Mama Nynke en Mama Lillibit!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door lillibit, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    Hoi hoi,

Ja, dat kerfje. Dan doe ik het rondje (van de speen, waar de neus moet zitten) net iets ernaast, waardoor hij goed zit als je de fles vast draait.

Wij moeten straks naar het consultatiebureau, de eerste prikjes...

Ik heb via marktplaats een inbaker doek gevonden, hoop dat die vrouw hem snel opstuurd..

Ben het boek van Ria Blom, 'regelmaat en inbakeren' aan het lezen. En moet zeggen dat het heel verhelderd is en ik nu steeds meer van Meije haar gedrag begin te begrijpen!

Ik hoef pas 25 juli aan het werk! Gelukkig, want mijn normale verlof is 5 juni afgelopen. En ik had niet graag mijn onrustige meisje dan naar de gastouder gebracht. Heb jij ook al kinderopvang geregeld? Gaat Jip naar een kinderdagverblijf? Of ook naar een gastouder?

Balen dat er nog niks bekend is over je werk, en kan goed begrijpen dat je er niet op zit te wachten om daar weer terug te gaan. Hopelijk is er snel duidelijkheid. Wanneer is jou verlof officieel afgelopen?

Groetjes!

2. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Jeetje, type een heel bericht terug...... druk op verzenden, blijft de pagina hangen...bericht weg!!! :x:x:x

Hoe is het gegaan met de prikjes van Meije? Moest ze erg huilen? ben benieuwd of ze er ziek van wordt.
    Jip moet volgende week woensdag, de dag erna moet hij wennen op het KDV, denk dat ik dat maar afzeg, geen zin om er een half ziek kindje heen te brengen, dat vind ik zielig... :(

Ik ben net naar de winkel geweest en heb zo'n 1`-2-3 ring gekocht voor op de Difrax fles, zodat de dental speen meteen goed zit. Werkt perfect! Maar je gelooft het nooit....
    Jip vanmorgen met de dental speen gegeven, ging goed, deed er 12 min over (iets langer dan met de normale speen.). Nu dan weer de dental, met ring, wordt hij na zo'n 30 ml hardstikke boos en drinkt er niet meer uit, alsof het hem opeens niet meer lukt! :(
    Dat was dus pas ook al, in de ochtend ging het dan goed, 's middags lukte het niet meer!! Wat zal dit dan weer zijn??? :(

Ik hoor meer mensen over Ria Blom, ik ken het niet. Tis dus wel een nuttig boek? Ik ga zo eens kijken op bol.com...

Ja, Jip gaat straks 1 dag naar mijn ouders en 2 dagen naar het KDV (bij nieuwe baan). Ik heb bewust voor het KDV gekozen. Hier in de straat zitten gastouders, en die wilden Jip graag hebben, maar dan kwam hij voor mij idee in een soort zelfde situatie als bij mijn ouders terecht, en het leek mij wel leuk, als hij toch ergens heen moet, dat dit dan op een plek is met meer kindjes, zodat ze daar samen leren opgroeien. En het is nog goedkoper ook, dan gastouders hahaha!

Jij hebt een leuk gastouder gezin? Hoe ben je daar aan gekomen?

3. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    Meije heeft het super gedaan met de prikjes!! Even protest huiltje als de naald erin zat, maar daarna weer helemaal stil. Ze lachte zelfs naar me!! Heb haar nu op bed met een paracetamolletje, ben benieuwd...

1-2-3 ring? Daar heb ik nog nooit van gehoord! Ja, apart dat hij 's middags dan slechter drinkt.. Misschien te moe??

Ik zou je echt zeker het boek van Ria aanraden. Op bol.com zijn ze tweedehands maar €12,50.

Meije gaat 1 dag in de week naar 1 van de beide oma's (mijn schoonmoeder komt hier, en ik breng haar naar mijn moeder) En ze gaat 2 dagen naar een gastouder. Deze gastouder woont 2 straten verder. Zij heeft nog 3 andere meisjes waar ze op past. Ik heb de gastouder gevonden via een organisatie. Goedkoper? Voor ons was een gastouder goedkoper.. En dit is flexibeler. We betalen echt per uur. Dus als ik haar een keer om 14 uur op haal dan betaal ik ook maar tot 2 uur. Tevens kan ik Meije bij deze gastouder wisselende dagen brengen! Ideaal!

Groetjes!

4. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Wat goed, van Meije, van die prikjes!!! Nu nog steeds niet ziek geworden???

Had je gister al een heel lang antwoord getypt, maar mijn pc bleef hangen en hij is dus nooit op beeld gekomen, hahaha!

Die 1-2-3 ring, dat is een soort ring voor een speen met drie verschillende gaatjes, met die ring kan je ervoor zorgen dat de speen op de juiste stand staat. Ben niet goed in uitleggen, kijk maar eens op de site van Difrax, daar staat het beter op hahaha!

Pffff..... mijn moeder was net op de koffie en dat is echt drama.... Zodra Jip haar ziet, begint hij te huilen!!!! Hij vindt haar echt helemaal niks!!! :(:( Ik vind dat heel vervelend voor mijn moeder, want die vind dat heel erg! Hierdoor vind ik het ook niet meer leuk om haar uit te nodigen, en het ergste,.... hij moet daar straks een dag heen als ik weer ga werken, zo breng ik hem echt niet metr een lekker gevoel weg! :( Wat doe ik hier nu weer mee???? Hij doet het ook echt alleen bij mijn moeder, als mijn schoonmoeder binnenkomt begint hij bijvoorbeeld meteen te lachen!! Das toch erg????

Belt ook nog eens een P&O dame van mijn werk, dat ik maadag weer begin.... nou dfacht het niet hoor! Heb ten eerste nog twee weken vakantie opgenomen en daarnaast heb ik de boel even aangesterkt en gezegd dat ik so wie so een groot probleem heb, omdat ik kinderopvang etc allemaal heb af gezegd, omdat ik immers ontslag heb gekregen en daar geen geld voor heb! Dus heb gezegd dat ik heel benieuwd ben hoe ze dat willen gaan oplossen. Nu belt mijn baas mijn maandag, ben heel benieuwd!

Nou, niet echt een gezellige dag dus vandaag, bah!

gelukkig zo evenb gezellig wandelen met de buurvrouw en haar kindjes, das dan wel weer leuk!!!

Hoe is het bij jou?
    Tot later!!!!

5. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    He Danielle,

Meije is niet helemaal fit. Maar geen drama verder. Ze kwam vannacht een keer extra en drinkt nu om de 3 uur. Ach dat geeft niet. Ze voelt ook wel wat warmpjes. Straks maar ff temperaturen.

Jeetje, wat erg van je moeder!!! Dat heb ik nog nooit eerder gehoord! Al eens gegoogeld?? Misschien zijn er meer die dit hadden en weten ze een oplossing..

Maandag weer beginnen!!! Ze maken er wel een potje van op je werk. Gewoon standvastig blijven hoor! Heb je wel je 2 weken extra gekregen omdat je overtijd was?

Hier is het verder wel goed. Heb via marktplaats een inbakerdoek van pacco gekocht. Word vandaag verstuurd dus hoop dat ik er morgen mee aan de slag kan! Dan kunnen we hier even terug in de structuur. Heb ik ook wel behoefte aan. Ben iemand die echt structuur en rust nodig heeft.

Straks komt mijn moeder ook ff langs en morgen en zaterdag hebben we weer bezoek.

Groetjes!

6. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Ben ik weer!!
    Had al eerder een reactie neergezet.... maar die kwam maar niet in beeld..... :x

En, was Meije inderdaad ziekjes? Ik had het gister met Jip, voelde ook warmpjes en was (en is) errug zeurderig.... maar geen verhoging :( Zal wel weer bij de periode horen! Meije ook nog steeds zo? Ik kan geen stap zetten, dan begint Jip al te jengelen en te huilen, heel irritant!

Gister is hij vboor het eerst wezen wennen op het KDV :(
    Gelukkig maar een uurtje hoor, want ik vond het maar niks, hahaha!
    Maar het is een erg leke plek, groep vol met lieve schattige kindjes, en lieve "juffen" dus laat hem wel met een gerust hart achter hoor! En het is straks uberhaupt de vraag hoe ik het ga doen, als ik thuis kom te zitten! Dan ga ik hem natuurlijk niet wegbrengen!

