Baby 3 maand koorts

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Willemijntje19, 27 mrt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willemijntje19

Willemijntje19 Fanatiek lid

26 apr 2016
    2.394
    1.205
    113
    Vrouw
    Hoi!
    Even van mij afschrijven.
    Mijn man werd donderdag ziek, ik gisteravond en en zojuist meet ik 38 graden bij mij zoontje van 3 maand oud. We hebben qua gezondheid al heel wat met hem meegemaakt en daarom ben ik snel bezorgd. Het gaat gelukkig juist de laatste tijd erg goed met hem. Maar nu dus koorts. Ook is hij een maand te vroeg geboren en op internet staat dat als je baby onder de 3 maanden koorts hebt je de dokter moet bellen. Mijn zoontje is 14 weken oud.
    Iemand ervaring hiermee? Zou ik het nog even kunnen afwachten? Heb hem wel net een zetpil gegeven en hij krijgt borstvoeding, dus hopelijk heeft hij wat aan de antistoffen.

2. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    ooh ik ben zelf ook zon afwachter en twijfelaar... maar zeker bellen.

Willemijntje19 vindt dit leuk.
  3. CroqueMadame

CroqueMadame Fanatiek lid

7 sep 2022
    1.224
    1.746
    113
    Als hij gewoon alert is, drinkt, niet grauw ziet etc. zou ik persoonlijk het met 38 graden (wat echt nét aan koorts is) nog even aankijken. Maar als jij je zorgen maakt en het beter voelt om even te bellen kun je dat altijd doen natuurlijk.

Sado en Willemijntje19 vinden dit leuk.
  4. blij83

blij83 Fanatiek lid

5 jun 2012
    2.181
    1.983
    113
    Hebben wij destijds ook gehas. 14 weken en koorts. Gebeld met de HAP en moesten toch komen. Kinderarts heeftvhem toen gecheckt en daarna mochten we weer naar huis.

Willemijntje19 vindt dit leuk.
  5. Willemijntje19

Willemijntje19 Fanatiek lid

26 apr 2016
    2.394
    1.205
    113
    Vrouw
    Bedankt voor het reageren!
    Ik dacht, ik zal nog even laten weten dat ik inderdaad toch even gebeld heb. Hij is inmiddels een nachtje ter observatie in het ziekenhuis geweest. Het gaat nu weer goed.

Deel Deze Pagina