Mama of zwanger op latere leeftijd

Discussie in 'De mama's' gestart door Schrikje41, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mar77

mar77 Bekend lid

10 okt 2010
    534
    129
    43
    Welkom mamavjulia. En gefeliciteerd. Hoever ben je?
    Borelli fijn dat alles achter de rug is.
    Sneeuwmees wat vervelend. Hopelijk heeft het goed doorgezet.

2. Anjou

Anjou Niet meer actief

Welkom mamavjulia. Klets gezellig mee

Mar77 Hoe voel jij je? En Zomersproet? Ook alles goed?

Borelli. Rustig aan doen hoor. Even de tijd nemen. Ik zat na 2 dagen ook alweer op het werk maar toen kwam de vermoeidheidsklap dubbel en dwars erop terug

3. mamavjulia

mamavjulia Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.194
    0
    0
    Hallo dames ik moet mij nog even inlezen hoor ik weet nog niet wie er van jullie wel of niet zwanger is.

Ik ben twintig weken zwanger van een derde dochter.

Fijne dag allemaal

4. mamavjulia

mamavjulia Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.194
    0
    0
    Mar gefeliciteerd met je zwangerschap.

5. dorri

dorri Bekend lid

20 sep 2006
    916
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

hoe gaat het met jullie? hoe voelen de zwangeren zich? wie is er druk aan het zoeken naar haar ei of aan het klussen en hoe gaat het op het wachtbankje?

Bij mij is het rustig.. aan het wachten.. mijn ei is wo, do of vrijdag gesprongen dat weet ik echt niet zeker. ik had in ieder geval woensdagochtend mijn knalpositieve ovulatietest in handen. nu al een dag of twee krampjes en steekjes maar dat heb ik in de vorige ronde's ook wel gehad dus dat zegt verder niets. ik werd vanmorgen wel wakker van een felle steek in mijn buik dus er is in ieder geval iets aan de hand daarbinnen.

Nog 10 nachtjes dan is mijn NOD.

fijne dag allemaal!

lfs, Dorri

6. Borelli

Borelli Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Hi, gefeliciteerd hoor! Gezellig 3 meiden. Ik heb er zelf 2 en hoop dat er nog 1 bij mag komen...
    Hopelijk verloopt je zwangerschap voorspoedig.

7. mamavjulia

mamavjulia Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.194
    0
    0
    Spannend dorre..ik ga duimen voor je

8. mamavjulia

mamavjulia Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.194
    0
    0
    Dankjewel borelli, tot nu toe gaat het goed gelukkig.

Wordt nog wel vaak misselijk, maar als het daarbij blijft knijp ik in mn handjes.

9. dorri

dorri Bekend lid

20 sep 2006
    916
    0
    0
    Dankjewel mamavjulia! succes met de misselijkheid, het schijn minder te worden

gr, Dorri

10. mamavjulia

mamavjulia Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.194
    0
    0
    Wie van de dames is zwanger en voor wie mag ik mijn duimen eraf draaien voor een aankomende zwangerschap :D fijne avond

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mamavjulia: welkom en gefeliciteerd! Ik ben niet meer zwanger. Ik ben 6 maanden geleden (op 42-jarige leeftijd) bevallen van mijn tweede zoontje. Ik had al een 4-jarig zoontje, dus ons gezin is compleet. Niet zozeer omdat ik niet meer zou willen, maar met mijn 42 jaar moet ik realistisch zijn en mijn zegeningen tellen.
    @Borelli: ben je nog wezen werken? Inderdaad maar rustig aan doen. Het is niet niks, hoor!
    @Dorri: spannend, meid! En wat herkenbaar, die steekjes en van alles voelen.

Hier is de menstruatie nu echt doorgezet. Wat die week voorafgaand is geweest mag joost weten. Blijkbaar een aanloop tot de menstruatie. Maar ben er nu wel bijna 2 wkn zoet mee, dus ben er wel klaar mee.
    Wel merk ik nu voor de tweede keer dat ik tijdens mijn menstruatie emotioneel een compleet labiele dweil ben. Voel me heel down en jank om niets. Herken dat niet zo van mezelf. Maar ja, heb vlak voor ik zwanger raakte nog een ivf-poging gehad met allerlei hormonen, toen direct daarna zwanger geraakt met weer andere hormonen en dan nu weer ontzwangeren en nog de bv daarbovenop.

12. dorri

dorri Bekend lid

20 sep 2006
    916
    0
    0
    Ahh Sneeuwmees! En de zorg voor twee lieve kleine kindjes! Je zal er af en toe best doorheen zitten! Wees maar heeeeeeel lief voor jezelf! De hormoonrollacoaster zal vanzelf weer rustiger worden en dan kom je waarschijnlijk ook weer wat meer in je kracht!!

Lfs, Dorri

13. mamavjulia

mamavjulia Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.194
    0
    0
    Sneeuwmees leuk twee zoontjes

Hoe vind grote broer zijn kleine broertje?

Oudste vier jaar, ook al voor de eerste keer naar school geweest?

14. mamavjulia

mamavjulia Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.194
    0
    0
    Borelli sterkte.. Bah wat oneerlijk al drie keer achter elkaar. Ook voor jou gaan mn duimen op volle toeren draaien.

15. Anjou

Anjou Niet meer actief

Sneeuwmees pfff dat is ontzwangeren 2.0 hoor met zo'n traject er vooraf.

Hier ook niet zwanger maar op wachtbankje. Zat-zon mijn nod. Zoontje van 2,5 en 2 kleine vlindertjes

16. dorri

dorri Bekend lid

20 sep 2006
    916
    0
    0
    Ohh spannend Anjou! jouw testdag schiet al op!!

17. mamavjulia

mamavjulia Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.194
    0
    0
    Spannend anjou... Mn duimen draaien

18. Borelli

Borelli Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Dank je! Vandaag weer aan het werk geweest gelukkig. Ging tot en met gisteren niet zo best dus ben blij dat ik het ergste weer gehad heb (hoop ik). En ja wie weet lukt het nog een keer, zo niet dan blijf ik genieten van mijn mooie meiden.

19. Bellylife

Bellylife Lid

31 jul 2012
    15
    0
    0
    Heb net dit topic gevonden. Wat leuk om met leeftijdsgenoten te praten over je kinderwens of de kleintjes. Heb nog niet alles gelezen, maar ga dat langzamerhand toen. Wil graag meepraten. Ik ben 44 jaar, man 54 jaar, en we zijn bezig voor ons eerste kindje. Op 41-jarige leeftijd voor het eerst zwanger geraakt maar dat ging helaas al na zeven weken mis. Daarna is het nooit meer gelukt. We hebben er bewust voor gekozen niet de mmm in te gaan, kan dus niet klagen dat het nog steeds niet is gelukt, maar het verlangen wordt er niet minder om. Voor mijn 40ste zijn we eigenlijk nooit echt bezig geweest met kinderen krijgen maar daarna heeft het verlangen naar een kindje ons dubbel hard te pakken genomen. We hopen nog steeds dat het een keer mag lukken, hoewel ik al langzaam in de overgang aan het raken ben. Heb iedere maand opvliegers, die steeds intensiever worden. Maar wie weet, we proberen positief te blijven en iedere maand opnieuw is de hoop er. Zit nu op 5dpo en hoop ook deze maand weer dat we geluk zullen hebben.

20. mamavjulia

mamavjulia Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.194
    0
    0
    Hallo bellylife, ik hoop dat het gaat lukken voor je

Deel Deze Pagina