mama-met-dreumes clubje!

Discussie in 'De mama's' gestart door kwebbel86, 3 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ons meisje gaat rond 18.30 naar bed. Soms gaat ze meteen slapen. Soms ligt ze nog te kwebbelen en te giebelen. Zo lang ze niet huilt, vind ik het goed.

Vandaag een crock pot gekocht (een slowwcooker) en daarin gehaktballetjes in tomatensaus gemaakt. Manlief had er vers brood bij gebakken. Het was heerlijk :) dochterlief vond het ook lekker. Zo Leif die smikkelende ukkies :)

Dochter heeft vandaag best veel gelopen bij de fysio. Misschien snapt ze het ineens. :)

2. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.620
    1.158
    113
    smurfjesmama wat vervelend!! slapeloze nachten zijn niet grappig! dat houd jen niet lang vol! hopen dat luuk snel opknapt!
    wel fijn dat je baan nog steeds heel goed bevalt...
    volgens mij ben je niet zo tevreden over je gastouder ofwel?

ohh goed bezig lionne!
    wij aten pannenkoeken, meneer ook 1 hele pannenkoek op, daar smulde hij ook van:D hij kon ze zelf prikken met zn vork

3. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.250
    684
    113
    Fijn nicole dat guus toch nog heeft geslapen! en leuk dat ie houdoe zegt! ik ben ook een echt brabander;) maar houdoe zegt myla nog niet haha. Jij woonde meer bij den bosch toch nicole? of zit ik nu verkeerd. wat grappig koningsgezin ik heb tot me 12e in fijnaart gewoond, ben daar dus opgegroeid;) maar zou nooit meer terug willen hihi het is echt een dorp dus iedereen kent elkaar! maar als je in fijnaart gaat wonen woon je wel vlakbij mij, ik woon in roosendaal! Wanneer weet je waar je gaat wonen? zou niets voor mij zijn ik wil niet te ver weg van me familie;)

Myla zegt ook nog niet veel maar sinds deze week kan ze bumba zeggen haha! net als in dat filmpje doet ze heel de tijd bumba, bumba wel grappig!

Peuterspeelzaal is zeker voldoende hoor, maar omdat ik werk gaat dat niet zo makkelijk, vandaar kdv;)

Lekker pannenkoeken daar heb ik ook zin in! binnenkort weer eens een keertje eten! heb je ze zelf gebakken nicole?

Wat ontzettend vervelend smurfjes mama dat jullie zo'n zware week hebben gehad, ik leef met je mee:(

Morgen mogen wij weer naar het cb, ben erg benieuwd hoeveel myla weegt! daarna lekker samen weg, dus ben even niet op zp! jullie nog leuke weekend plannen?

4. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.250
    684
    113

Klinkt erg lekker lionne!

5. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel plezier aardbei! En cb op zaterdag? Wat een luxe!

Wat vervelend smurfjes mama... Hopelijk knapt hij snel weer op en zijn de nachten weer wat rustiger! Heeft hij nog wel wat plasluiers?

Hier doet hij sinds vandaag ook wat grappigs.. Als we iets kwijt zijn doet hij zo met zijn twee handjes omhoog en schouders.. Waar is ie nou.. Dus ik vroeg; waardigs knuf nou.. En hij eerst dat gebaar maken en dan zoeken... Zo schattig:).

Super Lionne, dat ze zo haar best heeft gedaan bij de fysio!

Wij morgen een feestje van mijn nicht en haar gezin, zij gaan emigreren. S avonds naar de bios met een vriendin en zondag denk ik niet al te veel!

Fijne avond allemaal!

6. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.620
    1.158
    113
    ohh aardbei jullie gingen een weekend weg toch romantisch met zn 2tjes?? myla al bij je ouders nu? heb je er zin in? nou weet ik eigenlijk niet meer waar jullie naar toe gaan?

idd hier zit de deur ook opslot op zaterdag bij het cb hoor!
    en pannenkoeken had ik zelf gebakken jaa! hoef die kant en klare dingen niet! bah bah

haha marvb, dat doet ie hier ook! zo schattig met zn handjes! pakt ie een blokje, stopt ie em onder mijn been ofzo en dan zo'n "waar is ie nou" gebaar erbij! haha lief toch!

ohh pff emigreren, ik moet er niet aan denken.. waar gaan ze naar toe? wel leuk nog een afscheidsfeestje!

wij morgen een wandelwagen kopen en shoppen in de stad en s middags nog een verjaardag. dus wanneer hij moet slapen weet ik ook nog niet haha
    zondag bankzaken wou vriendlief... ik heb wel genoeg bankzaken gehad laatste tijd dus wil ergens naar toe.. maarja vriendlief werkt hard en veel dus verdient zn rust ook wel...