Gister het toppunt gehad: Krijg brief van het UWV, dat het ontslag is goedgekeurd...... wordt ik later gebeld door de secretaresse van mijn bedrijf, ze wilde ff een afspraak maken, want de "grote baas" en zijn vrouw wilden wel ff op kraamvisite komen!!! :$ Daar komen ze nu mee!!!!!!!:x Dat slaat toch echt nergens op??? Zij wisten ook dat die brief vandaag bij ons op de mat zou vallen...............waar haal je het lef vandaan om dan nog gezellig op kraamvisite te komen:(:(
    Dacht het dus niet haha!

ja, mijn verlof was verlengd met 2 weken en heb nu ook nog twee weken vakantie hoor! Dat had ik in het begin aangegeven en gezegd, dat dat automatisch meeverschuift, als ik later beval!
    Dus nog even genieten!!!!

Gelukkig sachijnt de zon weer hier, bij jullie ook?
    Ga je nog wat leuks doen het weekend?

Ik krijg zo weer kraamvisite hahaha! Oud-collegaatje komt even langs! En vanmiddag komt een vriendinnetje ook nog even langs, dagje weer volgepland dus!
    Hoop dat het morgen mooi weer is, dan kunnen we lekker BBQ-en!!!

Groetjes!!!

7. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    Hoi Danielle,

Druk hier, dus ff kort.
    Meije zit in de bakerdoek. Maar wil nog steeds om de 2,5 a 3 uur eten. Dagvullende taak dus haast. Kan ook een sprongetje zijn, want ze begint nu echt haar handen te bekijken!

Tot snel!

8. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    Hoi Danielle,

Nou het ging hier het weekend weer wat beter. Meije heeft een aantal keer 2 of 3 uur geslapen! Heerlijk. Maar vandaag ligt ze weer veel te huilen.... Erg vermoeiend.

Het lijkt wel alsof hier de kraamvisite nu pas op gang komt... Zit je niet echt meer op te wachten na 10 weken. Maar goed! Krijg wel veel Hema tegoedbonnen, en dat komt goed uit want ik heb heel veel kleertjes in maat 62 die ze nu al aan heeft en daarna heb ik haast niks meer. Dus kan ik mooi wat grotere maatjes gaan kopen. Welke maat heeft Jip nu aan?

Woensdag krijgt Jip de prikjes toch?

Oh hij is al naar het KDV geweest! Jeetje ik moet er nog niet aan denken om Meije ergens heen te brengen! Gelukkig hoeft dat ook nog lang niet! Wel ga ik 10 juni een weekend met vriendinnen weg, maar dan is ze lekker thuis bij Jos..

Ik ga maar weer snel naar haar toe, want ze blijft maar huilen...

9. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Vervelend he, dat dat huilen zo in vlagen gaat? dan denk je dat het beter gaat, maar nee hoor.....

Jip heeft het weekend amper willen slapen overdag, maar vandaag ligt hij bijna de hele dag te pitten, onbegrijpelijk! Hij is vanmorgen dan weer op het kdv geweest, en slaapt daarna ontzettend veel.... dat was vorige week ook al zo, waar dat dan aan ligt..... teveel indrukken ofzo? :( In ieder geval lekker rustig hier! ;);)

Ja, Jip krijgt woensdag de prikjes... erg laat maak me er al bijna ongerust om, maarja, ze zullen het daar wel weten!

Ik moet er ook nog steeds niet aan denken hoor, dat hij op het KDV is, lig er de halve nacht wakker van... maarja, als hij er eenmaal is, gaat het goed, en zorg ik dat ik zoveel afleiding heb dat ik er niet meer aan denk!

Eigenlijk moet ik heel veel doen hier, en heb ik een beetje de tijd omdat Jip lekker ligt te slapen, maar kan me nergens toe aanzetten, echt slecht!!!

Heb je Meije nog stil gekregen??
    Pfff, wel verrot, dat nu nog al die bezoek bij je komt! Ach ja, als ze maar leuke cadeaus meebrengen he?? :p

10. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Hier ben ik even kort!!

Zo, Jip heeft vandaag zijn eerste prikjes gehad! Krijsen dat hij deed toen de naald erin ging! Maar hij lag al snel weer te lachen hoor! Ben benieuwd of hij straks nog verhoging gaat krijgen of moe wordt.... ligt nui in ieder geval nog lekker druk te doen, naast mij op de bank!

Hij was ook weer flink gegroeid.... 62,5 cm en 6230 gr!

Hoe gaat het met jullie? Ook zulk lekker weer vandaag? was het nog gezellig met de kraamvisite??

11. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    Hoi Danielle,

HIer begint het wat rustiger te worden. Eindelijk komen we een beetje in een vast (klokken) schema. Maar we zijn er nog niet...

