Mama of zwanger op latere leeftijd

Discussie in 'De mama's' gestart door Schrikje41, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chaibi

chaibi Lid

14 nov 2014
    45
    0
    0
    Locatiemanager
    Zwolle
    Zomersproet, wat fijn dat het draaien gelukt is!!!

2. chaibi

chaibi Lid

14 nov 2014
    45
    0
    0
    Locatiemanager
    Zwolle
    Sneeuwmees, pfff zonde geld he, pfff.... Balen joh!

Ik ga hier lekker slapen, meisje is lekker bezig in mijn buik 😄😆

Fijn weekend

3. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Ha meiden, ht lijkt best goed te gaan nu ik luchtig en laconiek doe. Dus wie weet....gisteren met vrienden etentje gehad en dat was tegen mijn verwachting in erg gezellig. Nu hopen dat ik deze houding volhou en dat hij wat 'socialer' wordt uit zichzelf komende tijd...

Fijn weekend lieve dames! Ik heb echt veel aan jullie adviezen en lieve woorden!

4. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chaibi, gefeliciteed met de goede uitslag!!

En juffie, fijn dat het zo veel beter liep dan verwacht!

Wij zijn eventjes een weekend bij vrienden in Duitsland. Een vriendin in NL vond het heel gewaagd om nu nog te reizen, maar ik heb eigenlijk niet het gevoel dat er snel iets gebeurd maar toch wel mijn ziekenhuistas (en babyspullen) en maxi cosi meegenomen , en ach, bevallen kun je overal toch wel 😉
    Ben nu wel behoorlijk moe omdat we tot 3 uur s'nachts hebben zitten kletsen, maar ja, ik haal het volgende week wel weer in, ik ben toch vrij 😊
    Fijn weekend allemaal!

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Chaibi: wat fijn dat de uitslag goed was en een klein meisje in je buik! Het lijkt wel een roze golf hier te worden, want er zijn nog meer meisjes op komst. Lekker genieten, meid!
    @Zomersproet: jij durft inderdaad met ruim 37 wkn nog te reizen. Maar je hebt gelijk, bevallen kan je overal. En voor het zelfde geld loop je tot de 42ste week en heb je spijt dat je het niet gedaan hebt.
    @Juffie: fijn dat het goed verlopen is en dat je laconieke houding lijkt te werken. Denk ook als je een modus kan vinden, dat je het niet te dichtbij laat komen (dus dat zijn acties en de consequenties ook zijn probleem zijn), dat je dan ook zelf minder last ervan zult hebben. Maar dat valt nog niet mee om dat zo maar te kunnen.

6. Anjou

Anjou Niet meer actief

Goedemorgen Dames

Ik heb besloten mijn account op zwangerschapspagin op te zeggen. Ik wil het nu echt afsluiten en 1 stap daarin is dat ik dit forum ga verlaten eind van deze week.

Wil jullie alle goeds voor de toekomst wensen. Bedankt voor alle steun. lieve woorden enz. Voor diegene die zwanger zijn een hele fijne zwangerschap en straks een mooie lief beebje. Voor diegene met de wens, dat hij maar snel vervuld mag worden. Voor alle anderen gewoon een hele dikke knuffel

Liefs Anjou (Rianne)

7. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anjou, voor jou ook de allerbeste wensen voor je toekomst en dat je het allemaal een plek zal kunnen geven! Kan me goed voorstellen dat je op een gegeven moment klaar bent hier. Dikke knuffel terug!

8. Schrikje41

Schrikje41 Actief lid

29 mrt 2013
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee meid, het beste voor jou!

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Anjou: jammer, dat je ons gaat verlaten, maar aan de andere kant ook wel heel begrijpelijk. Ik wens jou en je gezinnetje heel veel moois, geluk, liefde en gezondheid toe. Knuffel terug!

10. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Anjou, alle goeds en veel liefde voor jou!!!

Hier even goed nieuws: de NIPT-uitslag is er al en.... Mijn kindje heeft geen Down of een van de andere erbstige trisomie-afwijkingen! Zo dankbaar en blij!!!!

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Juffie: wat een geweldig nieuws en ook nog eens sneller dan je gedacht had. Weten jullie nu ook wat het gaat worden? Hoef je niet te zeggen, hoor, als je dat niet wil. Geniet van je mooie nieuws!

12. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Nee nog niet, in Ned mogen ze geslacht er niet bij vertellen, wettelijk geregeld, omdat anders mensen deze kostbare test zouden willen doen als gelslachtsbepaling. Dus nog even geduld, hopelijk over drie weken op de echo zichtbaar 😉

13. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Hey meiden

Ben hier niet zo heel erg actief meer maar meer op Facebook haha
    Alles goed met jullie?
    Hier super hoor, we weten inmiddels dat we een zoontje krijgen en het gaat allemaal super goed.
    Nergens last van eigenlijk eng gewoon haha.
    Buikje begint ook aardig te groeien nu eindelijk. Ongeveer vier kilo aangekomen nu

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25 KB
      Weergaven:
      1
  14. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Hier mijn buikje met 17+ 4 weken

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      29,9 KB
      Weergaven:
      1
  15. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Juffie, wat fijn, die goede uitslag! Gefeliciteerd, een zorg minder ten inste 😊

En Lolababy, idd lang niets meer van je gezien. Super dat alles goed gaat! 17 weken, dat schiet ook lekker op!

