Hier staat de tv ook aan om half 10 maar merk dat myla toch snel afgeleid is. Bij bumba en zandkasteel kijkt ze altijd wel aandachtig! Oh ik vind zelf zandkasteel altijd wel erg leuk! Leuker als bumba in ieder geval Je pasta lijkt me erg lekker smurfjes Mama. Eet Luuk ook gewoon pijnboompitjes dan?
Helemaal terug lezen is voor mij even heel lastig, sorry als ik niet overal op reageer. Wat een mega druk dagje. Overdag tot 17:30 uur gewerkt. Dan naar huis racen, snel eten naar binnen schuiven en om 18:45 uur moest ik alweer op 'school' zijn. Doe opleiding voor massage... Nu eindelijk thuis en rust, maar au, ze hebben me toe getakelt Foto's: Wij merken dat wij van het eerste jaar heel veel foto's hebben, maar daarna wordt het minder. Jammer. Moet me soms er toe zetten om toch wat herinneringen te maken d.m.v foto's. Haar stijlen: Euhm, hangt het in de lucht? Ik heb er gister eentje gekocht. Gister naar de kapper geweest en is mijn haar gestijlt. Ik wou er graag ook eentje, dus bij de blokker eentje aangeschaft. Nicole, heb je niet een handdouche? Ik heb vanmorgen mijzelf geheel gewassen met de handdouche. Eerst mezelf nat gemaakt, kraan uit. Toen ingezeept, handdouche aan en afspoelen maar. Ik heb olie die je in het haar doet voor het stijlen (zodat het haar niet verbrand/beschadigd). Daar doe ik 1-2 pompjes van en verdeel dit in het haar. Nooit de aanzet, maar echt lengte van het haar en de punten. Ik heb ook heel dik, sterk eigenwil krullend haar (zie foto), dat ook erg pluist, maar dan wel als ik echt naar de kapper moet. Zal na weekendje weg even foto plaatsen van mijn gesteilde haar. Maar met die olie is het op zich niet zo heel erg. Nicole, echt zonde als je er de schaar in zet! Ik zit ook in een tussenlengte en je moet er als je echt lang haar wilt écht even doorheen. Hoe vervelend ook! Ik zit vooral met pony op tussenlengte. Langste punt is op schouder, kortste punt net over de oren (pony) en valt dus soms voor mijn ogen. Heel irritant, maar is een punt waar je echt doorheen moet. Of je moet je beslissing al hebben gemaakt? Poeh, 2 keer per dag stijlen. Het houd je inderdaad bezig he? Op wat voor temperatuur zet jij de stijltang? En hoe lang ben je er mee bezig? Is je haar dan helemaal stijl? Met dik haar en echte goede eigenwijze/stevige krullen wordt gezegd (volgens boekje van mijn stijltang) dat je tussen de 200 en 220 graden moet zitten. Ik zou zelf dan voor de 200 graden gaan, zeker als je 2 keer per dag stijlt. Maar goed, denk niet dat al je stevige krullen terug zijn later op de dag? Hier lievelingsprogramma: Ze gaat helemaal stuiteren op het Zandkasteel. Zodra ze dat muziekje hoort, rent ze vanuit waar ze is, naar de bank en klimt zelf op de bank. En o wee als je de TV uitzet Haha. Verder eigenlijk geen tv hier. Of ik moet dweilen, dan wil ik nog wel eens Nijntje de film opzetten. Ook een groot succes hier. Muziek staat altijd op de radio als wij er zijn en de tv staat uit. Tussen 09:00 en 10:00 uur heb je het foute uur op q-music. Daar heb je nog wel eens die jaren '90 happy hardcore nummer van Menthal Theo, Charly Lownoise etc. Dan gaat ie thuis al iets harder en dan gaat ze dansen, rondjes draaien, rennen door het huis, schudden met die billen. Heerlijk om te zien. Doen jullie kindjes dat ook? Morgen kindjes wegbrengen naar mijn ouders. Vrijdag gaan vriend en ik voor 3 nachten naar Luxemburg. Poeh, 3 nachten zonder kinderen! HELP! Wel hebben wij er enorm veel zin in hoor, zijn er ook echt even aan toe.
