mama-met-dreumes clubje!

Discussie in 'De mama's' gestart door kwebbel86, 3 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.620
    1.158
    113
    ohh jennifer, ik zoek mee.... pff soms weet je t gewoon ff niet...
    heb wel zin in wat lekker en daarna gezellig mini pakjes avond hihi
    mischien lekker stokjebroodje kruidenboter en lekker zelf pizza maken ofzo...

wij ook nooit de schoen gezet hoor, maatje 21 past toch niet veel in:p

2. Marianne78

Marianne78 Actief lid

10 feb 2012
    210
    0
    0
    Secretaresse
    Zaanstad
    Ik doe ook mee!
    Kleine meid van bijna 14 maanden die het lopen, staan en zelf eten aan het ontdekken is!

3. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.100
    2.592
    113
    Limburg
    Wij eten vanavond penne met cherrietomaatjes en boerenmet worst in een mascarponesaus (recept stond eens op zp in een recepten topic, erg lekker!)

4. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Dank voor jullie steun :) ik moet naar de fysio voor oefeningen. Eigenlijk mag het niet, zo lang nog last hebben. Ze denkt dat ik gewoon langzaam hersteld en het kan nog wel een jaar duren voordat het weg is... :$ Nou ja, brand is erger :)

5. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Ja dat is waar, maar toch;). Fijn dat je een doorverwijzing hebt gekregen. Ik ben 3 maanden onder behandeling geweest, dus hier een positief verhaal

6. Valora

Valora Niet meer actief

Oh leuk ik doe ook mee. :)
    Mijn zoontje loopt nu continu achter zo'n loopwagentje aan. Ik heb iedere keer schrik dat hij zal vallen. :) En ik ben stiekem ook benieuwd of het nu nog lang zou duren eer hij losloopt.

7. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

@Valora, hier liep ze met 10-11 maanden achter de kinderstoel, die duwde ze vooruit :D (Ikea stoel). Nu loopt ze dus achter de loopwagen. Als ik mijn hand strek wil ze m pakken maar durft nog geen oversteek te maken. Eerst dus netjes laten vallen, kruipen en dan naar me toekomen. Ze is erg voorzichtig dus. Ik ben wel benieuwd!!

8. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.620
    1.158
    113
    haha leuk om te lezen, mijn mannetje was een snelle in ontwikkeling, stond met 8 maanden al aan de tafel en liep al aan de hand.
    maar pas met 13 maanden los... nu is ie zn eigen aan het uit testen hoe ver ie kan, rondjes door de woonkamer lopen tot ie valt hahaha zo leuk om te zien. en dan ook nog met een grote auto of stuk boerderij ofzo haha de slimmerd!
    de loopwagen is hier dus de kamer al uit....
    iemand er nog interesse in? ding staat in de weg, kei mooie van v tech;)

9. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.100
    2.592
    113
    Limburg
    Mijn zoon had nooit zoveel interesse in een loopwagen, maar ja hij is er 2 keer mee voorover gevallen en beide keren tand door de lip. Hij was wel snel met staan en lopen, een dag na zijn verjaardag liep hij los :)

@kwebbel, fijn dat je nu naar fysio kan, hopelijk herstel je snel

10. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.249
    683
    113
    Dit is toevallig!! wij precies zo haha! vandaag ook sinterklaas met zijn drieen en morgen vertrekken wij ook naar center parcs:) met mijn ouders en me zus met der 2 kinderen en vieren we morgen daar nog sinterklaas haha! welk park gaan jullie?

11. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.249
    683
    113
    Wat zijn er alweer veel berichten geplaatst! net even een beetje bijgelezen, we hebben het op dit moment super druk!
    Ons huisje net verkocht dus we zijn druk bezig met huizen bekijken en dan ook nog sinterklaas en morgen een weekendje weg (was al eerder gepland) dus ja druk druk! ga wel proberen dit een beetje bij te houden en te lezen!

Hebben jullie toevallig nog tips voor het vroeg wakker zijn? vanochtend was het kwart over 6 pff zo vroeg! Hoe doen jullie dat verder? gaan jullie er dan uit zo vroeg? wij laten haar altijd wel liggen en gaan er een paar keer naar toe maar ze is zo boos dan! Uiteindelijk wel om half 8 weer in slaap gevallen gelukkig! anders kom de dag helemaal niet uit, ze wilt maar 1 slaapje meer doen.

