Mijn dochter had vandaag haar moederdagwerkje mee na de creche. Ze zei me meteen heel serieus dat ze het me niet mocht vertellen. Bij binnenkomst thuis zei ze tegen papa dat ze een geheimpje had. Papa, die het niet meteen snapte, pakte het dus ook niet echt op en helaas kon moeders dus uitleggen dat het voor moederdag was (anders was het inmiddels al open geweest! ). Wat heb ik toch een lieve meid. Iedere moederdag wordt leuker (de eerste toen ik zwanger was, toen de eerste dat ze er echt was etc... Maar nu, nu ze echt een beetje besef ervan krijgt is het helemaal leuk!). Iedereen alvast een fijne moederdag gewenst
Haahahaha geweldig is dat toch ? Zelfgemaakte dingetjes van je ukkie is altijd het mooiste cadeau wat je maar krijgen kunt !
leuk is dat he mijn dochter heeft een gedichtje geleerd die heb ik de afgelopen week al wel 30 keer gehoord voor de eerste keer zei ze het in een winkel tegen mijn moeder alle vrouwen waren aandachtig aan het luisteren, en toen zei iedereen in koor aaaah wat lief is voor moederdag het was zeker lief en gelukkig kon ik de tranen in bedwang houden groetjes en een leuke moederdag van patricia
Haha verheug me nu al op mijn eerste moederdag... verwacht natuurlijk wel ontbijt op bed Ben toch ook al beetje mama nu?
Ik had mijn eerste moederdag toen ik zwanger was van mijn dochter, en ja... ik vind dat wel kunnen! De mooiste kadootjes zijn toch de dingen die ze zelf maken! Daar kan ik echt van genieten!
mijn zoontje is ook al druk bezig op de speelzaal. denk maar niet dat die eigenwijs iets zegt deze moederdag is mijn eerst echte moederdag met een papa die alles samen met mijn zoontje doet. ben 3 jaar lang alleenstaande moeder geweest en dan is dit nu wel heel anders moeders geniet ervan zondag
bij mijn zoontje zijn ze voor de vakantie begonnen met het cadeautje. Hij vind het helemaal super dat ie een geheimpje voor mama heeft. hij zit veel met papa te fluisteren, want ja, hij moet er natuurlijk wel over vertellen Echt zooow schattig idd. Vorig jaar had ie op de peuterspeelzaal een potje beschilderd, met daarin een plantje. Toen die na 1 dag (door hemzelf) van tafel werd gestoten was ie ontroostbaar. Gelukkig vonden de leidsters dat zo schattig dat ie een nieuwe mocht maken! Ben wel erg nieuwsgierig voor zondag! Lekker ontbijtje! (vorig jaar al om 8 uur omdat vriendlief moest voetballen haha)