Mama of zwanger op latere leeftijd

Discussie in 'De mama's' gestart door Schrikje41, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chaibi

chaibi Lid

14 nov 2014
    45
    0
    0
    Locatiemanager
    Zwolle
    Ha meiden,

Mijn jongste is net 11 geworden, Minions is dan wel leuk als film, maar daar blijft het dan ook wel bij ;). De meiden zijn net gisteren opgehaald en gaan 3 weken naar mijn ex, blijft altijd even slikken hoewel het na een jaar lang bijna fulltime zorgen ook wel ff fijn is, nu papa zijn beurt :) Ze gaan en lekker weekje weg naar Duitsland dus toch nog een mini vakantie weg voor ze, heel fijn. En wellicht komen ze wel eerder thuis als deze spruit zich eerder aan dient, we wachten het af.
    Verder geniet ik nog steeds van mijn verlof, kon het heerlijk los laten en mijn vriend heeft mij afgelopen week zelfs op een paar daagjes hotel Groningen getrakteerd, heerlijk eventjes. Nu tot morgen zijn zoontje en dan gewoon even een poosje geen kids in huis...ook lekker, tot de drukte zich aan gaat dienen met dit meiske, hahaha....we wachten af. Bij de controle eergisteren was alles prima, ze lag mooi netjes laag en met haar koppie naar beneden nog steeds, verder is alles er klaar voor en moet ik eerlijk zeggen dat ik het vandaag echt wel zat was hoor, vooral met die warmte, bah! Nu het wat afgekoeld is, krijg ik ook weer wat energie maar ik was echt zo'n lui, vet en hangend varken die bijna niets deed en waarbij alles in de weg zat, vooral mijn buik en hormonen. Maar ja, goed doel en het wordt vast iets koeler nu!

Sneeuwmees, wat jammer dat je de eerste tijd echt een zombie was en moest afkicken, had ik ook wel een klein beetje van mezelf verwacht maar denk dat mijn collega's mij met name het vertrouwen hebben gegeven om los te laten en dit blijft nu eenmaal mijn laatste verlof, dus maar even dubbel en dwars genieten he?! Dus bij jou is het werkjes bewaren voor als er iemand jarig is :)

Fiol, wat goed van je, het hardlopen....o, daar zie ik wel tegenop straks hoor, weer afvallen, maar ja...wie dan leeft ;)

sneeuwmees, spiraal, heeft bij mij ook maanden geduurd hoor voordat deze goed werkte zonder bloed, daarna was het perfect en heb ik er 2x 5 jaar (toch?) mee gelopen. Na dit pukkie maar even goed verder nadenken, wellicht laat mijn mannetje zich wel helpen.

zomersproet, is wel herkenbaar idd, je wilt het soms zo graag 'regelen'voo rje kind, vooral op sociaal vlak he?! Maar een goed gesprek en toch respect voor elkaar is dan erg belangrijk. Op een gegeven moment zien ze zelf dingen in en gaat het een poosje goed...een poosje zeg ik dan, hahaha....
    Oei, das vroeg, daar zie ik nog niet naar uit hoor :)

Ff dit posten en verder lezen!

2. chaibi

chaibi Lid

14 nov 2014
    45
    0
    0
    Locatiemanager
    Zwolle
    Fiol, wat een leuke verrassing zeg!!!

sneeuwmees, pfff...handig die korting zeg, NOT! En ik vind het ook idd heel goed dat je je zoontje prees om zijn eerlijkheid hoor. Naturlijk zeg je dan ook wel dat hij goed op moet letten, maar vooral dat eerlijk zijn naar jullie toe is zo belangrijk. Mijn oudste doet dit ook meestal wel, maar de jongste...pfff...kan liegen dat het gedrukt staat :(

Ooohhh...wat een geweldige foto zeg!! Wat is ze alweer groot idd!

Fashion lover, heerlijk op vakantie, wij dit jaar maar ff niet. Volgend jaar vast wel weer!

Nou, dames, op naar mijn 3e verlofweek, heerlijk, nu zonder kids ivm de vakantie ook dus niet af en toe eens naar school omdat je schuldgevoel anders weer parten gaat spelen maar gewoon lekker genieten van mezelf, hahaha....
    Groetjes!!!

