Mama of zwanger omgeving Groningen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door SterretjesMama, 9 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ik ben nu thuisblijfmoeder maar alleen omdat ik geen werk kan vinden. Ik solliciteer me suf maar ik krijg alleen maar afwijzingen. En als ik al word aangenomen ontslaan ze me na een maand weer. Recht op een uitkering heb ik niet (meer).

Verder gaat het wel redelijk, de hele dag een beetje Jamila entertainen haha. En ik ga maar vast beginnen met voorlezen want ik hoorde vandaag dat kinderen dan rond de 1000 woorden meer leren. En dat is nogal een verschil.

2. wenrichtwan

wenrichtwan Bekend lid

5 feb 2011
    775
    1
    18
    Vrouw
    Activiteiten begeleidster
    Stadskanaal, Provincie Groningen
    Gaan jullie het op een speciale manier vertellen aan jullie ouders?

Dat is balen!
    hopelijk hoor je gauw meer!
    Kun jij je baas niet vragen?

3. wenrichtwan

wenrichtwan Bekend lid

5 feb 2011
    775
    1
    18
    Vrouw
    Dat is minder! :(. Werk ligt hier ook totaal niet voor het op rapen!
    Leuke kant van thuis zijn; veel tijd door brengen met Jamila! :)
    Hopelijk vind je gauw een baan!

4. wenrichtwan

wenrichtwan Bekend lid

5 feb 2011
    775
    1
    18
    Vrouw
    Ik ben onwijs verkouden!! Bah, van mij mag het wel weer voorjaar worden!!
    Ben de kou nu al zat, haha.. en het moet nog beginnen!

5. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    Nee, we gaan het gewoon vertellen.
    En mijn leidinggevende is niet zo....... hoe zal ik het zeggen.... behulpzaam. Zij en ik liggen elkaar niet zo om eerlijk te zijn. Het team en de teamleider(s) zijn geweldig maar mijn leidinggevende is een heks en dat is lief uitgedrukt;)

@Talvi: balen meid! waar en wat voor baan zoek je? misschien kan ik ogen en oren open houden voor je ;)

6. Talvi

Talvi Niet meer actief

@ Melindy: Ik heb een diploma voor helpende welzijn maar schoonmaakwerk is ook prima. Ik kijk zelf ook elke week bij Postnl maar daar is ook al een tijdje geen vacature vrij.

7. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    @melindy fijn dat je vertoruwen in deze zwangerschap hebt. Heb je ook al last van kwaaltjes?

@werk ik heb in 2009 mijn opleiding afgerond. Sinds die tijd ben ik al opzoek helaas. Schiet totaal niet op dus. Nu met een kleine ben ik wel minder flexibel, maar voor de rest zou ik bijna alles aannemen.

@wenrichtwan beterschap met de verkoudheid. Ik heb er helaas 2 week mee gezeten.

Ik ben die kou ook alweer zat. Laat het mooie voorjaar maar komen.

Hebben jullie nog plannen voor het weekend?

8. wenrichtwan

wenrichtwan Bekend lid

5 feb 2011
    775
    1
    18
    Vrouw
    @ melindy; balen dat de leidinggevende niet zo meelevend is.

Vandaag boodschappen gedaan. En de beide kids bij de opa en oma's opgehaald.
    Verder lekker lui op de bank!
    Morgen even wandelen en voor de rest lekker rustig aan doen.

9. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    @talvi: ik zal mijn ogen en oren open houden :)

@panda68: genoeg. Zere borsten, misselijk, vaak naar de wc, een buik die groeit, moe. Ontzettend moe zelfs...

Vandaag d&d gehad. Druk maar zoals gewoonlijk leuk. Morgen onze draak weer ophalen. Die was uit logeren namelijk.

10. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    stilte....
    Ik hoop voor de storm :p

11. wenrichtwan

wenrichtwan Bekend lid

5 feb 2011
    775
    1
    18
    Vrouw
    Ja erg stil!

