mama-met-dreumes clubje!

Discussie in 'De mama's' gestart door kwebbel86, 3 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Jullie gekwebbel is lastig bij te houden zeg:D

Nicole, ja, op zich best spannend. Met vriend's vorige baan was het ook de bedoeling dat wij naar Duitsland zouden 'emigreren', maar dat is na hele lange tijd niet door gegaan (aan het lijntje gehouden. Vriend had andere baan gevonden, maar mocht 'ineens' naar Duitsland. Hele lange tijd heeft zijn oud-werkgever dat volgehouden dat hij naar Duitsland ging. Uiteindelijk niet gebeurd, "want het liep niet goed in Duitsland"). We wachten af... Huis is ook nog niet verkocht. De hogere pieten gaan er over 2 weken het erover hebben. Eind februari wordt de knoop doorgehakt waar wij ons vestigen. Kan ook maar zo zijn dat hij twee weken op kantoor in Oud-Beijerland moet werken, andere 2 weken in Duitsland. Dan heb ik zo iets, kopen dat huis in Fijnaart, waar wij nog steeds erg verliefd op zijn. Yep, krijg straks heel het land te zien. Mis alleen het Noorden van het land nog:)

Smurfjesmama, o jeetje, niks is zo vervelend om 's nachts een kind te hebben dat de boel terroriseert! En dan komt daar ook nog eens die vervelende diarree bij. Is hij 's nachts altijd al aan het spoken geweest? Sterkte!
    Ben je niet tevreden over de gastouder? Althans, de opvangplek? Dat is wel een nadeel van een opvang. Het kan goed uitpakken, maar ook verkeerd. Hier trouwens wel positief over het kinderdagverblijf.

Aardbei, hey, leuk dat je in Fijnaart hebt gewoond. Roosendaal ligt er ook in de buurt ja. Daar heb je toch ook die outlet zitten van merkkleding? Tja, Fijnaart is een dorp ja. Ons kent ons. Dat is wel een nadeel. En ik ken het dorpsmentaliteit helaas vanuit mijn jeugd. Maar om nou daarom een huis af te slaan?!;) (zo bedoelde je het denk ik ook niet:))
    Wat een luxe, op zaterdag het CB open. Wat een 'kleintje' hebben jullie dan, maar wij hebben dan wel weer een 'grote' dame.

Nicole, ik irriteerde mij kapot aan mijn schoonouders. Nou, soms nog hoor. Schoonvader als hij binnenkomt: Ploft op de bank en gaat een boek lezen. Geen goede morgen, middag, boe of bah. Bij de oudste kwamen ze iedere week met kleding aan zetten (vooral shirts) die ik spuuglelijk vind. Beetje oudbollige kleding. Deed het om hun te pleasen op vrijdag aan (hun oppasdag 1x per 2 weken) en dan zei schoonmoeder 10000 keer in 5 minuten tijd "wat een mooi pakjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee". Droeg hij kleding wat wij hebben gekocht, dan zei ze niks. Ze doet zo enorm overdreven. Ze kent ons kent ook 'als de beste' (denkt ze). Op de kinderen hun verjaardagen neemt ze graag de regie in eigen handen. En als wij er dan wat van zeggen, is zij het slachtoffer. Pfff. Nu komen ze (gelukkig) niet meer met oudbollige zooi aanzetten, want nummer 2 is niet belangrijk. En tja, als je voor nummer 1 wat koopt, moet je voor nummer 2 ook wat kopen.
    Ze heeft in mijn kraamweek ongewild de hele toko bij ons thuis verbouwd. Iets wat wij totaal niet wilde hebben. Dit is ONS huis, ONZE inrichting. Daar blijft iedereen met zijn poten vanaf als diegene het niet vraagt. Overleg/advies is prima... Daar blijft het bij.

