Ik heb nu al 'last' van kwaaltjes...doe dingen verkeerd, veel meer trek. Gisteren in pannenkoekenhuis vond ik de spek supervies terwijl ik dat altijd lekker vindt. Dus het begint goed! Absoluut zwanger maar echt super blij. Gek genoeg heb ik er een beter gevoel over dan mijn vorige zwangerschap die uitdraaide op een MK. Dat helpt vast
Ik duim hard voor je mee! (en krijg inmiddels zelf testdrang haha) klinkt in elk geval als op en top zwanger en nu hopen dat dit frummeltje zich goed aan je vasthoudt
Borelli, gefeliciteerd!!! Nu hard duimen de komende weken! Fijn dat je deze keer positiever voelt, dat helpt zeker in die tijd!! Wow!!
@Borelli: daar kan je niet meer omheen! Van harte gefeliciteerd, meid! Ik hoop dat je een heerlijke zwangerschap zult hebben. @Juffie: nu jij nog! Wie weet een mooi sinterklaascadeautje voor jou volgende week.
Bedankt dames voor jullie felicitaties en support! @ Juffie zou inderdaad geweldig zijn als het bij jou ook is gelukt deze keer (helemaal gezien deze speciale week voor jullie). En als je eerder wilt testen, raad ik de KV 5 euro aan hoor. Ik heb er over gegoogeld en blijkbaar ben ik niet de enige die daarmee positief test 3 dagen voor NOD!
Borelli, ik zie ht nu pas... Van harte gefeliciteerd, nu is het echt he Het is je super gegund hoor.. @Juffie, ik hoop ook voor jou een sinterklaascadeautje... knuffel Pluisje
Lieve meiden! Wat zijn jullie toch betrokken en wat is het fijn hier af en toe te spuien en vooral ook mee te lezen en leven met jullie. Duimen jullie mee? Heb zere borsten zoals ik dat enkel ken van vorige zwangerschappen en nog wat rare kwaaltjes. Maar ik weet dat lijf je ook erg voor gek kan houden. Zo stom geweest om nu al tesje te doen. Hij moet nog goed opdrogen, maar als ik heel goed in bepaald licht kijk, zie ik toch echt wat. Denk ik. Hahaha. Terwijl ik echt omowit test op kv5, ben geen streepjesplasser zeg maar oke...het is veel te vroeg. Het is mega vaag, denk dat ik t bij daglicht nog eens goed moet bezien en zelfs dan zal ie niet te fotograferen zijn, zo tuur is ie. Als ik dan nog wat zie. Maar toch. Ietsiepietsie hoop heb ik wel. Nu lekker dagje familie, naar grafje van onze zoon en komende dagen druk met werk en Sinterklaasgedichten ook al heb ik testdrang, ik merk dat ik er erg relaxt in sta. Het is fijn als t zo is, maar is het niet zo, dan is dat gewoon zo en gaan we op naar volgende ronde. Heel maf, ik voel me heel rustig en ben enkel nieuwsgierig, maar beheerst mijn gedachten niet. Fijne dag! X
Ps nu hij is opgedroogd zie je niets, tenzij je heeeeel erg tuurt en in bepaalde lichtval kijkt. Bij vorige zwangerschappen testte ik ook extreem vroeg met bijna onzichtbare lijntjes. Nu geduld bewaren en pas vrijdag weer testje wagen.
@Juffie: heb je een foto? Ik ben ook nooit een streepjesplasser geweest. Bij mij was negatief ook echt omo-wit. Veel plezier en sterkte vandaag. Ik blijf voor je duimen dat het streepje donkerder gaat worden de komende dagen. Hoe gaaf zou dat zijn?
@Juffie: kijk maar eens in mijn album, hoe licht de eerste test was van mijn tweede zwangerschap. Bijna onzichtbaar en dat moet rond mijn NOD geweest zijn. Terwijl ik toch echt (goed) zwanger was.
@ Juffie, heel veel sterkte vandaag met deze bijzondere dag! Qua testen ben je er wel heel vroeg bij hoor. Ik denk inderdaad wachten tot vrijdag...en wie weet ben je toch van de streepjes
@Borelli: gaan we helemaal vanuit dat deze banner de komende 8 maanden onder je naam blijft. Augustus is een mooie maand om geboren te worden (kan ik weten want ik ben jarig in augustus). Leuke avatar ook! @Juffie: al thuis? Ben helemaal niet nieuwsgierig naar je foto.
Ha meiden, emotioneel dagje was t weer. Grafje lag er mooi bij,het was net zo ijzig koud als twee jaar geleden op deze dag! Ons jochie is bij opa en oma blijven slapen, hij vond het heel eng om in donker in auto te moeten! Na tien minuten rijden met gillend jongetje zijn we teruggereden en hebben we hem daar in bed gestopt. Lag hij heerlijk ontspannen met z'n armpjes omhoog. Mama moest even flink huilen toen, je kind in paniek zien is echt niet leuk, zeker niet op zo'n dag als vandaag. Ach, de schat, hij raakte in paniek door de lichten van auto's en lantaarnpalen. Is al eens eerder gebeurd, maar ja, niet meeraan gedacht. Ik zie op de foto van vanochtend niets hahaha dus ik beeld het me vooral in dat ik iets zie (want ik blijf t in t echt zien, denk ik) Lijf reageert natuurlijk ook op emoties, de wens om zwanger te zijn, etc.maar ik blijf goede hoop houden! En anders mag ik nog lekker aan de wijn met kerst hihi
Dikke knuffel meid, wat moet dit zwaar zijn... hopelijk komt er snel een lichtpuntje erbij in je leven Pluisje
@ Juffie, hoe gaat het vandaag? Vandaag je zoontje weer lekker thuis? En heb je de verleiding weerstaan om te testen?
pfff...dacht reageer op de laptop want dat typt wat beter, hele bericht kwijt, grrrr.... afijn, allereerst, veel sterkte Juffie en al wat meer bekend? Zo begonnen mijn testen ook hoor Borelli van harte!!! Nu eerst mijn korte verhaal even anders ben ik weer alles kwijt straks. Afgelopen donderdag op mijn werk vreselijk geschrokken, hele erge bloeding met stolsels gehad. Dacht echt dat het over was maar op internet las ik toch ook weer wat positieve verhalen. Vrijdagochtend maar meteen mijn vk gebeld, nog niet eens geweest natuurlijk, maar ik mocht meteen langs komen, heel fijn! En hier was een prachtig hartje te zien, wel heel pril maar dat klopt natuurlijk ook wel. Ze zag nog wel bloed onder mijn baarmoeder zitten, wellicht waren het 2 vruchtjes geweest? Maakt ook niet uit, dit kindje zit goed en de andere bloedplek zit eronder en kan totaal geen kwaad voor het kindje. Nu woensdag naar Utrecht, voor de intake van de beslissing die we moeten gaan maken, vruchtwater of vlokken. En we krijgen weer een echo, dus ff spieken of het nog steeds zo goed gaat. Nu ff verder terug lezen dames, groetjes!