Hoe gaat het met jullie?

12. girlanis

girlanis Actief lid

4 dec 2013
    165
    0
    16
    hier ook een mama van 5 maanden oude baby. Woonachtig in Groningen.
    Ik ben thuisblijfmoeder maar daar heb ik dus zelf voor gekozen. Kwam in onze situatie ook beter uit, vanwege werk van mijn man.
    Vind het heerlijk met de kleine thuis re zijn. Verveel me geen moment tot nu toe😀

13. wenrichtwan

wenrichtwan Bekend lid

5 feb 2011
    775
    1
    18
    Vrouw
    Wat leuk archana ik heb ook een zoontje van 5maanden! :)

14. Talvi

Talvi Niet meer actief

Hier gaat alles goed. Deze week even langs het cb geweest omdat ik me toch wat zorgen maakte maar alles was goed en ik ben weer gerust :)

Deze week heb ik dan toch ook maar gesolliciteerd bij Blijdorp in Delfzijl. Totaal niet wat ik wil maar ik moet wat.. En het stomme is: Ik hoop nu gewoon dat ik daar word aangenomen. Hoezo wanhopig haha..

Over 9 dagen ben ik jarig, dan word ik 26. Weer een stukje dichterbij de 30. I know het is maar een getal enzo maar het staat zo oud..

15. girlanis

girlanis Actief lid

4 dec 2013
    165
    0
    16
    Leuk ja. Mijn dochter is van 25 aug. 😀

Woon je zelf ook in Groningen ? Vast wel he? hihi
    Ik woon hier zelf niet zo lang . Pas verhuisd hiernaartoe dus is ook ff wennen. Nieuwe omgeving en geen vrienden in de buurt .
    Maar ik hoop dat het allemaal snel goedkomt en dat ik snel een paar contacten kan maken. Anders voel je je ook zo alleen en eenzaam in een nieuwe woonplaats.

16. girlanis

girlanis Actief lid

4 dec 2013
    165
    0
    16
    Leuk ja. Mijn dochter is van 25 aug. 😀

Woon je zelf ook in Groningen ? Vast wel he? hihi
    Ik woon hier zelf niet zo lang . Pas verhuisd hiernaartoe dus is ook ff wennen. Nieuwe omgeving en geen vrienden in de buurt .
    Maar ik hoop dat het allemaal snel goedkomt en dat ik snel een paar contacten kan maken. Anders voel je je ook zo alleen en eenzaam in een nieuwe woonplaats.

17. girlanis

girlanis Actief lid

4 dec 2013
    165
    0
    16
    Oeps 2 keer hetzelfde bericht verstuurd😬

18. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    Ach die dubbele berichten gebeuren wel eens, Archana.
    Met contacten vinden lukt vast wel :) Helemaal met dit forum.

Ik stel voor dat we eens ergens afspreken met het groepje! Ergens halverwege of eind Maart? Komt dat de meesten wel uit?

@Talvi: fijn dat alles goed is. het doet altijd goed om te horen dat alles goed gaat met een kleine :D. En hopelijk krijg je die baan, al zou je hem maar tijdelijk aannemen om verder te blijven zoeken. Je hebt dan in elk geval een baan.

19. Talvi

Talvi Niet meer actief

Voor nu is eind maart voor mij prima.

20. Talvi

Talvi Niet meer actief

Pff ik moet even wat kwijt hoor. Ik kreeg net een sms'je van mijn moeder. Of alles goed met Jamila is. Dus ik stuur terug dat alles goed gaat maar dat ze alleen niet wilde slapen. Krijg ik terug: maar ze heeft geen afwijking ofzo? Dus ik zeg dat dat niet zo is en vroeg of er misschien iets in de familie zit waar ik rekening mee moet houden. Zegt ze dat ze het zomaar vroeg en dat er niks is.. Zoiets vraag je toch niet zomaar zonder aanleiding?

Deel Deze Pagina