En mijn ouders? Die zijn net zo ongeinteresseert als mijn schoonvader, maar die denken net als mijn schoonmoeder alles te weten van hun kleinkinderen. Toen zoonlief in het ziekenhuis lag met het RS virus, met uitdroging, kwam er geen telefoontje/smsje/ander berichtje niks van hun kant. En zo zijn er wel meer dingen. Tja, ligt het nou aan mij dat ik zo denk over opa's en oma's? Aangezien het met beide kanten is...

2. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.620
    1.158
    113
    haha ben niet de enige dus.
    mijn ouders geen moeite mee, kind mag/kan rustig spelen en ze geven hem de ruimte. hoe gek ze ook met en op hem zijn!
    maar mn schoonouders... pff
    haha kleren, tsja wij houden niet van die cars en mickey mouse shirts enzo dus dat heeft hij niet. dus ze zeggen dat hij nooit geen kinderkleiding draagt:( tsja ieder zn smaakt toch? gelukkig kopen ze niet zo veel voor hem, zou onze smaak dan ook niet zijn haha
    maar mijn schoonmoeder is dus ong t zelfde als de jouwe, net zo overdreven, nep en irritant...
    gelukkig begint mn vriend zn eigen er ook aan te ergeren, voorheen was ik t alleen haha

3. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah, wat erg zeg.. jullie verhalen.

Nicole, ik zou er wel wat mee doen.. dat elke zondag om half 11 op de stoep staan.. Ik zou daar echt niet aan moeten denken en het is ook nergens voor nodig, als ze ook nog eens 1x per week oppassen ( in mijn ogen). De kleine gaat 1x per week dan naar mijn ouders en die laten hem wel veel vrijer dan de andere kant. Daar kan hij gerust een tijdje alleen spelen en laten ze ons ook meer ons ding doen qua eten e.d.

De kant van mijn man zien de kleine gemiddeld 1x per 2 weken, dat is dus ook wel anders en ze zijn net als mijn ouders, enorm gek op hem. Ze zijn ook veel drukker met hem en vooral toen hij klein was kon ik me daar wel aan ergeren. Nu nog af en toe... als ik ze bijv. 2 weken niet heb gesproken (man belt ze wel vrij veel) en we komen binnen en sm zegt alleen heeeeeey grote vriend... (tegen de kleine dus) dan denk ik.. hallo.. wij zijn er ook nog?! Maar goed, laat het altijd maar gaan;)

Verder met dingen willen geven is t ook vrij irritant, vind mijn man gelukkig ook. Als hij het ene koekje nog niet op is vraagt oma zichzelf (hardop) af wat hij nog meer zou willen hebben.... dit wordt wel al wat minder omdat wij dit expres afremmen.

Krijgt ieder vorige week toen ze een keer hier waren (zijn ze zeer sporadisch, wij gaan meestal daar heen), een stukje cake die oma had meegebracht (en direct zei; dat mag jij vast ook wel) dus de kleine ook apart een bordje gegeven... smeekt opa bijna de kleine om te komen om bij hem ook nog een stukje te halen, nou echt niet he opa! Dat soort dingen, vind ik dus irritant. Hij moet leren dat hij zijn eigen portie heeft en dat kan hij niet als andere hem dan van alles nog extra toestoppen terwijl hij al zat op had! Snap dat ze dingen willen geven.. maar als wij dus niet afremmen had hij 3 plakken cake gekregen.. dus dan maar duidelijke grenzen aangeven, zijn soms net kinderen;)

Dat drukke spelen met de kleine had hij eerder wel wat last van.. maar nu hij ouder wordt vind hij het ook alleen maar leuk.. dus laat ik het maar gaan. Echt ruimte om zelf tot spel te komen krijgt hij bij hun niet vaak maar het is toch maar voor eens in de 2 weken. Wellicht dat ze straks wel wat vaker gaan oppassen, maar dan zien we het dan wel weer. Zij houden het vast ook niet vol om een dreumes de hele dag alleen maar bezig te houden:)

4. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.620
    1.158
    113
    tsja tot nu toe redelijk vaak wat van gezegd, van opa mag hij roeren in zn koffie met t lepeltje. dat willen wij dus niet hebben omdat hij dat dan overal gaat doen en dat wil ik niet. maar ik weet dat hij dat dus wel doet als hij daar met de oppasdag.

jaa en net als jij zegt van de cake. dat zou hier dus ook gebeuren. moeten wij opa erop aanspreken dat een kind van 1 jaar echt genoeg heeft aan 1 stuk cake. hallooo wie is er hier de volwassenen:(
    kan me er dan zo aan ergeren, ik of mn vriend zijn altijd de spelbreker zeg maar, en oma zegt dus ook gewoon" nee dat mag van mama niet" waarop ik dus zeg dat hij regels moet leren en ook dat nee nee is. ofdat oma dat zegt of dat ik dat zeg.
    maarja... soms moeten we opa en oma dan ook maar opvoeden ipv alleen ons kind:D

we hebben ons nu voorgenomen om komende zondag ochtenden of heeel lang in bed te blijven en gewoon niet open te doen, of te gaan fietsen,wandelen. weg iig! hahaha

5. SmurfjesMama

SmurfjesMama Bekend lid

2 okt 2013
    684
    0
    16
    NULL
    NULL
    haha, (schoon)ouders, dat vult altijd weer pagina's...

Koningsgezin, wat jij beschrijft met het RS virus, zoiets hebben wij ook gehad. Op kerstavond vorig jaar zouden mijn schoonouders komen eten. De dag ervoor werd de kleine opgenomen met uitdrogingsverschijnselen vanwege diarree (tja, hij heeft dat nog wel eens :D). Dus wij ouders en schoonouders bellen wat er gebeurd is. Zegt schoonmoeder doodleuk: oh, nou, wat sneu, maar hoe laat kunnen we komen morgen... Heb maar opgehangen en mijn man hun laten vertellen dat het feest niet doorging. Voor mijn gevoel zo logisch, maar ach.
    Ze zijn ook allemaal heel druk met de kleine. Maar mijn moeder was er een keer bij toen hij daar in de avond zo overstuur van was en sindsdien laat ze hem ook altijd even alleen spelen.
    Verder laat ik de (schoon)ouders de kleine man helemaal vol stoppen met eten, dat zal me worst zijn. Hij ziet ze zo weinig, daar krijgt ie niks van. Maar dat zou zeker anders zijn als ze elke zondag om half 11 op de stoep zouden staan, pfff. Respect voor je nicole, dat je nog niet een keer de deur gewoon niet open gedaan hebt.

We hebben al 2 niet-poepluiers gehad, woehoe!!! Hij is overigens wel ontzettend vervelend. De dag is niet door te komen, hij wil niks, niks lukt, huilt alleen maar, ik wordt er helemaal gek van. Als ie uit bed komt gaan we wandelen...:D.

Marvb, laat maar even weten wat voor stoeltje het geworden is, wij willen ook graag iets hebben. Bij ons gaat ie wel met zijn beentjes eerst de bank af, dat is iets wat de gastouder ook belangrijk vindt dus daar wordt die de hele week op gecorrigeerd en dat zit het er snel in, maar hij kan niet kleuren of zo vanaf de bank.

6. SmurfjesMama

SmurfjesMama Bekend lid

2 okt 2013
    684
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hulde, gewoon niet thuis zijn!

7. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.620
    1.158
    113
    danku danku zal de vlag uithangen:D

ons keukenraam zit naast de voordeur, dus ze zullen door de raam gaan blieken anders, zon mensen zijn het dus:D

wij hebben zo'n soort stoeltje
    Prenatal - thuis - Prenatal - Kinderfauteuil
    echt ideaal! kan ie zelf lekker in zitten, lekker zacht. heb em met zn rug tegen de salon tafel staan. kan ie lekker tv kijken hierin!