oh en aardbei ik woon meer richting veghel, oss, stukje na den bosch nog

7. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.250
    684
    113
    Ja hier is het cb ook op zaterdag open, luxe he;) door de week ook een paar avonden, wel fijn kan pappa ook mee haha!
    Myla is nu nog gewoon thuis, morgenochtend eerst cb (9 uur al, lekker vroeg bah haha, hebben ze zo gepland voor ons helaas) daarna rond 11 uur brengen we der naar mijn ouders, en vanuit daar gaan we eerst meubel shoppen! we gaan naar een hotel in zeeland, is niet ver van ons vandaan:) en ik heb er wel zin in! :D

Schattig marvb dat verstoppen hihi! altijd weer leuke als ze nieuwe dingen kunnen:)
    Ja zelf gebakken pannenkoeken zijn zeker lekkerder, ik bak ze ook zelf ipv die kant en klare dingen

Fijne avond en fijn weekend allemaal!

8. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.620
    1.158
    113
    ohh das wel fijn idd jaa!! wat een luxe!
    hier alleen kantoor tijden open dat ik weet hoor!

gaan jullie dalijk alle meubels nieuw kopen in jullie nieuwe huis en nieuwe badkamer?
    leuk!! ik vond dat altijd wel gezellig overal beetje rondneuzen hihi
    pronto vonden wij een hele leuke winkel maar weet niet waar die overal in nederland zitten. gezellig ingericht en niet zo super duur....
    toen wij samen gingen wonen hebben we echt veel zondagen versleten op de meubel boulevards haha s middags lekker broodje eten daar hihi
    hoe degelijk wil je het hebben:D

ik ga hier nog even speelgoed opruimen, nog niet gedaan hahaha en dan t bed in!

aardbei heel fijn weekend! geniet er lekker van met zn 2tjes! heerlijk uitslapen en rustig aan doen! ook nog naar t strand toe?

9. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Aardbei heel veel plezier, geniet ervan en shop ze!
    Hier slaapt er eentje uit..lig echt te wachten tot ik hem hoor

Pannekoeken heeft hij hier afgelopen woensdag bij opa en oma gegeten. Daar smult hij wel van. Hij heeft pas een periode gehad dat hij heel slecht at (zijn warm eten) nu gaat t iets beter maar als hij al het lekkere eruit heeft gevist gaat die mond dicht..

Vandaag weer een beetje klussen en vanmiddag iets leuks met de kleine man
    Fijne zaterdag allemaal

10. SmurfjesMama

SmurfjesMama Bekend lid

2 okt 2013
    684
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gisteren zonder plasluiers het bed in, maar hij heeft tot 7 uur geslapen! Wel huilend wakker en peopluier, maar hij lijkt zich wat beter te voelen. 3 keer om nieuw drinken gevraagd bij het onbijt, dus hij lijkt wat in te halen.

Idd luxe dat het cb op zaterdag open is, dat zou ik ook wel fijn vinden :D.

Shopze aardbei! Zoekwat moois uit!

Net suf boodschapjes gedaan en nu even koffie drinken!

11. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.250
    684
    113
    Goed gekeurd op het cb! 9.3 kilo en 80 cm! :D

Dank jullie wel!!!

12. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.620
    1.158
    113
    ohh fijn aardbei!! ook een licht gewichtje die van jullie dan!
    nou lekker genieten van jullie weekend, wil je hier niet meer zien voor maandag

smurfjesmama fijn! schade aan het inhalen nu dus!

ongeduldje! dat is wat he, ben je zelf een x vroeg wakker slaapt de kleine uit... hier precies t zelfde altijd! haha en vroeger sliepen we altijd heerlijk tot een uurtje of 10 en nu standaart 8 uur wakker;)

vanmorgen even wezen shoppen, 4 shirts, 2 blousjes, 1 broek en een buggy rijker voor guus. nou nog een paar broeken in de bestelling staan bij de hm en dan kan ie er weer ff tegen haha

zo nog gezellig op verjaardag!

13. SmurfjesMama

SmurfjesMama Bekend lid

2 okt 2013
    684
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! Was het allemaal weer volgens het lijntje en boekje? ;)

Hier zijn we weer terug bij waterpoep,bah, en het stinkt... Verder drinkt en eet hij goed en is hij aardig te pas, iets sneller geirriteerd als iets niet lukt.
    Dus we kijken maar weer een nachtje aan...

Trouwens, nicole,ik ben wel tevreden over de gastouder hoor. Ze is lief en doet vanalles met de kindjes, maar ik baal van de half 4 situatie. Ze heeft zelf 3 kinderen en nu 3 in de BSO en dan nog de kleintjes. Het is voor dat kleine huisje en ook voor haar teveel. Haar man zit werkloos thuis en met zijn 2en hebben ze het prima onder controle, maar het is wel echt heel heel erg druk.

14. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.620
    1.158
    113
    ohh oke, kwam er zo negatief uit maar dan las ik t anders als jij t bedoelde...
    maar je mag maar 6 kinderen hebben, incl eigen kinderen onder de 10 jaar geloof ik... dus dan zou ze erover heen gaan, krijgt ze boete van de ggd als die dat zien...
    wel fijn dat ze dan met zn 2en zijn zodat de kleine kindjes thuis kunnen blijven of gaan die mee de bso kindjes ophalen?

tsjonge toch niet van de diarree af, balen! wel fijn dat ie goed eet en drinkt!

15. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Sterkte met de diarree. :(

16. Ongeduldje31

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Ohnee hier gaan we morgenochtend spijt van krijgen.. Haha onverwacht bezoek, wel gezellig maar morgenvroeg onze privé wekker!
    Is niet erg, wil toch gaan sporten
    Slaap lekker

17. SmurfjesMama

SmurfjesMama Bekend lid

2 okt 2013
    684
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wow ongeduldje, half 2!!!! En al weer wakker? En hoe voel je je ?:D

Hier wordt nog steeds volop gepoept, maar gelukkig niet meer snachts.

Ja nicole, ik weet van die 6kinderen regel, weet ze zelf ook wel, maar ze hebben het geld hard nodig. Ik worstel soms wel een beetje met de relatie. Ik vind het moeilijk om bijvoorbeeld van die 6 kinderen wat te zeggen, ze is heel aardig en doet haar best. Ik betaal voor een dienst, maar zit niet echt zo in elkaar om dan te zeggen als ik iets niet leuk vind.

Ga maar weer eens een luier verschonen :D

18. Ongeduldje31

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Ja alweer wakker! Gelukkig sliep de mini uit tot kwart voor 8 hahaha
    Maar goed kunnen we lang van de zondag genieten ..zullen we maar zeggen

19. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha Dames,

De kleine hier gaat echt steeds vaker wat beter slapen s nachts. Deze keer maar 2 keer wakker geweest. Om 00.00 uur (was toen net thuis van de bios) en om half 5, uiteindelijk om 7.15. Maar hij en ik zijn er niet beter uitgerust door... hij lag al weer half 11 op zijn bedje. Was ook nogal huilerig vanmorgen... dus er zit iets niet helemaal lekker volgens mij.

Fijn dat de poepbroeken zich nu beperken tot de dag, s nachts is dat altijd zo een vervelende break! En al helemaal als ze helemaal onder zitten!

Aardbei, je meisje is wel wat lichter in de lijn dan de lengte denk ik he? Hier iets meer dan 10 kg bij 79 cm. Moest ze haar trukendoos nog uit de kast halen? (blokjes stapelen ofzo).

Wij gaan als de kleine wakker is even naar de ikea. Willen een stoeltje voor hem halen zodat hij ook aan de kleine tafel kan zitten, vind ik wel gezellig en handig, want laat hem nog niet graag alleen zitten op de bank want hij gaat er graag met zijn hoofd en handjes als eerste vanaf... en voorzie dat dat alleen niet helemaal goed zal gaan;)

Fijne zondag allemaal!!

20. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.620
    1.158
    113
    hmm marvb, dat ben ik volkomen met je eens, met je handen en hoofd als eerste van de bank kan geen succes worden!

hoe zijn jullie ouders naar jullie kindjes? wij beginnen ons een beetje te irrititeren aan mn schoonouders. iedere zondagochtend half 11 staan ze op de stoep...:) terwijl wij dan juist eigenlijk rustig aan willen doen en helemaal niks moeten zeg maar...
    ze blijven alles 3 x herhalen tegen guus en slurpen echt zn energie op, hij is dan zo moe dat hij niet meer wil eten tussen de middag. mn schoonmoeder pas 1 dag in de week op en zegt echt dingen die helemaal neit kloppen over hem, hij duimt bijv echt veel, zodra hij stil zit gaat zn duim erin, zij zegt dat ie helemaal nooit duimt bij haar, dus ik zeg dat dat komt omdat zij de hele dag boven op hem zit en hele tijd tegen hem praat. hij krijgt dus niet de kans om rustig te zitten en zn rust te nemen. daardoor komt ie helemaal kapot iedere week thuis van de dag bij haar. dat gelooft ze dus niet als wij dat zeggen.

nu wou hij dus weer niet eten en dus maar een halve boterham op terwijl hij normaal rustig 1.5 boterham eet... mn vriend zij " woonde ze maar aan de andere kant van nl, dan zagen we ze niet zovaak..." best erg als je dat over je eigen ouders zegt tog...;) er valt ook geen normaal gesprek mee te voeren, ze weten alles beter en zien alles anders...

maarja, nu ff niks... worstenbroodje in de oven en lekker niks meer:D

Deel Deze Pagina