Zo vandaag weer een vergadering gehad voor t werk, pas net thuis.. Nu nog helemaal hyper dus kan niet slapen, kleine man is logeren, ook vreemd Slaap lekker 1 schaapje, 2 schaapjes, 3 schaapjes
Hihi ongeduldje, jij ook al schaapjes aan het tellen? Ik zit al op de 100 Maar moet misschien gewoon die telefoon eens uit doen, oogjes dicht doen en dan schaapjes gaan tellen. Slaap lekker!
Telefoon was uit.. Was de iPad maar is nog wel tot schaapje 200 geworden, toen heb ik me omgedraaid en mijn ogen dicht gehouden en liggen bedenken, ik moet morgen vroeg op..nou dat werkt niet Dus vanochtend uit mijn bed gerold terwijl ik nog heeeeeeeel moe ben.. En dan is t bedje van de mini ook nog leeg Fijne dag!
Hey allemaal, Beetje chaotische tijd achter de rug gehad en helemaal geen tijd gehad om hier mee te schrijven. We zijn momenteel druk bezig met het plannen van onze bruiloft (in april) en dat blijkt toch altijd meer werk dan we van tevoren dachten haha. Hier gaat alles zn gangetje. We hebben gisteren de box weggehaald en een leuk tafeltje met een stoeltje voor Finn neergezet. Superschattig! Alleen nu even kijken wat de kleine man ervan vindt. Hij heeft het nog niet gezien, moest hem vanochtend in alle spoed weer naar oma brengen voordat ik kon aansluiten in de file :S Hoe is het met jullie allemaal. Ik las heel snel wat verhalen over zieke kindjes en slapeloze nachten... pfff. pittig ja. Hier heeft er eentje (volgens mij) onwijze last van doorkomende tandjes en kiezen, telkens rode wangetjes, verhoging en piepen als hij ergens te hard op kauwt of net even verkeerd bijt. Wel zielig en dodelijk vermoeiend ook wel haha. Wij waren afgelopen zaterdag op kraamvisite bij een vriendinnetje van mij. Haar kleintje is nu 5 weken, echt een dropje, alleen (zoals meestal) veel last van krampjes en volgens mij momenteel in een onwijze sprong dus hij wilde helemaal niet slapen, alleen bij papa op schoot. Telkens als hij weggelegd werd ging hij huilen. Finn vond de baby reuze interessant en ging hem steeds kusjes geven (hij geeft nu alles kusjes, te lief!) Helaas begon het kindje steeds te huilen en raad eens... Finn ging meehuilen.... niet te geloven. Wat zou dat kunnen zijn? Vindt ie het zielig dat het kindje huilt, of kan ie gewoon niet tegen het geluid? Ik vond het wel heel schattig haha. Meiden, werk ze/verzorg ze/relax ze vandaag! Hopeljik ben ik de komende tijd weer wat vaker hier te vinden!
haha proberen te gaan slapen als je niet kunt slapen is hier ook geen succes. vandaag vriendje van guus te spelen, en vanacht dus al te logeren gehad. ging weer prima gelukkig! alleen nu dus hele tijd de strijd wie met welke auto spelen mag... vriendje is een jaar ouder dus al echt aan het spelen en guus loopt er vrolijk tussendoor en alles overhoop ik stijl mn haren niet altijd 2 x per dag hoor. eigenlijk alleen s morgens als ik de avond ervoor mn haren gewassen heb, en dan de volgende dag is t nog redelijk stijl, alleen ff beetje bijstijlen zeg maar... ik heb verschillende soorten spul om in mn haar te doen, beetje afwisselen werkt hier het beste. komt allemaal van zo'n winkeltje waar ze allemaal speciaal kappersspul verkopen. goei grij dus en ik heb in de loop van de jaren ook al wat stijltangen versleten, nr 5 ben ik nu en t worden steeds betere merk ik hahaha en als ik mn haar iets korter knip weer zit het weer mooier en ben ik ook weer sneller klaar met stijlen natuurlijk! ooit komt de tijd dat ik heel veel geduld heb om mn haar lang te laten groeien... tis al een eind over mn schouders hoor mooie foto koningsgezin! jij heb wel veel meer krul als ik hoor!(gelukkig) haha ik vind jou krullen ook mooi hoor. mooie foto! jeetje 3 dagen samen weg! romantisch mijn vriend zou dit ook graag willen en dan naar praag... luxemburg zijn wij paar jaar terug geweest, mooi hoor, veel te zien! jullie helemaal uitgerust na t weekend, en je ouders toe aan rust?!