zometeen nog even naar mijn ouders toe... kunnen we daar mooi mee eten haha:D

en morgen ochtend gaat guus ochtendje wennen op zn nieuwe kinderdagverblijf. nog 1 weekje thuis met hem en dan begint mn werkende leven weer.... heb er zin in hoor! maar thuis is soms wel handig en lekker... haha

8. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Schoonouders praat me er niet van haha toen onze mini's overgebracht werden van het streekziekenhuis naar de Nicu hebben wij alle opa's en oma's gebeld. Komen we bij de Nicu aan zitten schoonouders daar.. Opzich niet zo'n ramp (ze mochten er toch niet bij) maar meende ze ook nog mijn ouders te bellen om de situatie te vertellen.. Dat dacht ik dus niet. Heb dat toen ook duidelijk gemaakt. Nu is schoonmama een beetje bang van mij denk ik. Ze doet echt alleen wat ik zeg of opschrijf hahah maar goed dat heb ik ook liever band is oké maar daar houd t wel mee op. Van mijn eigen ouders kan ik gewoon meer hebben. Maar schoonouders passen 1x in de week op dus band met de mini is prima.

Wij hebben zo'n soort van strandstoel van de Ikea voor de kleine, vind ie fijn om tv in te kijken POÄNG Kinderfauteuil - IKEA en om te spelen hebben we zwarte stoeltjes en een rood tafeltje ook van Ikea KRITTER Kinderstoel - blauw - IKEA
    Hier klimt hij ook zelf op de bank maar hij weet inmiddels eerst de beentjes eraf.. Dat hebben we wel uit ten treure moeten herhalen want met je hoofd eerst is natuurlijk veel spannender!

Mini moest vanmiddag ineens spugen.. Maar verder niet ziek ofzo, denk dat er iets in de weg zat. Nu maar eens proberen of hij wat pompoen lust, is hij meestal wel gek op

9. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.250
    684
    113
    Jullie hebben weer veel gekletst! Ik klets vanavond weer even mee! We zijn weer thuis van een leuke weekendje! Me vriend is nu frietjes halen!
    Bank en de badkamerspullen hebben we gekocht! hotel was erg mooi en luxe! we kregen een suite omdat de 2 persoonskamers op waren dus helemaal goed!!

10. SmurfjesMama

SmurfjesMama Bekend lid

2 okt 2013
    684
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh ongeduldje,die strandstoel is echt leuk, wist niet dat die in het klein kwamen. Ga volgende week eens kijken.

We hadden iets te vroeg gejuigd en er wordt lekker door gepoept, zo zielig,die rode billetjes... Hij drinkt ook niet best,gelukkig is de melk er net goed ingegaan dus heeft ie over de middag toch 150 ml gehad, hij zal vannacht wel weer eten willen :(.

Dus aardbei, de eerste spullen zijn ingeslagen, leuk!

Nog even een klein glaasje wijn en dan lekker slapen...

11. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik vond die stoel ook helemaal geweldig:). Alleen hebben we nu nog niet zo veel ruimte in ons appartement.. klein is het hier niet.. maar goed, er staat al zoveel speelgoed e.d. en omdat ik ook graag een stoeltje met tafeltje wilde.. zijn we hier maar voor gegaan en hebben wij ook de Kritter, alleen dan in het wit. Bij opa en oma heeft hij hier ook zijn eigen stoeltje en zelfs met zijn naam er op. Hij heeft daar ook de witte en zijn neefjes de blauwe en rode, ook met naam. Hebben mijn ouders gehad van familie met een weekendje weg die zij hadden gegeven. Hier moet hij natuurlijk ook nog op leren gaan zitten.. eraf lukt hem wel. Dat van de bank af gaan ben ik ook al uit den treuren aan het oefenen... maar het wil nog niet doordringen... komt vast vanzelf!

Met mooi weer er inderdaad lekker op uit Nicole, en wel op tijd weg anders kom je ze misschien tegen en willen ze ' gezellig' mee hahaha! En als je dat dan 2x achter elkaar doet... zullen ze vast/hopelijk een volgende keer wel vragen of jullie tijd hebben of niet(A).....

