Heeft iemand toevallig het origineel shirt gekocht? Zwart shirt met witte tekst? Ik zou graag willen weten hoe de maat uitvalt. Ze hebben namelijk de leeftijd 3-4 jaar en voor 5-6 jaar. Kwebbel
Zou ik ook wel graag willen weten...maar ik ben bang dat het sowieso voor Alyna nog veel te groot is. (zou wel handig zijn als ze iets meer maten hadden) Ik zou er voor mezelf ook wel een willen.
Ik heb ze gezien, maar niet gekocht. Ik vond ze heeeel erg klein vallen!!!! Hopelijk reageert er nog iemand die ze wel heeft gekocht, heb je wellicht meer aan dan mijn antwoord.
Ik heb er één gekocht voor mijn dochtertje, zij heeft zelf maatje 104/110 en ik heb het shirtje van 3-4 jaar gekocht. Past prima hoor!!
Tam27...kijk daar heb ik wat aan Dan haal ik voor mijn oudste een 5-6 jaar shirt. (zit op 116 gemiddeld kwa maat) En voor mijn andere dochter ook een 3-4 jaar shirt. (Zij zit gemiddeld op 104.) Kwebbel
Heej kwebbel, ik heb voor Luna t mama sé shirtje gekocht, zij heeft de van 3-4 jaar!!!!! alleen is hij nog iets te lang. Ik vond ze echt klein vallen. Esmee heeft een ander shirt echt van dat concert en die heeft ook die voor 6-7 jaar terwijl ze 5 wordt!
Simoon...dus jij denkt dat ik er beter 2 voor 5-6 jaar kan nemen? Mijn meiden zijn niet extreem groot Oww..wat is dit toch weer lastig. kwebbel
ik weet het niet.. maar i kga vrijdag naar het concert toe.. dus zal eens even opletten.. groetjes yippie