Mama of zwanger op latere leeftijd

Discussie in 'De mama's' gestart door Schrikje41, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chaibi

chaibi Lid

14 nov 2014
    45
    0
    0
    Locatiemanager
    Zwolle
    Ons gupje, knap kind he, hahaha....

Bijgevoegde bestanden:

2. chaibi

chaibi Lid

14 nov 2014
    45
    0
    0
    Locatiemanager
    Zwolle
    Sterkte anjou......

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Chaibi: ja, zeker. Dat wordt een Holland's next top model, hoor! Altijd weer bijzonder om weer zulke mooie echo's van kleine wezentjes voorbij te zien komen.
    @Juffie: ik heb ook peentjes gezweet die eerste 12 wkn, maar had, ondanks alle angst en zorgen, toch een hele stralende teint. Als ik 's morgens naar mijn werk reed, dan keek ik ook altijd standaardin mijn achteruitkijkspiegel of ik mijn stralende gloed nog wel had (en dan natuurlijk tegen mijn borsten duwen of ze nog wel gevoelig genoeg waren). Hoezo onzeker?:) Als ik jou menu voor de dag zo bekijk, kan ik me niet voorstellen dat jij geen goede echo krijgt. Klinkt in ieder geval als heel erg zwanger.:D
    Nog een kleine 7 weekjes, dan heb je die ellendige eerste mijlpaal weer bereikt. We slepen je erdoorheen, want denk dat we allemaal wel snappen hoe je je voelt.
    Ik kon al vrij snel mijn broeken niet meer dicht. Ik was toen pril zwanger tijdens de vakantieperiode waarin ik (gelukkig) alleen op mijn werk zat. Dus kon toen met een gerust hart met de knoop/gulp openlopen. Maar toen was de vakantie afgelopen en ben ik al een zw.broek gaan dragen. Ik draag meestal wel wijdere shirts, dus heb het gelukkig tot week 13 goed (toen ik het nieuws op het werk bekend maakte) goed kunnen verbloemen.;)

4. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Mooie echo chaibi!!!
    Dank je sneeuwmees, vind dit topic zoooo fijn! Heb alweer zure haring op hahaha. Op m'n werk eet ik alleen mijn boterhammen, zonder smaak en voel ik me bij vlagen soort van misselijk. Maar eind van de dag word ik soort schransmonster hihi. Mijn moeder net aan de telefoon gehad, voor het eerst klink ze weer 'normaal'. Gelukkig!! Zoontje is nu bij ze, omdat ik fulltime moet werken tot we huis verkocht hebben en verhuisd zijn, slaapt hij twee nachtjes bij ze door de week. In begin wennen, maar nu is het vaak wel fijn. Even nachtje goed doorslapen, even dom zappen en niet letten op wat we eten, etc. We wonen in oud-schoolgebouw. Elke lokaal is appartement geworden. Ons appartement heeft een open bovenverdieping waardoor we s avonds altijd heel stil moeten doen als hij slaapt. Vandaar ook de noodzaak om te verhuizen. Huis staat sinds oktober te koop. Nu 1 bod gehad, maar het gaat nog niet zo lekker met de appartementen in de stad.
    Ben heel warrig vanalles aan het typen, sorry. Maar anders snap je misschien niet waarom we per se appartement moeten verkopen en waarom mijn zoontje dus paar nachtjes per week bij mijn ouders slaapt. En waarom ik fulltime werk.
    Morgen komt hij dus weer lekker hier, hij is allen ziekjes door de bmr-prik die hij vorige week heeft gehad. Zo zielig!!!

5. Borelli

Borelli Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    @ Juffie, goed te horen dat je moeder weer normaal klonk. Heel fijn lijkt me. Het wordt echt een spannend jaar voor jullie, 2015. Hopelijk wordt de woning snel verkocht en kan je het dan wat rustiger aan gaan doen.