Ik ga zo boer zoekt vrouw kijken, kleine net op bed. Ben weer benieuwd, hij had vanmorgen/vanmiddag uiteindelijk 3 uur geslapen.. blijft ook wat uit zijn hum, wellicht te maken met het lopen wat hij nu steeds meer gaat doen.

Hij speelt ook wel ineens echt met zijn houtentrein... eerder sloopte hij het direct en nu zet hij ook t treintje en zo er op.... leert en ontdekt nu dus een hoop, wellicht daarom wat van slag.

Nou smurfjesmama, hopelijk valt het mee vannacht. Als het gewoon een x een fles is en dan lekker doorslapen, is het natuurlijk niet zo erg...maar als ze dan daarna een feestje gaan bouwen of heisa gaan maken.. dan is het echt slopend! Ik ga duimen voor een goede nacht!

We zijn een beetje naar huizen aan het kijken. Zijn jullie bekend met hofjes? Dus allemaal huizen in een vierkant zeg maar en dan daarbinnen in, bij de voordeur, een speelplaats.. Dit lijkt me heel wat voordelen hebben, maar zeker ook nadelen.. dus ben benieuwd naar ervaringen. Wellicht woont toevallig een van jullie in een hofje of kent iemand...

Fijne avond allemaal!

12. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.620
    1.158
    113
    heey!
    neej met hofjes niet bekent, kan je dan wel dichtbij je auto kwijt of moet je dan 3 straten verder (door de regen enzo en met boodschappen...
    ik vind het fijn om de auto dichtbij te hebben haha

ohhh aardbei wat een luxe!! en je meisje weer lekker opgehaald? had ze het leuk gehad bij oma? en ook kunnen uitslapen of toch te vroeg wakker? haha

ik ga ook zo boer zoekt vrouw kijken! leuk leuk:D

wat schoonouders betreft, ik denk dat wij als vrouw zijnde gewoon al meer kunnen hebben van onze eigen ouders dan van je schoonouders.. en als t dan ook nog eens mensen zijn die anders denken tsja dan wil t helemaal niet natuurlijk haha
    woensdag gaat de kleine er weer heen.... ff 2 dagen rust;)
    en nou zien ze ons woensdag,donderdg,vrijdag dus hopelijk is dat wel genoeg en staan ze niet zondag ochtend weer voor de deur... haha we blijven denk ik maar heel lang in bed, speelgoed, eten mee naar boven, tv aan en rolluiken dicht:D

nou smurfjes mama t wil niet echt vlotten bij jullie... balen zeg! heeft ie er ook koorts bij?
    ongeduldje hoop niet dat die van jullie nou ook ziek gaat worden...

regent t bij jullie ook zo hard? of bij een van jullie al sneeuw?

13. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.250
    684
    113
    Ik kan niet het niet bij houden hoor haha;) opeens weer veel berichten erbij!

maar zie dat jullie veel over schoonouders hebben gekletst haha.. ik moest er soms wel om lachen want hier precies zo! mijn schoonouders komen eigenlijk nooit hier (alleen als me vriend een opmerking maak van wanneer komen jullie weer eens) komen ze dus weer langs..maar ja van mij hoeft het niet per se;) mijn ouders komen wel iets vaker maar ook niet zo heel veel hoor!
    dat van dat koekje bij schoonmoeder is hier net zo.. altijd als we binnen komen vraagt ze of myla een koekje mag en dan als het op is wilt ze weer al iets geven.. zucht, 1 koekje is echt genoeg!
    Maar jeetje elke zondag schoonouders op bezoek?? ik zou gek worden!!! nee hoor ik zou ook vluchten hihi!

Ja myla hebben we eind de middag opgehaald! en uiteraard heeft ze bij opa en oma wel uitgeslapen tot half 9, daar kan ze het wel he;) het was erg goed gegaan! ik zelf was om 8 uur al wakker.. veels te vroeg:( ook best wel slecht geslapen daar maar ja ik slaap altijd slecht in een ander bed.. ligt dus meer aan mezelf;)

Zielig smurfjes mama die rode billetjes he:( en door die diarree wordt het ook niet minder,,, sterkte!!

