waar haakjes sluiting voor broekjes kopen?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Boukje34, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boukje34

Boukje34 Bekend lid

20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    Mijn zoontje van 3 heeft van zijn broekjes de haakjes sluitingen kapot getrokken bij het toiletbezoek. Ik heb inmiddels een drukknooptang gekocht, maar ik kan nergens die inhaak sluitinkjes vinden, zelfs niet via internet. Wie weet waar ik ze kan kopen? Op de markt, het stoffenwinkeltje, etc. Zijn ze ook niet. Zelfs de hema heeft ze niet.. (alleen maar gewone drukknopen).

2. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Heb je nog oude/te kleine broekjes met deze sluitingen? misch kan je daar 1 afhalen? dat heb ik laatst gedaan nl. Zelfde probleem als jij had ik ;) heb een sluiting van een te kleine broek afgehaald en deze op de andere broek gezet en het werkt weer perfect :)

3. Boukje34

Boukje34 Bekend lid

20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    Maar kan je die dan wel weer opnieuw vastknellen? Want hij is toch wat verbogen/kapot als je hem eerst van het oude broekje af moet 'slopen'? Of naai je hem dan vast?

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ik heb ze laatst ergens gezien, maar waar ook al weer....
    Heb je al eens op de markt gevraagd bij een fourniturenkraam?
    Of misschien wel bij fournituren.nl?

5. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    Geen idee of je dit bedoeld, maar op de site van de stoffenkraam (met de bekende voor- en achtervoegsels) staan bij fournituren / sluitingen en gesten (even doorklikken) een broek/rok sluiting. Op hetspoeltje zie ik ze ook staan.

Volgens mij hebben winkels met stoffen en andere naaibenodigdheden trouwens ook van die sluitingen liggen (hier tenminste wel, volgens mij). En misschien bij een grote fourniturenkraam op de markt of op een stoffenbeurs als je het vraagt, want die hebben vaak nog meer (dat is mijn ervaring in ieder geval).

6. Boukje34

Boukje34 Bekend lid

20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    Ja, Niekekris! Die bedoel ik inderdaad! Ik weet alleen niet of deze erg groot zijn, want dat staat natuurlijk wel een beetje vreemd op zo'n klein kinderbroekje (alhoewel; ze lijken niet echt groot).
    @Lexie: bij de stoffen/knopen/linten/etc.etc. winkel hier verkopen ze ze niet (meer). De eigenaar gaat stoppen :$ met de winkel en koopt niet meer in. Vervolgens ben ik vandaag nog naar de markt gegaan en bij de kramen op de markt gevraagd; ook niet..:(
    Nu woon ik in een redelijk groot dorp :D, maar ik zal binnenkort, wanneer ik weer eens in een stad ben in de buurt bij de stoffenwinkels naar binnen stappen, daar hebben ze ze vast. Maar goed, je kent het wel he? Ik wil het NU!! Want anders blijft het er weer bij..

Deel Deze Pagina