O Anjou wat spannend!!!! Alvast voorzichtig gefeliciteerd 😊 wat een verrassing is dat zeg. Kan me voorstellen dat je het even op je in moet laten werken. Dat moet ik nu ook, terwijl wij wisten dat de kans aanwezig was 😉
@Anjou: waar ben je? Helemaal van de wereld van de shock? Denk dat je een dezer dagen ook al best een clearblue kan doen! Dan heb je echt duidelijkheid. Goh, vindt het wel geweldig, hoor. Wordt altijd blij van dit soort onverwachte verrassingen.
Haha dames blij dat ik jullie blij kon maken. Hier inderdaad in shock. Manlief ook. Dinsdag maar weer eens een testje doen. Geloof het nog niet echt
@Anjou: toevallig nog getest? Herken dat ongeloof van jou maar al te goed. Ik was vorig jaar ook zo onverwacht zwanger en ondanks dat iedereen riep dat mijn test hartstikke positief was, bleef ik het toch maar ontkennen...Hihi
Ik ben net als sneeuwmees nieuwsgierig Anjou! 😀 Hier op nod zojuist laatste test gedaan, terwijl ik al tig x naar wc was geweest hihi
@Zomersproet, lief dat je er naar vraagt. Wij hebben het inderdaad aan iedereen verteld maar ik ben zo'n muts dat ik he-le-maal niet kan genieten nog. Morgen heb ik mijn derde echo (daar ging zo'n 6 weken overheen sinds de laatste) en ik voel eigenlijk steeds minder (symptomen). Ben er erg onzeker over en slaap slecht, huil veel. Hoop maar dat het de hormonen zijn en niet een moeder-instict/voorgevoel dat het echt mis is. Zwanger zijn leuk? ik vind het helemaal niets. En dat voor een rasechte optimist. Teveel onzekerheden meegemaakt denk ik op dit vlak. Pffffff. Hoe gaat het met jou Zomersproet? En met jou Dorri? Voor de zwangeren hier: proficiat! En sorry voor de desinteresse hier van mijn kant, ik heb zo mijn handen vol aan mezelf. :-D. Morgen weet ik weer even meer...
@Nederbelgje, joh, wat jammer meid!! Natuurlijk hoop ik dat alles goed is! Vorige echo had je hetzelfde, weet je nog? En toen was alles dik in orde Jij bent vast iemand met weinig klachtjes, en bovendien, veel klachten nemen weer af naar het tweede trimester toe, en ben je juist weer op je best, energiek en alles. Kun je jezelf niet wat kalmeren met de gedachte dat: 1. Als het mis gaat, was het niet bedoeld, was er toch iets mis met het kindje in aanleg, en kun je daar toch echt helemaal niets aan doen. 2. Als het wel goed is, is de zwangerschap voorbij voor je het weet, en heb je straks helemaal niet genoten! En bovendien is al die stress ook niet goed voor het kindje! Enneh: schaf eens een banner aan hier joh Kunnen we meegenieten. Knuffels voor jou!
@Anjou, wauw, had ik je al gefeliciteerd?? Ben het even kwijt, maar wat bijzonder! Ben je er wel blij mee? Stomme vraag misschien, haha, maar je was al zo dapper meegegaan in het niet meer gaan gebeuren.
Lieve Schrikje41: je hebt helemaal gelijk hoor! Mijn hoofd probeert dat ook maar emoties zijn toch sterker op de een of andere manier. Ik wil zo graag genieten geloof me :-D. Mijn "vruchtbaarheidsleven" ging niet bepaald over rozen. Poehhh was ik maar 20 en voor het eerst zwanger! Ik ben wel blij hoor maar nog blijer als ik straks een gezond meisje in mijn armen mag sluiten. Hoe gaat het met jou? Sorry heb helemaal niet teruggelezen.