Hier geen ervaring met in een hofje wonen marvb!

Nee als je droomhuis in fijnaart staat koningsgezin zou ik die zeker niet laten staan, ik ben alleen niet zo'n dorpsmens:D

Hier geen sneeuw hoor en regen net wel, maar niet overdreven hard!

Ik ga ook bzv kijken, leuk! daarna lekker op tijd naar bed, beetje bijslapen :( en morgen weer een dagje werken!

14. Koningsgezin

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    #874 Koningsgezin, 26 jan 2014
    Laatst bewerkt: 26 jan 2014
    Smurfjesmama, heeft Luuk niet iets van een allergie of gevoelige darmen of iets? :$ Excuse me??? Je maakt een grapje toch, hoop ik? Dat je schoonmoeder gewoon doodleuk zegt "o, nou ja, jammer, hoe laat kunnen we morgen komen?" Althans, zo zou zo iets op mij overkomen. En dat terwijl hun kleinzoon verdikkeme in het ziekenhuis ligt met uitdrogingsverschijnselen! Weet men wel hoeveel impact dat heeft/kan hebben op vooral een moeder? (Niet dat het vaders niets doet, maar die zijn wat nuchterder merk ik in mijn omgeving). Groot gelijk heb je dat je opgehangen hebt. Is ze nou helemaal van de ratten besnuffeld?! Oe, daar kan ik mij echt zo kwaad om maken. Sorry, kerst of geen kerst, als iemand in mijn gezin in het ziekenhuis ligt, ga ik toch echt geen gezellig kerstdinner thuis houden! Denk dat iedere ouder dit zal doen... Sneu zeg van je kleine mannetje! Heeft hij wel voldoende plasluiers? Al is dat lastig te merken met waterdunne diarree, I know. Maar ja, je kent de uitdrogingsverschijnselen;) Beterschap.

O ja, dat volproppen ken ik! Hanteer alleen in ons huis, waar wij bij zijn, onze regels. De rest moet het zelf maar uitvinden. Je kan het ze verbieden, maar dan doen ze het stiekem. Gelukkig heeft zoon (3 jaar) nu de leeftijd dat hij eerlijk zegt wat er gebeurd. Jammer voor opa en oma, kom er hoe dan ook achter. Ik zeg wel altijd (mijn ouders eten als ze oppassen 's avonds mee, aangezien ze vlakbij Harderwijk wonen) als de kids slecht eten tegen de kids "tja, had je maar niet zoveel moeten snoepen bij opa en oma". Meer gericht aan opa en oma...

Nicole, mooi stoeltje! Lekker licht, lekker wendbaar, lekker overal mee naar toe te nemen. Kids kunnen ze ook makkelijk zelf tillen. Zelfs dochterlief sleept die stoel overal heen. In welke kleur heb je hem gekocht?

Ongeduldje, leuke stoelen! Die strandstoel haha, leuk zeg! Die heb je ook voor volwassenen bij de IKEA.
    Op zich inderdaad niet erg, als ze toch niet bij hem mogen in de Nicu. Alleen het feit alleen al dat hun er eerder zijn dan jullie, vind ik niet echt leuk. Maar dat kan aan mij liggen? Groot gelijk heb je, tenslotte waren jouw ouders ook al ingelicht door jullie. En zo wie zo, al was dat niet het geval. Dat is niet de taak van je schoonouders! Dit soort nieuws hoor je zelf te vertellen.

