Lieve meiden, even snel want over drie kwartier staat de 1e verjaardagsvisite op de stoep. volgende keer bericht ik jullie wat langer en zal ik ook op jullie berichten reageren. maar.... voor nu... ik heb vanmorgen met mijn 2e plas op 8,9 of 10 dpo (dat weet ik dus niet precies) een testje gedaan. Veel te vroeg ik weet het maar ik voelde mij zo anders dan anders en had zulke vreselijke hoofdpijn de afgelopen twee dagen die ik herken omdat ik die normaal 2 dagen lang voor mijn menstruatie heb vanwege de sterke hormonale schommeling die dan plaatsvind. Maar goed min NOD zou pas tussen 18 en 20 sep zijn dus ik dacht ik doe gewoon een test... heb m voor jullie bijgevoegd.. heb er met hartkloppingen naar staan kijken en net al een lekker potje gejankt omdat ik zo dankbaar ben... ik weet, het kan nog alle kanten op maar voor nu zie ik een streep en ben ik dankbaar... dag lieverds, tot later... lfs, Dorri
Zelfs ik zie een streep ( en ik ben echt blind as a bat ) voorzichtig gefeliciteerd!! En natuurlijk van harte met je dochter
@Dorri: ook ik zie hem! Gefeliciteerd! Wel bijzonder lijkt me om straks met een stalen gezicht visite te moeten ontvangen, terwijl je net positief getest hebt.
wouw gaaf zeg Dorri en natuurlijk ook wel super spannend! Ik ga nu zeker voor je duimen dat het streepje volgende week helemaal donker is.. Lfs
ahh wat lief van jullie! visite net de deur uit.. heb om 19 uur nog snel een kv 2v5 gedaan en geen rekening gehouden met drinken oid.. ook daarop een licht roze streepje hoor.. pfff t moet nog even landen hoor... heb ook wel wat buikpijn vandaag maar dat schijnt er bij te kunnen horen.. blijft dus nog even spannend tot mijn NOD. nu lekker slapen! ik laat snel weer van me horen! lfs, Dorri
@Dorri: deze is ook duidelijk te zien. Die Kv van mij was zelfs nog stukken lichter. Gefeliciteerd, meid. Kan me voorstellen dat het even moet landen.
Hallo Dorri, wat geweldig!!! Ik wens je van harte dat het blijft plakken, wat zou dat geweldig zijn voor je!?er zit niets anders op dan weken blijven wachten nu ( en daar weet ik alles van ) Ik heb een tijdje niet van me laten horen. Voor mijn werk was ik meer dan een week onderweg in de VS, vrijdag middag terug en meteen het hele weekend weer onderweg naar een verjaardagsfeest met overblijven. Super tijd gehad maar ook erg inspannend en intensief. Merk nu dat het er wel inhakt, en ik zit ook alleen maar op de bank bij te komen. Reizen en extra inspanning is toch even wat anders als je zwanger bent, alles kost meer energie ook al wil ik het zelf nog niet helemaal geloven... Op de weg naar Amerika had ik voor het eerst het kindje voelen bewegen, dat was fantastisch!! Ik heb geprobeerd weer een beetje bij te lezen. Heel veel succes voor de dames op de wachtbank. En Borelli, heel veel sterkte verder voor jou! Werken is dan toch soms het beste middel tegen het verdriet, het leidt af. Alles gaat toch verder, en de moed komt ook weer terug. Welkom ook voor de nieuwe dames! Ik ben 41 en nu in de 18e week zwanger. Het kindje wordt rond 3 maanden voor miijn 42e geboren. In het begin schoot ik nog wel in de verdediging als we het over mijn zwangerschap hadden, zo van 'ja, ik word wel een oude moeder' enzo, maar merk wel dat ik dat inmiddels minder heb. Het is gewoon zo! En, het valt me ook steeds vaker op dat andere vrouwen ook laat kinderen krijgen of kregen. Sowieso in een stad als Amsterdam. Des te erger vind ik dus jouw bericht, mamavanjulia, en volgens mij berichtte er nog iemand van jullie over vreemde reacties van (schoon) ouders. War erg vind ik dat! Hoe durven ze??! Ik snap hun probleem, niet, moeder worden met 39 of 40, zoals jij mamavanjulia, sowieso de derde, is toch echt al bijna normaal???? Ik heb echt veel collegas om me heen die eind 30 nog een derde kregen. En ook al was je 45, wat maken zij zich druk over dat ze uitleg moeten geven aan anderen ? Doe's normaal, denk ik dan! Wel heel erg voor je. Ik hoop dat je je daar niet al te veel van aantrekt! Sterkte in ieder geval!
@Mar, nog een paar dagen meid, zal aan je denken hoor woensdag! wat een spannende dag ook weer. @Anjou! hoe gaat het met jou? en met jou Bellylife? houden jullie het nog vol op het wachtbankje? @Borelli, ik hoop dat je controle dinsdag soepel verloopt en dat je je gauw weer helemaal de oude voelt, voor zover dat kan.. @Sneeuwmees, wij hebben dat vorig jaar exact hetzelfde gedaan toen we mijn dochter haar fiets gaven. zo leuk was dat! @pluisje en mamavanjulia, dankjewel! ik ben zo blij @Zomersproet, bikkel hoor jij, voor je werk even naar de VS! pff ik ben zo moe nu dat ik niet zou weten hoe ik dat zou doen! anderzijds we zijn van het sterkere geslacht dus doen we dat gewoon allemaal heh.. zo zijn wij Ik heb vandaag maar heel brutaal de CB Digital erbij gepakt...
zomersproet, pittig hoor even naar de vs! Ik doe het je niet na. En wat heerlijk dat je de kleine hebt gevoeld! Dorri, het kan niet meer mis he met die testen. Het staat er nu toch wel heel echt! Super super super. Hier nog steeds heel moe en steeds misselijk. Wel vervelend, maar ik weet waar ik het voor doe. Woensdag komt nu wel heel dichtbij, ik vind het zo spannend! Ben er ook onwijs mee bezig, dus ik hoop dat ze gelijk maar de echo erbij pakt en dan pas de intake doet.haha
O ja sorry raar weekend gehad. Maar volop losgebarsten hier. Dan ook wel weer fijn want dan heb je geen twijfels. @dorri Was vrijdag al van het wachtbankje afgegooid door begin menstruatie. Maar dat had je vast gemist Vergeven hoor met jou grote nieuws. Echter superleuk nogmaals
Anjou, hoe graag je ook zwanger wilt worden, als je toch een beginnend menstruatie lijkt te hebben is het maar fijn om duidelijkheid te hebben. Dikke knuf meid. Hopelijk is het volgende ronde wel raak. Ik duim voor je.
ah sorry Anjou, heb ik idd helemaal gemist.. sorry. Balen. Ga ik vast duimen voor de volgende ronde! lfs, Dorri
Nou Mar ik ben natuurlijk wel erg vroeg geweest met testen dus het blijft sowieso wel heel spannend! mijn testjes lopen gelukkig wel mooi op dus daar ben ik blij om. Ik voel me goed, wel wat meer moe en heb wat buikpijn af en toe.. vandaag 2 van die gemene steken maar ik kan me dat ook nog wel herinneren van mijn eerste zwangerschap.. het blijft gewoon afwachten. Ik heb al wel een afspraak gemaakt bij de VK op 16 oktober, dan bespreken we ook meteen het doen van de Nipt test. Heb dus wel weer een punt om naar toe te leven.. ik hoop dat jij je snel wat beter voelt! lfs, Dorri hieronder mijn testje van vanmorgen.. 11 dpo