Nu ben ik toch ook wel benieuwd naar die foto Vandaag druk dagje op het werk, gelukkig nu bijna weekend. Morgen nog een uurtje thuis werken en ben dan klaar. De kleine net op bed gelegd.. ben benieuwd naar vannacht. Afgelopen nacht maar 2 keer wakker en na flesje/bv direct weer op bed te leggen en gaan slapen.. om 10 voor zeven moest ik hem helaas wakker maken voor het werk. Maar wat een vooruitgang met 3 weken geleden (toen we die fles nog niet gaven) toen kwam die bijna standaard om de 2 uur en maar zelfde 3 x per nacht (2x was helemaal zeldzaam...) zou t dan toch honger/dorst zijn? 's avonds komt hij nu ook nauwelijks meer ( f afkloppen hoor!) Hij krijgt trouwens maar 3 schepjes op 150 cc (waterig dus). En bv lijkt ie nu steeds minder te nemen, soms zo goed als niet s avonds, en s nachts ook vaker misschien 2 min. en echt niet zo effectief als voorheen.... Van dat dansen is herkenbaar koningsgezin. En veel plezier morgen, lekker hoor!! Hebben jullie nog bepaalde dingen waar jullie perse heen willen? Ik moet nog steeds aan het jaarboek beginnen.. komt er maar niet van. Telkens als ik het wil gaan doen komt er weer wat tussen.... Ik wil het wel op de computer maken. Heb ook een fotoalbum met losse foto s waar ik mijn zwangere foto's in doe, echo foto's e.d. en van elke maand 1 bladzijde met foto's en misschien dat ik daar nog een klein verhaaltje bij doe. Ik heb ook een boekje van het eerste jaar en daar stonden vragen in die je per maand kon beantwoorden met nog wat plekken voor foto's e.d. Hier heb ik nu weer een boekje van van 1 t/m 4 jaar. Dit brengt me op het idee om eens aan me moeder te vragen waar het boekje van mij is waar zij in heeft geschreven toen ik klein was, allerlei anekdotes enz. En Lieshjie, leuk trouwen! Gaan jullie het groots vieren? En is hij op z'n knieën voor je gegaan?!
Schooldag overleefd! En weer een 9,5 in de pocket. Ik heb een 9 op mijn diploma voor Engels. Ik wil met manlief (en smurfje) op Valentijnsdag wat leuks doen, maar weet niet zo goed wat. Ikzelf moet die dag gewoon werken. Kind en man zijn die dag vrij. Morgen weer werken. Haren stijlen: niks voor mij. Ik heb krul/slag in mijn haar, maar ik vind het best. Ik heb totaal geen geduld voor krultangen, stijldansen en zo. S ochtends borstel erdoor en staart er in, klaar
Nou gisteren heeft mini dus bij opa en oma gelogeerd S middags gewoon zonder mopperen slapen.. S avonds gewoon zonder mopperen gaan slapen en uitslapen tot half 9 Dus ik denk yes het is voorbij! Dus ik leg hem net op bed.. Ging goed, knuffeltje, duimpje ik ben goed 10 min beneden en huilen huilen, krijsen zucht.. Maar. Nuheb ik een muziekje aangezet en hij is stil! Zo na gtst maar eens. Kijken of hij slaapt.. Peuterpuberteit??? Trouwen leuk leuk, hebben wij 2 jaar geleden gewoon even tussendoor gedaan zonder dat iemand het wist hahah mijn beste vriendin heeft ons getrouwd dat was wel speciaal Weekendje landal gaan wij in mrt doen. Ook eerste keer landal wel al 2x roompot geweest
Vandaag weer een dagje gewerkt en morgen weer een dagje, ben toe aan weekend! Oh ik vergeet altijd wat spul in me haar te doen voor het stijlen, slecht!! Bij mij staat ie trouwens op de hoogste stand haha Leuk trouwen liesjhie! Ik wil ook trouwen hihi heb de hint al vaak door laten schemeren Wanneer ga je precies trouwen? Leuk samen weg konginsgezin! Veel plezier! (ben nu ook wel benieuwd naar die foto) Wat fijn marvb dat het slapen beter gaat! misschien was het toch de honger dan... Wat is dat toch bij opa en oma slapen he? hier sliep ze ook uit tot half 9, maar vanochtend was het ook al 6 uur, ik moest