Marvb, ah, jij woont ook in een appartement. Wij wonen in een maissonette, met een woonoppervlakte van 84 vierkante meter. Wat wij hebben is: Wij hebben een grote houten kist zeg maar, waar je het speelgoed in kan doen. Er kan best veel speelgoed in al zeg ik het zelf. Op die kist kan je zitten. Is goed stevig, heeft alleen geen rugleuning. Mijn ouders hebben laatst via Marktplaats net zo iets op gehaald, alleen dan met rugleuning. Mis je alleen een tafeltje, maar dan ben je aan het eind van de dag wel je speelgoed kwijt. Of heb je veel groot speelgoed?

Aardbei, wat een luxe heb je dan met je schoonouders, dat je vriend erom moet vragen:D Nou, daar zeg je me wat dat Myla wel bij opa en oma kan uitslapen. Mijn nichtje (bijna 1 jaar) slaapt bij mijn zusje ook niet uit en komt regelmatig 's nachts nog om de boel op stelten te zetten. Bij mijn ouders slaapt ze dus ook in één keer door tot een van mijn ouders haar om half 9 maar eens wakker maken.

Zo, lang leve koopzondag. Even flink inkopen gedaan voor zoonlief die wéér uit de maat was gegroeid. Bij V&D hebben ze nu uitverkoop (wanneer niet, iedere keer als ik bij V&D inkopen doe, hebben ze uitverkoop). Ook nog paar leuke jurkjes in de volgende maat voor dochterlief gescoord.

OMG, waar gaat dit heen in de maatschappij?! Lopen we in de supermarkt, komt er een jongen van een jaar of 5 naar onze zoon toegelopen. Vecht bewegingen te maken (met gebalde vuist in andere hand slaan) en te vloeken en schelden tegen zoonlief. Kind is een jaar of 5!!!

15. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.620
    1.158
    113
    aardbei ruilen van schoonouders:D je krijgt er nog geld bij als je wilt:D
    en nee, ik hoef er niks voor terug:p behalve mn vrije zondag ochend:D

en t schuimrubber stoeltje van guus blijft aardig op zn plek hoor. hij kan em nog niet optillen. word alleen soms gebruikt om op zn kop te gooien en er dan overheen te klimmen haha

straks bij mijn ouders geweest, die vragen eerst altijd aan ons wat guus mag van ons en weten en vinden zelf ook 1 koekje genoeg. alleen mijn broer heeft er soms nog moeite mee haha
    maar daar zijn wij wel heel duidelijk in, klaar is klaar.
    en hij pakt zelf eigenlijk niets uit schaaltje, gaat er alleen boven hangen en bij staan kwijlen haha maar hij weet denk ik wel dat als hij t pakt hij een tik op zn vingers krijgt en t koekje/snoepje/chipsje weer in moet leveren:D

haha jeugd van tegenwoordig:$ wat zij jij, ga snel terug na je ouders en hou je gekke streken ff bij je graag!

wat fijn voor je ouders dat myla daar wel goed geslapen heeft! haha nou nog uit zien te vinden dat ze dat in der eigen bed ook kan haha;)

ohhh boer zoekt vrouw weer afgelopen... ik vond jan juist een hele leuke jongen! maar denk dat ie in t echt beetje dooi en saai is... jammer dat t meiske niet wou!

morgen ochtend gaat guus wennen op t kdv, kan ik mooi ff rondje rijden om te gaan shoppen in winkeltjes waar ik anders niet zo snel kom:D

16. Koningsgezin

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Haha, ik snap heel goed dat je wilt ruilen met Aardbei, Nicole:D Kijk, je wilt hen hun kleinkind niet ontnemen (neem ik aan), maar poeh, die verplichte iedere zondagmorgen kleinkindmeeting...

De ouders waren geen haar beter, dus 'goed voorbeeld doet volgen/de appel valt niet ver van de boom';)

Hoelang mag hij wennen op KDV? Succes en geniet van je vrije handen

17. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Zijn de winkels morgenochtend wel open, Nicole?

Hier het weekend gewerkt, dus niet zo veel te melden.