Prima hoor, niet meer bezig met kinderwens geloof ik... Voor nu is dat ieg prima! Dank je! En het is natuurlijk ook begrijpelijk, je angsten. Maar goed, toch maar proberen van je af te zetten. En misschien kun je serieus bespreken morgen dat je zo ontzettend in de put zit. Misschien is dat wel een goede reden voor ietsjes vaker echo's? Of je kunt misschien overwegen jezelf elke paar weken een echo kado te doen? Hopelijk morgen ieg weer goed nieuws en weer een tijdje wat meer rust in je hoofd
Klinkt raar maar ik weet het eigenlijk nog niet. Zit nog een beetje in de struisvogel modus. Vast een indrooglijntje enz. Vanmiddag eerst maar even testen kopen en dan morgenvroeg weer testen.
@Nederbelgje: ik herken je gevoel ook wel, hoor. Ik had gedacht dat als ik weer zwanger zou zijn, ik zo intens zou gaan genieten. Nou, toen dat eindelijk gebeurde na 2,5 jaar, bleek dat toch niet zo makkelijk. Heb me letterlijk door die 12 wkn heen gesleurd (van echo, naar echo). En toen weer de stress van de nekplooimeting, toen die goed was, ervan overtuigd dat het met de 20 wkn dan niet goed moest zijn. En toen bleek dat ook goed. Maar ja, dan zit je dus al op de helft en heb je alleen maar je zorgen zitten maken. Hoe vaak ik deze laatste zwangerschap de vk wel niet gebeld heb, met onverklaarbare pijntjes, afscheiding, minder voelen enz. Op een gegeven moment kon ik gewoon niet meer wachten tot ik de kleine in mijn armen zou hebben, gewoon omdat de angst dat het nog mis zou gaan zo groot was. Hopelijk lukt het jou toch om wat te kunnen genieten en er meer vertrouwen in te hebben, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Overigens had ik wel met 4 wkn gelijk een banner genomen. Ik had zo lang verlangend naar al die banners zitten kijken, dat ik dacht. Dat ga ik als eerste doen, zodat ik in ieder geval ooit weer een banner onder mijn naam heb gehad. Gelukkig bleef die tot bijna 39 wkn staan. @Anjou: ik wacht met smart tot morgen! Ik had juist veel behoefte aan testen, maar aan de andere kant werd ik per test doen ook bijna 10 jaar ouder van de hartkloppingen. Je gelooft het maar niet, maar bent ook zo bang dat de test ineens wit is. Ik duim voor een mooi(er) tweede streepje morgen.
Wat leuk zeg al die positieve strepen ineens! Vruchtbare periode, fijn! Nederbelgje, moeilijk om dan de knop om te zetten of niet? Ik hoop dat het je toch een beetje gaat lukken. Zo vaak komt deze tijd natuurlijk niet weer, maar het is idd makkelijker gezegd dan gedaan. Die gevoelens Wel een goede tip, evt extra echo's. Hier geen bijzonderheden, net ook even gegoogled op de NiPT en het bepaalde syndroom wordt hier idd niet op getetst dus ik verwacht dat de vlokken bij mij wel aan blijft. Fijne avond!
Nou is het helemaal officieel zeg! Super gefeliciteerd! @Anjou, succes morgen, laat je even wat weten?
Nou vals alarm. Omo-witte test. Waarom ik dan niet ongi ben? Wel raar dat ik een roze indroget had. En dat terwijl ik het afgelopen jaar nooit indrogers heb gehad en veel testen versleten😁. Of er zat wat en het gaat niet goed. Dat kan ook.
He wat naar!! Had je bij die andere test ook s ochtends getest? Of late eisprong en dat test daar op reageerde?
@ Anjou, ik zie het nu pas. Compleet anders dan verwacht. Dat is toch wel heel erg vreemd!!! Een indroger binnen de normale tijd is ook niet logisch toch? Wat ga je nu doen?
Hè nee! Wat raar allemaal. Je test was hartstikke duidelijk, ik geloof niet in een indroogtest eigenlijk. Ik heb zelf wel eens een foute test , ik was toen wel zwanger maar had een test die enorm donker was, er was ook een rare donkere vlek over de test getrokken die in de streep bleef hangen zeg maar. Dus of je had zoiets of idd een beginnende zwangerschap die niet heeft doorgezet. Ga je nu nog een keer testen? En kon je wel zwanger zijn? Qua timing tov de test en onveilig vrijen zeg maar?