me nog aankleden etc! Overdag slaapt ze daar nu gerust 3 uur, nou hier niet hoor! Welk park gaan jullie ongeduldje? Hier gaat het avond eten weer ontzettend slecht vanavond maar 2 hapjes van de pasta dus ze heeft helemaal geen groente binnen gehad... Morgenavond wil ik wraps eten, maar zo lastig want weet nu al dat ze dan weer niets eet.. nu zit ik zelfs te twijfelen om wat anders te eten, maar wat? geen idee! Ik zit ook nog een beetje met a.s. zondag. Wij willen dan naar een vriend van mijn vriend. alleen dat is een uurtje rijden ongeveer. Dus ik weet even niet zo goed hoe ik het met het slapen moet doen. Ik wil haar liever niet wakker maken en wil toch wel rond 3 uur daar aan komen dus zouden we om 2 uur weg moeten, maar ja dan is het slapen wel erg kort. Kan ik haar nu het beste al eerder op bed leggen? dus rond half 12 al? en dan alvast een boterham of niet? wat denken jullie? hoe doen jullie dit? Myla is niet zo'n autoslaper..
Als ze zondag weer om zes uur wakker is kun je haar prima eerder op bed leggen denk.. Slaapt ze tot half negen uit.. Word t vast lastiger! Maar als je haar rond half twaalf op bed doet zou ik wel eerst wat brood geven, je kunt altijd na haar slaapje de rest geven als ze nog over heeft gelaten omdat ze niet veel trek had, toch. Maar met een kind is niks te plannen... Snap je gevoel.. Dit zijn ook dingen waar ik altijd over tob als we ergens heen gaan.. Maar zo gauw t kan laat ik slaapjes wel voor gaan, meer als toen hij 2 slaapjes had.
whoo lionne goed bezig!! knap hoor! ik ben met een 5 geslaagd voor engels, en dan had de leraar me ook nog gematst zei hij! met mij hoef je dus nergens te komen buiten nederland zo gisteren toch mn haren weer stukje af laten knippen en t zit toch echt weer mooier, ben er dus blij mee! pff kapper kwam om 7 uur, guus was om hlaf 7 al helemaal kapot, brullen brullen en brullen dus, en mn schoonmoeder nog zeggen dat ie t zo goed doet en dat t zon knapperd is. nou dat vond ik dus niet. dus bumba aangezet op mn telefoon zodat ie ff kon kijken en afleiding had, gaat zij er de hele tijd doorheen zitten tetteren, maar even vriendelijk verzocht of ze even weg wou gaan... pff soms is t zo moeilijk om te kijken naar wat goed is voor t kind ipv er de hele tijd bovenop te zitten... marvb, wat fijn dat ie nou beter slaapt, tsja dan zal t idd honger/dorst zijn geweest. loopt je bv nu niet hard terug? knap dat je nog steeds geeft hoor! aardbei ik leg guus ook regelmatig vroeg op bed hoor als we ergens heen moeten, probeer goed te ontbijten met hem en dan flinke lading fruit erin. banaan enzo, dat vult goed en dan slapen... en als ie geen fruit wil nog een boterham erachter aan haha dan gaat guus wel slapen! en kan je weer op tijd weg! haha aardbei snapt je vent de hint nog niet zo goed... ik vind het altijd wel grappig, in onze vriendengroep ook veel meiden die graag willen trouwen en de mannen die vragen maar niet ohh ongeduldje wat speciaal getrouwd te zijn door je beste vriendin! wij zijn niet getrouwd, geven er beide niks om. en als we t doen doen we t heel goed, maar dat is mega duur of net als jou ongeduldje, zonder dat iemand t weet. maar we zien er beide t nut niet zo van in. en vind mn eigen achternaam mooier dan die van mn vriend de kleine man gisteren goed blijven slapen ongeduldje of toch nog wakker geworden? hopelijk is ie er weer een heel eind doorheen. tsja meneer slaapt bij mijn ouders ook altijd tot half 10 uit... ik denk dat dat komt omdat het bij opa en oma gewoon veel vermoeiender is dan thuis. hij word overladen met aandacht en gaat vaak ook nog wel wat later naar bed.
