Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar mensen die samen met mij willen afvallen. 1 mei 2013 ben ik bevallen van ons geweldige kereltje. In de kraamweek was mijn 14 kg er zo af door mijn borstvoeding. Dit ging enorm goed Na een paar maanden heb ik last gekregen van mijn schildklier en mijn gewicht was hier niet positief op ingesteld. Ik ben inmiddels weer 6 kg aangekomen. Het lukt me maar niet om goed af te vallen. Vanaf 2 januari ben ik er nu 1.3 kg kwijt. Wie wil met mij samen afvallen? Kunnen we elkaar motiveren etc. Hopelijk kunnen we het dan van ons af typen hier.
Hoi! Ik heb een tijdje terug een clubje geopend. We zijn daar nu ongeveer mijn zijn 18en, maar het is nog niet erg actief daar.. Ik heb ook erg de behoefte om 'samen' met iemand af te vallen! Vind het fijn om mijn verhaal kwijt te kunnen en elkaar te motiveren Misschien vind je het leuk om daar mee te kletsen? Liefs
Hey, Hier 7 mei 2013 bevallen en gelijk alles kwijt (11kg)na de bevalling. Maar helaas 8 kilo weer aangekomen. Heb zelf het vermoeden dat dit aan mijn schildklier ligt. Ben alleen nog niet naar de arts geweest omdat ik daar te lui in ben Ben nu net begonnen met diëten.
@Xpoppetje, misschien een idee als we heir dan verder gaan aangezien het bij jou clubje niet zo actief is? Dan kunnen we hier met een clubje gaan afvallen! @Polkadotjes, wat grappig dan schelen onze kindjes maar 6 dagen beetje hetzelfde verhaal als bij mij dus....maar heb je ook last van andere dingen die bij een verkeerd werkende schildklier horen? ik had namelijk enorm last van snelle frustraties, irritaties dus vooral wisselende emoties.... welk diëet doe je nu? Lijkt me fijn om samen te motiveren en af te vallen
Idd grappig van de 6 dagen! Hier ook behoorlijk last van moodswings. Was voorheen een heel rustig persoon maar het lijkt wel of ik nu om alles ontzettend woest kan worden. Borden die verkeerd in de kast staan etc. Huishouden lukt haast niet omdat ik me te moe voel. Slechte concentratie. Dagelijks wel een aantal keer slaap handen/voeten. Krijg je medicijnen ? En werken die bij jou? Maar ik ben dus nu aan het minderen met kcal (1400 per dag) en dit stel ik in op de eetmeter van voedingscentrum. Zodat ik meer overzicht krijg wat en hoeveel ik aan kcal eet. Ohja en meer fruit en groente. Ben nu 2.5 kg kwijt.
Ik wil ook graag afvallen, het liefst 20 kilo! Mag ik met jullie meedoen? In mijn eentje kan ik de motivatie en discipline niet zo goed vinden merk ik... En ik ben echt niet happy met mezelf
Leuk Denise! Wat voor dieet volg je/ga je volgen? Hier vind ik het ook moeilijk om de discipline te vinden. Vooral als er plotseling veel verjaardagen zijn enzo. Hier moet er ook zeker 20/25 kilo af. Ga eerst naar de -10 kg en dan gaan we lekker uit eten. En dan maak ik weer een nieuw doel. Ik heb hier trouwens ook goedemorgen Nederland opgenomen. Zodat ik dat elke dag eventjes kan doen. Duurt niet lang en het is ook niet heel moeilijk
Ik wil geen dieet volgen, maar een andere/gezondere leefstijl... Ben van mening dat dat beter is dan een dieet of shakes oid...
hey meiden, sorry voor mijn late reactie. reageren op mijn telefoon is niet altijd handig.... @Polkadotjes, waarom ga je niet even naar de huisarts dan? Ik herken het wel wat je omschrijft. Alleen niet de woede en slaap handen/voeten. Ik heb er geen medicijnen voor gekregen omdat de huisarts benoemde dat het naar aanleiding van de bevalling was. Dat dit over gaat na verloop van tijd! En dat als ik nu wel medicijnen zou nemen, mijn schildklier waarschijnlijk zou denken: Hé dat is handig, een middeltje dat zorgt dat ik goed werk. Dan hoef ik zelf niets meer te doen. Met andere woorden: dan zou m'n schildklier niets meer gaan doen omdat de medicatie dat zou doen. Dus heb geen medicatie. En ze vond me te jong voor medicatie. Ben nu 25. Netjes 2.5 kg! Vanaf wanneer? @Denise, welkom! Leuk om het met meerdere aan te gaan ik heb ongeveer dezelfde kg's als Polkadotjes. Ik heb mn streven gezet op 5 kg voor laatste weekend maart. Dan gaan we weekendje naar center parcs. Ben vanaf 2 januari bezig en nu pas 1.3 kg kwijt.... baal ik beetje van maja... Gister weer naar de huisarts geweest omdat ik merk dat mn frustraties, emoties en vermoeidheid weer terug komen. Heb weer bloed mogen laten prikken en krijg ik donderdag de uitslag van dus ben benieuwd waar dit vandaan komt. Hopelijk heb ik dan duidelijkheid.
Hee meiden Hoe gaat het met jullie? Mijn schildklier werkt weer te langzaam zucht. Nu toch aan de medicatie. Kijken of we het stabieler kunnen krijgen. Ik baal er enorm van. Morgen belafspraak met de bedrijfsarts om te overleggen over het werken. Ik merk dat de frustraties daar minder zijn maar daar moet thuis helaas onder lijden en dat lijkt me niet de bedoeling. Ben benieuwd morgen. Ik ga snel slapen. Ons zoontje is snachts onrustig momenteel. .. tandje 7 is in zicht. . X