En? Heeft Jip nog last gehad van de prikjes?

En hij is echt flink gegroeid! Meije was de laatste keer 61,5 cm en 5300 gram.

Maandag komt de consultatie verpleegkundige even langs. Kunnen we even bespreken waarom Meije zo onrustig blijft.. Hoop dat ik er wat aan heb.. Je word er zo onzeker van!

Met de visite is het erg gezellig. Maar ik let wel erg op Meije. Met veel visite kan ze bijvoorbeeld haar fles niet leeg drinken. Het meisje is erg gevoelig voor geluid en prikkels. Zouden vandaag op pad, maar dat heb ik maar even afgezegd.. Wel moeilijk, ik wil ook niet aan huis gekluisterd zitten en alles uit de weg gaan. Maar ze heeft het gewoon echt nodig om rustig in haar eigen bed te slapen..

Ik ben trouwens inmiddels weer ongesteld geworden en met de pil begonnen. En jij?

Groetjes!

12. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Hoi hoi!

Zo, weer een paar drukke, gezellige dagen achter de rug!!

Jip heeft alleen die nacht last gehad van de prikjes... had een beetje verhoging, heb hem maar een zetpil gegeven..... dat leek wel wat te helpen!

Welk schema hebben jullie nu? Wij geven om 06.30, 10.30, 14.30, 18.30 150/5 en om +/- 22.30 180/6. Dat gaat prima, maar pas zat er bijvoorbeekd een speen verstopt bij de laatste fles, daar kwamen zoveel irritaties van bij Jip, dat hij de fles niet op dronk, en vervolgens twee dagen lang om andere tijden om de fles ging vragen!!! :x

Vervelend dat meije zo gevoelig is voor geluiden en drukte! Bij Jip valt dat gelukkig wel mee! Had gister een drukke verjaardag, waar ik best tegenop zag, maar hij heeft zich prima vermaakt en keurig gedragen als een vrolijke baby!! ;)

Ik ben al 2x ongesteld geweest! Ben van de week bij de huisarts geweest voor anticonceptie (wilde wat anders dan de pil), maar heb toch maar weer voor de pil gekozen, haha! Bij de volgende ongesteldheid maar starten!

Hoe was jou weekend?
    Doe jij Meije wel eens dragen in een zak/doek?

13. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    Hoi Danielle,

Nou de consultatie verpleegkundige is net weg. Er word toch gedacht aan koemelkeiwitallergie. Dus we gaan over op andere voeding en dan kijken of het beter word.

Gelukkig dat Jip niet veel last heeft gehad van de prikjes!

Wat grappig! Wij hebben dezelfde voedingstijden! Wij hebben ongeveer 7.00, 11.00, 15.00, dan vaak eerder om 18.00 en de laatste rond 23.00. Alle flessen 150/5, en helaas drinkt ze daar vaak maar 2 van leeg en de andere flessen maar 80cc...Ik wou de laatste fles ook 180/6 doen, maar die drinkt ze nooit leeg... Dus dat schiet niet op.. Vraagt Jip nog wel telkens om de fles? Of hou je deze tijden gewoon aan.

Meije is net nog gewogen en ze is nu 5620 gram...

Ik heb Meije ooit 2x in de draagdoek gehad. Vond ze wel lekker. Maar om de onrust nu te verminderen slaapt ze alle slaapjes boven in haar bedje in de bakerdoek. En dat gaat steeds beter!

Groetjes

14. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Ok, welke voeding moet je nu gaan gebruiken dan?
    Grappig dat we dezelfde tijden hebben! Jip vraagt er vaak wel om rond die tijd, maar als dat niet zo is, geven we de flkes toch, hij drinkt hem toch wel op, anders krijgen we er nooit een ritme in! Jip drinkt alle flessen goed leeg! Wel; zitten we nu ontzettend te klooien met de flessen.............
    Hij had Avent... niks mee aan de hand, tot de Omneo; nu kan hij hier opeens niet mee uit drinken. Toen dus over op de Difrax..... dat gaat nu wel goed, maar voor de 180 fles is er een grotere fles aangeschaft, en die doet het dus niet goed!!!! :x Wat er precies mee is, ik weet het niet.... speen trekt vacuüm, gaatje lijkt ook wat harder te zuigen dan de oude speen, terwijl het dezelfde maat is! Nu doe ik de oude speen op de nieuwe fles, maar gister ging dat ook weer mis... hij kreeg er weer niks uit!:(:(:( Jip raakt hier dan zo gefrustreerd van, dat hij boos wordt en uiteindelijk in slaap valt, zonder zijn fles leeg te hebben gedronken! Hier raak ik dan weer gefrustreerd van!!! Weet nu elke keer niet goed met welke fles ik moet gaan voeden......:(