Hier vanavond een beetje balen. ML komt thuis en zegt doodleuk dat hij morgenochtend om kwart voor 7 de deur uit moet. Op zijn papa dag! Of te wel heb ik een probleem. Ik had al afgesproken dat ik 's ochtends thuis zou werken en mijn schoonmoeder komt om 12uur oppassen op de kids maar nu moet ik dus de oudste naar school brengen, op de jongste letten en werken... En dan is het gek dat ik hier niet leuk op reageer! Gek wordt ik van die hormonen...kan dit normaal dus wel prima hebben maar nu!

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Borelli: had graag op je kleine willen passen. Maar we wonen waarschijnlijk niet in de buurt. Kan me voorstellen dat dat even rauw op je dag viel. Dat zou ik zelfs zonder hormonen al moeilijk kunnen hebben...hihi.. Succes (of liever gezegd sterkte) morgen!
    @Juffie: warrig typen...hihi.. Volgens mij is dat ook een zw.kwaaltje! En fijn dat je moeder weer normaal klonk. Ze heeft nu even tijd gehad om het te laten bezinken en denk dat ze inwendig heel blij is dat ze weer oma gaat worden. En bij de oudste at ik ook als een bouwvakker. Mijn man zat wel eens met alle verstand naar me te kijken als ik zat te schransen.

Hier vanavond kerstdiner van ons zoontje op school gehad. Hij moest er al om 5 uur zijn en dan zou ik nog werken. Dus had al expres de kerstkleren klaargelegd (anders zou mijn man hem in zijn dagelijkse kloffie naar school brengen). Na het eten op school, zouden ze een soort van uitvoering doen met een paar liedjes zingen en dan mochten de ouders komen.
    Maar mijn man moest vanavond weer werken, dus het was een heel georganiseer. We moesten dus met 2 auto's gaan, omdat hij gelijk door naar zijn werk ging en ivm het slechte weer, dachten alle ouders om maar met de auto te gaan. Dus de jongste ingeladen, voor de zekerheid maar een kinderwagen meegenomen, zodat we hem niet een half uur op de arm hoefden te houden. Natuurlijk konden we de auto niet kwijt en waren we 5 min. te laat. En waren ze al begonnen. Uiteindelijk kwam ik ook met letterlijk klotsende oksels in het lokaal aan en kon nog wel wat meemaken. Al was het maar heel kort.
    Ik had het zweet op mijn voorhoofd staan en ging zowat van mijn stokje van de hitte van al die ouders in het lokaal.
    Na een kwartiertje was het al afgelopen (dus voor mij amper 10 min.). Mijn oudste begon ineens vreselijk te huilen en zei alleen maar dat hij naar huis wilde. De spanning van zo'n dag was hem toch te veel geworden. Dus lekker naar huis gegaan en nog even bij mijn ouders koffie gedronken.
    Toen de kinderen in bad, maar dat was een pittige klus om een 9 maanden tijger in bedwang te houden in bad en de ander ook nog te helpen met de knoopjes van zijn kerstblouse.
    Uiteindelijk 2 kinderen gewassen en in bed gekregen. Een berg was opgeruimd, afwasmachine en wasmachine draaien weer. Huis weer aan kant en dan heb ik om 10 uur 's avonds ook avond. Morgen lekker vrij. De oudste mag om half 10 op school zijn, dus gelukkig geen gehaast. In de loop van de ochtend moet de jongste weer naar het cb. Dus altijd een beetje spannend of hij goed gegroeid is en wat ze van hem vinden.

7. Borelli

Borelli Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Ha, ha bedankt voor het aanbod Sneeuwmees! Alsof jij niet je handen vol hebt! Maar goed is allemaal gelukt hoor, in de stromende regen, auto ver van school geparkeerd (omdat iedereen met de auto kwam) en dan met een uk van 2 die niet wil lopen maar ook niet getild wil worden!
    Gelukkig verliep de rest van de dag beter. Had een kerstlunch met het bedrijf en die was sneller afgelopen dan verwacht dus mijn weekend begon vroeg.
    Maar wat is het hier de laatste week rustig! Iedereen in de vakantiemodus? Ben wel erg benieuwd hoe het met de andere dames gaat.

8. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Pfffff hier ff uitblazen van alle drukke weken. Zoonlief komt zo thuis, vannacht nog nachtje bij opa en oma geslapen, gisteravond hadden we ineens spoedbijeenkomst van VVE over de straling van de UMTS-masten die op ons dak staan. Paniek! Ze blijken de norm met 300% te overschrijden. Gistermiddag bij mijn ouders geweest dus heb m'n hummeltje wel lekker gezien, hoor! Mijn ouders wonen drie kwartier rijden bij ons vandaan, vandaar dat hij er regelmatig slaapt omdat mijn vader anders heen en weer blijft rijden. We hebben gelukkig nu een lease-auto en vanaf 1 jan kunnen we er ook prive mee rijden. Dat zal weer wat gedoe schelen! Ukkepuk vindt rijden in het donker alleen heel eng dus dat doen we niet voor dit lange stuk. Drie kwartier een gillend kind van angst is niet fijn. Een keer gedaan, nooit meer!
    Mijn ouders hebben ff flink gespuid wat ze dwars zit. Ze hadden gedacht dat wij geen kinderen meer zouden willen. Ze zien het niet zitten dat ik nog jaar fulltime werk met twee hummeltjes en daarom vrezen ze dat ons plan om de boerderij (erfgoed van onze familie) te kopen niet door kan gaan. En ze hebben al druk leven vanwege zorg voor twee andere familieleden, waarvan 1 inwonend, dus een baby erbij is te druk. Maar ja, als ik dan zeg dan lossen we het zelf wel op en zoeken goed kinderdagverblijf, dan zijn ze boos. Want ze willen niet dat hun kleinkinderen naar kinderdagverblijf moeten gaan. Ze waren echt boos. Vonden dat we geen inzicht hebben door nu zwanger te raken, we dachten niet verder over hoe het dan moet, etc. Ik heb ze laten praten, niet gereageerd. Want dan zou ik heel boos en geëmotioneerd dingen zeggen waar ik spijt van zou krijgen. Ik laat het even rusten, doe aardig en negeer dit onderwerp even. Komt tijd komt raad. Voorlopig is mijn appartement nog niet verkocht en zitten we toch nog hier....

9. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje juffie, waar maken ze zich druk om. En wat is er nou mis met kinderdagverblijf? Onze dochter ging er naartoe sinds ze 4 maanden was en ik moet zeggen het heeft toch zeker positieve kanten, bv sociaal gedrag tegenover andere (en vooral ook kleinere) kinderen en schikken in een groep. Bovendien doen ze meestal heel leuke dingen en vaak kom je erachter dat je kind al meer kan dan je zelf dacht, want dan willen ze toch graag ook kunnen wat de oudere kinderen doen. Het ligt zeker aan het kinderdagverblijf en je kan pech hebben maar ik heb er alleen maar positieve herinneringen aan. En vooral als je een goede balans hebt van aantal dagen kinderdagverblijf en aantal dagen thuis, is er zeker niks mis mee. Mijn ouders vonden het in het begin ook moeilijk, het idee dat zo'n ukkie de hele dag in de creche zit, maar nadat ze er een keertje zijn geweest en zagen hoe het er is was het toch goed. Het is een beetje dubbel van je ouders, hun ideen van wat kan en wat niet op te dringen en dan maar te zeggen dat je het maar met een kind moet doen. Of wachten. En gezien onze leeftijd (weet even niet meer hoe oud jij was) is wachten ook niet echt een optie. Je bent volwassen en treft je eigen beslissingen, dat moeten ze denk ik toch maar accepteren.

10. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook de drukte voor kerst een beetje achter de rug, met diverse kerstdiners en kerstfeestjes op werk, school en naschoolse opvang. Zo, nu zelf ook vakantie, en dochter ook, en ik heniet van het niksen en de stilte voor de storm zo te zeggen - want vanaf mid februari zal het er toch eventjes anders aan toe gaan en moeten we weer een nieuw ritme vinden met ons gezinnetje. Ik moet in januari nog wel even 2,5 weken werken - als ik 6 weken van tevoren verlof had genomen was ik nu helemaal vrij- maar ik vond het wel een fijn idee om in januari nog wat dingetjes te kunnen afronden op werk en dan vooral die 2 weken achteraan te kunnen plakken. Gezien onze dochter 2 weken laat was en moest worden ingeleid ga ik er eigenlijk bijna van hetzelfde uit nu. En ls je dan al 6 weken vrij bent en nog eens 2 weken extra zit te wachten wordt het allemaal wel erg lang ... Het kan natuurlijk ook anders, een van de zwangeren van mijn zwanger- workout mom in balance is heel plotseling met 35 weken bevallen! Ik denk ik miet toch maar eens beginne met tas inpakken enzo - gek genoeg ben ik daar helemaal nog niet mee bezig. Ook de babykamer is nog steeds een logeerkamer, ik denk dat we die pas omtoveren als de kleine een paar maanden is. Tot die tijd slaapt ze toch een verdieping hoger bij ons in de slaapkamer, want we verwachten nog best wat bezoek uit Duitsland in die periode, en dan is een logeerkamer wel zo fijn. Ach ja, het gaat allemaal wel lukken, de maxi cosi is er in ieder geval sinds afgelopen week...

11. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Ze zijn bezorgd. En dan zien ze vooral beren op de weg. Ben nu 38, straks als alles goed mag gaan met dit kindje, 39. Juist omdat de vorige twee zwangerschappen heel heftig waren doordat we ons eerste zoontje zijn verloren, waren ze juist blij dat we nu in rustiger vaarwater zaten. Dus ergens snap ik hun overtrokken reactie wel. Ze worden zelf dagje ouder, doen al zoveel, etc. Ben helaas ook nog hoofdverdiener en heb niet zo'n ambitieuze man die ervoor gaat om zelf hoofdverdiener te worden en dat zit ze ook dwars. Komt dus veel bij elkaar. Ze hebben het gevoel dat ze van ene naar het andere rennen, maar kunnen ook niet loslaten omdat ze ook beste voor ons willen. Het is dubbel. Ik denk dat ze over een tijdje wel bijdraaien en inzien dat het prima haakbaar is. En zij moeten duidelijk zijn of ze door willen gaan met opvang. Want wij verwachten dit niet van ze, ze hebben het zelf destijds aangeboden.

