Easy swim vd bandjes

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door yoghurt, 2 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yoghurt

yoghurt Bekend lid

31 jan 2011
    513
    58
    28
    Brabant
    vandaaf wezen zwemmen met onze kleinste v 3. Met opblaasbare bandjes, mama helemaal, onder de schrammen en kindlief zn oksels kapot.
    Nu zag ik best wat kinderen rondlopen met n easy swim vest aan..
    Topidee dacht ik! Maar wel duur

Weet iemand t verschil tussen de easy swim pro of de easy swim fun. Scheelt nogal wat in geld

Of iemand anders n goed idee?

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.861
    113
    Ik had zo'n vest van de Aldi, werkte echt heel goed, ook nog met een bandje tussen de benen. Geloof dat de Decathlon iets soortgelijks heeft.
    Easyswim hadden ze met zwemles, maar daarbij moesten ze ook nog wel hun best doen om boven water te blijven.

3. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Deze hebben wij ook voor ons dochtertje, ideaal ding! Hier was het ook steeds schrammen en kapotte armpjes, zij wilde die bandjes helemaal niet meer om en met zo'n vestje gaat het prima.

4. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Easy swim pro is bedoelt voor gebruik tijdens de zwemlessen, dus bij professioneel gebruik. Fun is voor zelf lekker zwemmen. Ik heb begrepen dat daar dus ook verschil in zit kwa drijven...

Wij zijn met kerst naar bali gegaan en ik zag het echt niet zitten om de jongens 2 weken lang de hele dag die bandjes om te moeten hebben.

Voor de oudste hadden wij easy swim fun en voor de jongste een swimsafe pak.
    Beide vonden we erg prettig en omdat het echt op maat gaat pasten ze goed.

Wij hebben ook goedkopere, zoals van een aldi, gehad. Maar dat vonden we echt waardeloos. Die zaten niet fijn en gingen te makkelijk los. Zeker nu we betere hebben gehad.

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wat voor bandjes had je dan, van die goedkope met leuke figuurtjes erop? ;) Wij hadden altijd die van Bema en nog nooit schrammen gehad of kinderen met kapotte oksels.

6. mamadeliefste

mamadeliefste Niet meer actief

Hier een puddle jumper
    Super ideaal

Athina vindt dit leuk.
  7. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Easy Swim via Mp proberen te kopen scheelt weer
    Hier nooit bandjes gedaan vanaf dat zoontje noet meer in Swim trainer wilde vestjes gehad
    Eerst splash about en daarna easy Swim pro via mp

8. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Wij gaan ook voor een easy swim dit jaar voor de jongste. Tot nu toe altijd bandjes gehad, maar dat vindt hij verschrikkelijk. Alle soorten en ook hier gaan de armpjes kapot hoor. Er zitten heel vaak scherpe randjes aan.

Deel Deze Pagina