Lief van jullie dames, dank je wel... Ja het is lastig... en vooral heel verdrietig, dat heb je toch niet in je hoofd, als je zwanger bent of net een kleintje hebt gekregen? Anjou, fijn dat het wel goed met je gaat.... zorg goed voor jezelf... knuffel Schrikje, ik ben ook wel benieuwd hoe het met jou is... ook jij een dikke knuffel Pluisje
Met mij gaat het ook goed. Het lijkt wel alsof ik het ineens prima vind om maar geen kindje meer te krijgen Raar. Ik ben ook volop bezig met dingen in huis, dat zei ik geloof ik al. Witte muren schoonmaken, gaatjes vullen en weer eens opnieuw verven (deels), en we hebben een bank besteld en gaan die muur van donkerpaars naar een soort oud turquooise kleur verven. Dan is ons dak hersteld en kunnen we er ook weer tgen etc. Ik heb veel plannen, voel me ook best fit, alleen jammer dat ik moet werken haha Maar ik ben ook niet ongevoelig voor lieve kleine kindjes hoor. Ik heb dus eigenlijk geen idee en bedenk maar dat ik deze dagen maar even benut. Ik denk namelijk ook nog wel dat ik best eens over een weekje (eisprong? Geen idee?) bij wijze van spreke in theorie weer zwanger zou kunnen zijn en dan komt er weer weken niets uit mijn handen. Kortom. Ik heb geen idee eigenlijk. Ik voel me goed en ik doe maar wat, haha. "Het" gesprek hebben we nog niet gevoerd. Wel heb ik een aantal keer laten vallen "als ik misschien zo weer zwanger zou zijn", eigenlijk net zo casual als hij zei dat er dan toch geen kindje meer zou komen. En hij reageerde niet echt. Ook niet geschrokken ofzo. Dus ik vermoed dat we er allebei weer als vanouds wispelturig in zitten. We gaan het zien...
Hier weer berichtje van mij. Lees wel mee, maar even te veel met mezelf bezig om op jullie berichtje in te gaan, sorry. Voel me zwanger, maar verlies sinds vandaag bloed dus heb de hoop zo goed als opgegeven. De test zorgt ervoor dat ik nog klein beetje hoop heb maar denk dat ik morgen witte test zal hebben
Dit is de test van vandaag waardoor ik ondanks bloedverlies toch nog beetje stiekeme hoop heb....maar weet dat dit onzin is , want veel te licht voor termijn van cyclus....
@Juffie: heb zelf rond mijn NOD 2 keer helderrood bloedverlies gehad, waardoor ik dacht ongesteld geworden te zijn. Wat het was, weet ik nog steeds niet, maar bleek toch zwanger. Kijk maar eens in mijn album. Mijn test begon ook zo. @Pluisje: wat vreselijk waar je nu doorheen moet. Hoor het helaas zo vaak dat het er zo aan toegaat als bij jullie. De kinderen benutten dit natuurlijk heel slim, net als je ex en zijn nieuwe vrouw. Ik wens je veel sterkte. Hou ons op de hoogte. @Schrikje: wat fijn dat je zoveel afleiding hebt. En je huis wordt er ook weer mooi van. En je eisprong weer aanstaande. Waarom laat je het niet gewoon over je heen komen en probeer het op een ongedwongen manier te benutten (als het zo mocht zijn). Wie weet waar het goed voor is en wie weet krijgt je man de smaak wel weer te pakken. Kan me voorstellen dat het toch nog blijft kriebelen. Ik had zo'n dag of 8 na de menstruatie ook weer eventjes heel iets bloedverlies. Ik bedacht me of dat niet de eisprong kon zijn. Vorige maand had ik het ook een dag of 8/9 na de menstruatie. Heel raar dat ik dit weekend even niet meer wist hoe ik nu de eisprong moest berekenen. Eerst kon je dat rekensommetje wel dromen, maar ben nu vaak helemaal kwijt hoe ik mijn cyclus zit, laat staan wanneer er mogelijk een eisprong is. Ik zet nu zelfs weer ouderwets een kruisje in de agenda om bij te houden wanneer ik ongesteld ben. Voordat ik zwanger raakte kon ik mijn eisprong ook goed voelen. Dan had ik urenlang erge pijn wat zelfs uitstraalde naar mijn been en dan werd dat minder (en was ook mijn ovutest lichter). Maar gek genoeg voel ik mijn eisprong nu helemaal niet meer. Het erge spotting is in ieder geval nu stukken minder. Dus wie weet begin ik ooit aan het koperspiraaltje te wennen. Morgen hebben mijn man en ik het 10 min gesprek op school voor onze oudste. Ivm erge verlegenheid praat hij niet met de juffrouwen en ze vonden het nu wel 'zorgelijke' vormen aannemen. Vind het best moeilijk dat ze morgen onze zoon gaan beoordelen en bespreken en heb dus een beetje een steen in mijn maag als ik er al aan denk. Maar vergeleken met Pluisje zijn de zorgen van mij natuurlijk peanuts.