Vanavond gaan wij een avondje uit, naar Roue Verveer, een caberetier, ken je die? We hebben die kaartjes al maanden liggen, nog van voor ik uberhaupt zwanger was, moet je nagaan!!! Moet eerlijk zeggen dat ik er nog niet heel veel zin in heb,... Jip achterlaten enzo....
    Er komt een buurvrouwtje oppassen, ben benieuwd!

Wat een weertje vandaag he? Jammer dat het maar één dag is....

15. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    He Danielle,

En hoe was jullie avondje weg? Ja, Roué Verveer ken ik wel.

Wij gaan nu Frisopep (zelfde als Nutrilon Pepti maar dan van Friso) gebruiken. Als het dan koemelkallergie blijkt te zijn krijg je deze voeding vergoed van de verzekering.

Hier nu bijna dagelijks kraamvisite... Hoop dat het na vandaag toch wel een keer over is..

Bij ons is het ook heel wisselend met de difrax fles. Wat we de laatste tijd doen en wel goed gaat. Is de bodem helemaal strak vast draaien en de dop niet enorm strak. Dan kan ze de fles vaak in 20 a 25 min leeg drinken. En dan wel met de dental speen.

Voor ons zitten de 2de prikjes er alweer aan te komen. 17 juni mogen we weer....

16. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Hoi hoi!

Zo, hebben jullie een fijne hemelvaartsdag gehad?
    Wij zijn gister naar de Tuinen van Appeltern gegaan.... das een heel groot park, vol met tuinen, ter inspiratie. We wilden graag wat leuks doen, maar het moest goed te doen zijn met een kinderwagen en niet al te druk, dan kom je toch al gauw op dat soort dingen uit haha! Maar het was best leuk en lekker wandelen daar! En jullie?

Pfff, Roue verveer..... het was superleuk, maar toch ook niet....... we zaten nl 2e rij en we waren de hele avond de LUL!!!! Hij had zich echt op ons twee gefocused en we werden er telkens bij betrokken, wat een ramp, haha! Maar heb wel mooi zijn bloemen gehad aan het einde!! ;)

Wat een weertje he? Hoorde dat het na het weekend ook weer een stuk kouder wordt... bah!
    Nog leuke weekendplannen?

Ik zit te wachten op een telefoontje..... heb een nieuwe mobiel besteld en hoop dat ie zo binnen is, dat ik hem op kan halen!!

groetjes!!

17. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    Hoi hoi,

Wij hebben een heerlijke Hemelvaartsdag gehad!
    Eerst even in de tuin en rond het huis gewerkt en 's middags met Meije naar de verjaardag van mijn zusje.
    Was weer de eerste keer in 2 weken dat ik met Meije op pad ben geweest. Maar het ging heel goed!
    Met de voeding gaat het ook super! Ook heel veel dingen waar ik niet bij stil had gestaan verdwijnen nu. Zoals enorme stink scheten, die zijn nu weg! Dus denk dat we onze oplossing gevonden hebben! Hoop dat ik dan ook snel het inbakeren weer af kan bouwen. Is vooral met het warme weer wel lekker als ze gewoon in haar romper kan slapen..

Dit weekend hebben we verder niet echt plannen. Lekker van het weer genieten en zondag krijgen we nog weer visite. Ik hoop echt dat dat de laatsten zijn. Ben het nu wel echt zat!

Ook ligt de kleine meid sinds vorige week op haar eigen kamertje! Denk dat ze zelf niet veel merkt van het verschil. Maar wij vinden het wel erg leeg op onze slaapkamer nu..

Slaapt Jip overdag al boven in zijn bed? En slaapt hij nog bij jullie op de kamer?

Moet jij Jip ook altijd wakker maken voor de laatste voeding? En ga je de andere flessen ook al ophogen? Of alleen de laatste?

Heb je zijn nageltjes al eens geknipt?

Zo wat een vragen!! Hihih.

Nou fijn weekend!

18. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Hoi hoi,

Die stinkscheten, waar denk je dat dat aan lag dan? Hier ook eentje die vreselijke stinkscheten kan laten.......!!

