Hallo, Zijn er andere jonge moeders of zwangeren die in de omgeving harderwijk/zeewolde wonen?? Ik ben een moeder van een zoontje en ben 22 jaar, zou heeeel graag in contact komen met andere moeders. En evt afspreken enzo. Ik ben maar net naar zeewolde verhuisd samen met mijn gezinnetje en dus ken ik niemand hier
Hoi, Wat leuk, nijkerk is inderdaad heel dichtbij. Hoeveel kindjes heb jij en hoe oud ben je als ik vragen mag natuurlijk haha. Ik ben 22 en heb een zoontje van 3 en half maandjes. Leuk dat je hier op heb gereageerd
Hoi, Ik ben 27 en heb een dochter van 15 maanden! Hoe vind je het wonen in Zeewolde? ik ben er erg bekend en ken er ook mama' s.Hebben er zelf over gedacht ook in Zeewolde te gaan wonen, maar denk dat we toch maar in Nijkerk blijven haha Hoe zijn jullie zo in Zeewolde terecht gekomen?
Hoi, Hier nog 1 uit Nijkerk met een dochter van 13 maanden. Nu weer opnieuw zwanger. Zag dat je mij toegevoegd had. Lady7 ken ik ook trouwens.
@lady7: mijn man heeft een aantal jaar hier in zeewolde gewoond met zijn ouders en toen ik zwanger werd dachten we toch terug naar zeewolde te gaan zodat we familie in de buurt hebben voor oppas enzo. Oh oke, waarom kies je nijkerk of gewoon meer omdat je niet wilt verhuizen? @princess 25: ja inderdaad ik had je toegevoegd dacht misschien konden we kletsen ofzzo. gefeliciteerd met je 2e zwangerschap, gaat het tot nu toe helemaal goed?
We gingen in Nijkerk wonen, en leerden toen heel veel mensenn in Zeewolde kennen. Vandaar dat we er over nadachten. Maar we krijgen nu ook een beetje een plekje in Nijkerk familie in de buurt voor oppas is ideaal inderdaad, wij missen dat echt! Grappig dat je princess25 hebt gevonden, die ken ik haha maar dat zei ze al.
Kletsen is natuurlijk altijd gezellig. Zeewolde ken ik eigenlijk helemaal niet zo goed. Is het een leuk gezellig dorp? Lijkt mij ook ideaal, familie in de buurt die af en toe kunnen oppassen. Mijn ouders wonen nog redelijk dichtbij, waardoor mijn moeder wel oppast. Met de zwangerschap gaat het prima. De misselijkheid gaat weg en ben daar heeeel blij mee, haha. Af en toe wat moe, maar dat hoort er ook bij. Wonen jullie al lang in Zeewolde?
Hallo meiden, sorry dat ik zo lang niet meer heb gereageerd, ik ben zo super druk geweest met alles en nog wat dat ik amper tijd voor mijn computer heb gehad haha. Wij wonen nu al vanaf 3 september in onze huisje in zeewolde dus 2 maanden al. Het bevalt ons goed, wij zitten op een ideale plek, om de hoek hebben we een peuterspeelzal dus snel maar de kleintje daar inlaten schrijven haha. Ik ben weer aan het werk gegaan, 3 dagen per week en dus past mijn schoonmoeder of schoonzusje op als ik aan het werk bent. Ideeal, hoeft onze kleine man niet aan vreemde te gaan wennen. Hoe gaat het met jullie beide nu?
Handig dat je familie hebt die oppast als je aan het werk bent! Wat voor soort werk doe je? Zeewolde is leuk dorp om te wonen he k hoor het van meerdere mensen steeds. Hier is het een drukke periode, zieke dochter en zometeen op sollicitatiegesprek. echt spannend! hoop zo dat ik de baan krijg.. maar waarschijnlijk heel veel anderen ook denk ik
Hallo meiden, wat leuk dat er zo veel mensen in en om de omgeving zeewolde wonen. Ik vnd zeewolde wel een leuke dorp om in te wonen hoor. Harderwijk bezoek ik ook wel eens. Ook een leuke stad. waar in zeewolde woon je mama in love? Ja nunspeet mag ook Hoe is het met jullie meiden allemaal? Hier gaat het best druk, laatste week komt er aan van het werken in een supermarkt, we zijn flink aan het solliciteren voor een andere baan, ga nu een volwassen opleiding volgen om verzorgende ig te doen. Dan wil ik uiteindelijk ergens binnen een ziekenhuis kunnen werken bijvoorbeeld als verpleegster of kraamzorgster. Wat doen jullie allemaal? werken of toch met de kleintjes thuis zijn? Het liefst zou ik thuis zijn met mijn zoontje maar ja dat lukt niet financiaal dus ja manlief en ik moeten biede werken om rond te komen elk maand
Ik woon in drielanden, heb een zoontje van 4 jaar die sinds september op school zit. Welke wijk woon jij dan?
Ik woon tegen drielanden aan, in stadsweiden Welke school zit je zoontje? Mijn zoontje van 5 zit op de vrije school valentijn, vlak bij het ziekenhuis.
Mijn broer woont ook in drielanden en zijn kids van 8 e9 jaar zitten ook op de bogen. Hoe lang woon je nu in harderwijk?
Ah leuk! Ik woon hier nu sinds eind juni. Ben samen met m'n zoontje bij m'n nieuwe vriend ingetrokken. De vader van m'n zoontje en ik zijn uit elkaar. Oorspronkelijk kom ik uit het oosten.