Goedemorgen knappe, lieve jonge dames!! De zon schijnt! Ik moest even bijlezen hoor. @Mar, hoe gaat het met jouw buikje? @Schrikje, ik begrijp en herken jouw twijfels wel hoor, ik heb ze soms ook.. maar ik denk dat het eerder angsten zijn in de zin van hoe zal dat straks allemaal gaan als het wel lukt! maar dat zegt alleen maar dat je je verantwoordelijk voelt en dat is toch alleen maar positief? ik probeer als dat soort gedachten komen ze ook meteen op de juiste manier te beoordelen.. als ik ze herken als angsten dan stop ik die niet weg maar vertel mezelf dat alles goed komt. als het echte twijfels zijn dan denk ik daar goed over na en hoe zwaar ze wegen.. tot nog toe overheerst de WENS en dus probeer ik daar naar te leven.. @Sneeuwmees, ik dat het best pittig zal zijn voor je soms! op dat soort momenten voel je toch even dat we geen 20 meer zijn fijn weekend alvast, ik hoop dat je lekker kunt bijtanken! @Late mama, haha geweldige afbeelding! goed gevonden Hier alles goed, moe van al dat geklus maar ik klaag niet! Ik had vanmorgen nog steeds een positieve ovu test dus deze ronde veel LH hormoon in mijn lijf! Meestal heb ik maar kort een piek maar die was nu beduidend langer.. Ik weet dus nog niet of ik al officieel op het wachtbankje zit maar ik denk haast wel dat ie al gesprongen is want heb mijn buik heb ik ook wel gevoeld gisteren. Maar ooo poee hee die wachtbank.. daar heb ik altijd wel moeite mee hoor... ga maar proberen veel afleiding te zoeken! fijne dag allemaal! lots of babydust! lfs, Dorri
Hoi hoi Sorry, ik zie je berichtje nu pas. Maar ben gebeld vanmorgen, is helaas weer een miskraam dus mijn gevoelens waren niet verkeerd, en de testen dus ook niet. Was vanmorgen aardig in de war eerlijk gezegd, zoveel miskramen kort op elkaar vind ik wel extreem. 3 juni met 7 weken 4 aug met 9 weken missed abortion 2 sept dus een vroege miskraam. Hmm geen tussentijdse menstruatie gehad, behalve dan na de miskramen zeg maar. Mag 17 sept naar de gynocoloog en laten we bij ons beide ons bloed onderzoeken. Denk alleen nu heel erg dat het probleem bij mij ligt, eitjes niet goed ofzo. Te weinig progestoron, enzo. Weet het mag niet van te voren denken maar doe je stiekum toch wel, zwanger worden lukt, maar het blijven plakken dus niet... Hop naar de volgende ronde, en hoop zo een blijvende he!
Het zit je echt niet mee zeg! Goed dat er nu in ieder geval medische stappen genomen worden want het lijkt me inderdaad bijzonder. Telkens zwanger maar geen plakkers. Hopelijk komt er de 17e meer duidelijkheid voor je over de stappen om toch een blijvertje te krijgen. Veel sterkte met dit allemaal een plekje te geven.
Lolababy, ik wens je veel sterkte en hoop dat jullie de 17e meer duidelijkheid gaan krijgen. Hier de afgelopen week enorm moe geweest en niet in staat tot iets te doen. Geeneens puf om te reageren. De verloskundige gaf al aan wat niet gaat gaat niet, dus ik ben thuis gebleven. Last van veel misselijkheid, duizeligheid en extreem moe. Maar met haar tips en adviezen lijkt het nu wel wat beter te gaan. En . ik mag lekker een weekje eerder voor intake en echo. Dus nog bijna 2 weken en dan ben ik aan de beurt. Dorri en Anjou, ik hoop dat jullie klussen goed geholpen heeft en succes op het wachtbankje. Borelli, sterkte vandaag.