Hmmm verlies nu wel heel veel (donker) rood. Ben er duizelig en slap bij, dus voel em niet jofel. Hopelijk is het een dezer maanden we echt raak!
@ pluisje ik heb je topic gelezen en beantwoord. Lijkt me een hel op dit moment voor je. @dorrie spannende dagen voor je he die moet ik nog krijgen ga nl ook de nipt test doen. @ juffie. Hoop het niet dat het fout gaat maar zoals ik je hoor en je test bekijkt vrees ik het ergste. Sterkte he. @schrikje super dat je afleiding heb en je huis word er nog mooier van ook hihi. Ben de rest even kwijt maar zal wel verder lezen hihi. Hier gaat het wel goed voelde ke vanmorgen niet zo erg lekker dus dacht gooi die laatste digitale er tegen aan en voilla 3+ en dat terwijl mijn 21/22 pas was geweest. Erg snel dus.. Van het weekend niet goed gegaan stiefvader heeft een beroerte gehad en weigerde naar het ziekenhuis te gaan. Echt frustrerend en hield vol dat er niks was. Hij heeft wel medicijnen mee gekregen en zijn spraak gaat al iets beter. Hoe kan iemand zo met zijn leven spelen he vraag ik me dan af.
Dat is een mooie test lolababy! Je maakt wel veel mee, zeg! Naar dat je stiefvader zo nonchalant met z'n lijf doet. Ik ga zo maar eens echt goed jullie berichtjes lezen. Ik lig op bed met zo'n gammel lijf. Bloedverlies voelt aan als enorm, maar dat is niet zo, maar tis ook niet niets, helaas. Ben duizelig, slap, vieze smaak, wat krampjes en heb hoofdpijn. Lijf is dus aan het werk en hoofd voelt aan alsof het uren wil slapen. Gelukkig is vriendlief thuis om voor onze dreumes te zorgen.
Sneeuwmees, succes vandaag met het gesprek! Lastig he, als anderen mening vormen over je kind en vinden dat ze daar iets mee moeten! Jij moet leidend zijn hoor, laat je niet door een juf vanalles aan praten of leiding overnemen als er bepaald beleid gevoerd moet gaan worden!!!