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Zomersproet: klinkt als een heerlijk uitje zo bij het water. Water en kinderen is altijd een goede combi en zeker voor die kleintjes is het lekker liggen in de schaduw en ze slapen (gelukkig) nog veel.
    @Chaibi: fijn dat je zo geniet van je verlof! Met die warmte valt het inderdaad niet mee. Bij mijn oudste was het ook zo'n lange zomer waarbij het ook 36 graden was. Ik kon vanaf amper 5 maanden zwangerschap al niet meer in mijn schoenen en heb vanaf mei tot eind september op slippers gelopen. Bij mijn jongste was het helemaal niet warm, want ben in maart bevallen, maar ook toen hield ik veel vocht vast. Zei nog tegen mijn man als ik nu van hem zwanger was geweest nu het hoog zomer is, dat mijn voeten helemaal onherkenbaar waren geweest.
    En spannend nu echt de laatste loodjes. Als ik zo'n banner zie, probeer ik me altijd weer voor te stellen hoe ik me voelde toen ik zover zwanger was. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet meer weet.:)

Hier gisteren de tropische shoot gehad.:D Kwam er niet echt uit wat kleding betreft, maar mijn man had nachtdienst en ik kon niet boven in de kasten rommelen op zoek naar kleren, met de kinderen beneden. Dus uiteindelijk wel wat leuks voor de kinderen gezocht, maar mijn man en ik hebben maar snel wat aangetrokken. We waren natuurlijk al weer laat dus moesten nog haasten ook. Onderweg de airco en ventilators maar flink hoog aangezet, om weer een beetje op normale kleur te komen en op te drogen. ;)
    Daar aangekomen moesten we ook nog eens een kwartier wachten, waardoor ik het weer warm begon te krijgen. De kinderen waren als eerste en dan moet je toch je best doen, de kinderen aan het lachen te krijgen en naar de lens te laten kijken. Achteraf waren wij allemaal aan de beurt, maar toen had ik de zweetdruppels toch weer op mijn voorhoofd staan. :) Hoop dus maar dat die man goed kan fotoshoppen. ;)
    Mijn man is morgen jarig en moest nog een cadeautje voor hem kopen. Ik was vrijdag al snel met mijn zoontje naar de stad geweest, maar waar ik naar op zoek was, was nergens meer te krijgen. Ze verwezen me naar de Ikea. Maar mijn man had twee nachtdiensten achter elkaar en zaterdagmiddag de fotoshoot, zaterdagavond kregen we al verjaardagsvisite en vandaag moesten we naar mijn schoonouders. Ik ben dus vanmorgen snel daarheen gereden, maar toen ik daar om half 11 kwam, bleek dat de ikea pas om 12 uur open was. :x (ik dacht 10 uur). Dus voor niks half uur heen, half uur terug gereden. Uiteindelijk begin van de middag (vlak voor we naar de schoonouders zouden gaan en terwijl mijn jongste sliep), toch nog maar een keer gegaan en gelukkig geslaagd.
    Daarna dus naar mijn schoonouders die een etentje gaven. Om bijna half 10 pas thuis. Had de jongste al op bed liggen, maar toen mijn man de oudste naar bed ging brengen, liet hij weer hard wat vallen, waardoor de jongste nu weer beneden is. ;)

4. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chaibi, sterkte en succes met de laatste loodjes! Mijn buurvrouwen links en rechts zijn ook zwanger, de een 37 weken en de ander 36, heftige tijden met deze hitte. Lekker even rust voor de storm, kinderen uit huis, geniet er nog even van :)

Ik ben vanavond alleen, ML heeft een zakendiner. Is toch altijd weer even pittig in je eentje eerst de baby aan het slapen brengen en dan de grote. Nou, Cleo ligt te pitten (hopelijk blojft dat zo) en nu is de grote aan de beurt. Okay, eventjes heeft ze nog, het is immers vakantie, maar een beetje tijd alleen straks is ook zo fijn.