18. Koningsgezin

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Ligt eraan welke winkel... Meeste winkels gaan pas om 13:00 uur open. Sommige om 11 uur. Of je moet met winkelen boodschappen doen bedoelen?;):D

19. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.620
    1.158
    113
    zo, wenochtend zit erop! kreeg met moeite nog een halve kus maar hij had me eigenlijk al niet meer nodig op het kdv.
    had het dus ook ontzettend goed gedaan!
    kwam er ook achter dat sommige winkels pas na de middag open waren:( toch nog 1 jurkje en 2 shirts gescoord:D
    woensdag nog een poging, dan gaat ie weer ff naar oma spelen. haha

ik wil echt mn schoonouders hun kleinkind niet ontnemen nee, hij vind het ook wel leuk bij hun, maar het is geween TE veel, teveel praten, te veel energie, tevaak moeten ze hem zien... en ik zeg het zo vaak tegen ze... zelfs guus luisterd nog beter naar mij...;) haha

nou maar ff kdv uren doorgeven bij de belastingdienst, duurt weer fijn 2 maanden voordat we geld van ze krijgen natuurlijk...:(

20. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn zeg, dat hij het zo naar zijn zin heeft gelijk op de opvang!!
    En woensdag dan inderdaad maar weer verder shoppen, want een heerlijk vooruitzicht weer;) Hij ligt nu vast uitgeteld op bed!

Hier ook.. ik hoorde hem na een uur al maar hij vond zelf ook dat hij nog verder moest slapen want al snel was het weer stil, heerlijk! Heb net 2 uurtjes kunnen werken dus nog maar 2 te gaan voor deze week, van mijn thuis uurtjes.

Vannacht was wel slopend.. pff, hij is van half 3 tot 4 uur ofzo wakker geweest.. en maar mama roepen. Ik laat hem dan wel een tijdje maar slaap dan zelf natuurlijk ook niet en manlief ook niet.. dus ga er dan toch maar weer heen en zit hij lekker rechtop in bed of staat... en zijn knuffie ligt uit bed.. dus tja.. dan gaat hij niet slapen nee. Dit zo'n 6x in die 1,5 uur en iedere keer kon ik hem wel weer gewoon rustig neerleggen en bleef hij even liggen om vervolgens weer na een kwartier denk ik (weet ik niet precies, want ik sliep toen weer bijna zeg maar...) maar dat is juist zo slopend, dat je denkt dat je weer kan slapen en dan moet je er weer uit.. oh, hopelijk aankomende nacht niet, want moet morgen werken en drukke dag! Overdag slapen doe ik nauwelijks, vind k zonde van me tijd. Vorige week een uurtje gedaan maar toen was ik zo misselijk wakker geworden... ik wordt er niet minder moe van in elk geval...

Hoe is het bij jullie gegaan Smurfjesmama, gaat het ook wat beter vandaag?

In een hofje wonen is inderdaad het nadeel dat je auto niet voor de deur staat... hoewel dit wel steeds vaker voorkomt, dat je een klein stukje moet lopen. NU zijn wij in het appartement van nu ook gewend dat we eerst de garage uit moeten lopen.. hal in, met de lift naar boven en dan pas naar ons huis kunnen gaan.. dus in dat op zicht zal t voor ons niet veel anders zijn. We kunnen ook niet echt met googlemaps ofzo zien waar de auto's dan precies staan, in elk geval wel ergens binnen t hofje, je moet met een afstandsbediening de poort openen.. dus hij staat wel veilig! Verder zie ik wel als voordeel dat je de kinderen gewoon rustig en veilig kan laten spelen vanuit je voordeur.. en er zit ook gewoon nog een achtertuin voor jezelf bij. Als ik alleen dan weer verder denk... dat is nu leuk.. maar kleine kindertjes worden groot en we zijn wel van plan om er tig jaren te blijven wonen, het liefst (ik hou niet van verhuizen!) dus tja.. wat dan.... lastig lastig. Het huis zelf vinden we wel erg leuk en ligt super gelegen. Nu rij ik 25 min. naar me werk, dan 9:D

Deel Deze Pagina