Straks om 4 uur sinterklaas met zijn drietjes! heb er zin in:)
    Ze krijgt de hello kitty trein van duplo, huis van little people en nog wat kleine dingen!

12. Miekjepiekje

Miekjepiekje Bekend lid

29 dec 2011
    696
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niet alles gelezen, maar meldt me graag aan.
    Hier een dame van 18 maanden die nog niet loopt en enorm gefrustreerd is. Voor Sinterklaas heeft ze een hamerbank gekregen. Nou de hamer en alle staven vlogen hier net door de kamer toen het niet lukte. :D
    Aan de andere kant is het ook heel leuk om te zien dat ze ineens anders speelt. De pop krijgt de fles, gaat slapen onder een deken en de duplopoppetjes lopen door de autogarage. Ze staat nu voor de tv te dansen op het zandkasteel.

13. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Voor 7 uur geen spreekuur hier:p

14. SmurfjesMama

SmurfjesMama Bekend lid

2 okt 2013
    684
    0
    16
    NULL
    NULL
    Geen tips voor vroeg wakker zijn die van ons slaapt uit tot 8 uur/ half 9, dan kan ie nog rustig een half uurtje babbelen, ideaal... Wij hebben tot 12 maanden exht helse nachten gehad, elke nacht minstens 3 keer eruit en waarom...? De laatste 2 maanden gaat het exht beter.

We hebben hem nu 3 keer de schoen laten zetten. Een keer een autootje van 85 cent, een bad eendje en een houten puzzeltje van de rommelmarkt. Het mooiste vond ik nog dat hij het de 3e keer doorhad. Ik kwam met zijn laarsje en hij oakte het aan en ging richting keuken om hem daar onder de verwarming te zetten, zo schattig. Het zingen en alles komt nog niet zo over, hij gaat vrolijk dansen en klappen, maar snapt volgens mij niet waarvoor.

Fijn dat je naar de fysio kon kwebbel! Snap niet dat de dokter zei dat het niet meer zou mogen, als er niks aan gedaan wordt gaat het natuurlijk ook niet over, dus mooi dat je nu eraan kan werken.

Die van ons is kwa lopen wat langzaam. Hij is nu dus een dikke 14 maand, maar loopt nog niet los. Volgens mij kan hij het wel, doet ook wel eens een paar stapjes, maar hij durft gewoon niet.

Dit weekend sinterklaas met zijn opa en oma! Ben benieuwd of hij de cadeautjes leuk vind, of dat het pakpapier weer interresanter is. Hij speelt nu al 2 dagen met een lege doos :D

15. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Niet echt bij gelezen te veel hoofdpijn en druk.

Maar zag dat Aardbei aan haar dochter hello kitty duplo heeft gegeven. Waar heb je die vandaan. Wij zien alleen neppe duplo van hello kitty erg jammer.

16. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.249
    683
    113
    Wij hebben deze:

Hello Kitty Treinset 565699

Zie alleen dat tie niet meer leverbaar is. Maar dit is toch niet de neppe?

17. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.249
    683
    113

Haha oke! Laten jullie hem gewoon liggen dan? of wordt hij pas om 7 uur wakker?

Zie dat je een meisje krijgt! Leuk gefeliciteerd!

18. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Dat is inderdaad geen duplo. Maar ik lees op intertoys dat het ook op bekende bouwstenen past. Dus als jij dat voor mij/ons kan uit testen :p

Hier is/was ze ook vaak om 6 uur wakker. Ik neem haar dan bij ons in bed pas om 7 uur gaan we eruit tenzij ze echt gaat keten dan direct. Ik vind het wel vroeg maar een normale tijd.

19. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.249
    683
    113
    Oh ja hm.. ik denk wel dat het pas want het staat er wel bij! volgens mij heeft mijn moeder echte duplo zal het wel eens testen;)

Maar gaat ze dan nog slapen bij jullie in bed? als ik haar in bed neem gaat ze allemaal spelen en op een gegeven moment is ze het beu:cool:

20. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Nee hoor ze slaapt niet verder ze ligt rustig wakker te worden en ik dus ook.

Ben benieuwd of t past. Mn nichtje heeft ook eens een hello kitty zet gehad maar dat zijn reuze blokken. Dus hopelijk past deze. Alhoewel we al een echte duplo trein hebben

Deel Deze Pagina