5. Fiol

Fiol Actief lid

8 apr 2015
    385
    0
    0
    Zuid Holland
    Fijn chabi, wel ff pittig inderdaad om je kids 3 weken niet te zien☺️. Aan de andere kant wel fijn dat nu nu aan jezelf toe komt voor de kleine er is. En dat hardlopen is er niet van gekomen, ik hoop woensdag. Boaz heeft deze week nog school en vrijdag vertrekken we voor een week naar Susteren! Daarna de komt de nieuwe keuken!
    Oh sneeuwmees, gelukkig dat je airco in de auto hebt!
    Zomersproet ik herken inderdaad het moment van ff alleen. Gisteren is mijn mam ff een poosje met boaz weg geweest, lekker hoor ff niks! Ik moest alleen wel naar boven rennen, ging behoorlijk regenen en de ramen stonden nog open😁.

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Zomersproet: mijn man heeft regelmatig nachtdienst en dan moet ik inderdaad er twee naar bed zien te krijgen. Toen de jongste net geboren was, bracht ik de oudste naar bed, terwijl hij in de box lag te krijsen. Dan moet je de oudste nog een verhaaltje voorlezen, terwijl de jongste beneden helemaal over de rooie gaat. Erg vermoeiend waren die avonden. Want als ik beneden kwam, begon het gecluster van mijn jongste tot een uur of 10 's avonds.
    Nu gaat het beter, maar is het soms ook nog plannen. Als ik de jongste op bed leg, moet de oudste even wachten tot hij slaapt. Of ik moet de oudste eerst naar bed brengen en de jongste alleen beneden laten. Allemaal niet heel ideaal, maar het went.
    Als mijn man nachtdienst heeft moet ik ze 's morgens ook allebei gevoed, aangekleed en al op tijd klaar hebben (en zelf ook nog ontbeten en aangekleed hebben). Als ik alleen ben, dan leg ik vaak dingen de avond tevoren al klaar. Dus kleren voor allemaal, de tas voor mijn zoontje en mijn werktas vast klaargemaakt e.d. Het is zelfs zo dat als mijn man er 's morgens wel bij is, we meestal te laat op school zijn, omdat hij het strakke ritme wat ik er 's morgens in heb als ik alleen ben verstoort.;)
    @Fiol: lekker vooruitzicht. Een vakantie en dan ook nog een nieuwe keuken! Wij zijn nu ook al een paar keer bij de Ikea naar keukens wezen kijken. Zal nog wel even duren voor we er werk van maken, maar het ermee bezig zijn is ook al leuk. ;)

Ik heb vandaag de foto's van de shoot gekregen. De concept-versies met watermerk erdoor heen. Hier mogen we er dan 8 uitzoeken, die we dan afgedrukt en digitaal krijgen. Vooral die van de jongens vind ik goed gelukt. Die van ons viertjes minder, maar het is dan ook heel moeilijk om 4 personen (waarvan 2 kinderen) allemaal goed kijkend op de foto te krijgen. Nu dus kiezen en selecteren. Valt nog niet mee want ik zie altijd wel wat leuks in foto's van de kinderen. :)

Ik zal zo de oudste eens naar bed doen. De jongste ligt er al in (en was het er zomaar mee eens :D).
    Nu de oudste nog bedklaar maken. Vanmorgen was hij al amper wakker te krijgen en tussen de middag had hij alleen maar in een hoekje van de bank zitten tutten en duimen met zijn knuffel. Mijn man belde me nog op of hij hem misschien thuis moest houden omdat hij zo moe was. Ik vond het lastig, want hij hoeft natuurlijk niet naar school als hij oververmoeid is, maar wil ook niet dat hij dat als een 'smoes' gaat gebruiken om steeds maar thuis te kunnen blijven.
    Heb mijn man gezegd dat hij het even een half uurtje aan moest kijken, en als hij zelf het gevoel had dat het beter was hem vanmiddag thuis te houden, het dan natuurlijk prima was. Heb toen nog teruggebeld en toen bleek mijn zoontje zelfs in slaap gevallen te zijn. Hij heeft toen een flink deel van de middag geslapen. Het is natuurlijk het einde van het schooljaar, warm weer geweest. Een nieuw vriendje in de straat waar hij helemaal hyper van is. Kortom, het kaarsje was even uitgeblust.

7. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sneeuwmees, lastig idd, wanneer geef je toe met thuisblijven , anders worden er gauw smoesjes verzonnen... Ik weet daar ook wat van met mijn dochter hoor...😒
    Dat is zwaar, als je ze allebei in je eentje bedklaar moet maken. En de ochtenden, petje af! Die zijn hier ook chasen want DL heeft dan bonen in haar oren en hoort gewoon niks!! Dat laten huilen en krijsen vind ik moeilijk, het lukt me gewoon niet. Krijg dan zweetaanvallen. Maar ja, mijn grote is nu net 7 en daar kun je wel wat begrip verwachten, en ze kan natuurlijk best dingen alleen ( tanden poetsen , naar wc...) ik zat de eerste weken vaak met Cleo aan de borst bij mijn oudste in bed voor te lezen. Of met cleo aan de borst samen met T in de badkamer terwijl ze op wc zat, 'ik zie ik zie' spelen. Haha, ik heb al heel wat dingen gedaan met C aan de borst want ook zij was echt heel lang aan het clusteren s'avonds. Nu is er meer regelmaat, ze ligt gewoon om half 8 in bed en dan heb ik tijd voor de grote. Jaja, je hebt dan toch van die vaste routines om doorheen te komen, daar mag dan ook echt geen telefoontje doorheen of zo. Als de telefoon gaat neem ik ook gewoon niet op rond die tijden!

8. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laatste dag ponycamp voor onze oudste, maar vannacht blijven ze daar ook slapen allemaal. Spannend, haha! Ik moet nog alle spullen daar naartoe brengen, slaapzak, toiletspullen enzo. En natuurlijk haar mooie kleren en optutspullen die ze vanochtend heeft uitgekozen voor het feestje daar vanavond... 😜
    Onze meid wordt groot...

9. Fiol

Fiol Actief lid

8 apr 2015
    385
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen dames
    Ik zit hier in het mooie Limburg! Gisteren een heerlijke dag gehad in de zon. Vandaag gaan we naar Valkenburg naar de grotten, dat w Boaz! We hebben erg slechte WiFi. Ken je dat van vroeger met de antennes van de radio, net zolang draaien totdat je ontvangst hebt, nou ik zit nu op het aanrecht!😂😂😂 maar ja het werkt, nou ja een beetje, moet wel veel geduld hebben. Maar ja ik heb vakantie zo wat!!!
    Mijn schoonzus heeft een kleine stal waar ze veel kinderen les geeft en heeft dit weekend allemaal tenten in de wei, ik zag foto's voorbij komen zag er gezellig uit. Je dochter zal het wel geweldig vinden!
    Hier zit ik weer op de wachtbank, geen enkel kwaaltje!
    Wel kort voor de kar op de heen weg, maar dat kan ook komen omdat we er twee uur langer over deden ivm file😡😡🚙🚚🚛🚐🚕🚗🚐🚕🚛🚚🚙!

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Zomersproet: wat stoer je dochtertje voor het eerst een nachtje van huis. En dan zit ik te klagen hoe ver mijn zoontje de straat uit mag rijden...hihi..:) Ben benieuwd hoe ze het gehad heeft (en of ze uberhaupt geslapen hebben).
    @Fiol: Limburg vind ik altijd zo heerlijk. Net of je al een beetje buitenland in eigen land hebt. Geniet ervan! En wie weet word je toch nog verrast met een positieve test. Alle keren dat ik zwanger bleek, was ik ervan overtuigd dat niet te zijn omdat ik niets voelde, of alles voelde om ongesteld te worden.
    @Chaibi: hoe is het, meid? Alles nog rustig?