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Juffie: denk dat je er goed aan doet het voor nu even te laten rusten. Ze hebben even hun hart kunnen luchten met alle beren die ze voorzien. Mijn ouders zijn wat dat betreft ook zo. Die ziet dat dan ook als hun probleem waar ze dan mede een oplossing voor moeten zoeken (terwijl dat natuurlijk niet zo is). Toen ik van de oudste zwanger raakte heeft mijn moeder ook 2 wkn niet over de zwangerschap gepraat. Zij dacht dat het een ongelukje was (en blijkbaar wist ze even niet te handlen hoe dit opgelost moest worden). Mijn man had ook geen werk, we kenden elkaar niet zo lang. Later toen ze doorhad dat dat niet zo was, en mijn man inmiddels werk had en ze toch wel doorhad dat het kindje erg gewenst was, draaide ze bij en moest ik haar eerder afremmen om niet van alles te kopen. Bij de tweede hoorde ik later van mijn vader dat hij er erg over in had gezeten dat het misschien een ongelukkig kindje zou zijn. Heel raar dat bij vooral wat oudere mensen het idee leeft dat je per definitie een kindje met down krijgt als je als moeder wat ouder bent. Dus dat verbaasde me dat hij dat toegaf en dat hij er zo mee gezeten had (en pas opgelucht kon ademhalen toen het kindje gezond en wel ter wereld was). Je hebt nu hun argumenten aan kunnen horen, hun voelen zich misschien opgelucht dat ze even hun hart hebben kunnen luchten wat hun dwars zat. Gaat dus vast goedkomen, maar heeft even tijd nodig.
    @Borelli: had zo maar een dag uit mijn leven kunnen zijn, dat gezeul door de regen met een kind op je arm...hihi.. Ik mag nog 2 dgn werken en dan heb ik gelukkig ook vakantie. Kan niet wachten.
    @Zomersproet: ik was zelf ook zo relaxed, want we zouden een geplande ks krijgen in week 39, dus dat zkh-tasje had ik nog tijd genoeg voor. In week 34 dachten we nog even de badkamer te kunnen verbouwen, dus de babykamer, kwam daarna wel. Er waren wel mensen om mij heen die ons voor gek verklaarden, want het kon altijd eerder komen. Maar dat lachte ik maar weg. Maar met 38 wkn begon het toch te knagen toen de verbouwing nog niet klaar was en ik toch wel graag de babykamer klaar wilde hebben. Met 38,2 had ik de babykamer klaar en in het weekend zou ik dan mijn zkh-tasje toch maar vast klaarmaken. Maar op de zaterdagmorgen (met 38,5) kondigde mijn zoontje zich een week eerder dan de geplande ks toch al aan. Natuurlijk geen net zkh-tasje. Maar het werd een in de haast bij elkaar geraapte AH-tas met wat spulletjes. :) (Kwam uiteindelijk ook allemaal goed...hihi).

Onze oudste heeft sinds gisteren ook vakantie. Hij mocht een uur later op school komen en had speelgoed ochtend. Dan denk je dus ruim in de tijd te zitten, maar toen bleek van het speelgoed wat hij mee wilde nemen de batterijen leeg te zijn en moesten we nog nieuwe batterijen zoeken. Er zaten er vier in en op een gegeven moment wist ik niet meer wat nu de oude en de nieuwe waren. :).
    Dus 2 min. te laat (maar ik was niet de enige) op school.
    Toen nog de dierenarts gebeld ivm een zieke kat en zou weer teruggebeld worden of ik nog langs moest komen. Ondertussen de logopediste nog even gebeld. School wil onze oudste (ivm zijn verlegenheid) toch in een bepaald programma mee laten draaien, dus daar moet weer overleg over zijn, een verwijsbrief van de huisarts en dus een verklaring van school. Dus een mooie ochtend daar weer even wat gas op te zetten. Ondertussen nog wat zitten spelen met de zorgverzekeringen. Ik heb een hele dure verzekering gehad ivm mijn ivf vorig jaar in DD en toen heb ik het pakket iets naar beneden bijgesteld ivm de ruime fysio-vergoedingen. Maar dan nog is deze verzekering wel erg duur. Dus nu op zoek naar toch wat ruime fysio-keuze en toch betaalbaar. Wordt nog een uitdaging en ik ben niet zo van het veranderen.
    's Middags moest ik nog naar het cb toe en mijn man moest nog bloedprikken in het zkh, dus het was al best druk. Gelukkig belde de dierenarts dat ik wel langs moest komen, maar dat het ook na het weekend mocht. Dus dat gaf al meer lucht.
    Onze oudste is nog behoorlijk uitgeput van de laatste maand op school en alle spanning die erbij kwam kijken. Al 2 avonden is hij met onverklaarbare redenen uit bed gekomen. Vanmiddag heeft hij een kinderfeestje van een jongetje uit zijn klas, maar sinds gisterenavond zit hij allerlei uitvluchten te verzinnen om er niet heen te hoeven. Toch een beetje (te) spannend. Hij zegt dat hij niet lekker is en dat hij zelfs 36 graden koorts heeft en dus echt niet kan gaan...hihi..
    Toen wij voor de gein net zeiden dat als hij niet lekker was, hij maar op bed moest gaan liggen, pakte hij zijn knuffels bij elkaar om naar boven te gaan (om toch maar vooral geloofwaardig te maken dat hij niet lekker was). Dat hield hij natuurlijk niet lang vol in z'n bed...hihi..
    Dus we laten het nu maar even rusten en dringen niet aan. We hebben hem gezegd dat ook als hij niet wil, hij toch even het cadeautje moest gaan brengen en als het dan echt niet ging dat hij dan mee naar huis mocht. Maar de ervaring is meestal dat als hij eenmaal daar is (en zijn lievelingsvriendje is er ook nog eens) dat hij dan gelijk erdoorheen is.

13. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, zul je idd zien dat het kind ineens eerder komt. Ik ben zo ingesteld op inleiden dat ik het me moeilijk kan voorstellen. Mijn moeder moest ook worden ingeleid (ik ben enig kind) en haar moeder was ook 2 weken over tijd. En omdat mijn MK ook niet vanzelf kwam en pas nadat ik na 5 weken cytotec had ingenomen voelt het op de een of andere manier alsof ik het niet vanzelf 'kan'. Ik zou wel heel graag spontaan willen bevallen, want ik hoop dat het makkelijker is dan met medicijnen te worden ingeleid. Nou, misschien toch maar deze kerstvakantie tenminste een tas pakken 😊

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Zomersproet: ja, je weet maar nooit. Ik dacht ook, och, de eerste moest gehaald worden en had nog geen enkel teken dat hij uit zichzelf van plan was te komen, dus dacht nog alle tijd te hebben.
    Soms kan een kleintje je toch ineens verrassen. En dan heb je in ieder geval je zkh-tasje klaar. We hadden gelukkig wel vlak ervoor alvast de batterij van de camera opgeladen. Wel lekker als ik jouw banner zo weer zie (en ik weer flashbacks van mezelf krijg). Ik was rond deze tijd een week of 27 zwanger (ik was 24-3 uitgerekend). En weet nog hoe bijzonder ik vorige kerst vond, met het getrappel van een kindje in mijn buik (dat zo gewenst was) en dan oud en nieuw, wat voor het eerst niet moedeloos was omdat het weer een jaar was wat zonder zwangerschap werd afgesloten. Maar een nieuw jaar en hèt jaar waarin dat langverwachte kindje geboren ging worden. Krijg nu nog rillingen als ik weer aan dat geval van vorig jaar denk.

15. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, sneeuwmees, idd een bijzondere tijd om zwanger te zijn. En zeker ook handiger dan in het midden van de zomer met die hitte. Mijn oudste is eind mei geboren, dus ook toen niet in de heetste maanden zwanger geweest. Lekker handig voor mijn vriend, al die feestjes en ik ben gewoon de Bob 😉
    vandaag waren we naar een concert in Westergasfabriek. Een andere bezoeker zei naar afloop: dat babietje gaat straks lekker swingen nu die er al lekker aan kan wennen. En idd voelde ik de kleine meid heel druk in mijn buik, leek wel of ze aan het dansen was ☺️

16. Borelli

Borelli Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Nou dat klinkt goed voor je kleine meid zomersproet. Krijg je dan geen last van harde buiken? Ik had dat wel met feestjes de vorige keer. Ik hoop inderdaad dat je nog even lekker kan genieten van de beweging in je buik. Vrienden van ons zijn deze week (voor hun week 31) bevallen van een tweeling...dat is toch wel even schrikken hoor. Tweelingen komen natuurlijk vaker eerder maar 2 maanden eerder. Gelukkig gaat het goed met ze.

17. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Hier lekker rustig nu, vakantie! Vriend moet wel werken, maar wij keutelen lekker aan. Er lijkt een kiesje in aantocht, dus wat hangerig en veel poepbroeken, maar gelukkig nog wel vrolijk! Waait hier enorm, dus hoop dat we nog ff naar buiten kunnen. Vannacht gedroomd over de echo.....er was aan beide kanten van baarmoeder een vruchtje te zien! Pfff....gekke droom. Voel me verder niet heel zwanger op blijvende pijn in rechterbil/heup na. Vooral na tillen schiet het er vaak in. Fijne dag allemaal!!!

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Juffie: hier ook onstuimig weer. Bijna jammer om het bed uit te gaan. Maar moet vandaag en morgen nog werken, dus zal wel moeten. En vanmorgen moest ik ook nog met de kat naar de dierenarts. Weer 3 doosjes pillen, een injectie en een rekening van 80 euro rijker. Maar goed, als het beestje zich maar weer snel beter voelt. Over 2 wkn mag ik terug en dan wil ze misschien de foto gaan herhalen, dus ook dat wordt weer een gepeperde rekening.
    Wanneer had jij nu een afspraak voor een echo? 6 wkn alweer. Op de helft van de eerste mijlpaal.

19. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Pffff.,dure aangelegenheid zo met Kerst! Maar goed, als t beestje zich maar beter voelt! Hoe is t verder daar op t thuisfront? Wordt t wat rustiger nu? Hoe is t met je man? Ik heb 2/1 de echo, pas eind van de dag dus dat wordt een zenuwdagje :) ze heeft me ergens tussen geplaatst, dus de intake volgt later. Wilde ze gelijk inplannen, maar ik wilde eerst echo afwachten.
    Heb nu even rust..ons boefje is in slaap gevallen! Heel bijzonder, want normaal slaapt hij overdag amper! Zo toch even samen de storm door voor wat boodschappen. Relaxte kerst voor de boeg: eerste kerstdag naar mijn familie, tweede kerstdag helemaal NIETS. We hebben momenteel amper contact met schoonfamilie vandaar dat we daar geen verplichtingen naartoe hebben. Heerlijk! Vorig jaar nog wel en dat was een reglrechte ramp dus vriend heeft gezegd dat hij niet meer aan die schijnvertoning mee wil doen, de held.

20. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook heel stormachtig. Moest onze dochter vanochtend met de fiets naar BSO brengen door de storm, merk nu wel dat mijn conditie heel wat minder is. Toen thuis op de bank neergeploft en daar rotnu toe blijven hangen 😜 Dochter was beledigd toen ze hoorde dat ik wel thuis ben, maar ik moet nog wat dingen regelen allemaal en vandaag was zo'n leuk programma gepland bij de BSO dat ik dat toch even handig vond dat ze ging - en juist ook leuk voor haar.
    Gelukkig eigenlijk helemaal geen last van harde buiken, alleen als de kleine in de buik op de verkeerde plekjes blijft duwen, dan is het wel even onaangenaa. Maar gelukkig verder geen last van mijn buik. Wel dus van de spataders, ik hoop echt da het na de geboorte wat terug gaat, anders ga ik echt hard huilen!! Met die benen ga ik zo namelijk geen zwembad meer in, ik lijk wel 70! Maar ja, iets van kwaaltjes horen er waarschijnlijk ook wel bij, en ik heb al geen last van harde buiken, bekken of misselijkheid en ga ook gewoon sporten en fietsen. Anders achteraf maar laten opereren, die benen, alleen zij mijn arts al dat ik een gedeelte waarschijnlijk zelf zal moeten betalen, want die donkere plekken vallen onder aesthetische behandeling en niet noodzaak. Maar andere plekken doen echt zeer , vooral als ik s'nachts opsta naar wc en het bloed erin schiet, auwauw 😔

Zo, genoeg geklaagd, en nu ook echt maar eens opstaan van die bank en wat gedaan krijgen! 😉

Deel Deze Pagina