbehoud wat inhoudt dat de kopers die hem hebben gekocht hun eigen huis nog moeten verkopen.. gebeurd dat, dan hebben wij ons huis ook verkocht. Dus we hebben het nu helemaal niet zelf in de hand.. naja.. we mogen nog steeds ook andere kijkers laten komen hoor, maar goed... je bent toch ook vooral aan het hopen dat die andere kijkers en uiteindelijk kopers hebben. Wanneer zij het verkocht hebben, dan is de afspraak dat we uiterlijk na 4 maanden eruit zijn.. dus het kan ineens heel snel gaan.. maar het kan ook nog zomaar 2 jaar duren, dat is altijd het vervelende met zulke dingen, vind ik! Hier heeft hij soms wat droge wangetjes maar gelukkig (klop klop) nog niet dat de vellen er aan hangen ofzo.. ik denk inderdaad goed vet houden, zeker als je de kou in gaat lekker vet houden en zoveel mogelijk uit de (koude) wind. En zo min mogelijk met van die doekjes op het gezicht natuurlijk. Lionne, is Fieke zo vaak verkouden geweest dat haar amandelen eruit worden gehaald? (domme vraag natuurlijk, want dat is natuurlijk zo) Is er al een datum bekend? Hoop ijsjes in huis halen!!Volgens mij hebben kinderen er minder last van dan dat wij t als volwassenen zouden doen toch?! Fijne avond nog meiden! Genieten jullie maar lekker van je bad
haha grappig lionne! Myla kan der slaapzak niet zelf uit doen want ik doe hem altijd andersom met de rits op de rug, want ze slaapt vanaf baby al op der buik! Wanneer staat het gepland lionne? zulke dingen zijn niet leuk maar idd beter nu als dan als volwassene. Bij mij zelf zijn ze er ook uit gehaald toen ik denk ik een jaar of 6, 7 was. Weet wel dat een ijsje eten al pijn deed en die moest ik eten anders mocht ik niet naar huis! verder weet ik er niet veel meer van Ja hondenlijntje haha zou een goede oplossing zijn maar gaat wel ver hihi nee hoor ze moet gewoon leren luisteren! Nijntje verstoppertje is erg leuk! Wij verstoppen hem inderdaad en hij gaat dan roepen.. als ze hem gevonden heeft juichen wij en klappen en is ze helemaal blij. Hij stopt dan niet met roepen je moet hem zelf uitzetten, myla wilt dan natuurlijk dat wij hem weer verstoppen, zo doen we dat dan 5 keer achter elkaar of zo! Je hebt hem idd ook in kikker en dora versie! Misschien een sprongetje nicole? Oh dat is wel apart marvb dat jullie huis wel onder voorbehoud verkocht is maar dat je moet wachten tot hun huis verkocht is, wist helemaal niet dat zoiets kon wij zijn ook pas huizen gaan kijken toen ons huis verkocht was...