Hier een rare periode achter de rug. Op mijn werk is het onrustig. Ik heb het veel te druk en een weekje geleden brak ik even toen een collega me nogal onvriendelijk liet merken dat ik dat klusje voor haar echt al af had moeten hebben.:( Toen kwamen er bij de andere collega's meerdere irritaties (over onze leidinggevende) boven water, waar we allemaal mee worstelen. De werkdruk is hoog, maar mijn baas lijkt dat maar niet te willen begrijpen. Als je het met haar erover hebt, komt ze met voorstellen waar ik helemaal niets mee heb, of wil ze een taak bij mij weghalen, die absoluut niet de druk veroorzaakt (omdat ze gewoon geen idee heeft wat ons werk inhoudt). Ook wil ze hoe dan ook geen extra geld in ons meer investeren, dus blijven we allemaal (ook mijn collega's) maar in het zelfde kringetje ronddolen. Als je ergens geen tijd meer hebt, pakt ze die taak en geeft het aan een collega (die ook al op instorten staat). Daardoor ben ik op een gegeven moment ook maar gestopt met klagen, omdat er toch geen oplossing is of komt. Behalve dat ze dan bij een collega van mij nog harder de zweep erover heen haalt of met extra werk opzadelt.
    Door dat akkefietje van mij (en de verhalen van mijn collega's die erbij waren) hebben we toch bedacht dat het goed zou zijn om toch eens het gesprek met onze leidinggevende aan te gaan. En dat staat voor aankomende week gepland. Vind het doodeng (ben altijd meer het compromis-type), maar nu moet het er toch maar eens van komen. Zo kan het ook niet verder. Ik ben oververmoeid, heb hartkloppingen, lig vaak 's nachts wakker in bed. Ik ben ook al 2 keer enorm uitgevallen tegen mijn oudste en zelfs al eens in tranen uitgebarsten omdat hij maar niet wilde luisteren. Voor mijn man dus ook een signaal om eens aan de bel te trekken dat dit dus niet langer zo kan. We zullen zien.
    Mijn man is nu met de oudste naar de minions-film. Ik had gedacht om dat met zijn drietjes te doen en dat mijn ouders even op de jongste zouden passen, die op het tijdstip van de film toch zou slapen. Maar mijn oudste was gisteren helemaal boos dat zijn broertje alleen in bed zou blijven slapen als wij naar de film zouden gaan. En hij weigerde dus zelfs ook naar de film te gaan. Vond het inwendig wel schattig hoe hij het voor zijn broertje opnam. Heb nu dus maar gezegd dat ik dan thuis bleef bij de jongste en dat mijn man nu met de oudste naar de bioscoop gaat. Wel jammer, want ik had die film nu ook wel eens willen zien (ik heb nog steeds niet door wat die minions nu precies zo bijzonder maakt). Maar helaas, ik zal hem wel een keer op dvd of tv moeten zien.
    De jongste ligt nu op bed en ik mag we weer bekommeren om het huishouden, de beesten, de was e.d. Dus moeders hoeft zich niet te vervelen.;)

11. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ladies, de komende 2 weken ben ik hier misschien wat minder want morgen vertrekken wij naar terschelling 😃 Het zou best kunnen dat ik daar wifi heb voor mijn ipad maar dat weet ik nog niet precies.
    Ik ben al bezig met inpakken - gelukkig maar want het zijn toch wat spullen die je meesleept met een baby en eentjevan 7... Toch maar goed dat we met de auto gaan, haha! En je weet op een eiland natuurlijk ook nooit hoe het weer wordt, dus sjouw je ook nog eens kleren mee voor elk weermoment...
    Ben blij als we op de boot zijn, hihi.
    Groetjes en tot gauw!

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Zomersproet: heerlijk vooruitzicht! Al is het nu even doorbijten om die enorme volksverhuizing in goede banen te leiden. ;) Ikzelf kan ook pas ademhalen als we de snelweg oprijden. Tot die tijd, vraag ik mezelf ook altijd af waarom vakantie ook al weer zo leuk was. :) Geniet ervan! Lekker uitrusten, lekker genieten met elkaar en hopelijk ook heerlijk weer!:)

13. Fiol

Fiol Actief lid

8 apr 2015
    385
    0
    0
    Zuid Holland
    Veel plezier zomersproet! Heerlijk Terschelling!
    Sneeuwmees, goed op jezelf letten hoor! Ik heb ook zo'n periode gehad, is echt niet leuk😌. Als dat op mijn werk gebeurd probeer ik te zeggen( soms wel eens hard op) het is maar werk! Niet dat het niet belangrijk is, maar meer te zien wat nog belangrijker is en daar moet je genoeg energie voor overhouden! Ik werk in de psychiatrie en deze wijsheid kreeg ik van een hele betrokken psychiater, eerst snapte ik het niet zo goed, maar uiteindelijk heeft hij uiteraard gelijk, als je niet goed voor jezelf zorgt( en rust pakt) kun je ook niet voor andere zorgen en dus ook in mijn geval voor de patiënten. nou wat een wijsheid op de vroege morgen😊.
    Hier gistermiddag een testje gewaagd omdat ik best wel een biertje neem, nou die kan ik rustig nemen, omowit!

