mama`s met 3 kids of meer....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Alita, 11 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Hihi... gelukkig is het allemaal herkenbaar.
    Als vrouw ervaar je het toch anders. En mijn man is van nature voorzichtiger en rustiger. Dan verwacht ik niet dat hij bij een kinderwens uberenthousiast wordt.

Gewoon rustig laten weken. Zo nu en dan subtiel bespreken. Gebruik die vrouwelijk charmes..haha

2. Alita

Alita Niet meer actief

Hey meid......vindt het toch jammer voor je want je wilde wel he:(
    Klopt allemaal wat jij schrijft....maar weet niet of ik er zo goed mee om zou kunnen gaan zeg....

Maar aangezien jij je er bij neer kunt leggen is je wens niet zo groot dat je het niet meer ziet zitten he:D
    Niet dat ik bij mijn vriend wegloop he hahahahaha...mar als hij nu zou zeggen ... nee ik wil niet meer...pfff.....

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hier een man die ook vooral aan de toekomst dacht, studeren enzo.
    Toen hebben we alles berekend en doordacht en zo kwamen we eruit dat er een derde wel bij kon komen ;)

4. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    @Carulli
    Zo, waar wat je hebt geschreven. En vooral omdat jij het hebt geschreven met al je ervaringen.

Het is zo jammer om je als mens tegen te laten houden door angsten en wat als... Ik ga je zin meenemen. Had 'm net even nodig vandaag. Dank je wel!

5. Alita

Alita Niet meer actief

hahahaha ja he:D mannen zijn toch over het algemeen overal hetzelfde;)

Ach ik laat het u even zakken.....eerst even met wat andere dingen bezighouden zoals verbouwen....en wie weet volgend jaar:D

Tot die tijd laat ik zo af en toe eens wat vallen hahahaha:cool:

6. Alita

Alita Niet meer actief

Is natuurlijk ook helemaal prima dat de mannen zo zijn....vooral als wij niet zo fanatiek zijn hahaha...

Maar soms mocht het wat minder hoor.....je weet nooit wat het leven je brengt

7. Alita

Alita Niet meer actief

Vindt dit idd wel een goede vraag;)
    Vooral de auto......

8. adi

adi Niet meer actief

Ik snap het wel hoor, alleen wat ik bedoelde is dat jij al 2 kids hebt. Dus als je naar efteling gaat moet je al 4 kaarten kopen. Anders zouden het 5 zijn. 30euro extra, het verschil haal je uit door pakjes drinken mee te nemen ipv daar kopen.

Het is iets anders dan verschil tussen 1 kind en 4 kinderen.

Ps: wij zelf twijfelen ook heel erg over een 4de. Bij mij is de wens nog steeds gebaseerd op verkeerde redenen, maar mijn man zou gewoon nog een kind willen. Maar dan wel wat later. Maar wij zijn er zelf nog lang niet uit over wel of niet, dus snap de twijfels.

9. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant

Nou moet zeggen dat we bij de laatste keer proberen voor een kindje wel nagedacht hebben of we nog een kindje met een hersenafwijking aan konden,..
    Maar daardoor hebben we een wel overwogen beslissing gemaakt.
    Tot nu toe wijst gelukkig niks erop dat Ziva het ook heeft, maar mocht het wel zo zijn dan was ze net zo welkom.

Soms is het niet verkeerd om ook even aan een negatieve kant te kijken, helaas word niet elk kind gezond geboren. Maar een mens kan heel veel hebben dus.. ;)

10. Alita

Alita Niet meer actief

ja klopt idd........wat is die 30euro meer dan he:cool:
    Welke redenen heb jij dan als ik vragen mag....

11. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Adi: voor sommige mensen is de 30euro verschil wel veel ;)

Maar als je ze wel kunt betalen kun je idd op het eten en drinken bezuinigen ;)

12. adi

adi Niet meer actief

Wij hadden gelukkig een auto waar achterin 3 kinderstoelen passen, anders moesten we ook een nieuwe kopen.
    En wij zijn vorig jaar verhuisd, zodat zowel wij als kinderen meer leefruimte hebben, en kinderen ieder een eigen slaapkamer. Maar als dat financieel niet mogelijk was, was het denk ik passen en meten.

