Wie heeft er ervaring met professionele thuishulp?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Duveldraakje22, 15 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Via het CB gaan ze nu regelen dat ik professionele thuishulp ga krijgen. A.s. maandag komt mijn contacvtpersoon van het CB om alle formulieren in te vullen en om de intake te gaan regelen. Zijn er hier ook moeders en/of vaders die ook deze hulp hebben?

Liefs,
    Duveldraakje

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

ik hoop dat de hulp goed bevalt!

lijkt me heerlijko m een hulp te hebben.. maar dan moet het wel goed klikken natuurlijk :)
    dan is het vast ideaal.. en dan gaat alles ongetwijfeld een stuk beter ineens :)

3. kikker2

kikker2 Bekend lid

8 jun 2009
    760
    0
    0
    somewhere
    Hoi, mijn schoonzusje heeft proffesionele hulp, voor mijn nichtje en neefje, en zij vind het erg fijn, 2 x in de week een dagdeel, en 1 x in de maand nog een avond, zodat mijn zwager erbij kan zijn, zo krijg je meteen hulp, en ondersteuning! goed van je dat je hulp accepteert! Heel veel sterkte en succes

4. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught

Heeft jou schoonzusje dit ook met een diagnose zoddat het vergoed wordt? Dank je wel voor je reactie trouwens, heel erg lief van je!

Liefs,
    Duveldraakje

5. kikker2

kikker2 Bekend lid

8 jun 2009
    760
    0
    0
    somewhere
    Hoi, mijn neefje is toen opgenomen geweest ivm heel veel huilen en blauw worden ( die was 3 maanden geloof ik)en mijn nichtje (van toen2 )was heel erg uitdagend enz.(lang verhaal)dus echte diagnose was er niet. Maar waarom zou het niet vergoed worden?

6. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Bij ons in de gemeente heb je dus echt een diagnose nodig. Dit geldt voor moeder of kind. In mijn geval heb ik via het AMC een diagnose en kan ik dus professionele thuishulp krijgen. Er worden hier heel veel eisen gesteld voordat je in aanmerking kan komen voor echte hulp.

Liefs,
    Duveldraakje

Deel Deze Pagina