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Fiol: jammer dat de test omowit was. Hoop dat het biertje dan in ieder geval maar gesmaakt heeft. Al was het maar om de bijsmaak van een negatieve test weg te spoelen. En je hebt helemaal gelijk, hoor. Zeg het ook altijd tegen mijzelf dat het 'maar' werk is en zeg dat ook altijd tegen collega's, alleen de ene keer valt het moeilijker dan de andere keer. Hoop nog steeds op een oplossing en vooral rust in de tent. Ben erg gevoelig voor spanning en ben nu dus ook bekaf van alle prikkels van de afgelopen tijd. Nog een dagje werken en dan lekker 2 wkn op vakantie!
    @Chaibi: hoe is het met jou, meid? Letterlijk de laatste loodjes nu, hè? Of ben je al stiekem bevallen?
    @Zomersproet: hopelijk geniet je lekker van jullie vakantie! In ieder geval nog geen teken van leven gehad, dus of je hebt slechte wifi óf geniet zo dat je geen behoefte hebt aan ZP (kan ik ook helemaal voorstellen). Hoor graag je verhalen als je weer terug bent.

Hier mijn eerste cyclus zonder spiraaltje. Wel spannend nu, vooral of ik weer last krijg van tussentijds bloedverlies rondom mijn eisprong of niet. Heb de laatste twee maanden een cyclus van 35 dagen gehad (is nog nooit gebeurd). Vind het daardoor ook moeilijk te bepalen wanneer mijn eisprong nu is. Heb wel vanaf 14 dagen na de menstruatie al zeurende eisprongpijn, maar die zeurende pijn blijft dan ongeveer een week af en aan doorgaan. Dus weet nog niet goed wanneer mij eitje dan ook echt springt. Overweeg om eens een maand toch weer ovutesten te gaan gebruiken om een beetje zicht op mijn cyclus te krijgen (en vooral wanneer we voorzichtig moeten doen). Vind het wel weer een stap, want had mezelf gezworen die testen nooit meer te hoeven gebruiken.

15. Fiol

Fiol Actief lid

8 apr 2015
    385
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi dames! Hoestie hier??
    We hebben de nieuwe keuken! Helaas wat oponthoud met de tegels, maar die komen vrijdag en dan kan manlief het afmaken! Hij is echt heel mooi geworden!
    Vandaag met Boaz naar het maritiem museum in Rotterdam, heeft hij wel verdiend met ouders die heel de tijd maar bezig zijn😁😊

Ik hoop dat jullie toch een beetje genieten met dit weer op Terschelling.
    En inderdaad nieuwschierig chabi😊.

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Fiol: vervelend dat er wat oponthoud is met je nieuwe keuken. Altijd gedoe, hè, met die verbouwingen. Wij dachten in week 35 van mijn zwangerschap nog wel even een badkamer te kunnen verbouwen. Zou 2 wkn duren, dus ik zag mezelf de laatste 2/3 weken van de zwangerschap al lekker badderen. Maar niets was minder waar. We hebben bijna 4 wkn in de stof gezeten. Ik wilde de babykamer klaar maken, maar dat lukte niet omdat de spullen van de badkamer daar stonden. Kon geen kleertjes wassen ivm het stof. Uiteindelijk met 38,4 wkn was de verbouwing klaar. En die nacht braken ook de vliezen en is een paar uur later mijn zoontje geboren. Dus ik ben lichtelijk allergisch voor verbouwingen geworden. Ik zit er nu ook aan te denken om onze wc te laten op pimpen tijdens onze vakantie (zodat we er geen last van hebben), maar merk dat ik er ook tegenop zie, want stel als je thuis komt en er is inderdaad van alles misgegaan. Maar als we het willen doen, moet ik het morgen laten weten. ;)
    En lekker even quality time met je zoontje. Inderdaad is af en toe wel nodig (en leuk voor jullie als gezinnetje). Ben benieuwd hoe dit museum bevalt. Ik hoor het vaker op tv en zit er ook aan te denken om eens naar toe te gaan.

17. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo, ik ben er weer. Het was een fijne vakantie met poeslieve kinderen 😊
    Helaas had mijn moeder een paar dagen voor vakantie einde een ongeluk met de fiets en heeft ze haar sleutelbeen en een rib gebroken. Dat was dus echt verschikkelijk maar gelukkig hadden wij een huisje met 3 slaapkamers en een mooi terras en was het wel te doen.
    Cleo wordt steeds groter, ze is nu 5 maanden en een week en ik sta versteld hoe ze steeds weer veranderd en dingen leert en kan. Er gebeurd gewoon zo veel in het eerste jaar, niet normaal! Over 3 weken moet ik weer werken, 7 maanden zijn gewoon veel te snel voorbij gegaan 😔
    Hoe is het hier verder, gaan jullie nog op vakantie of zijn jullie al geweest?

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Zomersproet: welkom terug! En fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad, op het ongeluk van je moeder na dan. Hoe gaat het nu met haar? En je kleine meisje al weer 5 maanden. Ik vind de tijd met een tweede ook twee keer zo hard gaan, lijkt het wel. De mijne is al weer hard op weg richting de 1,5. Ik weet nog dat je toen ook zei dat je zo lang verlof zou hebben en zo zie je maar hoe dat ook voorbij vliegt. Zou af en toe de tijd wel even stil willen zetten.
    Wij vertrekken vrijdag voor een week naar Frankrijk. Moet alles nog inpakken en heb steeds het idee van alles te vergeten. Wat bijna onmogelijk is, met mijn enorme voorraden aan eten en kleren. Maar zoals altijd, ontdek je altijd zoiets wat je eigenlijk mee had moeten nemen op het moment dat je op de plek van bestemming bent. We slapen een keer onderweg in een soort van B&B in Frankrijk. Leek me wel leuk een keer te proberen, maar die man heeft al zeker 3 keer gebeld. De eerste twee keren vroeg hij steeds met hoeveel personen we zouden zijn. Heb het hem de eerste keer uitgelegd en toen snapte hij het. Maar een week later belde hij weer met dezelfde vraag en of we ook al wisten of we wilden dineren. Heb gezegd dat we dat nog wel door zouden geven. Mijn man heeft toen een mail gestuurd dat we dat niet zouden doen, maar nu belde hij vandaag weer op om te vragen of we nog wilden dineren.:( Ben dus heel benieuwd waar we terecht komen. In ieder geval een stel die blijkbaar een slecht geheugen heeft.;)

19. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, oje, dat belooft wat, sneeuwmees 😄 Misschien is die man wel erg vergeetachtig. Maar hopen dat het daar dan wel okay is...
    Dat inpakken, tja, vertel me wat! Kleine volksverhuizing. Achteraf had ik natuurlijk ook veel te veel mee want we hebben daar ook gewoon Gewassen. Maar je wil ook altijd alles voor elk weer enzo, komt me bekend voor. Heel veel succes met inpakken en een fijne vakantie!!!

20. Fiol

Fiol Actief lid

8 apr 2015
    385
    0
    0
    Zuid Holland
    Fijn zomersproet dat je vakantie leuk was! Hoop dat je moeder snel opknapt!
    Ik ben benieuwd sneeuwmees of het goed gekomen is!
    Maritiem was heel leuk een aanrader om te doen, wij hebben ons er zeker 2,5 uur vermaakt en dat voor een jongetje van 6 met een spanningsboog van een centimeter! Hihi
    Verder ben ik trots op mijn man, hij heeft echt een hele mooie keuken neer gezet, nu nog de tegels voegen en dan is het klaar!
    Nou ja, ik heb gisteren stoelen gekocht en we gaan nog een tafel maken en een bank voor aan de eettafel☺️.

Deel Deze Pagina