Hier geen last gehad van alle 4 dr kiezen (kwamen tegelijk) En ook niet van dr hoektanden. Alles had ze voor de 14 mnd nu nog haar laatste kiezen Kwebbel vervelend dat fysio gewoon dicht is op vrijdag. Stel jw voor vrijdag is ene dag dat je kan
Hier iets van 11 tandjes en vier kiezen Nu gaat dr buikje flink tekeer en ze blijft poepen dus vermoedt ook dat er weer wat door gaat komen maar in dr mond kijken lukt niet en in dr mond voelen is geen optie meer aangezien mijn vingers me lief zijn
Hier dus 1e kies en alle snijtandjes zijn er al. Ja, Dreamer.ik weet ook niet welke kies het is..mag ook niet in zijn mond kijken
Hier komen ook beide eerste kiezen boven door! Poepluiers!!! Voel al paar puntjes, maar mag niet lang voelen van haar.
Hallo, Misschien dat deze vraag al eens gesteld is, maar mn zoon is nu ruim anderhalf jaar. Afgelopen donderdag had hij 6 waterige diarree luiers en vrijdag ook. Gisteren niet meer, gelukkig geen ontlasting gehad. Maar sinds donderdag eet hij bijna niks! vind het heel moeilijk want normaal eet hij alles wat los en vast zit. Ook dronk hij donderdag niet veel, maar dat haalde hij vrijdag allemaal in. Iemand tips??
Misschien ff ors halen als hij blijft tobben met poepluiers? Wel erbij melden dat het om de kindervariant gaat. Tandjes? Griepje?
Wij hebben ook ORS in voorraad, voor als ze een tijdje niet wil drinken. Ze verkopen ORS gewoon bij drogist en apotheek. Verder even geen appelsap en minder melk geven. Die twee willen de darmen nog wel eens prikkelen. Hier bij diarree geen appelsap en geen melk. Dan is het zo weer over.
Zijn temperatuur is in de afgelopen dagen niet hoger geweest dan 37,2. Dus geen griep. Hij heeft nu 12 tanden en kiezen, dus k denk dat dat momenteel wel even zo zal blijven. Hij is wel steeds vrolijk en ondernemend. K denk dat k de komende dagen nog even aankijkt, want hij drinkt wel weer terug goed, bijna een liter per dag gisteren. Tot nu toe heeft hij nu een halve liter op vandaag. Voornamelijk water en dode cola. K denk dat k een beetje overbezorgd ben. Valt soms niet mee, moeder zijn
Zolang hij goed drinkt en levendig zou ik vandaag niks ondernemen. Ik zou morgenochtend voor de zekerheid de huisarts even bellen. Gewoon voor je eigen gemoedsrust.
haha jasmijnkai mag nu ook wel al hoor! je kleine ook al bijna 1! wat vliegt een jaar toch... nog meer boer zoekt vrouw volgers hier?? ik zit alweer klaar voor de buis blijf t leuk vinden na al die jaren meiden lekker weekendje op center parcs gehad?? heerlijk genoten, lekker gezommen, gezellig gegeten? jaloers!! zou ook wel willen... wij zitten al een beetje te kijken voor de zomer vakantie... lastig hoor met zon kleine!
Helma hoe is t verder gegaan vandaag ? Yasmijn, klets maar mee Nicole ja lijkt me ook lastig met een kleine op vakantie. Wij zijn toen ze 2.5 mnd was naar belgie geweest toen het 30+ was. Heerlijk! En we gaan deze winter ook naar de zon. Vind dat nu wel spannend, ze kan nu natuurlijk rennen etc. Duidelijk eigen wil. Gelukkig all in dus hoef geen rekening houden met eten bij me hebben zolang we op t resort zijn