hier eigenlijk helemaal geen last van droge wangen, en we zijn nu toch iedere dag zo'n uur aan het wandelen buiten... naja bijna iedere dag... hmm lastige situatie mar! zijn jullie al wel andere huizen aan het kijken? moet je eigenlijk niet te veel doen, maak je je eigen alleen maar gek maar denk dat ik het niet zou kunne laten... maar wel snel verkocht dan binnen 8 maanden! wat fijn! en als er nu iemand je huis wil kopen en je dan wel zekerheid hebt? kan dat dan ook gewoon? dan hebben die andere mensen gewoon pech ofzo? tsja wat betreft t breukje, idd hoelang wil je nog wachten tot het vanzelf overgaat... lastig! haha aardbei, tsja leren luisteren, wij dachten straks dat de batterijen opwaren bij guus, hij kon werkelijk nergens met zn vingers vanaf blijven joh... wel 10 x gezegd dat ie van de afstandsbediening en mn telefoon moet afblijven en dat speelgoed express op de grond gooien ook niet leuk is. ik heb even online geshopt bij de h&m! hopen dat het iets is... vind het altijd zo lastig online maarja dan sturen we het maar weer terug! haha
Ja roep het nu wel hard hoor leren luisteren.. maar ja ook ik geef wel eens toe of doe ik niet of ik niets zie omdat ik geen zin heb gehuil etc... wat ik alleen ontzettend lastig vind dat als myla totaal niet luister als ik ergens ben.. vooral als andere het zien.. ik ben niet iemand die echt heeel boos word (thuis soms wel hoor) als ik ergens ben.. dan denk ik altijd alsjeblieft luister naar me haha
nou ik snap er niks van... bestel ik net kleren bij de h&m. maar je kan daar niet gewoon met je pinpas betalen zeg maar... alleen met credit card, dat doe ik niet. nu dus via maandfactuur gedaan. het bedrag boven mn limiet moet ik dus contant betalen bij aflevering...?? welk limiet.. ik snap er geen reet van... heb nooit contant geld in huis eigenlijk.. jaa een tientje ofzo... jullie er ervaring mee?
ohh ik snap je helemaal hoor, hier ook eentje die voor geen gulden luisterd.... hij weet het dondersgoed wat ie wel en niet mag, maar met een schuin oog en een lief lachje doet hij het dan toch... grr!! ik vind het ook moeilijk hoor, maar word soms wel boos op hem als ik ergens anders ben. hij moet het toch leren denk ik dan, en als ik nu alles weglach als we niet thuis zijn leert hij dat ook natuurlijk... maar ik vind opvoeden echt wel moeilijk hoor! en consequent zijn zeker! Guus kan ook heel hard roepen en gillen, thuis niet zo erg, de buren zijn toch amper thuis maar op een ander of in een winkel vind ik het ook niks...
Jaaa. nijntje verstoppertje is leuk! Wij hebben de kikkerverzie en zodra hij hem hier ziet wil hij het spelen.. dus ik verstop hem soms bijvoorbaat al, want anders ben ik de hele dag bezig met hem weer opnieuw verstoppen Hij is er namelijk nog goed in ook! Je ziet hem gewoon luisteren.. weer wat dichterbij kruipen en wachten tot hij weer wat hoort.. tot dat hij er is.. gaat overal onder kijken door op zijn buik te gaan liggen e.d. echt enorm leuk om te zien! Er zitten ook kaartjes bij met afbeeldingen, maar dat is voor als ze wat ouder zijn.. dat je ze dan dat kaartje geeft en dat ze dan weten dat ze bij een stoel moeten zoeken.. snap dat alleen niet helemaal want dan maak je het juist nog makkelijker Ik vind het opvoeden ook lastig in de zin van het boos 'moeten' worden op bepaalde momenten.. ik wil niet graag boos moeten worden. Ik probeer het dan ook zoveel mogelijk op te lossen door positief te reageren en af te lijden.... het is alleen lastig als hij dus iets wil eten wat op tafel staat of drinken wat op tafel staat wil pakken (of een poppetje in het glas wil doen ofzo... erg favoriet). Thuis zou ik t dan gewoon ff van tafel zetten.. op visite is dat dus lastiger.... en is het ook zo ongezellig om met hem te gaan spelen zodat hij weer met wat anders bezig is...
oh, geen ervaring mee. Maar ik dacht dat je altijd wel met ideal kon betalen bij de H&M.... Vervelend zeg.. heb je net dingen uitgezocht krijg je dit.... Wij hebben ook altijd erg weinig contant thuis.. soms wel irritant.. maar ik pin eigenlijk zo goed als altijd.