Wel lekker dat het zo goed gaat met meije! Ja, dat zal best warm zijn, dat inbakeren! Wij hadden Jip vannacht ook veel te warm weggelegd... Romper, truitje, slaapzak, dekentje! Vannacht werd hij wakker en lag maar te dreinen, dus Dirk haalde hem uit bed en dacht dat hij helemaal nat was van de plas... was het zweet!! :( Oeps!:):)

Jip slaapt nog steeds bij ons op de kamer, kan nog geen afstand van hem doen.. denk elke keer, als hij eenmaal weg is, komt hij niet meer terug... :)

Toevallig ligt hij nu even in zijn eigen bedje boven te slapen, maar dat is de eerste keer deze week... Jip slaapt soms lastig overdag, en waar hij dan in slaap valt, daarlaat ik hem maar liggen, anders is hij direct weer wakker! Meije heeft al vaste slaaptijden? Ja, vor de laatste fles maken we Jip wakker! En jij? We hebben alleen de laatste fles tot 180 opgehoogd en dat is vooralsnog prima! Krijgt Meije dat ook al?nee toch?

Nageltjes.... drama! Toevallig gister weer een poging gedaan, maar vind het doodeng!!! Jip houdt zijn vingertjes niet stil, het beste is om het te doen als Dirk hem de fles geeft, dan is hij ontspannen! Hoe doe jij dat?

Nou, het is eindelijk stil boven, dus ik ga ff gauw de tuin in!!

Fijn weekend alvast!!!

19. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    Hoi Danielle,

Wij hebben weer een heerlijk weekend gehad! Zaterdag genoten van het mooie weer en gister lekker relaxen op de bank en 's middags visite.

Straks komt mijn moeder even oppassen en ga ik met een vriendin even shoppen in Heerenveen.

Ja, die stinkscheten dacht ik dat gewoon bij haar paste. Maar met deze nieuwe voeding stinken ze niet meer zo en laat ze ook veel minder scheten.... Dus ja, waar het aan ligt..

Ja, lastig om te bepalen hoeveel ze aan moeten in bed! Wij hebben Meije altijd in de romper in de baker doek en doen dan of alleen een lakentje over, of een lakentje en een dekentje..

We proberen Meije de laatste fles ook 180/6 te geven, maar tot nu toe is ze nog maar 1x tot 190 gekomen...
    Vaste slaaptijden??? Ze heeft eerder vaste wakker tijden. Met een voeding is ze ongeveer een uur wakker en de rest van de tijd slaapt ze! Hoeveel slaapt Jip op een dag dan?

Heb zaterdag ook de nageltjes geknipt. Na jou bericht gelezen te hebben heb ik het ook maar tijdens de fles gedaan. Ging wel aardig, maar zag later dat ik er nog lang niet genoeg af heb geknipt. Dus deze week maar weer even een keer proberen.

Groetjes!

20. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Heb je nog lekker geshopt gister? Leuke spulletjes gekocht? Doet meije het goed, als je moeder oppast en mis je haar dan?
    Mijn moeder moet binnenkort een dag oppassen, en ik zie het heel nog niet zitten omdat Jip het op een krijsen zet bij haar! :( Heel vervelend, want vandaag was hij weer p het KDV, en daar is het een lief, voorbeeldig mannetje!! :)

Ik hou 1 dag per week KDV aan, ondanks dat ik niet hoef te werken.... als ik hem helemaal uitschrijf komt hij weer onderaan de wachtlijst en met 1 dag in de week niet... daarnaast heb ik die dag dan de tijd voor solliciaties, brieven etc etc! Vind het eerlijk gezegd maar niets hoor.... ben ik thuis, moet hij weg! Maar aan de andere kant.... als ik dat nu niet doe, kom ik straks nooit van hem los hahahah!

Vaste slaaptijden?? Nee, die kent Jip niet! ;) Toevallig valt hij net in slaap, heb hem maar in de box gelegd.... vind het nu zo rare tijd om hem dan boven op bedje te leggen, zo aan het einde van de dag nog.... Leg jij haar altijd op bed of ook wel eens gewoon nog beneden?

Lastig he, die nagels? Bij Jip moet het ook echt weer.... zijn lang en ze zien eruit alsof hij in de zandbak heeft gespeeld, stom he, heeft Meije dat ook? Raar hoe ze toch og zo vies worden, terwijl ze helemaal niets uitvoeren, hihi!

Deel Deze Pagina