Hier is het wachten. Begin nu eindelijk een beetje te genieten van mijn verlof, de eerste 2 weken waren een beetje gek met buikgriep en werk dat ik voor mijn moeder's bedrijf moest afmaken waar ik ook nog voor werk, maar dan lekker vanuit thuis en wanneer het mij uitkomt. Maar dus nu klaar en een beetje luieren, moet er wel aan wennen maar dat lukt prima 😄

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Juffie: spannend dat je binnenkort het geslacht weet. Heb je zelf een voorgevoel. Ik had bij beide een sterk voorgevoel dat het een jongetje werd (ondanks dat het merendeel van de mensen bleef volhouden bij de oudste dat ik een meisje zou krijgen). En mijn voorgevoel klopte beide keren.
    @Lolababy: wat leuk weer van je te horen en zo'n mooi beginnend buikje en echo-foto blijf ik altijd mooi vinden om te zien. Fijn dat het zo goed met je gaat!
    @Zomersproet: ook fijn dat jij nu eindelijk van je verlof kan genieten. Ik moest toen ook echt even een soort van 'afkicken' en mijn draai thuis vinden. Hopelijk de laatste loodjes echt griep-vrij.

Hier wat vermoeiende dagen gehad. De jongste had twee nachten achter elkaar dat hij 2 uur wakker was en iedere keer begon te krijsen als ik hem terug in bed legde. Erg vermoeiend, want de wekker gaat natuurlijk weer op tijd de volgende morgen. Dus dat hakt er erg in.
    Verder waren we erg druk met het zoeken naar een andere bank en kwamen we er niet uit. Laatst hadden we er bijna een gekocht bij de Ikea, maar moesten we het aankoopbedrag ineens betalen. De bank was 499 euro en onder de 500 moest het ineens betaald worden. Dat hadden we op dat moment niet op onze rekening staan. Wij vroegen nog of het niet afgerond kon worden op 500, zodat we alleen een aanbetaling konden doen, maar dat was niet mogelijk. Wij hebben toen de bestelling af laten breken. Mijn man vroeg nog of dat dan wel goed ging, omdat die vrouw al alles ingevoerd had van ons. Ze zei dat als er geen betaling werd gedaan de bestelling automatisch eruit gegooid werd. Dus we zijn weggegaan en hebben de weken erna nog bij andere winkels banken bekeken.
    Maar gisterenavond kreeg ik ineens een sms van de Ikea dat onze bestelling a.s. donderdag geleverd werd.:( Dus die bestelling is toch doorgegaan blijkbaar. Omdat we hem toch wel erg lekker vonden zitten, laten we hem toch maar komen. Dus onverwachts krijgen we morgen ineens een nieuwe bank. ;)

17. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stil hier de laatste tijd.
    Hier ben ik bezig met De laatste loodjes.
    Toch nog maar eens een buikfoto gemaakt gisteren, ook al ben ik daar niet zo van, maar later denk ik is het wel een leuke herinnering . Grappig, ik zie het bultje waar haar billen zitten 😊

Mijn vriend was gisteren uit, ben best wel een beetje jaloers. Niet om de kater dan, die hij nu heeft, haha. Maar- het voelt zo'n beetje alsof het leven momenteel stilstaat. Elke dag je rituelen en bezigheden doorlopen, gisteren zelfs zo'n beetje privechauffeur geweest met 3 keer op en neer naar school (dochter mocht tussen de middag naar huis, dat wilde ze zo graag omdat ik thuis ben) en s'avonds 2 keer op en neer naar muziekles.... Het is raar, je bent de hele dag bezig maar krijgt toch niks gedaan. En eigenlijk zit je toch maar af te wachten dat 'het' gebeurt.
    Vreemd, vooral als je weet dat het wel nog bijna 4 weken zo door zou kunnen gaan... Pfff

18. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Meiden, ik denk dat ik weinig hier nog zal zijn. Heb het te druk met eigen leven. Relatie is nu echt zo goed als voorbij, hij is voor onbepaalde tijd weg en om eerlijk te zijn, is het voor mij nu ook echt klaar. Dus nu alle tijd en energie nodig voor mijn fulltime baan, nieuwe huis, dreumesje van 16 maanden en de zwangerschap. Heb weinig ruimte dus voor echt medeleven met anderen. Sorry. Spiek af en toe nog wel hier, maar zal amper reageren op jullie berichtjes. 😘

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Zomersproet: wat een mooie buik heb je! Ik vond die laatste weken ook best 'eenzaam'. Vooral bij mijn oudste, was nooit ziek van mijn werk geweest, nooit lange vakanties gehad. En zelfs in mijn weekend nog bezig met mijn werk. Toen ineens verlof. Kostte echt tijd om af te kicken. Door mijn bekkenklachten en door mijn buik ging autorijden ook niet zo goed meer, dus kwam ook nergens meer. Mijn moeder en man brachten me ergens naar toe als ik ergens heen wilde. Dus het wereldje werd toen wel heel klein.
    Bij de tweede zaten we middenin een verbouwing, dus minder tijd gehad hieraan te denken, maar snap helemaal wat je bedoelt.
    Ik hoop van harte dat je niet nog 4 weken moet wachten.... Maar ja, dat heb je helaas niet in de hand. Krijg altijd wel weer een blij gespannen gevoel als ik zo'n buik zie en zo'n banner weer richting de 40 wkn zie gaan. Geniet nog even van het getrappel.
    @Juffie: ach, meis, dus toch. Snap dat je nu even helemaal handen tekort komt. Heb je wel familie/vrienden die je kunnen helpen? Hoop dat, als je ooit een verloren momentje hebt, je nog even laat weten hoe het met je gaat. Al is het misschien soms even stoom afblazen, want het zal een heftige tijd voor je worden. Dikke knuffel!!

20. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Heb veel steun aan mijn ouders en zus en paar hechte vrienden. Komt goed. Ik zal hier regelmatig neuzen, want voel me hier thuis en heb al zoveel steun van jullie mogen ervaren! Ook lekker voor de afleiding...maar mocht ik er ff niet zijn, dan wetem jullie dus waarom dat is.

Deel Deze Pagina