Sneeuwmees, succes met het gesprek op school. Herken je de problemen wel? Is hij thuis wel spraakzaam? Ik hoop dat het gesprek iets oplevert voor je zoontje en jij ook kan zeggen wat je denkt en vindt. En jouw problemen met jouw zoontje zijn net zo "erg" als mijn problemen hoor. Sterkte en praat van je af he @Juffie2, ik neem aan dat het nu echt doorgezet heeft? Sterkte ermee. Lief dat je man de zorg voor jullie zoontje ff op zich neemt. Kan jij ff rusten... sterkte en een knuffel @Lolababy, ja mooie test weer, maar jij krijgt het ook behoorlijk voor je kiezen he. Wat een gedoe met je stiefvader. Zo jammer, als mensen niet in willen zien, wat goed voor hen is. Zou hij nog erg in de war zijn van het overlijden van je moeder? Dit soort stress is nu niet goed voor je... heel veel sterkte meid en probeer toch een beetje van je zwangerschap te genieten.. De rest ook een dikke knuffel Pluisje
Sneeuwmees, succes idd op school. laat je niet gek maken jij kent je kind het best en soms moet de school zich aanpassen aan het kind / de situatie en niet andersom. ik heb daar ook al mee te maken gehad en je moet echt strict zijn naar de leraren en school! succes! hier inmiddels compleet in de ban van de uitslag, of liever gezegd het wachten er op.. ik ben er echt warrig van in combinatie met de hormonen. Ik ben gisteren gewoon het 10 minuten gesprek van mijn dochter vergeten op school. op mijn werk maak ik stomme fouten en thuis doe ik ook rare dingen.. de suiker in de koelkast en de boter in de kast en zo.... ik heb dat wachten bij mijn eerste niet zo killing ervaren.. er toen ook noooooooit bij stil gestaan of er iets niet goed zou kunnen zijn.. had ik die instelling nog maar.. maar helaas. morgen gelukkig een dagje vrij dan heb ik afleiding genoeg en v.a. donderdag kan ik DE mail verwachten.. onze hele toekomst hangt daarvan af.. pfffffffffff nogmaals sorry voor m,n gezeur maar het heeft me helemaal in z,n macht. fijne dag vandaag allemaal! lfs, Dorri
juffie2, balen meis maar straks vol goede moed op naar de volgende ronde! we leven met je mee! laat je idd maar even lekker verwennen door manlief! @Nederbelgje, waar hang je uit? hoe gaat het met jou tijdens het wachten? lfs, Dorri
Sterkte met wachten, dorri! Leuk he die hormonen! Gelukkig hebben de meeste mensen wel begrip voor zwangerschapsdementie, toch?!? Hier tijd voor biefstukje, voel me zo slap! Gek genoeg voel ik me hee rustig nu ik zeker weet dat ik niet zwanger ben. Al reken ik natuurlijk al wel stiekem uit wanneer komende vruchtbare periode is haha Moest vandaag eigenlijk uurtje werken, maar heb dat afgezegd. Doe dat zelden of nooit, dus voelt als cadeautje voor mezelf. Helemaal omdat manlief vandaag zorg voor zoontje op zich neemt. Net lekker Alfred Jodocus Kwak geluisterd en mezelf ernstig toegesproken: als het ons niet meer gegeven is nog een kindje te krijgen dan ben ik onwijs dankbaar met dit lieve, ondeugende jongetje
Hi allemaal, ik heb even de laatste verhalen gelezen...wel heftig! Zo jammer voor je Juffie dat het niet gelukt is deze keer. Heb je een bepaalde termijn tot wanneer jullie het willen proberen? @ Pluisje ik kan me voorstellen dat het heel heftig is met je dochter. Hopelijk komt er toch snel een eind aan deze situatie. Sterkte in ieder geval. En Dorri, ik snap helemaal dat de uitslag je enorm bezig houdt. Zeker nu je zo'n mooie echo had. Hopelijk voor jou snel mooi nieuws! @ Schrikje wat goed dat je er zo mee omgaat. Daar kan ik nog wat van leren (zou ook goed zijn voor ons huis, hi, hi). Succes op school sneeuwmees, hopelijk wordt het een goed gesprek! Ikzelf zit momenteel ziek op de bank, enorm balen want dat komt nooit uit (zeker niet met werk). Gaat nu wel wat beter gelukkig (hou weer wat binnen). Gisteren mijn laatste hormonen geslikt voor deze cyclus maar die zijn er weer uit, helaas. Vind het wel spannend of ziek zijn negatief werkt op je ei. Donderdag al een echo om te kijken of er wat groeit. Lfs allemaal
Ik ben geloof ik gewoon een beetje manisch ofzo. Gister zomaar een nieuwe telefoon besteld uit irritatie over mijn trage (die ook nog maar ean jaartje oud is ofzo...), kassa... Ik heb thuis nb ovulatietesten liggen, ik denk dat ik die nu eigenlijk zou moeten benutten, want je weet natuurlijk nooit wanneer je ei komt. Maar ik voel een drempel....
Bedankt meiden. Ik laat wel weten of er wat is gegroeid. @Lolababy...spannend hoor al over de 5 weken. Wanneer heb je je eerste controle? En hoe voel je je?