Ja kleine man was blijven slapen gisteren gelukkig, hoop dat hij t dalijk ook zo doet.. Net een carnavalspak voor de kleine man gekocht je bent Brabander of je bent Brabander he een boevenpak.. Echt zo schattig als hij het aan heeft (alhoewel boefjes niet schattig horen te zijn..) Trouwen had ik verder ook niets mee, daarom stiekum wij hadden geen samenlevingscontract of iets dergelijks en toen kwamen de kinderen en kochten we een ander huis, om alles dan goed geregeld te hebben was trouwen het goedkoopst Zo nu gaan we boterhammetjes eten
jaa idd dan is trouwen t makkelijkst ja. wij hadden al een samenlevingscontract en met 1 brief naar de rechtbank was voor de kleine ook alles helemaal goed geregeld dusja. fijn dat ie goed is blijven slapen! haha leuk een carnavals pakkie! wij geven er zelf eigenlijk niks meer om... dus denk weinig carnaval dit jaar... ik heb ff huis gestofzuigd en gedweild, badkamer gepoetst en was nr2 opgehangen en droger aangezet... nou ff relaxen haha
Heej kletsmama's ff een vraagje hoe zouden jullie t vinden een besloten kletsclub te maken. Dit blijft natuurlijk een openbaar forum.. En niet dat er zoveel geheims verteld wordt hier maar iedereen kan t lezen.. Wat denken jullie??
Top ongeduldje! Wat betreft kletsclub, maakt mij niet uit, is dat inderdaad op op zo? Mijn borstvoeding loopt volgens mij wel terug maar vind dat ook niet erg. Het blijft wel op pijl zeg maar... Hij bepaald nu zelf dat hij minder bv wil en dat vind ik prima. Ik vind het moeilijk om zelf de beslissing te nemen om te stoppen, omdat hij t ook nog regelmatig echt aangeeft voor dat hij s avonds naar bed gaat (deze week niet, dus wellicht is dat nu ook over, het echt vragen) maar als hijzelf uiteindelijk stuurt naar het stoppen heb ik daar helemaal vrede mee en hij dan dus ook. Het zijn sowieso geen volledige voedingen meer. Net ook een min. En was t klaar.. Prima! Zal me niks verbazen als t over een week of 4 helemaal klaar is. Maar hoe mooi is t dat hij dit zelf dan heeft gestuurd!
Vandaag weer lekker gewerkt! Nu echt even relaxen met een wijntje op de bank. Misschien is zon clubje wel een idee, kan je in zon clubje niet ook weer aparte onderwerpen aanmaken en zo? Forumpje in een forum. Wie weet hoe dat werkt en maakt het even aan? Ik heb geen idee Haarstylen doe ik niet zo vaak. Als ik net naar de kapper ben geweest ben ik heel fanatiek, maar als het te lang wordt gaat het in een staart en dan verslonst het. Ben er niet zo goed in... Hier gaat het slapen ook beter, de diarree blijft wat aanhouden, maar beperkt zich tot 3 a 4 keer per dag en nu hebben we 2 kiesjes! Ik denk dat dat het ook was. Aardbei, ik weet wat je doormaakt met het eten, dat hebben wij ook echt lang gehad. Op het moment is het hier een soort vuilnisvat, sochtends is hij al kwaad als de pap te lang duurt. Wat een omslag, het is echt wennen wauw marvb, mooi lang borstvoeding! Hier nooit gelukt, vind ik nog steeds een beetje jammer, maar ja...