Borelli, sorry ik loop de hele week al 1 dag achter de feiten aan omdat ik een dag extra vrij was ivm de verjaardag van mijn dochter dinsdag. Mijn berichtje gisteren sloeg dus op je bezoek aan het ziekenhuis vandaag.. sterkte! lfs, Dorri ps: dank je Mar77, het wachten is nu officieel ingegaan. Vanmorgen een appje van een van mijn beste vriendin dat ze zwanger is! zo blij voor haar maar dan dringen zich toch ook meteen de gedachten op... zou het bij mij nog wel lukken.. ik heb die gedachten maar meteen weer vaarwel gewuifd en zit hoopvol op die wachtbank! lfs, Dorri
Dank je wel mar gefeliciteerd trouwens, spannend allemaal he haha Hier net een vage test gehad weer dacht heb toch liggen en kijken of die net als dinsdag wit was. Niet dus word gek waarom test ik toch ook weer he. Is niet mer ochtend urine gedaan dus Ga ik weer lekker twijfelen yehh hoe dom kan je zijn, wilde wit en kreeg het niet grr. Besloten om morgen ochtend toch nog een te doen is die streep duidelijker dan net dan ga ik toch echt weer bellen, dinsdag was hcg trouwens 3.3 kan niet te zien zijn op een test toch?? En dorri ik duim met je mee hoor meis
Bedankt allemaal voor jullie support. Ik ben weer lekker thuis en voel me redelijk. Een beetje moe maar dat is met een beetje slapen zo weer opgelost. Ben zo blij dat het achter de rug is. Nu lekker op de bank met mijn dochter van 1,5...maakt een hoop goed hoor. Lfs @lolababy, ik snap dat je helemaal gek wordt, dat zou ik ook zijn (wordt nu al gek van mijn hormonen...). Weet je zeker dat je morgen weer gaat testen? Als hij vandaag niet wit is dan morgen ook niet zou ik denken...maar goed afwachten is ook onmogelijk...lastig hoor. In ieder geval succes en hopelijk wordt het snel duidelijker voor je.
Borelli fijn dat je weer lekker thuis bent. Is het meegevallen. Ni heerlijk knuffelweekendje met je kleine meid!!! Lovababy he dat maakt je dan onzeker inderdaad. Had je nu bloedgeprikt (sorry ff kwijt)
@Borelli: fijn dat het weer achter de rug is. Nu even lekker bijkomen (en vooral veel knuffelen) en dan maar weer de blik op vooruit. @Lolababy: nog getest? Vervelend als je lichaam een eigen leven leidt en je niet snapt hoe en wat. Ik was vorige week ongesteld geworden (dacht ik). Het zette maar niet echt door. Ene dag wel, andere dag weer niet en heel weinig. Dacht er gisteren vanaf te zijn, maar toen begon het dus (blijkbaar) pas echt. Snap dus ook even niets van mijn lijf op het moment. Verder een vermoeiende week op mijn werk gehad, omdat het veel te druk was. Daarnaast nog eens een kleine man die iedere nacht 1-2 keer kwam voor een voeding. Vannacht eindelijk uit mogen slapen tot 7.45 uur. Dan ben je al gelijk een ander mens. Maar ik zal het maar snel afkloppen.
Hi dames Heb niet getest, mezelf voorgenomen of het even te laten voor wat het is. Ben ik zwanger dan merk ik dat gauw genoeg maar voor nu blijft mijn mensturatie erg vreemd. Lijkt op die van april. Twee weken later was het raak. Dus ei was later. Ik wacht het dus nu maar af. Kan me niet voorstellen dat ik vloei en zwanger kan zijn. Thanks voor het medeleven.
Lolababy ben dan toch wel benieuwd waarom de VK zeker weet dat je een miskraam hebt? @sneeuwmees Wat raar. He bah niet zo leuk zo. Hopelijk zet het nu goed door en ben je er dan ook helemaal klaar mee.
Hallo dames op leeftijd Nog niet zolang hier dus heb niet alle 11 pagina's gelezen. Zou het wel leuk vinden om mee te kletsen als dat mag? Ik ben 39 en in verwachting van mijn derde dochter. Ik heb al een dochter van vier jaar en een dochter van bijna anderhalf.
Succes en sterkte met afwachten. Misschien is het wel een normale menstruatie, of kan dat nog niet? Ik voel me vandaag super moe en slap. Balen want ik was van plan om morgen weer te gaan werken. Nu weet ik niet of dat slim is... zal wel het effect van de narcose zijn. Hou me nu maar even rustig. Wel fijn dat het lekker weer is vandaag!