Mama of zwanger op latere leeftijd

Discussie in 'De mama's' gestart door Schrikje41, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chaibi

chaibi Lid

14 nov 2014
    45
    0
    0
    Locatiemanager
    Zwolle
    @zomersproet, wat fijn zeg, heerlijk voor jullie!

@Lolababy dus ook weer een mooie echo, geruststelling!

@Kleine M, van harte gefeliciteerd en welkom hier!

Ik ga nu weer wat meer proberen bij te lezen en laat het jullie woensdag uiteraard weten, trusten!

2. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Lieve meiden, ik ren 's ochtends nu naar de wc zodat ik geen kans heb een test te pakken :) ik test donderdag weer. Ik moet vandaag lange dag werken dus dan ook weinig kans hier te lezen en te snuffelen ;) morgen moeten vriendlief en ik allebei werken dus gaat ons zoontje wee naar opa en oma, wat hij heerlijk vindt, want wij wonen nu nog erg krapjes en daar kan hij hele benedenverdieping rondsjezen op z'n loopfietsje.
    Kwaaltjes komen af en aan, dus soms denk ik ja en soms denk ik nee...ik denk zelf dat de zwnagerschapsstreep op m'n buik weer zichtbaarder wordt, maar ja.....kan ik me ook verbeelden! Streep is nl nooit meer echt weggegaan.
    Spannend chaibi, gelukkig dat alles goed is!!!

3. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Okee hier nog ff foto van de tuurdetuurtest 😊
    Ik zie t in t echt wel maar weet ook dat t nog niets zegt en waarschijnlijk zien jullie op foto niets (ik nl niet)

4. Schrikje41

Schrikje41 Actief lid

29 mrt 2013
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Chiabi, spannend zeg. Ik duim dat deze goed blijft zitten.

Juf, je maakt jezelf gek, ik hoop dat je niet teleurgesteld wordt hoor, straks! Maar ja, hoop doet leven. Ik zie idd niets op je test, maar ik zit op mijn werk dus heel erg gaan zitten turen lukt ook weer niet ;)

5. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Nee hoor, ben erg relaxt. Dit was de test die ik nog beloofd had. Ik zie er op foto ook niets van en in t echt zie ik vast een indroogstreep. Ik test pas weer eind van week, als ik dat al ga doen :)

6. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    @Juffie, ik zie ook echt niks , maar dat zegt natuurlijk nog niks he. Aan het eind van de week nog eens testen, lijkt me een heel goed plan. Ik duim nog steeds voor een mooi sint cadeautje voor je...

@ Chaibi, wat zal jij geschrokken zijn! Gelukkig dat het toch goed is. Knap trouwens dat je nog een hele dag hebt kunnen wachten, tot je de vk hebt gebeld, ik zou er meteen naartoe zijn gerend... maar ja, geduld is nu ook niet mijn beste eigenschap...
    Heel fijn dat het goed is nu.. doe maar lekker rustig aan he.
    En succes morgen...

Hier vanavond een gesprek met mijn ex over mijn dochter, ben super nerveus... Ik ga nu zo maar eerst wat dingen op papier zetten, waar ik het zeker met hem over wil hebben...hopelijk gaat het goed...

Iedereen een fijne dag... Pluisje

7. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

8. Schrikje41

Schrikje41 Actief lid

29 mrt 2013
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou deze zie ik wel!!

Gefeliciteerd so far :):)

En staat je bannen trouwens wel goed? Je begon al zo vroeg over kwaaltjes en testen.

9. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Ik zie deze ook!!!!:D

10. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Ik geloof t nog niet hoor...zit te trillen van verbazing. Vanochtend toch stiekem nog ff getest en zag tijdens doorlopen mega vaag lijntje. Toen test droog was, stond dit er plop ineens! Morgen nog maar eens testen MET ochtendurine (was dit niet).
    Mijn gevoel is dat eisprong drie of vier dagen eerder kwam dan banner aan gaf, maar heb geen temp bijgehouden of ovutesten gebruikt dus weet t niet....
    Had vorige ronde op dag van nod ook een tuurtest maar werd erna mega ongesteld, dus ben nog beetje terughoudend qua blijdschap al voelt het nu wel super :)

11. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Ik denk toch echt dat het echt is:)voorzichtig gefeliciteerd dan maar hè :)
    Liefs Pluisje

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Juffie: dat ziet er goed uit! Van mij dus ook al een felicitatie! Ik testte overigens 's middags duidelijker dan 's ochtends. Ik ben erg benieuwd naar je volgende test en snap helemaal dat je staat te trillen van opwinding en verbazing.

13. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Pffff net tegen beter weten in toch nig testje gedaan en zelfs met avondurine verschijnt er zichtbaar streepje!!! Stuiter stuiter stuiter! Hoe kan dat al zo ver voor nod?

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Juffie: sommigen testen al voor NOD behoorlijk duidelijk. Terwijl bij mij op de NOD het nog echt turen was. Maar het belangrijkste is, er kwam dus weer en duidelijk streepje en dus ben je zwanger, meid!!

15. Borelli

Borelli Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Hee, gaaf zeg Juffie!!! Dus toch wat super voor je. Nou maar hopen dat de streep mooi donkerder wordt. Ikzelf had 3 dagen voor NOD al een duidelijke streep dus wellicht had ik de dagen daarvoor ook zo'n streep gehad als ik had getest. Het kan dus lijkt me. Nu ga ik enorm voor je duimen!

16. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Test van vannacht (moest er om half vier echt uit om te plassen ;)) gaf weer een streep. Ikzelf vind hem nog erg licht maar mijn vriend zag het gelijk en is overtuigd dat t goed zit :) nu paar dagen wachten zodat ik kan zien of hij mooi oploopt! Voel me ineens wel erg zwanger hoor hihihi

17. Borelli

Borelli Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Ik zie wel duidelijk een streep hoor! Over 2 dagen nog een keer testen?

@ Chaibi, wat een verhaal zeg. Je zal wel heel erg geschrokken zijn maar fijn dat de echo goed was en succes vandaag!

18. Fashionlover

15 jul 2014
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    @juffie: spannend hoor; hopelijk blijft het vruchtje zitten!
    @chaibi : waarom gaan jullie niet voor de nipt?

Verder hier alles zijn gangetje, met een baby van 8maanden die het gillen heeft ontdekt! Nog tips?

Groetjes,xxx

19. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Oordopjes??:D
    Nee, niet echt tips, maar het gaat ooit voorbij;):D
    Sterkte Pluisje

En juffie:D:D:D:D!!!

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Fashionlover: hier ook een 8 maanden oude knul die regelmatig door de geluidsbarrière heen gilt. Hier ook nog eens versterkt door een kleuter, dus dat gaat lekker tegen elkaar op. Hun dikke pret, maar wij iets minder...hihi..
    @Pluisje: hoe is het gesprek met je ex verlopen? Alles kunnen zeggen wat je van plan was? En nog belangrijker, het resultaat geboekt wat je gehoopt had.

Deel Deze Pagina