13. Alita

Alita Niet meer actief

welke auto hebben jullie dan?
    Hier zouden wel de 2 meiden op een kamer moeten...maar vindt dat geen ramp...

14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hier hebben de kids ieder een eigen kamer.
    Maar er is altijd toch wel een oplossing als je graag wilt ;)
    Hier ook een auto waar net 3 kids op de achterbank kunnen, en anders hadden we onze oude auto model weer moeten kopen.
    Dat was een seat alambra en nu hebben we volvo v70
    Wel krap maar kan net ;)

15. fafje

fafje Niet meer actief

opzich wannee rhet juist meer gaat kosten is naar mijn idee zo rond 6 jaar ofzo ( tenminste als ik zo naar mn stiefzoontje kijk...schoolspulletjes, kleding wat hard gaat etc )

Maar alsje oudste 2 dan al naar school gaan enz, kan jij ook weer wat werken...ik dnek dus dat het ook wel meevalt...al heb je natuurlijk wel weer evne die luierperiode etc...maargoed dagjes uit...zijn mss wat meer om te plannen of er geld voor apart te leggen

uiterraard kun ej nu al beginne met een soort potje voor je volgende kindje+ extra uitgavens enz...

ik dnek er ook steeds meer overna hoor...

wij gaan van de zomer ook een nieuwe auto aanschaffen...en dat moet sowieso 1 zijn waar 3 kids in kunnen...maar ik heb wel besloten ALS we voor een 3e gaan, wil ik wel verhuisd zijn naar een benedenwoning :D

16. mommylove

mommylove Actief lid

9 aug 2011
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt, ik wilde heeeeeel graag! Het loslaten van mijn wens voor een derde was/is moeilijk,maar de gesprekken erover liepen op het laatst zo hoog op, dat ik me afvroeg: is dit het wel waard? Ik hou zielsveel van mijn man en wil hem absoluut niet kwijt. We hebben genoeg meegemaakt om deze 2 kindjes te krijgen en alleen daardoor al is het voor hem gewoon meer dan genoeg geweest. En juist dat snap ik wel, het geeft me nu vooral rust, het idee dat we die spanningen niet meer hoeven mee te maken en dat los kunnen laten.

Ennuh...Die man van jou gaat echt wel met je mee uiteindelijk als ik het zo hoor meis:D, ik hou je banner in de gaten;)

17. adi

adi Niet meer actief

Ik heb een soort naeb van de vroeggeboorte van onze kinderen. Het gevoel 'het niet afgemaakt te hebben'.
    Ik heb een diepe wens naar een normale zwangerschap, een vaginale bevalling, echte kraamtijd, baby aan de borst ed.
    Maar ten eerste vind ik dat geen reden om voor nog een kind te gaan, want ik weet nog niet zeker of ik nog een kindje wil. En ten tweede krijg je nooit de garantie dat het allemaal zo zal zijn.

Pas als ik een kindje wens los van zijn gezondheid en de manier waarop die bij ons komt, durf ik ervoor te gaan.

Auto: wij hebben een Peugeot 308sw.

18. Amfy

Amfy Niet meer actief

Wat ik dan wil zeggen weeg voor je zelf af wat je belangrijk vind vind jij uitjes velanger en kan dat met 3 kids niet tja wat doe je dan?

Hier ook een zeer grote wens voor een derde wij hebben alles af gewogen en berekend en wij kunnen dan gewoon nog rond komen van vriends loon.
    Tuurlijk we kunnen wat minder sparen maar dat heb ik er graag voor over!

Ja de auto moe een anders voor komen. En er moet een nieuwe kamer komen voor de oudste we hebben nu 5 slaapkamers dus dat kan zat

Kijk je financien nog eens na valt er nog te beknibbelen ergens??

19. Alita

Alita Niet meer actief

:D:D zou hij nog willen denk je?

20. Alita

Alita Niet meer actief

wij hebben dus een golf 4 en of dat past;)
    Ja we willen hier niet voor altidj blijven wonen alleen nu is geen tijd om te verkopen;)

Deel Deze Pagina