Zo je bent even een dagje weg en 3 pagina's bij te lezen Schrale billen met vellen las ik ergens.. De goude tip maïzena, werkt echt goed, schrale wangen kreeg ik de tip van de ha gewoon de oude vertrouwde nivea.. Ik ben eigenlijk ook niet zo'n ziekenhuis mens maar jammer genoeg de laatste jaren teveel geweest..helaas weet ik de ingang wel te vinden.. Wij wonen nu ongeveer 1.5 jaar in dit huis, wij hebben dit huis ook gekocht onder voorbehoud dat we ons andere huis verkochten, maar ons andere huis was gelukkig binnen 3 mnd verkocht. Vanmiddag dus ff naar de beurs geweest, gezellig met iedereen weer gekletst, wel ff 230 km gereden pfff nu maar lekker naar bedje, kleine man is logeren bij opa en oma dus morgenvroeg geen brede glimlach
Uhm h&m betaal ik volgens mij altijd met ingesloten factuur..maar is alweer een tijdje geleden Verstop me kikker hebben wij hier (het symbool van ons overleden zoontje was een kikker, dus er bevinden zich veel kikkers in huis) Alleen onze stoere man is er bang van haha.. Hij hoort dan geluid maar ziet niemand praten haha watje
Ik vind de webshop van de h&m verschrikkelijk. Leg je iets in je mandje, wil je afrekenen, zegt ie uitverkocht. Vervolgens zoek je wat anders, staat het er weer, kan je het gewoon weer aanklikken. Ook de kortingscodes, soms werken ze wel en soms niet...:x. Lijkt soms een soort random spelletje of zo. Maar ja, de prijs in combinatie met die codes zorgt ervoor dat ik er toch altijd weer voor ga zitten . Wij vinden hier opvoeden ook heel lastig, vooral omtrent het eten blijf ik onzeker. Uitspugen, wegslaan, al dat soort dingen, doet ie dat omte treiteren of hoeft ie echt niet en dringen we te veel aan (in mijn beleving doen we dat helemaal niet namelijk). Verder gaat het hier nog aardig, begint wel steeds vaker boos te worden als iets niet mag, maar hij luisterd nog wel gelukkig. Ik ga lekker slapen, weltrusten!
Haha.. Hier als ik t zelf zeg... Ik ben verstopt.. Of.. Kun je me vinden... Gaat hij helemaal hieper doen en in t rond kijken en zegt ie oh.. Zo van.. Mama, hoorde je dat... Hij heeft echt niet door dat ik t dan zeg! En wil kikker al gaan zoeken. Op t begin vond hij het ook wel spannend om hem zelf te pakken, dus op t begin deden we dit nog samen.
haa lionne, hoe gaat t met je mams? ze is weer thuis toch? vanmorgen even weg geweest voor een buggy, word denk ik een chicco, iemand ervaring mee? babyzaak hier was alleen 20 euro duurder dan prenatal of babydump dus t weekend maar ff daar halen.. vandaag ff zn commode uitgemest, alle maatjes 74 eruit en nieuwe stapel rompers erin, ofja maat groter 86-92 nu... nu nog opzoek naar wat lange mouwen en broeken...
Leuk shoppen hier dagje werk achter de rug! Dus de kleine dagje oma en opa en met neefjes gespeeld. Binnen 3 weken 3 spijkerbroeken kapot door dat op z'n knietjes lopen, herkenbaar? En verder ook opzoek naar erkenning ik merk dat ik na de zwangerschap veel sneller gespannen ben... En dan kan ik mezelf geruststellen maar dan nog blijft die spanning in mijn buik... Nooit gehad volgens mij... En het gaat ook 9 van de 10x nergens over We zijn trouwens qua huizen wel wat aan t rondkijken maar nog niet echt iets concreets gevonden. Eigenlijk hopen we dat we ook zo n zelfde iets kunnen doen bij het huis wat wij verkopen, zodat we er ook in kunnen opnemen na 4 maanden, zodat je niet elders hoeft te overbruggen... Maar goed.. Dat zou wel heel ideaal zijn dus ga er maar niet vanuit. Welterusten zo!